آموزش مدل‌های سه‌بعدی استیلیزه‌شده کلاس خلاق Blender 4

Blender 4 Creator Class Stylized 3D Models

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:



آیا تا به حال آرزو کرده اید که یک هنرمند سه بعدی شوید؟

تصور کنید کار در یکی از برترین استودیوهای بازی با این کلاس هنر سه بعدی با کیفیت AAA چگونه است!

به «مدل‌های سه‌بعدی سبک‌شده کلاس ساز Blender 4» خوش آمدید، دروازه‌ای برای باز کردن پتانسیل کامل Blender Asset Manager.

این کلاس به‌طور خاص طراحی شده است تا هر کسی را، چه در مدل‌سازی سه‌بعدی یا تازه وارد Blender هستید، به سمت ایجاد مدل‌های سبک حرفه‌ای AAA راهنمایی کند.

در کمتر از 20 ساعت، مهارت ها و اعتماد به نفس لازم برای تبدیل ایده های خلاقانه خود به هنر سه بعدی با کیفیت بالا را به دست خواهید آورد.

هم برای تازه کارها و هم برای کسانی که به دنبال انتقال به بلندر هستند، "Blender 4 Creator Class Stylized Models 3D Stylized" پله شما برای تسلط موثر و موثر بر مدل سازی سه بعدی است.

من شما را از تسلط بر ناوبری اولیه تا استفاده از تکنیک های پیشرفته مدیریت دارایی به سفری می برم.

اگر مبتدی هستید، «مدل‌های سه‌بعدی سبک‌شده کلاس ساز Blender 4» برای صرفه‌جویی در تلاش و ناامیدی شما طراحی شده است. در پایان این کلاس، شما نه تنها به مدیریت دارایی تسلط خواهید یافت، بلکه مهارت های لازم برای ایجاد یک مدل حرفه ای را کاملاً از ابتدا به دست خواهید آورد.

پتانسیل خود را در هنر سه بعدی با کلاس سازنده Blender 4 ما باز کنید!

این کلاس جامع هم برای هنرمندان مبتدی و هم برای هنرمندان باتجربه ایده‌آل است، شما را در ایجاد مدل‌های سه‌بعدی با کیفیت AAA راهنمایی می‌کند. بر مدیریت دارایی مسلط شوید، تکنیک های پیشرفته را بیاموزید و ایده های خود را به هنر خیره کننده تبدیل کنید. به ما بپیوندید و سفری را آغاز کنید. شکل دادن به آینده خود را در صنعت مدل سازی سه بعدی شروع کنید!

ما فقط هنر سه بعدی را آموزش نمی دهیم. ما آن را زندگی می کنیم در این کلاس به ما بپیوندید و نه تنها دانش، بلکه بینش هایی از سال ها تجربه و موفقیت در دنیای واقعی کسب کنید. 8 نکته برتر در مورد «مدل‌های سه‌بعدی سبک‌سازی‌شده کلاس خلاق Blender 4»: 1.    با کلاس ما در بهبود رندرها با استفاده از ترکیب‌کننده قدرتمند، به هنر Blender مسلط شوید، و پروژه‌های شما را با جلوه‌های بصری AAA درجه حرفه‌ای تغییر دهید

2. محیط های سه بعدی خود را با کتابخانه دارایی گسترده ما، با مجموعه ای از مواد و ابزار طراحی شده برای زنده کردن دیدگاه های خلاقانه شما ارتقا دهید

3. با یادگیری استفاده از قابلیت های Eevee Next، رندر انقلابی بلادرنگ Blender 4 در عرصه سه بعدی جلوتر بمانید

4. روند طراحی خود را با تنظیمات گره هندسی سفارشی ما تسریع کنید، که برای ساخت سقف‌های سبک، تخته‌های چوبی و موارد دیگر با کارایی و ذوق ساخته شده است

5. صحنه های خود را با خالق نوآورانه پیچک و شاخ و برگ ما، با استفاده از طراحی انحنا برای کنترل بی نظیر بر شکل و جریان عناصر طبیعی خود زنده کنید

6. با کلاس ما برای ایجاد یک میخانه سه بعدی با سبک منحصر به فرد، به شما روش های استاندارد صنعت را آموزش می دهد، وارد دنیای مدل سازی حرفه ای سه بعدی شوید

7. راز ایجاد محیط‌های همهجانبه با بافت‌های سبک سفارشی ما را کشف کنید که با راه‌اندازی سایه‌زن برای کنترل و بهبود نهایی کامل شده است

8. مهارت‌های بافت‌سازی خود را با تکنیک‌های نقاشی رأس ما، اضافه کردن جزئیات شخصی‌سازی‌شده مانند خاک برای بهبود طرح‌های خود با لمس‌های پیچیده و واقعی ارتقا دهید

در بسته دانلود ما غوطه ور شوید

«Blender 4 Creator Class Stylized 3D Models» شامل یک بسته دانلود رایگان کلاس است که شامل همه چیزهایی است که برای شروع سفر مدیریت دارایی خود به آن نیاز دارید.

«Blender 4 Creator Class Stylized 3D Models» به شما این فرصت را می دهد که پروژه را به عنوان بخشی از فرآیند یادگیری خود آپلود کنید. پروژه شما ایجاد یک ساختمان شهری قرون وسطایی با 3 طبقه است که شامل جزئیات جذابی مانند جعبه های گل، جعبه ها، تیرهای چوبی، و بشکه ها با نورپردازی و بافت با کیفیت هنر بازی AAA است.

با استفاده از فایل‌های ارائه‌شده در بسته دانلودی «مدل‌های سه‌بعدی سبک‌سازی‌شده کلاس Blender 4 Creator»، این شانس را دارید که ساختمانی متناسب با یک محیط فانتزی مبتنی بر معماری قرون وسطایی با مقداری آزادی خلاقانه ایجاد کنید (مانند استفاده از کاشی‌های سقف به جای آن از سقف های یونجه).

بنابراین، بیایید اکنون وارد این کلاس جدید Blender 4 شویم و همه چیزهایی را که قرار است یاد بگیرید…

ماژول 1: ایجاد ایده‌های خاکستری نقطه شروع فرآیند خلاقیت شما

«مدل‌های سه‌بعدی سبک‌شده کلاس ساز Blender 4» با یک گام مهم در مدل‌سازی حرفه‌ای سه‌بعدی آغاز می‌شود: تولید ایده‌ها و جعبه‌های خاکستری. این مرحله اولیه همه چیز در مورد مفهوم سازی و زمینه سازی برای پروژه های شما است.

ما با استفاده از ابزارهایی مانند Midjourney برای برانگیختن خلاقیت و جمع آوری الهام شروع می کنیم. از یک تصویر واحد، به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید ایده های زیادی را گسترش دهید، که اساس طرح های منحصر به فرد شما را تشکیل می دهد.

در مرحله بعد، با استفاده از منابعی مانند Google و Pinterest به فرآیند جمع آوری مراجع می پردازیم. این مرحله کلید جمع آوری طیف متنوعی از مواد بصری است که پروژه شما را آگاه و غنی می کند.

هنگامی که مقدمات مفهومی فراهم شد، وارد برنامه کاربردی در Blender 4 می شویم. در اینجا، هنر greyboxing را یاد خواهید گرفت - ایجاد یک مدل اولیه و سه بعدی اولیه از محیط خود. این مرحله شامل تنظیم یک صحنه ابتدایی و ترکیب نور اولیه است.

Greyboxing یک رویکرد حرفه‌ای است که به طور گسترده در استودیوهای برتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و به هنرمندان این امکان را می‌دهد تا ساختار اساسی و ترکیب صحنه‌های خود را قبل از بررسی جزئیات طراحی کنند.

این مرحله اولیه «مدل‌های سه‌بعدی سبک‌شده کلاس ساز Blender 4» برای بازتاب جریان‌های کاری شرکت‌های بزرگ طراحی شده است و از همان ابتدا تکنیک‌های استاندارد صنعتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با تسلط بر این فرآیند، می‌توانید به پروژه‌های مدل‌سازی سه‌بعدی خود با چشم‌اندازی روشن و برنامه‌ای ساختاریافته نزدیک شوید و زمینه را برای محیط‌های موفق، دقیق و جذاب فراهم کنید.

ماژول 2: مدیر دارایی

«مدل‌های سه‌بعدی سبک‌شده کلاس ساز Blender 4» شما را در همه چیز از اصول ناوبری گرفته تا تکنیک‌های پیشرفته مدیریت دارایی راهنمایی می‌کند. در طول مسیر، ما بسیار خوشحالیم که بسته دانلود رایگان کلاسی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که شامل منابع ضروری برای شروع سفر شما است. این بسته شامل بیش از 20 شیدر سبک، مراجع ارزشمند و مجموعه کاملی از شاخ و برگ و گل است. این منابع به شما این امکان را می دهد که مدیر دارایی خود را پر کنید.

ما همچنین استراتژی‌هایی را برای بهبود گردش کار شما بررسی می‌کنیم و به شما یاد می‌دهیم که چگونه دارایی‌های متناسب با مدیر دارایی ایجاد کنید. این به شما امکان می‌دهد ساختمان‌ها و صحنه‌های چشمگیر را به‌طور کارآمد طراحی کنید.

ماژول 3: مدل سازی

با کلاس جامع ما، یک ماجراجویی مدل سازی سه بعدی همهجانبه را آغاز کنید، که هم برای مبتدیان و هم برای فراگیران با تجربه طراحی شده است. ما با اصول اساسی در Blender 4 شروع می کنیم و یک پایه محکم ایجاد می کنیم. همانطور که «مدل‌های سه‌بعدی سبک‌شده کلاس Blender 4 Creator» پیشرفت می‌کند، به موضوعات پیچیده‌تر، از جمله اصلاح‌کننده‌ها و ابزارهای کمتر شناخته‌شده اما فوق‌العاده قدرتمند می‌پردازیم.

«مدل‌های سه‌بعدی سبک‌سازی‌شده کلاس Blender 4 Creator» فقط برای یادگیری مدل‌سازی نیست: این یک شیرجه عمیق برای بهینه‌سازی و تسریع گردش کار شما است.

شما روش هایی را برای سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی خود بدون به خطر انداختن جزئیات یا خلاقیت کشف خواهید کرد. ما تاکید ویژه‌ای بر استفاده از منحنی‌ها داریم و به شما آموزش می‌دهیم که چگونه از انعطاف‌پذیری آنها برای مدل‌سازی پویاتر و ارگانیک‌تر استفاده کنید.

با ترکیب این تکنیک‌های پیشرفته با استراتژی‌های صرفه‌جویی در زمان، توانایی ایجاد طرح‌های پیچیده و کارآمدتر را به دست خواهید آورد. چه در حال مجسمه‌سازی ساختارهای پیچیده باشید و چه جزئیات ظریف را تنظیم کنید، کلاس ما شما را به دانشی مجهز می‌کند تا طیف کامل مدل‌سازی سه‌بعدی را با سهولت و اطمینان دنبال کنید. آماده شوید تا ایده‌های خلاقانه خود را به واقعیت‌های سه بعدی خیره‌کننده تبدیل کنید، همه اینها در عین تسلط بر هنر یک گردش کار مدل‌سازی کارآمد و مؤثر.

ماژول 4: سایه بان های بافت

سفر بافت‌سازی ما با نگاهی عمیق به سایه‌زن‌های موجود در بسته دانلود آغاز می‌شود و پایه‌ای محکم برای ایجاد سایه‌زن‌های سفارشی در آینده برای شما فراهم می‌کند. «مدل‌های سه‌بعدی سبک‌شده کلاس Blender 4 Creator» برای توسعه تخصص شما در بافت‌سازی و ایجاد سایه‌زن طراحی شده است، و شامل درس‌های جامع در مورد سایه‌زن‌های PBR و همچنین مواردی است که کاملاً در Blender ساخته شده‌اند.

ما تاکید زیادی بر کاربرد عملی داریم و تضمین می کنیم که در هر دو تکنیک مهارت پیدا کنید. همانطور که پیشرفت می کنید، پیچیدگی های دادن ظاهری واقعی به سطوح را یاد می گیرید، در نحوه دستکاری بافت ها و سایه ها برای افزودن عمق، واقع گرایی و شخصیت به مدل های خود، به ویژه تمرکز بر سبک های معماری قرون وسطایی، تسلط دارید.

اما این ماژول چیزی فراتر از یادگیری است. این در مورد استفاده از این مهارت ها برای تبدیل مدل های سه بعدی خود از ساختارهای صرف به خلاقیت های پر جنب و جوش و واقع گرایانه است. در پایان این بخش، شما به دانش و مهارت های لازم برای ارتقای طرح های خود مجهز خواهید شد و آنها را با بافت ها و سایه های منحصر به فرد خود متمایز خواهید کرد.

ماژول 5: گره های هندسی برای مدل سازی پویا

«مدل‌های سه‌بعدی سبک‌سازی‌شده کلاس Blender 4 Creator» همچنین شامل کاوش دقیق گره‌های هندسی است، که بخشی جدایی‌ناپذیر از بسته دانلودی است که برای پروژه‌های آینده نگه می‌دارید. این گره ها، با عناصری مانند سقف، تخته، زنجیر و گل، همه کاره هستند و برای زرادخانه مدل سازی سه بعدی شما ضروری هستند.

در این بخش، درک کاملی از نحوه عملکرد گره‌های هندسی در مدل‌سازی رویه‌ای به دست خواهید آورد.

«مدل‌های سه‌بعدی سبک‌سازی شده کلاس Blender 4 Creator» شما را در فرآیند ایجاد ساختارهای پیچیده و قابل تنظیم راهنمایی می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از این گره‌ها برای مدل‌سازی پویا و کارآمد استفاده کرد.

تمرکز ما بر روی برنامه‌های کاربردی و دنیای واقعی است و تضمین می‌کند که می‌توانید این ابزارها را به طور یکپارچه در پروژه‌های خود، چه در حال و چه در آینده، ادغام کنید.

ماژول 6: محیط‌های ساخت ترکیب محیط با بافت آسمان و تسلط بر ترکیب نورپردازی

در این بخش از «مدل‌های سه‌بعدی سبک‌شده کلاس ساز Blender 4»، ایجاد محیط‌های جذاب را بررسی می‌کنیم که با هنر استفاده از بافت‌های آسمان شروع می‌شود. تکنیک‌هایی را برای تنظیم حال و هوا، افزودن عمق و واقع‌گرایی به پس‌زمینه مدل‌های سه‌بعدی خود یاد خواهید گرفت. این فرآیند ادغام ساختمان‌های قرون وسطایی در دنیایی بزرگ‌تر و باورپذیر، فقط فنی نیست، بلکه یک تلاش هنری است که معمولی‌ها را به چیزهای خارق‌العاده می‌رساند.

با حرکت رو به جلو، جنبه های حیاتی نورپردازی و ترکیب بندی را در سرلوحه ذهن خود قرار خواهیم داد.

این عناصر در تبدیل تصاویر کسل کننده و بی روح به صحنه های پر جنب و جوش و جذاب هستند. ما استفاده استراتژیک از نور را به شما آموزش می دهیم تا حال و هوا را منتقل کنید، جزئیات را برجسته کنید، و به عمق اضافه کنید، که به دنیای قرون وسطایی شما روح می بخشد.

«مدل‌های سه‌بعدی سبک‌سازی‌شده کلاس Blender 4 Creator» سپس نگاه عمیق‌تری به هنر ترکیب‌بندی در Blender می‌اندازد. خواهید فهمید که چگونه از لایه ها و پاس ها به طور موثر استفاده کنید تا ظاهری حرفه ای و صیقلی داشته باشید. تسلط بر تکنیک هایی مانند انسداد محیط و انتشار، کلید ارتقای کار شما است.

همانطور که بر مهارت‌هایی که در این ماژول آموخته‌اید تسلط پیدا می‌کنید، توانایی تبدیل مدل‌های سه بعدی خود را از ساختارهای اولیه به خلاقیت‌های واقعی، واقعی، غنی از جزئیات و بافت، و مملو از حس مکان و داستان توسعه خواهید داد.

ماژول 7: چرخه ها و رندر جدید Eevee

در اینجا، ما قابلیت‌های موتورهای رندر پیشرفته Blender، Cycles و Eevee جدید در Blender 4 را بررسی می‌کنیم. در اینجا تأکید بر استفاده از این ابزارها برای ایجاد صحنه‌های حرفه‌ای و در عین حال سبک قرون وسطایی است. شما نقاط قوت منحصر به فرد هر رندر را درک خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که چگونه به طور موثر آنها را برای دستیابی به زیبایی شناسی متمایز و سبکی به کار ببرید.

با Cycles، نحوه ایجاد بافت‌ها و نورپردازی‌های غنی و دقیق را خواهید یافت که ظاهر شیک آثار شما را بهبود می‌بخشد. Eevee جدید در Blender 4 مزیت سرعت و کارایی را به شما ارائه می‌کند که برای دستیابی به رندرهای سبک‌شده در زمان واقعی بسیار عالی است. این بخش برای کمک به شما در ایجاد تعادل کامل بین کیفیت حرفه ای و سبک سازی هنری طراحی شده است.

در پایان این ماژول، شما بر تکنیک‌های لازم برای استفاده مؤثر از Cycles و Eevee تسلط خواهید داشت و مطمئن می‌شوید که معماری و صحنه‌های قرون وسطایی شما نه تنها به خوبی رندر شده‌اند، بلکه دارای جذابیت منحصربه‌فردی نیز هستند. این دانش کلیدی برای ایجاد مدل‌های سه بعدی است که از نظر بصری چشمگیر هستند و با زیبایی‌شناسی تلطیف شده طنین انداز می‌شوند.

ماژول 8: مجسمه سازی با نقاشی ورتکس

در این بخش، ما به دنیای ظریف نقاشی رأس می پردازیم، با تمرکز بر استفاده از نقشه های بافت مختلف و ترکیب آنها برای ایجاد بافت های واقعی تر و پویاتر. شما یاد خواهید گرفت که چگونه بافت ها را به طرز ماهرانه ای روی هم قرار دهید و واقع گرایی ساختمان های قرون وسطایی خود را تقویت کنید. این تکنیک به ویژه در بهبود ظاهر سایه ها، به ویژه در نقاط تماس، افزودن عمق و بعد به طرح های شما موثر است.

پس از کاوش دقیق در نقاشی رأس، «مدل‌های سه‌بعدی استایل‌شده کلاس خلاق Blender 4» به یک راهنمای مقدماتی برای مجسمه‌سازی تبدیل می‌شود. این ماژول برای کسانی طراحی شده است که تازه به مجسمه سازی می پردازند و اصول اساسی مورد نیاز برای شروع اضافه کردن عناصر مجسمه سازی دقیق به مدل های شما را فراهم می کند. مجسمه‌سازی لایه‌ای از پیچیدگی را به خلاقیت‌های شما می‌آورد و رئالیسم بافت‌دار به دست آمده از طریق نقاشی راس را تکمیل می‌کند.

با ترکیب نقاشی راس با مجسمه‌سازی، می‌توانید مدل‌هایی ایجاد کنید که نه تنها از نظر بصری غنی هستند، بلکه از نظر بافت نیز پویا هستند.

خلاصه همه چیز

همانطور که ما این نمای کلی از کلاس Blender 4 خود را به پایان می‌رسانیم، به یاد داشته باشید که آنچه شنیده‌اید تازه شروع کار است. شما نه تنها در حال یادگیری تکنیک ها هستید. شما برای تسلط بر هنر مدلسازی سه بعدی سفری را آغاز می کنید.

از اصول مدیریت دارایی گرفته تا جزئیات پیچیده مجسمه سازی و بافت، هر مرحله در این کلاس برای ایجاد مهارت ها و اعتماد به نفس شما طراحی شده است.

ما از دیدن جهان‌های باورنکردنی که خواهید ساخت و داستان‌های منحصربه‌فردی که از طریق مدل‌های خود تعریف خواهید کرد، هیجان‌زده هستیم.

به یاد داشته باشید، با هر ماژول، شما فقط هنر سه بعدی نمی سازید. شما در حال شکل دادن به آینده خود در صنعت هستید.

بنابراین، این قدم را بردارید، به جامعه هنرمندان پرشور ما بپیوندید و رویاهای هنری سه بعدی خود را به واقعیت تبدیل کنید.

تا دفعه بعد، مدلینگ همگی مبارک!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • حل مشکلات مش با گره های هندسی در بلندر Resolving Mesh Problems with Geometry Nodes in Blender

  • تعیین موقعیت استراتژیک سقف و طراحی زاویه در بلندر Strategic Roof Positioning and Angle Design in Blender

  • مدلسازی ورودی های زیرزمین برای میخانه های بلندر Modeling Basement Entrances for Blender Taverns

  • تکسچرینگ ویندوز سبک برای واقع گرایی پیشرفته Texturing Stylized Windows for Enhanced Realism

  • تکنیک های بافت برای کاشی های میخانه در بلندر Texturing Techniques for Tavern Tiles in Blender

  • ادغام منابع نور در صحنه های میخانه بلندر Integrating Light Sources into Blender Tavern Scenes

  • خم کردن دستی بافت چوب در بلندر Manually Bending Wood Textures in Blender

  • افزودن جهت گیری های دقیق به پله ها در بلندر Adding Detailed Orientations to Staircases in Blender

  • اتصال بشکه به ورودی میخانه در بلندر Attaching Barrels to Tavern Entrances in Blender

  • استفاده از تکسچرهای استایلیزه شده در پست های لامپ در بلندر Applying Stylized Textures to Lamp Posts in Blender

  • تکنیک های دیوار سازی سه بعدی برای میخانه ها در بلندر 3D Wall Building Techniques for Taverns in Blender

  • تنظیم گره هندسی با بسته های منابع در بلندر Geometry Node Setup with Resource Packs in Blender

  • تنظیم و بافت کاشی در مدل های بلندر Adjusting and Texturing Tiles in Blender Models

  • مفهوم سازی تکیه گاه های ساختاری در بلندر Conceptualizing Structural Supports in Blender

  • رفع مشکلات UV برای قاب های چوبی در بلندر Fixing UV Issues for Wood Frames in Blender

  • ساخت کاشی های سنگی برای ورودی میخانه ها در بلندر Creating Stone Tiles for Tavern Entrances in Blender

  • جزئیات خاکی رنگ آمیزی ورتکس برای روسازی های سنگی در بلندر Vertex Painting Dirt Details for Stone Pavements in Blender

  • تنظیم انتشار پنجره در مدل های بلندر Setting Up Window Emission in Blender Models

  • ایجاد ستون سه بعدی با Asset Manager در Blender 3D Pillar Creation with Asset Manager in Blender

  • مقایسه تکنیک‌های رندر Eevee Next و Cycles در بلندر Comparing Rendering Techniques Eevee Next vs Cycles in Blender

  • کار پیشرفته دیوار و ضمیمه در بلندر Advanced Wall and Attachment Work in Blender

  • ساخت افزونه میخانه در بلندر Building a Tavern Extension in Blender

  • مدل سازی اتصالات سقف کوچک در بلندر Modeling Small Roof Attachments in Blender

  • مدل سازی دودکش برای میخانه های سبک در بلندر Chimney Modeling for Stylized Taverns in Blender

  • ساخت طبقه دوم با Greyboxing در بلندر Building the Second Floor with Greyboxing in Blender

  • تقویت چوب با پایه های سنگی در مدل سازی بلندر Reinforcing Wood with Stone Supports in Blender Modeling

  • شروع مدلسازی راه پله در بلندر برای میخانه ها Starting Staircase Modeling in Blender for Taverns

  • چسباندن فانوس ها با استفاده از گره های زنجیره ای هندسی در بلندر Attaching Lanterns Using Geometry Chain Nodes in Blender

  • استراتژی های دیوار سازی برای میخانه های بلندر Wall Building Strategies for Blender Taverns

  • آخرین لمس درب های چوبی در میخانه های بلندر Final Touches to Wooden Doors in Blender Taverns

  • درک درزها و تیزها در مدل سازی بلندر Understanding Seams and Sharps in Blender Modeling

  • جزئیات کاشی های سقف منحنی و قاب های چوبی در مخلوط کن Detailing Curved Roof Tiles and Wood Frames in Blender

  • اصلاح هندسه مش و جهت گیری صورت در بلندر Fixing Mesh Geometry and Face Orientations in Blender

  • مدل سازی سقف های کوچکتر برای میخانه های سبک Modeling Smaller Roofs for Stylized Taverns

  • چارچوب زاویه دار برای سازه های میخانه تلطیف شده Angling Framework for Stylized Tavern Structures

  • راه اندازی چارچوب چوبی برای اتصالات سقف Setting Up Wood Framework for Roof Attachments

  • بهبود رندرها با Blender's Compositor Enhancing Renders with Blender's Compositor

  • راه اندازی ورودی های پلکان پشتی در بلندر Setting Up Back Staircase Entrances in Blender

  • ساخت ساپورت سازه های چوبی در بلندر Constructing Wood Structural Supports in Blender

  • اضافه کردن جزئیات و باز کردن ورودی های جلویی UV در بلندر Adding Details and UV Unwrapping Front Entrances in Blender

  • چارچوب های مدل سازی برای میخانه های سبک در بلندر Modeling Frameworks for Stylized Taverns in Blender

  • ایجاد فریمورک های چوب متقارن منحنی در بلندر Creating Curved Symmetry Wood Frameworks in Blender

  • مقدمه مدل‌های سه‌بعدی سبک‌شده دوره‌ی سازنده دوره Blender 4 The Blender 4 Creator Course Stylized 3D Models Introduction

  • ضمائم دیواری کوچک در طرح میخانه بلندر Small Wall Attachments in Blender Tavern Design

  • مدل سازی ضمیمه بشکه برای میخانه های بلندر Barrel Attachment Modeling for Blender Taverns

  • قاب بندی یک عمارت سبک در بلندر Framing a Stylized Mansion in Blender

  • ایجاد برجستگی های استیلیز شده آجری در مدل های بلندر Creating Stylized Brick Protrusions in Blender Models

  • تکنیک هایی برای بافت تیرهای چوبی در بلندر Techniques for Texturing Wood Beams in Blender

  • ایجاد دیوارها و ترک ها برای بافت های واقع گرایانه میخانه Creating Walls and Cracks for Realistic Tavern Textures

  • نظرات نهایی و مروری بر پروژه میخانه بلندر Final Thoughts and Overview of Blender Tavern Project

  • وصل کردن ویندوز به یک خانه بلندر سبک Attaching Windows to a Stylized Blender House

  • تکنیک های مدل سازی چارچوب درب در بلندر Door Framework Modeling Techniques in Blender

  • تسلط بر تکنیک های رندر و نورپردازی در بلندر Mastering Render and Lighting Techniques in Blender

  • ساخت سقف های منحنی شکل دار در بلندر Crafting Curved Stylized Roofs in Blender

  • طراحی دکوراسیون قاب پنجره در بلندر Designing Window Frame Decorations in Blender

  • مدل سازی تکیه گاه های چوبی سبک برای پشت بام ها Modeling Stylized Wood Supports for Roofs

  • ایجاد سقف بالایی برای میخانه های بلندر سبک Upper Roof Creation for Stylized Blender Taverns

  • بافت قاب های چوبی برای پشت بام در بلندر Texturing Wood Frames for Roofs in Blender

  • مدل سازی فانوس های سه بعدی برای میخانه ها در بلندر Modeling 3D Lanterns for Taverns in Blender

  • سبک سازی سقف ها با گره های خم هندسی در بلندر Stylizing Roofs with Geometry Bend Nodes in Blender

  • استفاده از Geometry Node Wood Plank Generator در بلندر Using Geometry Node Wood Plank Generators in Blender

  • متحرک سازی دوربین های گرامافون در بلندر برای نماهای پویا Animating Turntable Cameras in Blender for Dynamic Views

  • تکنیک های ضروری راه اندازی روشنایی برای میخانه های سبک Essential Lighting Setup Techniques for Stylized Taverns

  • تکنیک های ساخت قاب پنجره در بلندر Window Frame Construction Techniques in Blender

  • مدلسازی ورودی میخانه در بلندر Modeling the Front Entrance of a Tavern in Blender

  • ادغام سقف های سبک در طراحی میخانه ها Integrating Stylized Roofing into Tavern Designs

  • مدل سازی سه بعدی ویندوز برای میخانه های سبک 3D Modeling Windows for Stylized Taverns

  • ساخت پایه چوبی سبک در بلندر Crafting a Stylized Timber Base in Blender

  • مدل سازی سکوهای سبک برای میخانه های بلندر Modeling Stylized Platforms for Blender Taverns

  • ساخت دستگیره درب فلزی در بلندر Crafting Metal Door Handles in Blender

  • تقویت منابع روشنایی برای فانوس ها در صحنه های بلندر Enhancing Lighting Sources for Lanterns in Blender Scenes

  • استفاده از اصلاح کننده های آرایه برای الگوهای کاشی بالایی Utilizing Array Modifiers for Upper Tile Patterns

  • کاوش بسته های منابع برای طراحی میخانه بلندر Exploring Resource Packs for Blender Tavern Design

  • ساخت مش های گلدانی در بلندر برای میخانه ها Crafting Flower Pot Meshes in Blender for Taverns

  • ایجاد جزئیات پرتوی اضافی در میخانه های بلندر Creating Additional Beam Details in Blender Taverns

  • جزئیات کرکره های پنجره برای میخانه های سبک Detailing Window Shutters for Stylized Taverns

  • افزودن جزئیات گل به صحنه‌های میخانه‌های سبک در بلندر Adding Floral Details to Stylized Tavern Scenes in Blender

  • ساخت اولین فریم ورک چوبی شما در بلندر Constructing Your First Wooden Framework in Blender

  • ترکیب انواع پنجره روشن و بدون نور در مدل های بلندر Incorporating Lit and Unlit Window Variants in Blender Models

  • ایجاد انواع ویندوزهای سبک در بلندر Creating Variations of Stylized Windows in Blender

  • برای افزایش واقع گرایی در رندرهای بلندر، رنگ های رنگی را بهینه کنید Tweak Color Tones for Enhanced Realism in Blender Renders

  • تکنیک های بافت برای قاب های پنجره در بلندر Texturing Techniques for Window Frames in Blender

  • ساخت ویندوز با شاتر در بلندر Crafting Windows with Shutters in Blender

  • جزئیات پیشرفته ویندوز سبک در بلندر Advanced Detailing of Stylized Windows in Blender

  • اصول واردات و راه اندازی بافت در بلندر Basics of Texture Import and Setup in Blender

  • ایجاد بافت چوب با استفاده از منحنی در بلندر Creating Wood Textures Using Curves in Blender

  • مدل سازی بالکن برای میخانه های سبک در بلندر Modeling Balconies for Stylized Taverns in Blender

  • راه اندازی پروژه بلندر و اصول مدل سازی میخانه Blender Project Setup and Fundamentals for Tavern Modeling

  • جزئیات قسمت های سقف با تغییر شکل شبکه در مخلوط کن Detailing Roof Sides with Lattice Deform in Blender

  • تکنیک های تیز کردن رندرهای تصویر در بلندر Techniques for Sharpening Image Renders in Blender

  • افزودن تغییرات پشتیبانی سه بعدی در طراحی میخانه بلندر Adding 3D Support Variations in Blender Tavern Design

  • ایجاد تیرهای چوبی برای سقف های کوچکتر در طراحی میخانه بلندر Creating Wooden Beams for Smaller Roofs in Blender Tavern Design

  • نورپردازی حرفه ای در چرخه رندر برای پروژه های بلندر Professional Lighting in Cycles Render for Blender Projects

  • پست های لامپ مدل سازی سه بعدی برای میخانه های بلندر 3D Modeling Lamp Posts for Blender Taverns

  • چسباندن گلدان به مدل های میخانه در بلندر Attaching Flower Pots to Tavern Models in Blender

  • تکنیک های ایجاد دارایی سه بعدی در بلندر 3D Asset Creation Techniques in Blender

  • افزودن پیوست های سه بعدی به مدل های میخانه بلندر Adding 3D Attachments to Blender Tavern Models

  • ایجاد سایه بان های بافت چوب در بلندر Creating Wood Texture Shaders in Blender

  • تکنیک‌های بوکس خاکستری برای برنامه‌ریزی کارآمد Greyboxing Techniques for Effective Groundwork Planning

  • ترکیب انواع آجر در مدل های میخانه بلندر Incorporating Brick Variations in Blender Tavern Models

  • استراتژی مدل سازی سه بعدی و آماده سازی برای میخانه های سبک 3D Modeling Strategy and Preparation for Stylized Taverns

  • افزودن جزئیات کوچکتر شاخ و برگ در صحنه های میخانه بلندر Adding Smaller Foliage Details in Blender Tavern Scenes

  • سبک و بافت ورودی های زیرزمین در بلندر Stylizing and Texturing Basement Entrances in Blender

  • توسعه برنامه های افزودنی کوچکتر برای میخانه ها در بلندر Developing Smaller Extensions for Taverns in Blender

نمایش نظرات

آموزش مدل‌های سه‌بعدی استیلیزه‌شده کلاس خلاق Blender 4
جزییات دوره
19h 41m
104
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
17
- از 5
ندارد
دارد
دارد
3D Tudor
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

3D Tudor 3D Tudor

مدرس سه بعدی

به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دوره‌هایی با دستورالعمل‌های واضح و کامل افتخار می‌کنم که شما را به سطح بعدی مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن می‌برد.

هدف من این است که دوره‌های بدون سر و صدایی را در مورد مدل‌سازی سه‌بعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک می‌کند مجموعه مهارت‌ها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:

Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیط‌ها

من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.

در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.

دوره‌های من برای مدل‌سازان سه‌بعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شده‌اند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعمل‌های دقیق و راهنمایی‌های واضح در طول هر درس، مرا متمایز می‌کند.

من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درس‌هایم استفاده می‌کنم و به زبان‌آموزان کمک می‌کنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میان‌برهای قبلی، آن‌ها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.

من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.

من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.

مدل‌های من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته می‌شوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.

من می‌توانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.

من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.