آموزش Unreal Engine: اثرات فرآیند ارسال

Unreal Engine: Post Process Effects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با تسلط بر جلوه های پردازش پس از آن در Unreal ، هنرمندان می توانند کنترل کاملی بر ظاهر و احساس صحنه نهایی خود داشته باشند. در این دوره ، با مربی Joel Bradley همراه شوید زیرا او از ابزارها و تکنیک های اساسی لازم برای انتقال صحنه به پایان رسیده خود به سطح بعدی واقع گرایی استفاده می کند. بیاموزید که چگونه نقص ها را به دوربین اضافه کنید تا بهتر از عکس العمل دوربین های واقعی تقلید کنید. کشف کنید که چگونه جلوه های لنز را به درستی اضافه کنید ، شدت آنها را تنظیم کنید و برای کنترل بیشتر هنری ، لامپ های لنز را رنگ کنید. بیاموزید که چگونه از کنترل های جهانی و جداول جستجو برای تنظیم رنگ و نور در یک فضا استفاده کنید. بعلاوه ، بیاموزید که چگونه یک ماده برای پردازش پست ایجاد کنید ، برای بهبود تولید خود ، جلوه های متحرک پست ارسال کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • جلوه های پردازش ارسال شده در Unreal Post processing effects in Unreal

1. کنترل های لنز 1. Lens Controls

  • ضد نام مستعار Anti-aliasing

  • شکوفه لنز دوربین Camera lens bloom

  • تنظیم قرار گرفتن در معرض Adjusting exposure

  • آلودگی لنز دوربین Camera lens dirt

  • شراره های لنز Lens flares

  • افزودن ویکنت دوربین Adding camera vignette

  • عمق میدان Depth of field

2. درجه بندی رنگ یک سطح 2. Color Grading a Level

  • استفاده از تعادل رنگ سفید Making use of white balance

  • کنترل های جهانی Global controls

  • استفاده از جداول جستجو Utilizing lookup tables

  • استفاده از پخش فیلم Using the film rollout

3. ایجاد مواد فرآیند ارسال 3. Creating Post Process Materials

  • ایجاد مطالب فرآیند پست Creating the post process material

  • ایجاد سمت راست رئوس مطالب Creating the right side of the outline

  • طرح رئوس مطالب سمت چپ ، بالا و پایین Building the left, top, and bottom outlines

  • اضافه کردن ماسک رئوس مطالب Adding the outline mask

  • رفع بی حوصلگی صحنه و ضد الگوریتم کردن Fixing the scene jitter and anti-aliasing

4. پردازش پست دوربین 4. Camera Post Processing

  • ایجاد دوربین Creating a camera

  • افزودن دنباله Adding a sequence

  • افزودن جلوه فرآیند ارسال Adding a post process effect

  • متحرک کردن عمق میدان Animating the depth of field

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine: اثرات فرآیند ارسال
جزییات دوره
1h 23m
22
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
433
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.