آموزش بوت کمپ توسعه دهنده حرفه ای پایتون 2024

دانلود Professional Python Developer Bootcamp 2024

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با ساختن پروژه های دنیای واقعی به پایتون مسلط شوید. تمام مهارت هایی را که برای پیدا کردن اولین شغل برنامه نویسی خود نیاز دارید، توسعه دهید. به اصول پایتون و بسیاری از ویژگی های پیشرفته تسلط داشته باشید. برای پیدا کردن اولین شغل خود یک نمونه کار پروژه خیره کننده ایجاد کنید. کارهای تکراری را با برنامه های پایتون به صورت خودکار انجام دهید. آموزش ساخت پروژه های پایتون در محیط های مختلف (VS Code، Cloud Editors). پروژه های دنیای واقعی را از ابتدا تا انتها بسازید و مهارت های عملی کسب کنید. به روش های مختلف کدنویسی در پایتون مسلط شوید: برنامه نویسی رویه ای، برنامه نویسی شی گرا و موارد دیگر! برنامه های دسکتاپ مانند برنامه هایی که هر روز استفاده می کنید ایجاد کنید. درک کنید که رایانه ها چگونه کد را اجرا می کنند، رنگ ها را درک می کنند و غیره، و سواد دیجیتالی قوی ایجاد می کنند. پیش نیازها: بدون نیاز به تجربه قبلی. من همه چیز را مرحله به مرحله به شما آموزش خواهم داد.

این بوت کمپ همه چیزهایی را که برای یافتن اولین شغل خود به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار نیاز دارید از ابتدا به شما آموزش می دهد. بوت کمپ هیچ دانش قبلی را در نظر نمی گیرد، زیرا شما تمام مفاهیم را گام به گام یاد خواهید گرفت و با اجرای بیش از 15 پروژه برنامه نویسی در دنیای واقعی از پایه، آنها را عملی خواهید کرد.

پس از تکمیل بوت کمپ، احساس خواهید کرد که نوشتن کد پایتون طبیعت دوم است و خواهید دانست که چگونه ایده های خود را به طور مستقیم به کد تبدیل کنید. علاوه بر دروس ویدیویی، بوت کمپ طیف گسترده ای از تمرین ها، چالش ها و پروژه های کدنویسی را ارائه می دهد.

علاوه بر این، همانطور که پروژه های برنامه نویسی خود را می سازید، یک نمونه کار وب ایجاد می کنید که می توانید از آن برای نشان دادن مهارت های خود به کارفرمایان احتمالی استفاده کنید.

در پایان، اگر به دنبال یک بوت کمپی هستید که مهارت های برنامه نویسی ضروری را در سال 2023 به شما بیاموزد، دیگر به دنبال آن نباشید. این بوت کمپ برای شماست.



Bootcamp به هفت بخش تقسیم شده است که در طرح کلی زیر توضیح داده شده است:


مقدمه ای بر پایتون

  • ماژول خوش آمدگویی

  • اولین مراحل در پایتون

  • چالش کدنویسی شماره 1: libs دیوانه

  • جریان را کنترل کنید

  • چالش کدنویسی شماره 2: یک هرم "#" بکشید

  • توابع

  • چالش کدنویسی شماره 3: اعداد فیبوناچی

  • میزبان نمونه کارها وب خود در GitHub

  • پروژه کدگذاری شماره 1: فلوچارت

  • استثناها و اشکال زدایی

  • چالش کدنویسی شماره 4: اشکال زدایی برنامه

  • ساختارهای داده - دنباله ها

  • عملیات رشته

  • پروژه کدگذاری شماره 2: رمز سزار

  • ساختارهای داده - مجموعه ها و نگاشت ها

  • پروژه کدنویسی شماره 3: کد مورس

  • کتابخانه استاندارد پایتون (STL)

  • چالش کدنویسی شماره 5: تولید کننده رمز عبور تصادفی

  • چالش کدنویسی شماره 6: نزدیکترین سوپرمارکت

  • پروژه کدنویسی شماره 4: Tic-tac-toe


مبانی برنامه نویسی شی گرا (OOP)

  • مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا

  • پروژه کدنویسی شماره 5: ردیاب درجه

  • برنامه نویسی شی گرا متوسط

  • پروژه کدنویسی شماره 6: بازی نقش آفرینی (RPG)


راه اندازی محیط محلی ما

  • کامپیوترها چگونه کار می کنند

  • آماده سازی محیط (Mac)

  • آماده سازی محیط (ویندوز)

  • آشنایی با محیط محلی ما

  • تجزیه آرگومان

  • چالش کدنویسی شماره 7: اسکریپت اضافه کردن شماره

  • مدیریت فایل در پایتون

  • پروژه کدنویسی شماره 7: برنامه یادداشت برداری

  • پروژه کدنویسی شماره 8: سیستم مدیریت مشتری (CMS)


رابط های گرافیکی کاربر در پایتون

  • گرافیک لاک پشت

  • Tkinter


پایتون متوسط ​​

  • توابع مرتبه بالاتر

  • درک ها

  • عملکردهای داخلی مفید

  • تکرارکننده‌ها، تکرارکننده‌ها و مولدها

  • استثناهای سفارشی

  • مفاهیم پیشرفته برنامه نویسی شی گرا


پردازش تصویر در پایتون

  • اصول پردازش تصویر

  • پروژه کدنویسی شماره 11: ویرایشگر عکس


تجزیه و تحلیل داده ها در پایتون

  • کار با آرایه های داده با استفاده از NumPy

  • کار با جداول سری و داده با پانداها

  • تجسم داده ها با Matplotlib و Seaborn









سرفصل ها و درس ها

خوش آمدید Welcome

  • خوش آمدید Welcome

  • برنامه نویسی چیست؟ What is programming?

  • ساختار دوره Course structure

  • کاتالوگ دوره کامل ما Our complete course catalog

  • نکات و منابع Tips & resources

  • راهنمای گوگل کولب Google Colab walkthrough

  • ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید Follow us on social media

اولین قدم ها در پایتون First steps in Python

  • نوت بوک Google Colab برای کدنویسی همراه Google Colab notebook to code along

  • محاسبات پایه در پایتون Basic arithmetic in Python

  • چاپ پیام ها Printing messages

  • چاپ پیام - ورزش Printing messages - Exercise

  • گرفتن ورودی از کاربر Taking inputs from the user

  • انواع داده ها Data types

  • انواع داده ها - تمرین Data types - Exercise

  • خطاها در پایتون Errors in Python

  • ترتیب عملیات Order of operations

  • قالب بندی رشته String formatting

  • قالب بندی رشته - تمرین String formatting - Exercise

  • گزینه های چاپ Printing options

  • گزینه های چاپ - ورزش Printing options - Exercise

  • عملگرهای مقایسه Comparison operators

  • عملگرهای منطقی Logical operators

  • عملگرهای منطقی - تمرین Logical operators - Exercise

  • ما را در رسیدن به دانش آموزان بیشتر یاری کنید Help us reach more students

چالش کد نویسی شماره 1: لیب های دیوانه Coding challenge #1: Mad libs

  • مقدمه Introduction

  • راه حل Solution

کنترل جریان Control flow

  • اظهارات مشروط Conditional statements

  • برای حلقه ها For loops

  • برای حلقه ها - ورزش کنید For loops - Exercise

  • در حالی که حلقه ها While loops

  • حلقه های while - ورزش کنید While loops - Exercise

  • شکستن، ادامه دادن و موارد دیگر Break, continue and else

  • استراحت کنید، ادامه دهید و دیگر - ورزش کنید Break, continue and else - Exercise

چالش کدنویسی شماره 2: یک هرم "#" بکشید Coding challenge #2: Draw a '#' pyramid

  • مقدمه Introduction

  • راه حل Solution

توابع Functions

  • توابع چیست؟ What are functions?

  • پارامترها و آرگومان ها Parameters and arguments

  • تعداد متغیر آرگومان Variable number of arguments

  • توابع - ورزش Functions - Exercise

چالش کدنویسی شماره 3: اعداد فیبوناچی Coding challenge #3: Fibonacci numbers

  • مقدمه Introduction

  • راه حل Solution

میزبانی نمونه کارها وب خود در GitHub Hosting your web portfolio on GitHub

  • ایجاد پورتفولیوی پروژه شما Creating your project portfolio

  • ویرایش محتوای نمونه کارها Editing the content of your portfolio

پروژه کدنویسی شماره 1: فلوچارت Coding project #1: Flowchart

  • مقدمه Introduction

  • پیاده سازی - قسمت 1 Implementation - Part 1

  • راه حل - قسمت 1 Solution - Part 1

  • پیاده سازی - قسمت 2 Implementation - Part 2

  • راه حل - قسمت 2 Solution - Part 2

  • پیاده سازی - قسمت 3 Implementation - Part 3

  • راه حل - قسمت 3 Solution - Part 3

  • پیاده سازی - قسمت 4 Implementation - Part 4

  • راه حل - قسمت 4 Solution - Part 4

  • پروژه را به مجموعه خود اضافه کنید Add the project to your portfolio

استثناها و اشکال زدایی Exceptions and debugging

  • سعی کنید و به جز عبارات try and except statements

  • رسیدگی به انواع خاصی از خطاها Handling specific types of errors

  • دیگر/بالاخره Else / finally

  • تکنیک های اشکال زدایی Debugging techniques

  • بالا بردن خطاهای خود Raising your own errors

چالش کدنویسی شماره 4: اشکال زدایی برنامه Coding challenge #4: Program debugging

  • مقدمه Introduction

  • راه حل Solution

ساختارهای داده - توالی Data structures - Sequences

  • مقدمه ای بر سکانس ها Introduction to sequences

  • لیست ها Lists

  • دسترسی و برش لیست ها Accessing and slicing lists

  • مرتب سازی و شمارش موارد موجود در یک لیست Sorting and counting the items in a list

  • مرتب سازی و شمارش موارد موجود در یک لیست - تمرین Sorting and counting the items in a list - Exercise

  • تاپل ها Tuples

  • رشته ها دنباله ای از کاراکترها هستند Strings are sequences of characters

  • رشته ها دنباله ای از کاراکترها هستند - تمرین Strings are sequences of characters - Exercise

  • تکرار بر روی دنباله ها Iterating over sequences

  • بررسی اینکه آیا یک مقدار در یک دنباله وجود دارد یا خیر Checking if a value is present in a sequence

  • بررسی اینکه آیا یک مقدار در یک دنباله وجود دارد - تمرین Checking if a value is present in a sequence - Exercise

عملیات رشته String operations

  • الحاق رشته و تکرار String concatenation and repetition

  • تبدیل رشته به حروف بزرگ و کوچک Converting a string to uppercase and lowercase

  • پیدا کردن الگوها در رشته ها Finding patterns in strings

  • شکافتن و اتصال رشته ها Splitting and joining strings

  • شکافتن و اتصال رشته ها - ورزش Splitting and joining strings - Exercise

  • فرار از شخصیت ها Escaping characters

پروژه کدنویسی شماره 2: رمز سزار Coding project #2: Caesar cipher

  • مقدمه Introduction

  • راه حل Solution

  • پروژه را به مجموعه خود اضافه کنید Add the project to your portfolio

ساختارهای داده - مجموعه ها و نگاشت ها Data structures - Sets and mappings

  • نمای کلی مجموعه ها و نگاشت ها Sets and mappings overview

  • مجموعه ها Sets

  • عملیات مجموعه پیشرفته Advanced set operations

  • عملیات مجموعه پیشرفته - تمرین Advanced set operations - Exercise

  • لغت نامه ها Dictionaries

  • دسترسی و اصلاح مقادیر در فرهنگ لغت Accessing and modifying values in a dictionary

  • دسترسی و اصلاح مقادیر در فرهنگ لغت - تمرین Accessing and modifying values in a dictionary - Exercise

  • تکرار بیش از فرهنگ لغت Iterating over dictionaries

  • بررسی اینکه آیا مقداری در فرهنگ لغت وجود دارد یا خیر Checking if a value is present in a dictionary

پروژه کدنویسی شماره 3: کد مورس Coding project #3: Morse code

  • مقدمه Introduction

  • راه حل Solution

  • پروژه را به مجموعه خود اضافه کنید Add the project to your portfolio

کتابخانه استاندارد پایتون (STL) The Python Standard Library (STL)

  • نمای کلی Overview

  • ماژول ریاضی The math module

  • ماژول تصادفی The random module

  • ماژول تاریخ زمان The datetime module

  • ماژول رشته The string module

چالش کدنویسی شماره 5: تولید رمز عبور تصادفی Coding challenge #5: Random password generation

  • مقدمه Introduction

  • راه حل Solution

چالش کدنویسی شماره 6: نزدیکترین سوپرمارکت Coding challenge #6: Closest supermarket

  • مقدمه Introduction

  • راه حل Solution

پروژه کدنویسی شماره 4: تیک تاک پا Coding project #4: Tic-tac-toe

  • مقدمه Introduction

  • راه حل - تابع print_board Solution - print_board function

  • راه حل - تابع player_won Solution - player_won function

  • راه حل - تابع is_valid Solution - is_valid function

  • راه حل - تابع play_game Solution - play_game function

  • پروژه را به مجموعه خود اضافه کنید Add the project to your portfolio

مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا Introduction to Object-Oriented Programming

  • نوت بوک Google Colab برای کدنویسی همراه Google Colab notebook to code along

  • برنامه نویسی رویه ای در مقابل شی گرا Procedural vs Object-Oriented Programming

  • مفاهیم اولیه برنامه نویسی شی گرا Basic concepts of Object-Oriented Programming

  • ایجاد کلاس Classroom Creating the Classroom class

  • ایجاد کلاس Subject Creating the Subject class

  • ایجاد کلاس دانشجویی Creating the Student class

  • برنامه نویسی شی گرا - تمرین Object-oriented programming - Exercise

پروژه کدنویسی شماره 5: ردیاب درجه Coding project #5: Grade tracker

  • مقدمه Introduction

  • کلاس دانشجویی Student class

  • کلاس دانش آموز - راه حل Student class - Solution

  • کلاس کتاب نمرات Gradebook class

  • کلاس کتاب کلاس - راه حل Gradebook class - Solution

  • حلقه اصلی Main loop

  • حلقه اصلی - راه حل Main loop - Solution

  • پروژه را به مجموعه خود اضافه کنید Add the project to your portfolio

برنامه نویسی شی گرا متوسط Intermediate Object-Oriented Programming

  • ارث Inheritance

  • وراثت در کد - Superclass Inheritance in code - Superclass

  • ارث بری در کد - زیر کلاس ها Inheritance in code - Subclasses

  • ارث - ورزش Inheritance - Exercise

  • چند شکلی Polymorphism

  • چند شکلی در کد - روش غلبه بر Polymorphism in code - Method overriding

  • چند شکلی - ورزش Polymorphism - Exercise

  • کپسولاسیون Encapsulation

  • کپسوله سازی در کد - قسمت 1 Encapsulation in code - Part 1

  • کپسوله سازی در کد - قسمت 2 Encapsulation in code - Part 2

  • کپسوله سازی در کد - قسمت 3 Encapsulation in code - Part 3

  • کپسولاسیون - ورزش Encapsulation - Exercise

  • دسترسی به اعضای سوپرکلاس Accessing members of the superclass

پروژه کدنویسی شماره 6: بازی نقش آفرینی (RPG) Coding project #6: Role Playing Game (RPG)

  • مقدمه Introduction

  • ایجاد کلاس Paladin Creating the Paladin class

  • ایجاد کلاس Paladin - راه حل Creating the Paladin class - Solution

  • ایجاد کلاس Mage Creating the Mage class

  • ایجاد کلاس Mage - راه حل Creating the Mage class - Solution

  • ایجاد کلاس Warrior Creating the Warrior class

  • ایجاد کلاس Warrior - راه حل Creating the Warrior class - Solution

  • پروژه را به مجموعه خود اضافه کنید Add the project to your portfolio

مروری کوتاه بر نحوه کار کامپیوترها Brief overview of how computers work

  • معماری پایه کامپیوتر Basic computer architecture

  • وقتی کامپیوتر خود را روشن می کنید چه اتفاقی می افتد؟ What happens when you turn on your computer?

  • نمایش داده ها به صورت دیجیتالی Representing data digitally

  • سیستم های فایل، پوشه ها و فایل ها File systems, folders and files

  • زبان های برنامه نویسی چگونه کار می کنند How programming languages work

  • ورق تقلب ترمینال Terminal cheat sheet

آماده سازی محیط (Mac) Preparing the environment (Mac)

  • نصب پایتون و VScode Installing Python and VScode

  • مراحل اولیه در کد VS First steps in VS code

  • نمای کلی ترمینال Terminal overview

  • ناوبری سیستم فایل در مک Filesystem navigation in Mac

آشنایی با محیط محلی ما Getting familiar with our local environment

  • آشنایی با محیط های مجازی Introduction to virtual environments

  • نصب پکیج با پیپ Installing packages with pip

  • اصول کد VS VS code basics

  • اشکال زدا Debugger

  • واردات Imports

آرگومان های خط فرمان Command-line arguments

  • نمای کلی Overview

  • آرگومان های موضعی در مقابل اختیاری Positional vs optional arguments

  • تجزیه آرگومان پیشرفته Advanced argument parsing

  • پرچم های بولی Boolean flags

چالش کدنویسی شماره 7: اسکریپت اضافه کردن شماره Coding challenge #7: Number adding script

  • مقدمه Introduction

  • راه حل Solution

مدیریت فایل در پایتون File management in Python

  • دستکاری سیستم فایل File system manipulation

  • لیست پخش ایجاد کنید Create playlists

  • عملیات فایل پیشرفته Advanced file operations

  • اگر __name__ == '__اصلی__' if __name__ == '__main__'

پروژه کدنویسی شماره 7: برنامه یادداشت برداری Coding project #7: Note-taking application

  • نمای کلی پروژه Project overview

  • تابع یادداشت ضمیمه - نمای کلی Append note function - Overview

  • تابع یادداشت ضمیمه - راه حل Append note function - Solution

  • عملکرد لیست یادداشت ها - نمای کلی List notes function - Overview

  • عملکرد یادداشت لیست - راه حل List notes function - Solution

  • عملکرد یادداشت حذف - نمای کلی Delete Note function - Overview

  • حذف تابع یادداشت - راه حل Delete Note function - Solution

  • حلقه اصلی (قسمت 1) - نمای کلی Main loop (part 1) - Overview

  • حلقه اصلی (قسمت 1) - راه حل Main loop (part 1) - Solution

  • حلقه اصلی (قسمت 2) - نمای کلی Main loop (part 2) - Overview

  • حلقه اصلی (قسمت 2) - راه حل Main loop (part 2) - Solution

  • حلقه اصلی (قسمت 3) - راه حل Main loop (part 3) - Solution

  • حلقه اصلی (قسمت 3) - راه حل Main loop (part 3) - Solution

  • پروژه یادداشت برداری را به مجموعه خود اضافه کنید Add note-taking project to your portfolio

پروژه کدنویسی شماره 8: سیستم مدیریت مشتری (CMS) Coding project #8: Customer Management System (CMS)

  • نمای کلی پروژه Project overview

  • کلاس فاکتور - نمای کلی Invoice class - Overview

  • کلاس فاکتور - راه حل Invoice class - Solution

  • کلاس مشتری - بررسی اجمالی Customer class - Overview

  • کلاس مشتری - راه حل Customer class - Solution

  • بارگذاری عملکرد مشتریان - نمای کلی Load customers function - Overview

  • عملکرد مشتریان بار - راه حل Load customers function - Solution

  • عملکرد ذخیره مشتریان - نمای کلی Save customers function - Overview

  • عملکرد ذخیره مشتریان - راه حل Save customers function - Solution

  • حلقه اصلی (قسمت 1) - نمای کلی Main loop (part 1) - Overview

  • حلقه اصلی (قسمت 1) - راه حل Main loop (part 1) - Solution

  • حلقه اصلی (قسمت 2) - نمای کلی Main loop (part 2) - Overview

  • حلقه اصلی (قسمت 2) - راه حل Main loop (part 2) - Solution

  • حلقه اصلی (قسمت 3) - نمای کلی Main loop (part 3) - Overview

  • حلقه اصلی (قسمت 3) - راه حل Main loop (part 3) - Solution

  • پروژه CMS را به مجموعه خود اضافه کنید Add CMS project to your portfolio

گرافیک لاک پشت Turtle Graphics

  • اصول اولیه لاک پشت - قسمت 1 Turtle basics - Part 1

  • اصول اولیه لاک پشت - قسمت 2 Turtle basics - Part 2

  • رسم اشکال اولیه Drawing basic shapes

  • الگوهای طراحی - قسمت 1 Drawing patterns - Part 1

  • الگوهای طراحی - قسمت 2 Drawing patterns - Part 2

  • پروژه کدنویسی شماره 9: جاذبه لورنز Coding project #9: Lorenz attractor

توابع مرتبه بالاتر Higher-order functions

  • نوت بوک Google Colab برای کدنویسی همراه Google Colab notebook to code along

  • نحوه کار توابع در پایتون How functions work in Python

  • توابع مرتبه بالاتر Higher-order functions

  • توابع لامبدا Lambda functions

  • توابع لامبدا - ورزش Lambda functions - Exercise

  • توابع نقشه و فیلتر Map and filter functions

  • تابع مرتب شده Sorted function

  • تابع مرتب شده - تمرین Sorted function - Exercise

درک ها Comprehensions

  • درک مطالب را فهرست کنید List comprehensions

  • فهرست درک مطالب - تمرین List comprehensions - Exercise

  • درک را تنظیم کنید Set comprehensions

  • دیکته درک Dict comprehensions

  • درک چندگانه Tuple comprehensions

توابع داخلی مفید Useful built-in functions

  • توابع داخلی Built-in functions

  • هر و همه توابع Any and all functions

  • شمارش، زیپ و توابع معکوس Enumerate, zip and reversed functions

تکرار شونده ها، تکرار کننده ها و مولدها Iterables, iterators and generators

  • تکرار شونده ها Iterables

  • تکرار کننده ها Iterators

  • ژنراتورها و عبارات مولد Generators and generator expressions

استثناهای سفارشی Custom exceptions

  • استثناهای سفارشی Custom exceptions

برنامه نویسی پیشرفته شی گرا Advanced Object-Oriented Programming

  • کلاس های انتزاعی Abstract classes

  • روش های استاتیک و کلاسی Static and class methods

اصول اولیه پردازش تصویر Image processing basics

  • نوت بوک Google Colab برای کدنویسی همراه Google Colab notebook to code along

  • چگونه کامپیوترها رنگ را نشان می دهند How computers represent color

  • مقدمه ای بر PIL/Pillow Introduction to PIL/Pillow

  • دستکاری های اولیه تصویر Basic image manipulations

  • فضاهای رنگی و حالت های تصویر Color spaces and image modes

  • دستکاری ویژگی های تصویر Image property manipulation

  • دستکاری پیکسل ها و مناطق Manipulating pixels and regions

  • کشیدن اشکال و متن روی تصاویر Drawing shapes and text on images

  • ترکیب تصویر و ماسک Image composition and masks

  • تغییر رنگ Color transformations

پروژه کدنویسی شماره 11: ویرایشگر عکس Coding project #11: Photo editor

  • مقدمه Introduction

  • راه حل Solution walkthrough

مبانی NumPy: محاسبات علمی در پایتون NumPy basics: scientific computing in Python

  • برگه تقلب NumPy NumPy cheat sheet

  • نوت بوک Google Colab برای کدنویسی همراه Google Colab notebook to code along

  • مقدمه ای بر NumPy Introduction to NumPy

  • ایجاد آرایه ها Creating arrays

  • انواع داده آرایه Array data types

  • دستکاری آرایه Array manipulation

  • نمایه سازی و برش آرایه ها Indexing and slicing arrays

  • عملیات اسکالر Scalar operations

  • توابع روی آرایه ها Functions on arrays

  • توابع تجمع Aggregation functions

  • کاربردهای NumPy: ماشین حساب وام مسکن Applications of NumPy: Mortgage calculator

  • برنامه های کاربردی NumPy: دستکاری فایل های صوتی Applications of NumPy: Audio file manipulation

  • کاربردهای NumPy: تجزیه ارزش واحد (SVD) Applications of NumPy: Singular Value Decomposition (SVD)

  • کاربردهای NumPy: رگرسیون خطی ساده Applications of NumPy: Simple Linear Regression

  • کاربردهای NumPy: مسیرهای گلوله توپ Applications of NumPy: Cannonball trajectories

  • کاربردهای NumPy: بازی زندگی Applications of NumPy: Game of life

مقدمه ای بر پانداها: تجزیه و تحلیل داده ها در پایتون Introduction to Pandas: data analytics in Python

  • نوت بوک Google Colab برای کدنویسی همراه Google Colab notebook to code along

  • ایجاد سری و دیتا فریم Creating series and dataframes

  • بارگذاری و بازرسی یک مجموعه داده Loading and inspecting a dataset

  • فیلتر کردن و جستجو در یک دیتافریم Filtering and searching in a dataframe

  • عملیات حسابی روی فریم های داده Arithmetic operations on data frames

  • نمونه برداری از سوابق از یک چارچوب داده Sampling records from a data frame

  • ایجاد، سفارش، تغییر نام و حذف ستون ها Creating, ordering, renaming and deleting columns

  • توصیف چارچوب داده Describing a data frame

  • پر کردن یا حذف مقادیر از دست رفته Filling or removing missing values

  • حذف رکوردهای تکراری Removing duplicate records

  • گروه بندی داده ها بر اساس ویژگی ها Grouping data by attributes

  • افزودن اطلاعات گروه به یک ستون قاب داده جدید Adding group information to a new data frame column

  • سری زمانی در پانداها Time series in Pandas

  • تجسم داده ها در Pandas I Data visualization in Pandas I

  • تجسم داده ها در Pandas II Data visualization in Pandas II

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش بوت کمپ توسعه دهنده حرفه ای پایتون 2024
جزییات دوره
19.5 hours
247
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
215
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Escape Velocity Labs Escape Velocity Labs

دوره های عملی و جامع هوش مصنوعی