لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد سایهزن نوری واقعی در مایا و وی ری
Creating a Photorealistic Skin Shader in Maya and V-Ray
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش یاد می گیریم که چگونه با استفاده از V-Ray و Maya یک سایه زن فوتورئالیستی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya و NUKE. در این آموزش، نحوه ایجاد یک سایه زن فوتورئالیستی پوست با استفاده از V-Ray و Maya را خواهیم آموخت. در طول این درسها، ما بلوکهای ساختمانی اساسی را یاد میگیریم که به ما در ایجاد یک سایهزن پوست واقعی کمک میکنند. ما با استفاده از متریال VRayFastSSS2 شروع می کنیم و ویژگی های آن را در یک تنظیم صحنه ساده بررسی می کنیم. سپس از فتوشاپ برای اصلاح نقشه های بافت استفاده می کنیم. همانطور که به درسهای پیشرفتهتر میرویم، این بلوکهای سازنده را در فرآیند ایجاد پوست واقعی انسان به کار خواهیم برد. در پایان این آموزش، درک عمیقی از روشهای درگیر در استفاده از مواد V-RayFastSSS2 برای ایجاد سایهزنهای پوستی باورپذیر به دست خواهید آورد. اسکن سه بعدی سر بی نهایت توسط لی پری اسمیت تحت مجوز Creative Commons Attribution 3.0 Unported مجوز دارد. بر اساس اثری در Infinite-Realities - http://www.ir-ltd.net/. نرم افزار مورد نیاز: Maya و NOKE.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد سایهزن نوری واقعی در مایا و وی ری
Creating a Photorealistic Skin Shader in Maya and V-Ray
راه اندازی Scale و VRayFastSSS2 Material
Setting up Scale and VRayFastSSS2 Material
راه اندازی لایه های Diffuse و SSS
Setting up Diffuse and SSS Layers
نگاهی به حالت تک پراکندگی
Looking at the Single Scatter Mode
راه اندازی V-Ray Blend Material
Setting up a V-Ray Blend Material
راه اندازی V-Ray Lights
Setting up V-Ray Lights
استفاده از V-Ray Dome Lights با نقشه HDR
Using V-Ray Dome Lights with an HDR Map
تنظیم بافت ها برای مواد VRayFastSSS2 ما
Setting up Textures for Our VRayFastSSS2 Material
به تمرکز بر روی نقشه رنگی و بافتهایمان ادامه میدهیم
Continuing to Focus on Our Color Map and Textures
اضافه کردن نقشه و بازتاب عادی ما
Adding Our Normal Map and Reflection
استفاده از مواد VRayFastSSS2 به سر CG ما
Applying VRayFastSSS2 Material to Our CG Head
اضافه کردن یک بافت پراکنده
Adding a Diffuse Texture
شروع به اضافه کردن رنگ کلی
Starting to Add Overall Color
تنظیم نقشه جابجایی ما
Setting up Our Displacement Map
نگاهی به جریان کار خطی
Looking at Linear Work Flow
آماده سازی صحنه ما برای رندر نهایی
Preparing Our Scene for Final Render
راه اندازی Render Passes در NUKE
Setting up Render Passes in NUKE
کلیفورد اوتومی گرین در زمینه استودیوی Zoic Studios Vancouver BC ، کانادا ، TD Advanced Lighting/Look Development است. پیش از این او برای استودیوهای مختلف VFX مانند Red Vision ، انیمیشن های Aardman ، Mr.X و MPC کار کرده است که نام آنها را ذکر کرده است. کلیفورد فعالیت سه بعدی خود را بیش از 10 سال پیش آغاز کرد و در آن زمان در موسسات مختلف VFX شرکت کرد تا درک بیشتری از پیچیدگی جلوه های بصری در فیلم و تلویزیون داشته باشد. او علاقه زیادی به ساخت فیلم و عکاسی دارد و طی سالها عمدتا در زمینه نظارت بر جلوه های بصری به چند فیلم مستقل کمک کرده است.
نمایش نظرات