آموزش سری هنرهای هندسی 3D-Rendered GMUNK: شروع به کار پایان

GMUNK's 3D-Rendered Geometric Art Series: Start to Finish

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این قسمت از شروع به پایان کار ، طراح گرافیک بردلی جی مونکوویتز ، که طرفداران پرشور خود را با عنوان GMUNK می شناسند ، ما را به استودیوی خود راه می دهد و روند خود را برای ایجاد چاپ های هندسی الهام گرفته از هنرهای نمایشی نشان می دهد. بیاموزید که چگونه او از یک برنامه وب توسعه یافته با هنرمند کد مارکین ایگناک برای تقسیم بدوی های ساده به اشکال پیچیده چند وجهی استفاده می کند و سپس نتایج را برای سایه ، روشنایی و ارائه به مایا ارسال می کند. این یک کاربرد کاملاً نامتعارف از این مجموعه ابزارهای سه بعدی است - اما این نمونه کارهای GMUNK است.

سرفصل ها و درس ها

شروع به پایان دادن Start to Finish

  • پیش نمایش Preview

  • مجموعه هنرهای هندسی با رندر سه بعدی GMUNK GMUNK's 3D-rendered geometric art series

نمایش نظرات

آموزش سری هنرهای هندسی 3D-Rendered GMUNK: شروع به کار پایان
جزییات دوره
12m 58s
2
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
5,908
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Bradley G Munkowitz Bradley G Munkowitz

بردلی G Munkowitz (GMUNK) یک کارگردان طراحی آزاد برای صفحه نمایش و فضای فیزیکی است. بردلی دارای بیش از یک دهه تجربه به عنوان مدیر طراحی در صنعت گرافیک حرکت است و با اشتیاق درگیر در جامعه طراحی جهانی است و به سخنرانی در سراسر جهان از جمله همایش هایی در استرالیا ، نیوزلند ، ژاپن ، کره ، فیلیپین ، آلمان ، هلند ، اسپانیا ، پرتغال ، انگلیس ، و در سراسر کانادا و ایالات متحده از A. وی فعالیت حرفه ای خود را به عنوان یک طراح تعاملی در واقع در لندن ، Vir2L Studios Europe شروع کرد و ضمن اینکه در سایت فرقه خود GMUNK.com تجربیات همه جانبه ای را طراحی می کرد ، ضمن کسب الهام از نسلی از داستان نویسان تعاملی ، جوایزی را برای تعالی وب و نوآوری کسب کرد. او از زمان کار Kyle Cooper در Imaginary Force وارد دنیای گرافیک حرکت شد و از آن زمان به عنوان مدیر طراحی برندهای بین المللی از طریق کار خود در لباس های برتر سطح BUCK ، Transistorstudios ، Engine Engine و Prologue Films فعالیت کرده است. وی کل سال 2010 بازی را در تاریکی در Digital Domain گذراند ، و هدایت یک تیم سیاه و سفید از GFX تمام ستاره ها را به مفهوم ، طراحی و اجرای بیش از 12 دقیقه از محتوای هولوگرافی برای فیلم بلند TRON Legacy هدایت کرد. او در حال حاضر خود را به عنوان مدیر طراحی آزاد برای صفحه نمایش و فضای فیزیکی کار می کند.