نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
قدرت اشیا sc قابل نوشتن را هنگام طراحی سیستم های مقیاس پذیر برای بازی ها در Unity بیاموزید. آیا هنر زیبایی برای بازی خود دارید و آماده شروع پیاده سازی سیستم های بازی هستید؟ در این صورت ، این دوره ، پیگیری و تنظیم شخصیت با یونیت ، برای شما مناسب است! ابتدا سیستم های بازی خود را در یک نمودار رابطه ای خلاصه می کنید تا بتوانید ارتباطات بین بازی های خود را ردیابی کنید. سپس ، روش ها و اسکریپت های خود را هنگام ساخت تعریف می کنید. سرانجام ، شما می توانید سیستم ها را برای یکپارچه سازی با سایر سیستم های پروژه آماده کنید. پس از پایان این دوره ، ساختار داده های خود را مشخص کرده و آماده شروع ساخت سیستم های هوشمند و مقیاس پذیر برای ایده های بازی خود خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز: Unity 2019
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
ایجاد اشیا Sc قابل نوشتن
Creating Scriptable Objects
-
اشیا Sc قابل نوشتن توضیح داده شده است
Scriptable Objects Explained
-
اشکال زدایی از Aggro Radius
Debugging the Aggro Radius
-
SO خود را بسازید
Building Your SO
آسیب ، تسطیح بالا و مرگ
Damage, Leveling Up, and Death
-
کپسوله سازی و وانت موارد
Encapsulation and Item Pickups
-
افزایش دهنده های آمار
Stat Increasers
-
کاهش دهنده های آمار
Stat Reducers
-
صعود کردن و مردن
Leveling Up and Dying
دسترسی به متغیرها در سیستم ما
Accessing Variables in Our System
-
تجهیز سلاح
Equipping Weapons
-
تجهیز زره پوش
Equipping Armor
-
مجهز کردن سلاح ها
Un-equipping Weapons
-
مجهز کردن زره پوش
Un-equipping Armor
-
نوشتن آمار شخصیت شما Monobehaviour
Writing Your Character Stats Monobehaviour
-
با استفاده از روش اشیاript قابل نوشتن خود
Using Your Scriptable Objects Methods
-
بالا رفتن
Leveling Up
-
پیکربندی سیستم های شما
Configuring Your Systems
نمایش نظرات