آموزش Revit: ایجاد پلاگین های C #

Revit: Creating C# Plugins

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Autodesk Revit یک پلت فرم قدرتمند BIM است ، اما می تواند با افزونه ها خودکار ، سفارشی و حتی بیشتر گسترش یابد. با استفاده از رابط برنامه نویسی برنامه Revit (API) و درک C # ، هر کاربر با انگیزه Revit ، مدیر BIM ، معمار یا مهندس می تواند افزونه های سفارشی خود را ایجاد کند. این دوره آموزشی با استفاده از یک مثال ساده که شناسه عنصر را بازیابی می کند ، با مروری بر روند کار توسعه پلاگین آغاز می شود. هنگامی که شما می دانید چگونه دستورات را ایجاد کنید و کد پلاگین را کامپایل و اشکال زدایی کنید ، مربی جرمی گراهام نحوه کار با عناصر (با نام خانوادگی Revit) را به شما نشان می دهد. با نحوه ایجاد عناصر ، فیلتر کردن عناصر و دریافت و تنظیم پارامترهای عناصر آشنا شوید. سپس چگونگی ویرایش هندسه عناصر از طریق کد — تقاطع های اتصال دهنده و آرایه های پیش بینی شده را بیابید و کارهای مشترک مربوط به نماها و ورق ها را خودکار کنید. سرانجام ، جرمی یک روش پیشرفته برای اجرای دستورات شما با رابط های کاربری سفارشی معروف به برنامه های خارجی نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • تنظیم Revit API در Visual Studio
  • ایجاد دستورات
  • تدوین و رفع اشکال کد
  • ایجاد عناصر
  • در حال ویرایش پارامترهای عنصر
  • در حال ویرایش هندسه عنصر
  • خودکارسازی وظایف مربوط به عناصر
  • ایجاد برنامه های خارجی برای اجرای افزونه ها

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • شروع شدن Getting started

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. ایجاد یک پلاگین ساده 1. Creating a Simple Plugin

  • API Revit The Revit API

  • مشاهده API Revit Viewing the Revit API

  • راه اندازی ویژوال استودیو Setting up Visual Studio

  • اضافه کردن API Adding the API

  • IExternalCommand The IExternalCommand

  • ایجاد یک دستور Creating a command

  • دسترسی به برنامه Accessing the application

  • انتخاب عناصر Selecting elements

  • ثبت افزودنیها Registering add-ins

  • تدوین کد Compiling the code

  • اشکال زدایی Debugging

2. کار با عناصر Revit 2. Working with Revit Elements

  • طبقه بندی عناصر Classifying elements

  • بازیابی اطلاعات عنصر Retrieving element information

  • FilteredElementCollector FilteredElementCollector

  • ایجاد یک جمع کننده Creating a collector

  • معاملات Transactions

  • عناصر اصلاح شده Modifying elements

  • ایجاد خانواده ها Creating families

  • Querying FilteredElementCollector Querying FilteredElementCollector

  • ایجاد عناصر خطی Creating line-based elements

  • ایجاد عناصر حلقه Creating loop elements

  • دریافت پارامتر Get parameter

  • مقادیر پارامتر Parameter values

3- هندسه عناصر یا ویرایش عناصر؟ 3. Element Geometry or Editing Elements?

  • مکان های عنصر Element locations

  • روشهای ویرایش Editing methods

  • اصول اولیه هندسه را تغییر دهید Revit geometry basics

  • هندسه پیمایشی Traversing geometry

  • هندسه تقاطع Intersecting geometry

  • طرح اشعه Projecting rays

4- عناصر خودکار 4. Automating Elements

  • بازدیدها Views

  • فیلترها Filters

  • عناصر برچسب زدن Tagging elements

  • ورق Sheets

  • قرار دادن نماها Placing views

5- پیشرفته 5. Advanced

  • برنامه های خارجی External applications

  • ایجاد IExternalApplication Creating an IExternalApplication

  • شخصی سازی رابط کاربری Customizing the user interface

  • اضافه کردن نمادها Adding icons

  • برنامه DBA و وقایع DBApplication and events

  • ثبت رویداد Registering the event

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Revit: ایجاد پلاگین های C #
جزییات دوره
3h 33m
44
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
46,294
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jeremy Graham
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jeremy Graham Jeremy Graham

جرمی گراهام معمار ثبت شده و متخصص در کاسه استادیوم و طراحی محاسباتی است. توانایی متخصص جرمی در برنامه های مدل سازی سه بعدی مانند Autodesk Revit و Rhino باعث شده است تا وی به استاد ابزارهای برنامه نویسی بصری Dynamo و Grasshopper کمک کند تا طراحی سریعتر و هوشمندانه تری داشته باشد. اشتیاق او به فناوری طراحی باعث شده است تا وی به تسلط بر زبانهای برنامه نویسی پایتون و سی شارپ برود و به وی امکان دهد افزونه هایی را توسعه دهد که عملکرد Autodesk Revit و Rhino را گسترش دهد. جرمی با وبلاگ شخصی خود — www.learndynamo.com — در جایی که به کار گردش عملی عملی دینامو می پردازد ، با هدف خودکار سازی کارهای مشترک در Autodesk Revit ، با استفاده از پایتون ، به انجمن Dynamo کمک می کند.