آموزش ایجاد یک موجود جنگلی دقیق در ZBrush

Creating a Detailed Forest Creature in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush تعدادی از تکنیک های مختلف مجسمه سازی را به منظور ایجاد موجودی ساخته شده از مواد و مواد مختلف یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، After Effects CS5. در این آموزش ZBrush ما تعدادی از تکنیک های مختلف مجسمه سازی را به منظور ایجاد موجودی ساخته شده از انواع مواد و مواد یاد خواهیم گرفت. ایده در اینجا ایجاد موجودی با تمرکز بر استفاده از انواع ابزارهای مجسمه سازی در ZBrush است. ما ابزارهای MultiMesh خودمان را برای مجسمه‌سازی موثر عناصری مانند درخت انگور، پیچک و شاخه‌های خار، ایجاد خواهیم کرد، از تابع منحنی برای افزایش بافت‌های استفاده - به‌ویژه، درخشندگی بافت‌ها - در ارتباط با اهداف مورف به‌عنوان وسیله‌ای برای به دست آوردن کنترل‌های دقیق‌تر روی بافت‌ها استفاده می‌کنیم. ایجاد ابزارهای فرعی ما به منظور ایجاد اشکال مختلف پوشش گیاهی به قرار دادن FiberMesh در داخل FiberMesh نگاه خواهیم کرد و همچنین از ZSketching برای ایجاد ساختار ساختاری پیچیده این موجود استفاده خواهیم کرد که از انواع مختلفی از مواد تشکیل شده است، از خزه و علف تا پوست درخت و سنگ. تکسچرینگ استفاده از Spotlight و Polypainting را با هم ترکیب می کند و ما روند جمع آوری مرجع لازم برای هر کدام را طی خواهیم کرد. ما مراحل ایجاد تنظیمات رندر موثر و همچنین ایجاد یک کامپوزیت نهایی را در After Effects برای ارائه نمایش نهایی مناسب به مجسمه انجام خواهیم داد. در پایان این آموزش، شما با ابزارهای متنوعی که می توانید با آنها کاراکترهای متنوعی را در ZBrush ایجاد کنید، آشنایی خوبی پیدا کرده اید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، After Effects CS5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک موجود جنگلی دقیق در ZBrush Creating a Detailed Forest Creature in ZBrush

  • استفاده از Zspheres برای مسدود کردن شکل برای مخلوق ما Using Zspheres to Block out the Shape for Our Creature

  • ایجاد یک آرماتور Zsphere برای مخلوق ما Creating a Zsphere Armature for Our Creature

  • استفاده از Zsketch برای ایجاد نیم تنه Using Zsketch to Create the Torso

  • Retopologize کردن نیم تنه و اضافه کردن جزئیات Retopologizing the Torso and Adding Detail

  • مسدود کردن در طرف دیگر نیم تنه Blocking in the Other Side of the Torso

  • مسدود کردن در سر Blocking in the Head

  • اضافه کردن جزئیات اولیه به سر Adding Initial Details to the Head

  • ادامه شکل دادن به سر Continuing to Shape the Head

  • مسدود کردن تاج شاخه های درختان Blocking out the Crown of Tree Branches

  • افزودن اندام به شاخه ها Adding Limbs to the Branches

  • شروع بازوی راست Beginning the Right Arm

  • اضافه کردن قطعات ساعد راست Adding the Right Forearm Pieces

  • جزئیات ساعد راست Detailing the Right Forearm

  • اضافه کردن حجم به بازوی راست Adding Bulk to the Right Arm

  • شروع از بازوی چپ برای مخلوق ما Starting on the Left Arm for Our Creature

  • مجسمه سازی شاخه های بازوی چپ Sculpting the Left Arm Branches

  • اضافه کردن پیچک به بازوی چپ Adding Tendrils to the Left Arm

  • افزودن جزئیات خزه ای به شاخه اصلی سمت چپ Adding Mossy Details to the Left Main Branch

  • زبر شدن در قسمت پایین بدن Roughing in the Lower Body

  • جزئیات صخره ها در قسمت بالایی پا Detailing the Rocks in the Upper Leg

  • اولین پاس ما در پای چپ Our First Pass at the Left Leg

  • انسداد در قسمت پایین پاها Blocking in the Lower Legs

  • اصلاح شکل های ساق پا Refining the Lower Leg Shapes

  • اضافه کردن جزئیات به پایین ساق Adding Details to the Lower Leg

  • ادامه کار روی ساق پا Continuing Work on the Lower Legs

  • با استفاده از برس لوله منحنی برای افزودن ریشه به ساق پا Using the Curve Tube Brush to Add Roots to the Leg

  • افزودن برگ با فیبرمش Adding Leaves with Fibermesh

  • ایجاد خزه با فیبرمش Creating Moss with Fibermesh

  • ایجاد سوزن کاج فیبرمش Creating Fibermesh Pine Needles

  • استفاده از تصاویر به عنوان بافت فیبرمش Using Images as Fibermesh Textures

  • ایجاد یک براش Multimesh سفارشی Creating a Custom Multimesh Brush

  • استفاده از آلفا برای افزودن جزئیات به هد Using Alphas to Add Detail to the Head

  • مجسمه سازی با ماسک و آلفا Sculpting with Masks and Alphas

  • جزئیات نیم تنه Detailing the Torso

  • مجسمه سازی جزئیات با لایه ها Sculpting Details with Layers

  • تنظیم و ترکیب لایه ها Adjusting and Blending Layers

  • جزئیات نهایی در بازوی چپ Final Details on the Left Arm

  • استفاده از برس Curve Lathe Brush برای ایجاد جزئیات کوچکتر Using the Curve Lathe Brush to Create Smaller Details

  • استفاده از Micromesh برای افزودن تکه های قارچ Using Micromesh to Add Patches of Fungus

  • افزودن گلسنگ و قارچ Adding Lichens and Fungus

  • ایجاد جزئیات اضافی Creating Additional Details

  • جزئیات چشم و دهان Detailing the Eyes and Mouth

  • استفاده از Spotlight برای بافت Using Spotlight for Texturing

  • بافت سر Texturing the Head

  • تکمیل بافت سر با استفاده از Polypaint Finishing up the Head Texture Using Polypaint

  • استفاده از Spotlight برای بافتن تنه Using Spotlight to Texture the Torso

  • اتمام بافت ها Finishing up the Textures

  • راه اندازی روشنایی سریع A Quick Lighting Setup

  • ترکیب رندر نهایی Compositing the Final Render

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک موجود جنگلی دقیق در ZBrush
جزییات دوره
10h 5m
50
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Brad Groatman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brad Groatman Brad Groatman

برد گروتمن یک انیماتور و مدل ساز مستقل با مدرک MFA در انیمیشن و جلوه های بصری از آکادمی دانشگاه هنر سانفرانسیسکو است. وی در حال حاضر در شمال شرقی آمریکا به تدریس طراحی شخصیت های سه بعدی و انیمیشن شخصیت ها می پردازد.