آموزش سایه و رندر فوتورئالیستی در مایا و حالت

Photorealistic Shading and Rendering in Maya and modo

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این آموزش تولید دو شات از یک کرم شب تاب واقعی CGI را که می تواند بخشی از یک فیلم یا تبلیغات باشد، مورد بحث قرار می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، modo 501، Fusion 6.2، TopoGun 1.06، ZBrush 4. این آموزش تولید دو شات از یک کرم شب تاب واقعی CGI را مورد بحث قرار می دهد که می تواند بخشی از یک فیلم یا تبلیغات باشد. در حالی که این سری از آموزش ها یک راهنمای گام به گام نیست، اما نگاهی عمیق به جنبه های کلیدی تولید ارائه می دهد که منجر به ایجاد عکس هایی با ظاهر واقعی می شود، در غیر این صورت عکاسی بدون کمک کامپیوتر دشوار خواهد بود. گرافیک این آموزش‌ها همه چیز را از طرح‌های مفهومی و تجسم گرفته تا مدل‌سازی، بافت‌سازی، ریگ‌سازی، انیمیشن، رندر و ترکیب نهایی عکس‌های واقعی را پوشش می‌دهند. در حالی که ابزارهای مورد استفاده در این سری از آموزش ها عمدتاً مایا و حالت هستند، تکنیک های مورد بحث به راحتی برای سایر برنامه های کاربردی رایج قابل استفاده هستند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، modo 501، Fusion 6.2، TopoGun 1.06، ZBrush 4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

سایه و رندر فوتورئالیستی در مایا و MODO Photorealistic Shading and Rendering in Maya and MODO

  • مروری بر ابزارها Overview of the Tools

  • اهمیت مفهوم و مرجع The Importance of Concept and Reference

  • ارزیابی محیط برای اولین شات Evaluating the Environment for the First Shot

  • مدل سازی عناصر برای شات دوم Modeling of the Elements for the Second Shot

  • جزئیات اشکال Detailing the Bug

  • سایه و بافت محیط برای اولین شات Shading and Texturing the Environment for the First Shot

  • سایه و بافت محیط برای عکس دوم Shading and Texturing the Environment for the Second Shot

  • شروع سایه‌زنی و بافت‌بندی اشکال Beginning the Shading and Texturing of the Bug

  • ادامه سایه‌زنی و بافت‌دهی اشکال Continuing the Shading and Texturing of the Bug

  • پایان دادن به سایه و بافت اشکال Finishing the Shading and Texturing of the Bug

  • شروع به نگاه کردن به Rig for the Bug Starting to Look at the Rig for the Bug

  • نگاهی به عباراتی که باعث ایجاد اتصالات می شوند Looking at the Expressions That Drive Connections

  • استفاده از عبارات برای متحرک سازی رویه ای اشکال Using Expressions to Procedurally Animate the Bug

  • صادرات انیمیشن Exporting the Animation

  • ارائه پاس ها Rendering out the Passes

  • شروع ترکیب اولین شات Beginning the Compositing of the First Shot

  • اتمام ترکیب اولین شات Finishing the Compositing of the First Shot

  • ترکیب شات دوم Compositing the Second Shot

نمایش نظرات

آموزش سایه و رندر فوتورئالیستی در مایا و حالت
جزییات دوره
2h 58m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Martin Mayer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Martin Mayer Martin Mayer

در حال حاضر، مارتین بر روی انیمیشن های سه بعدی تمرکز کرده است که اخیراً نقش سرپرست جلوه های بصری را بر عهده داشته است. او یک متخصص عمومی CGI است که از تکنیک های دیجیتالی پیشرفته استفاده می کند و در عین حال بر اساس سال ها تجربه هنرهای زیبا خود است. در کار خود، او معمولاً تکنیک‌های آنالوگ سنتی را با تکنیک‌های دیجیتال ترکیب می‌کند تا دیدگاه خلاقانه را محقق کند. چیزی که او را متمایز می کند این است که او تخصص ندارد: او واقعاً از تمام جنبه های یک تولید لذت می برد و بنابراین دائماً به همه آنها تسلط دارد: از جنبه های خلاقانه تا فنی. او در حال حاضر در تورنتو مستقر است. کارهای اخیر او شامل تبلیغات متعدد، انواع موشن گرافیک و چندین مستند برای Discovery World، Discovery US، History US، و کانادا و BBC است. او در زندگی قبلی خود به عنوان مدیر هنری در تبلیغات با استفاده از آموزش هنر کلاسیک خود کار می کرد. او همچنین در کالج‌هایی در کانادا و مکزیک تدریس کرد و آثارش در چندین مجله در سراسر جهان و در کتابی درباره مایا منتشر شد.