این بوت کمپ همه چیزهایی را که برای یافتن اولین شغل خود به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار نیاز دارید از ابتدا به شما آموزش می دهد. بوت کمپ هیچ دانش قبلی را در نظر نمی گیرد، زیرا شما تمام مفاهیم را گام به گام یاد خواهید گرفت و با اجرای بیش از 15 پروژه برنامه نویسی در دنیای واقعی از پایه، آنها را عملی خواهید کرد.
پس از تکمیل بوت کمپ، احساس خواهید کرد که نوشتن کد پایتون طبیعت دوم است و خواهید دانست که چگونه ایده های خود را به طور مستقیم به کد تبدیل کنید. علاوه بر دروس ویدیویی، بوت کمپ طیف گسترده ای از تمرین ها، چالش ها و پروژه های کدنویسی را ارائه می دهد.
علاوه بر این، همانطور که پروژه های برنامه نویسی خود را می سازید، یک نمونه کار وب ایجاد می کنید که می توانید از آن برای نشان دادن مهارت های خود به کارفرمایان احتمالی استفاده کنید.
در پایان، اگر به دنبال یک بوت کمپی هستید که مهارت های برنامه نویسی ضروری را در سال 2023 به شما بیاموزد، دیگر به دنبال آن نباشید. این بوت کمپ برای شماست.
Bootcamp به هفت بخش تقسیم شده است که در طرح کلی زیر توضیح داده شده است:
مقدمه ای بر پایتون
ماژول خوش آمدگویی
اولین مراحل در پایتون
چالش کدنویسی شماره 1: libs دیوانه
جریان را کنترل کنید
چالش کدنویسی شماره 2: یک هرم "#" بکشید
توابع
چالش کدنویسی شماره 3: اعداد فیبوناچی
میزبان نمونه کارها وب خود در GitHub
پروژه کدگذاری شماره 1: فلوچارت
استثناها و اشکال زدایی
چالش کدنویسی شماره 4: اشکال زدایی برنامه
ساختارهای داده - دنباله ها
عملیات رشته
پروژه کدگذاری شماره 2: رمز سزار
ساختارهای داده - مجموعه ها و نگاشت ها
پروژه کدنویسی شماره 3: کد مورس
کتابخانه استاندارد پایتون (STL)
چالش کدنویسی شماره 5: تولید کننده رمز عبور تصادفی
چالش کدنویسی شماره 6: نزدیکترین سوپرمارکت
پروژه کدنویسی شماره 4: Tic-tac-toe
مبانی برنامه نویسی شی گرا (OOP)
مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا
پروژه کدنویسی شماره 5: ردیاب درجه
برنامه نویسی شی گرا متوسط
پروژه کدنویسی شماره 6: بازی نقش آفرینی (RPG)
راه اندازی محیط محلی ما
کامپیوترها چگونه کار می کنند
آماده سازی محیط (Mac)
آماده سازی محیط (ویندوز)
آشنایی با محیط محلی ما
تجزیه آرگومان
چالش کدنویسی شماره 7: اسکریپت اضافه کردن شماره
مدیریت فایل در پایتون
پروژه کدنویسی شماره 7: برنامه یادداشت برداری
پروژه کدنویسی شماره 8: سیستم مدیریت مشتری (CMS)
رابط های گرافیکی کاربر در پایتون
گرافیک لاک پشت
Tkinter
پایتون متوسط
توابع مرتبه بالاتر
درک ها
عملکردهای داخلی مفید
تکرارکنندهها، تکرارکنندهها و مولدها
استثناهای سفارشی
مفاهیم پیشرفته برنامه نویسی شی گرا
پردازش تصویر در پایتون
اصول پردازش تصویر
پروژه کدنویسی شماره 11: ویرایشگر عکس
تجزیه و تحلیل داده ها در پایتون
کار با آرایه های داده با استفاده از NumPy
کار با جداول سری و داده با پانداها
تجسم داده ها با Matplotlib و Seaborn
دوره های عملی و جامع هوش مصنوعی
نمایش نظرات