آموزش ارائه محصول با وضوح بالا در CINEMA 4D

High-resolution Product Rendering in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، شما یک جریان اساسی تجسم محصول را در CINEMA 4D خواهید داشت ، از جمله تئوری و یک مثال عملی. هدف این است که شما را برای انجام یک پروژه تجسم محصول آماده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R16 ، Photoshop CC. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 33s نظریه و کار مفهوم 35 متر 53s تنظیم صحنه و روشنایی 17m 37s مواد در نظریه 37 متر 36s مواد در عمل دهه 47 متر همه را با هم بیاورید 1 ساعت و 8 دقیقه و 21 ثانیه پس از تولید در فتوشاپ 35 متر 43s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

نظریه و کار مفهوم Theory & Concept Work

  • مفهوم کار Concept Work

  • تنظیمات اصلی رندر Basic Render Settings

  • تنظیمات اساسی روشنایی جهانی Basic Global Illumination Settings

تنظیم صحنه و روشنایی Scene Setup and Lighting

  • وارد کردن مدل و تنظیم صحنه Importing the Model and Setting up the Scene

  • تنظیمات پایه روشنایی Basic Lighting Setup

مواد در نظریه Materials in Theory

  • نظریه اساسی Basic Theory

  • BRDF BRDF

  • نقشه های بافت Texture Maps

  • فرآیند ایجاد مواد Material Creation Process

مواد در عمل Materials in Practice

  • کف Floor

  • انتخاب برچسب ها Selection Tags

  • مواد کروم Chrome Material

  • مواد سفید White Material

  • پلاستیک Plastic

همه را با هم بیاورید Bringing It All Together

  • HDRI HDRI

  • تنظیم امیتر Setting up the Emitter

  • ایجاد هندسه برای جایگزینی ذرات Creating Geometry to Replace Particles

  • ایجاد Spark Material Creating the Spark Material

  • عمق میدان دوربین Camera Depth of Field

  • تاری دوربین Camera Motion Blur

  • نور حجمی Volumetric Light

  • تنظیمات نهایی Final Adjustments

  • آماده سازی برای رندر Preparing to Render

پس از تولید در فتوشاپ Post-production in Photoshop

  • مقدمه ای بر پایه تولید پس از تولید Introduction to Basic Post-production

  • رفع مشکلات اصلی و برش تصویر Fixing the Main Issues and Cropping the Image

  • ترکیب در Horizon Line Blending in the Horizon Line

  • بهبودهای بیشتر تصویر و کنوانسیون های نامگذاری Further Image Improvements and Naming Conventions

  • تصحیحات رنگ Color Corrections

  • تنظیمات نهایی و سازماندهی لایه ها Final Adjustments and Layer Organization

نمایش نظرات

آموزش ارائه محصول با وضوح بالا در CINEMA 4D
جزییات دوره
4h 4m
30
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Nejc Kilar
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nejc Kilar Nejc Kilar

Nejc یک هنرمند سه بعدی است که در حال حاضر به عنوان یک فریلنسر عمدتا در زمینه تجسم معماری و محصول کار می کند. علاقه او به گرافیک سه بعدی در حالی به اوج خود رسید که وی به صورت حرفه ای به ورزش های الکترونیکی علاقه مند بود و در تیم هایی مانند m! A و بازی Intense بازی می کرد. بعداً در یکی از مدارس علوم کامپیوتر اسلوونی ثبت نام کرد و فارغ التحصیل ارتباطات بصری شد. سابقه کار وی شامل کار به عنوان فریلنسر و کارمند تمام وقت استودیو است. شرکت رندر سه بعدی خود وی در سال 2015 تاسیس شد و از آن زمان Nejc کارهای مختلفی انجام داده است ، به ویژه شامل تجسم محصولات و معماری. از آنجا که دنیای سه بعدی به طور مداوم در حال پیشرفت است ، او همیشه به دنبال شاخه سازی و گسترش دانش خود است.