آموزش مبانی برنامه نویسی: طراحی شی گرا

Programming Foundations: Object-Oriented Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: همه نرم افزارهای خوب با طراحی عالی شروع می شوند. طراحی شی گرا به توسعه دهندگان کمک می کند تا برنامه های کاربردی را قبل از نوشتن یک خط کد برنامه ریزی کنند و ایده ها را به اجزای قابل استفاده مجدد و قابل نگهداری تقسیم کنند. این دوره بر مفاهیم اساسی تمرکز دارد و آنها را به روشی سرگرم کننده و تعاملی آموزش می دهد تا به شما کمک کند تا به سرعت مهارت های خود را توسعه دهید. تیم تگ Olivia و Barron Stone شما را با مفاهیم و اصطلاحات - اشیا، کلاس ها، انتزاع، وراثت و موارد دیگر- که برای شروع به آن نیاز دارید آشنا می کنند. سپس نشان می‌دهند که چگونه می‌توان الزامات یک برنامه را برآورد، موارد استفاده را شناسایی کرد و کلاس‌ها را با استفاده از زبان مدل‌سازی جهانی (UML) ترسیم کرد. سپس طرح نهایی را می توان با استفاده از یکی از بسیاری از زبان های برنامه نویسی شی گرا مانند جاوا، سی شارپ، روبی یا پایتون به کد ترجمه کرد.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

  • اصول طراحی شی گرا را بیاموزید Learn object-oriented design principles

1. مبانی شی گرا 1. Object-Oriented Fundamentals

  • زبان مدل سازی یکپارچه (UML) Unified modeling language (UML)

  • تجزیه و تحلیل، طراحی و برنامه نویسی Analysis, design, and programming

  • اشیاء Objects

  • انتزاع - مفهوم - برداشت Abstraction

  • پلی مورفیسم Polymorphism

  • وراثت Inheritance

  • کپسوله سازی Encapsulation

  • کلاس ها Classes

  • تفکر شی گرا Object-oriented thinking

2. الزامات 2. Requirements

  • الزامات FURPS+ FURPS+ requirements

  • چالش: الزامات جوک باکس Challenge: Jukebox requirements

  • تعریف الزامات Defining requirements

  • راه حل: الزامات جوک باکس Solution: Jukebox requirements

3. Use Cases و User Stories 3. Use Cases and User Stories

  • موارد استفاده از نمودار Diagramming use cases

  • شناسایی سناریوها Identifying the scenarios

  • چالش: موارد استفاده جوک باکس Challenge: Jukebox use cases

  • شناسایی بازیگران Identifying the actors

  • راه حل: موارد استفاده جوک باکس Solution: Jukebox use cases

  • داستان های کاربر User stories

  • موارد استفاده کنید Use cases

4. مدل سازی دامنه 4. Domain Modeling

  • چالش: مدل مفهومی جوک باکس Challenge: Jukebox conceptual model

  • راه حل: مدل مفهومی جوک باکس Solution: Jukebox conceptual model

  • شناسایی روابط طبقاتی Identifying class relationships

  • شناسایی مسئولیت های کلاس Identifying class responsibilities

  • شناسایی اشیاء Identifying the objects

  • کارت های CRC CRC cards

5. نمودارهای کلاس 5. Class Diagrams

  • ایجاد نمودارهای کلاس: ویژگی ها Creating class diagrams: Attributes

  • کلاس های نمونه سازی Instantiating classes

  • کلاس با سازنده های متعدد Class with multiple constructors

  • ایجاد نمودارهای کلاس: رفتارها Creating class diagrams: Behaviors

  • ویژگی ها و روش های استاتیک Static attributes and methods

  • چالش: نمودارهای کلاس جوک باکس Challenge: Jukebox class diagrams

  • تبدیل نمودارهای کلاس به کد Converting class diagrams into code

  • راه حل: نمودارهای کلاس جوک باکس Solution: Jukebox class diagrams

6. ارث و ترکیب 6. Inheritance and Composition

  • استفاده از وراثت Using inheritance

  • راه حل: روابط کلاسی جوک باکس Solution: Jukebox class relationships

  • شناسایی موقعیت های ارثی Identifying inheritance situations

  • رابط ها Interfaces

  • ترکیب بندی Composition

  • چالش: روابط کلاسی جوک باکس Challenge: Jukebox class relationships

  • کلاس های انتزاعی و ملموس Abstract and concrete classes

  • تجمع Aggregation

7. توسعه نرم افزار 7. Software Development

  • پشتیبانی OOP در زبان های مختلف OOP support in different languages

  • تست نرم افزار Software testing

  • اصول کلی توسعه General development principles

  • الگوهای طراحی Design patterns

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مبانی برنامه نویسی: طراحی شی گرا
جزییات دوره
2h 41m
49
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
401,419
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Olivia Chiu Stone Olivia Chiu Stone

برنامه نویس ، مهندس اولیویا چیو یک برنامه نویس و مهندس است که همیشه علاقه به یادگیری نحوه کار همه چیز را داشته است.

اولیویا لیسانس خود را در رشته فیزیک مهندسی از دانشگاه کوئین و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه مک گیل دریافت کرد. پس از دانشگاه ، او چندین سال در LabVIEW و C # به عنوان توسعه دهنده در National Instruments برنامه نویسی کرد تا اینکه مدیر پروژه تیم توسعه NI VeriStand شود. خارج از کار ، اولیویا علاقه زیادی به آموزش و تشویق دانش آموزان دارد و وقت خود را به پرورش نسل بعدی مهندسان ما اختصاص می دهد.

Barron Stone Barron Stone

مهندس برق Barron Stone یک مهندس برق است که هم در سخت افزار دیجیتال سطح پایین و هم در نرم افزار سطح بالا تجربه کرده است.

وی لیسانس علوم مهندسی برق خود را از دانشگاه رایس و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی برق از نیروی هوایی بدست آورد. موسسه فناوری. او چندین سال را به عنوان مهندس برنامه های کاربردی و مهندس بازاریابی محصول در National Instruments گذراند و در آنجا محتوای بازاریابی و آموزشی را برای ابزارهای مدولار NI FlexRIO مستقر در FPGA توسعه داد. امروز ، بارون به عنوان یک افسر در نیروی هوایی ایالات متحده خدمت می کند.