آموزش طراحی یک سیستم Jiggle برای انیمیشن در مایا

Designing a Jiggle System for Animation in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش مایا ، ما می آموزیم که چگونه یک سیستم jiggle برای انیمیشن بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015. در این آموزش مایا ، ما می آموزیم که چگونه یک سیستم jiggle برای انیمیشن بسازیم. این ابزار برای کمک به انیماتورها در صرفه جویی در وقت هنگام متحرک سازی اقدامات پیگیری پیچیده و همپوشانی طراحی شده است. ما آموزش را با یادگیری نحوه ایجاد سیستم از ابتدا شروع می کنیم. سپس ما از MEL برای ایجاد ابزاری استفاده خواهیم کرد که سیستم های jiggle را به همه اشیا in انتخابی ما اضافه می کند. ما همچنین می آموزیم که چگونه اتوماتیک فرآیند پخت و حذف سیستم های جیغلی را که به اشیا target هدف انتخاب شده متصل شده اند ، بیاموزیم. با پایان این دوره آموزش مایا ، شما می توانید با درک و فهمی که برای ایجاد یک سیستم جیگل بازی خود نیاز دارید مجهز شوید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

طراحی یک سیستم Jiggle برای انیمیشن در مایا Designing a Jiggle System for Animation in Maya

  • ساخت ابزار Jiggle Building the Jiggle Tool

  • پایان دادن به ابزار Jiggle Finishing the Jiggle Tool

  • حذف سیستم Removing the System

  • ایجاد UI برای ابزار Jiggle ما Creating a UI for Our Jiggle Tool

  • افزودن دکمه ها و دستورالعمل ها به پنجره Adding Buttons and Instructions to the Window

  • خودکار کردن سیستم Jiggle Automating the Jiggle System

  • ایجاد گروه های پویا سیستم Jiggle Creating the Jiggle System's Dynamic Groups

  • تولید کنترل های Jiggle Generating Jiggle Controls

  • اضافه کردن کانالهای سفارشی به کنترل کنترل حرکت ما و تنظیم دینامیک نرم بدن Adding Custom Channels to Our Jiggle Control and Setting up Soft Body Dynamics

  • تغییر نام بیشتر گره های بدن نرم و قرار دادن تهی محدود به شی نرم بدن Renaming More Soft Body Nodes and Centering Our Constrained Null to the Soft Body Object

  • سازماندهی اشیا Body بدن نرم ما Organizing Our Soft Body Objects

  • سازماندهی گره های بدن نرم ما Completing the Organization of Our Soft Body Nodes

  • پایان مراحل ایجاد سیستم Jiggle Finishing the Creation Process of the Jiggle System

  • اتوماسیون فرآیند پخت Automating the Baking Process

  • خودکار حذف سیستم Jiggle ما Automating the Removal of Our Jiggle System

نمایش نظرات

آموزش طراحی یک سیستم Jiggle برای انیمیشن در مایا
جزییات دوره
1h 46m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.