لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش تقلب با هودینی 18.5 - KineFX
Rigging with Houdini 18.5 - KineFX
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آموزش ساخت ریگ انیمیشن آماده بازی در هودینی 18.5 با KineFX آموزش ساخت ریگ انیمیشن آماده بازی سفارشی در هودینی پیش نیازها: درک اولیه هودینی و رابط کاربری آن
بهروزرسانی برای Houdini 18.5 KineFX
**** جلد 02 ****
این بهروزرسانی شامل بیش از 4 ساعت ویدیوی جدید است که جریان کار تقلبی جدید هودینی KineFX را معرفی میکند.
با استفاده از ابزارهای جدید KineFX، یک شاخک و یک زامبی، 2 ریگ کامل آماده بازی ایجاد خواهیم کرد. معرفی گردشهای کاری جدید در طول مسیر.
هیچ مرحلهای نادیده گرفته نمیشود، ما از صفر به داراییهای کاملاً تقلبی، پوستهدار و متحرک، با رابطهای کاربری همهکاره و سازگار با انیماتور میرویم.
این دوره برای انیماتورهای مبتدی یا افرادی که به دنبال ترجمه دانش ساختگی خود از یک بسته سه بعدی دیگر هستند و از قدرت فوق العاده هودینی در پروژه های توسعه بازی خود استفاده می کنند ایده آل است.
**** جلد 01 ****
بیاموزید که با هودینی یک کاراکتر زامبی آماده انیمیشن بسازید.
در این دوره به اصول نقش انیماتور فنی یا Rigger می پردازیم. گره به نود، یک ریگ انیمیشن آماده بازی ایجاد می کنیم که آماده استقرار در موتور بازی Unity است. در طول راه، مفاهیم اساسی تقلب در هودینی را پوشش خواهیم داد و طیف وسیعی از ابزارهای تقلبی قابل استفاده مجدد را با استفاده از Python و Houdini Digital Assets ایجاد خواهیم کرد.
پس از تکمیل، یک دارایی زامبی آماده انیمیشن خواهید داشت - و برای کاربران Houdini Indie، ما صادرات ریگ نهایی شده به Unity را برای آزمایش بررسی خواهیم کرد.
هیچ مرحله ای نادیده گرفته نمی شود، ما از صفر به یک دارایی کاملاً تقلبی، پوسته و متحرک با یک رابط کاربری همه کاره می رویم.
این دوره برای انیماتورهای مبتدی یا افرادی که به دنبال ترجمه دانش ساختگی خود از یک بسته سه بعدی دیگر هستند و از قدرت فوق العاده هودینی در پروژه های توسعه بازی خود استفاده می کنند ایده آل است.
نمایش نظرات