آموزش ایجاد چشمان واقعی در فتوشاپ و 3ds Max

Creating Realistic Eyes in Photoshop and 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، یاد می گیریم که چگونه با استفاده از فتوشاپ و 3ds Max، چشم های واقعی را تکسچر کنیم و رندر کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010, Photoshop. در این سری از درس ها، نحوه تکسچر و رندر کردن چشم های واقعی با استفاده از فتوشاپ و 3ds Max را یاد می گیریم. هنگام تلاش برای خلق شخصیت های بسیار واقعی و واقعی، اهمیت چشم ها اغلب نادیده گرفته می شود. در واقع، چشم ها یکی از مهم ترین جنبه هایی هستند که باید هنگام خلق شخصیت هایی که واقعاً زنده به نظر می رسند و احساس می کنند در نظر گرفت. در طول این دوره، یاد می گیریم که چگونه با استفاده از فتوشاپ، بافت های چشم بسیار واقعی را از ابتدا ایجاد کنیم، و به گونه ای که انعطاف پذیری و کنترل بالایی بر روی بافت ها، تنوع رنگ ها و سایر جزئیات به ما بدهد. پس از تکمیل بافت، به 3ds Max می‌رویم، جایی که تکنیک‌های سایه‌زنی و رندرینگ را مورد بحث قرار می‌دهیم که می‌تواند ظاهر نهایی بسیار واقعی را به چشم بدهد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010، Photoshop.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد چشمان واقعی در فتوشاپ و 3ds Max Creating Realistic Eyes in Photoshop and 3ds Max

  • ایجاد عکس فوری UV برای چشم ها در 3ds Max Creating UV Snapshot for the Eyes Within 3ds Max

  • شروع شکل عنبیه در فتوشاپ Starting the Iris Shape in Photoshop

  • ساخت اولین لایه الیاف عنبیه در فتوشاپ Building the First Layer of Iris Fibers Within Photoshop

  • نقاشی کردن جزئیات بیشتر عنبیه در فتوشاپ Painting Additional Iris Details Within Photoshop

  • تغییر رنگ لایه های مختلف زنبق Altering Coloration of Various Iris Layers

  • مشاهده بافت اولیه چشم در 3ds Max Viewing Initial Eye Texture Within 3ds Max

  • نقاشی رگ های چشم در فتوشاپ Painting Eye Veins Within Photoshop

  • تکمیل بافت چشم در فتوشاپ Finalizing Eye Texture Within Photoshop

  • ایجاد یک متریال چشم واقعی در 3ds Max Creating a Realistic Eye Material Within 3ds Max

  • ظاهر خیس به چشم در 3ds Max Giving the Eye a Wet Appearance in 3ds Max

  • شبیه سازی بافت مرطوب در گوشه چشم Simulating Wet Tissue in the Corner of the Eye

  • ایجاد تغییرات نهایی در صحنه ما در 3ds Max Making Final Alterations to Our Scene Within 3ds Max

نمایش نظرات

آموزش ایجاد چشمان واقعی در فتوشاپ و 3ds Max
جزییات دوره
1h 39m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.