آموزش بلندر: ارائه با سیکل

Blender: Rendering with Cycles

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: مجموعه مخلوط گرافیک سه بعدی منبع باز اکنون Blender را ارائه می دهد ، یک موتور رندر که درجه جدیدی از واقع گرایی و حرفه ای بودن را به پروژه های شما اضافه می کند. در این دوره ، جورج مائستری چرخه ها را معرفی می کند ، و انواع نور ، مواد و تنظیمات رندر آن را مرور می کند. بیاموزید که چگونه سایه بان ها را لایه لایه کنید ، سطوح را با بافت و براقیت افزایش دهید و به صحنه های خود نور و سایه های واقعی اضافه کنید. در فصل آخر ، یک پروژه کوچک و خودمختار را دنبال کنید ، جایی که یک معماری داخلی ساده ارائه می شود.
موضوعات شامل:
  • کنترل ارائه تعاملی
  • استفاده از سیستم گره سایه بان
  • افزودن بافت به مواد
  • افزودن دست اندازها و جابجایی ها
  • افزودن چراغ های اصلی و ثانویه
  • استفاده از انسداد محیط
  • استفاده از اشیا به عنوان منبع نور
  • ایجاد دوربین

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. استفاده از چرخه ها در مخلوط کن 1. Using Cycles in Blender

  • فعال کردن رندر چرخه Enabling the Cycles renderer

  • کنترل رندر تعاملی Controlling interactive rendering

  • درک تنظیمات رندر Understanding render settings

2. ایجاد مواد در چرخه 2. Creating Materials in Cycles

  • درک مواد اولیه چرخه Understanding basic Cycles materials

  • با استفاده از سیستم گره سایه بان Using the shader node system

  • سایه بانهای لایه ای با استفاده از گره میکس Layering shaders using the Mix node

  • اضافه کردن بافت به مواد Adding textures to materials

  • ایجاد سطوح براق Creating glossy surfaces

  • اضافه کردن ضربه و جابجایی Adding bumps and displacements

  • ایجاد شیشه واقع بینانه Creating realistic glass

3. روشنایی با استفاده از چرخه 3. Lighting Using Cycles

  • بررسی انواع روشنایی برای چرخه ها Exploring lighting types for Cycles

  • کنترل سایه ها در چرخه ها Controlling shadows in Cycles

  • با استفاده از انسداد محیط Using ambient occlusion

  • ایجاد نور محیطی Creating environmental light

  • استفاده از اشیاء به عنوان منبع نور Using objects as a light source

4- ارائه صحنه داخلی در چرخه 4. Rendering an Interior Scene in Cycles

  • پیکربندی صحنه Configuring the scene

  • ایجاد دوربین Creating the camera

  • تنظیم یک محیط Setting up an environment

  • اضافه کردن چراغ های اولیه Adding primary lights

  • اضافه کردن چراغ های ثانویه Adding secondary lights

  • ایجاد یک جعبه نرم Creating a soft box

  • تنظیم نور محیط Configuring ambient light

  • رندر نهایی Final rendering

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش بلندر: ارائه با سیکل
جزییات دوره
1h 28m
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
61,189
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.