پروژه ها در پایتون برای مبتدیان
این چیزی است که با ثبت نام در این دوره به دست می آورید:
توضیح کلمه به کلمه: در کل دوره، هر خط کد را بدون رد کردن یک خط کد توضیح می دهم.
محتوای با کیفیت عالی: بیش از ۸ ساعت ویدیوی HD.
ساختار خوب و آسان برای یادگیری: دوره به طور ویژه طراحی شده است تا یادگیری جنگو را برای دانش آموزان آسان کند که از سطح پایه شروع می شود و به تدریج به سمت مفاهیم پیشرفته می روند.
پشتیبانی 24 X 7: من همیشه در آنجا خواهم بود تا شما را در سفرتان برای تبدیل شدن به یک متخصص جنگو راهنمایی کنم.
در اینجا همه چیزهایی است که در این دوره کامل یاد خواهید گرفت:
در این دوره آموزشی، نحوه ساخت پروژه های پایتون را با استفاده از مهارت های پایتون موجود خود خواهید آموخت.
در این دوره ما 4 برنامه اصلی را خواهیم ساخت که فناوریهایی مانند جنگو، OpenCV، پیادهسازی مدلهای یادگیری ماشین، Rake NLTK، Tkinter و موارد دیگر را پوشش میدهند.
در اینجا شرح مختصری از آنچه در هر بخش از دوره خواهید آموخت:
بخش 1: ساخت یک برنامه وب تجسم تجزیه و تحلیل داده.
فن آوری های مورد استفاده:
Python: زبان برنامه نویسی
جانگو: برای برنامه مبتنی بر وب.
پاندا: برای تجزیه و تحلیل داده ها.
ChartJS: برای تجسم داده ها.
توضیحات پروژه:
در این بخش ما یک برنامه وب تجزیه و تحلیل داده و تجسم ایجاد خواهیم کرد. این برنامه داده ها را از یک فایل CSV خام در قالبی از پیش تعریف شده می خواند و نمودارهای تجسمی را برای ما ایجاد می کند. ما با خواندن و درک سند مشخصات نیازمندی های نرم افزار و فهمیدن اینکه دقیقاً چه چیزی باید ساخته شود شروع خواهیم کرد. این سند SRS از سند واقعی تقلید می کند که توسط مشتریان به توسعه دهندگان نرم افزار داده می شود. سپس محیط توسعه مورد نیاز را بر روی دستگاه خود که برای ساخت پروژه لازم است، راه اندازی می کنیم. از آنجایی که این یک برنامه وب است، ما از جنگو به عنوان یک پلتفرم برای ساخت کل برنامه خود استفاده میکنیم، یاد میگیریم که چگونه جنگو را دانلود و نصب کنیم و همچنین برای شروع کار، اصول اولیه جنگو را یاد میگیریم. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه برنامه جنگو خود را وادار کنیم که یک فایل CSV ارسال شده توسط کاربر را بخواند و سپس داده ها را از آن بخواند. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه داده های CSV را به یک قاب داده پاندا تبدیل کنیم تا بتوان داده ها را دستکاری و تجزیه و تحلیل کرد. سپس این داده ها را در یک صفحه HTML ارائه می کنیم و آن را در قالب جدولی نمایش می دهیم. ما همچنین داده ها را با استفاده از پانداها تجزیه و تحلیل می کنیم و سپس داده های تجزیه و تحلیل شده را به یک الگوی جنگو می خوریم و آن را در قالب نمودار برای تجسم داده ها نمایش می دهیم. ما از کتابخانه ای به نام ChartJS برای نمایش داده ها در صفحه وب خود استفاده می کنیم. از این رو در این پروژه می آموزیم که چگونه چندین فناوری مانند جنگو، پانداها، نمودار جی اس با یکدیگر ادغام می شوند تا یک برنامه وب کارساز را تشکیل دهند.
بخش 2: نمایشگر عملکرد رایانه با استفاده از Tkinter.
فن آوری های مورد استفاده:
Python: زبان برنامه نویسی
Tkinter: برای ساخت رابط کاربری گرافیکی
Psutil : برای دسترسی به آمار سخت افزار
Speedtest: برای دریافت دانلود از اینترنت، سرعت آپلود و پینگ را انجام دهید.
توضیحات پروژه:
در این بخش ما یک برنامه دسکتاپ می سازیم که استفاده از رم CPU را در زمان واقعی نظارت می کند. این پروژه با استفاده از فناوری هایی مانند Python، Tkinter، psutil و speediest ساخته خواهد شد. این برنامه همچنین می تواند سرعت پینگ، دانلود و آپلود اینترنت را نیز محاسبه کند. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه کتابخانه psutil به ما امکان دسترسی به APIهای سطح سیستم عامل را می دهد و به نوبه خود به ما امکان دسترسی به آمار عملکرد رایانه را در زمان واقعی می دهد. ابتدا میزان مصرف CPU و سپس میزان مصرف رم و در نهایت سرعت اینترنت را محاسبه می کنیم. سپس یاد می گیریم که چگونه این اطلاعات را در یک برنامه دسکتاپ با استفاده از Tkinter نشان دهیم. ما کل رابط برنامه خود را با استفاده از Tkinter می سازیم و سپس تمام آمار را در یک پنجره نمایش می دهیم. همچنین یاد میگیریم که چگونه از فونتها، رنگها و تصاویر سفارشی استفاده کنیم تا ظاهر و احساس بهتری به برنامهمان بدهیم.
بخش 3: بستر تبلیغات متنی.
فن آوری های مورد استفاده:
Python: زبان برنامه نویسی.
جانگو: برای برنامه وب.
درخواستها: برای درخواست HTTP به صفحات وبلاگ.
BeautifulSoup: برای تجزیه صفحات وب
RakeNLTK : برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط
توضیحات پروژه:
تبلیغات متنی فناوری است که تبلیغات مرتبط ما را از یک مقاله وبلاگ مشخص مییابد تا درآمد وبلاگ یا وبسایتها را به حداکثر برساند. تبلیغات متنی دلیلی است که شما تبلیغ کفش های نایک را در مقاله مرتبط با تناسب اندام می بینید. در این بخش، ما یک پلتفرم تبلیغاتی متنی ایجاد خواهیم کرد که دادهها را از هر وبلاگی که نشانی اینترنتی آن را ارسال میکنید، میخواند، کلمات کلیدی مرتبط را در آن وبلاگ پیدا میکند و تبلیغات مرتبط با آنها را پیدا میکند و همه اینها به صورت خودکار انجام میشوند. ابتدا یک برنامه اصلی جنگو ایجاد می کنیم که می تواند URL وبلاگ را بپذیرد، سپس تمام داده های آن صفحه وبلاگ را با استفاده از کتابخانه درخواست ها می خوانیم و داده ها را با استفاده از BeautifulSoup تجزیه می کنیم. سپس دادههای تجزیهشده را به کتابخانه رنک میدهیم که مرتبطترین و برجستهترین کلمات کلیدی را در آن مقاله وبلاگ پیدا کرده و آنها را ذخیره میکند. سپس این کلمات کلیدی مرتبط با تبلیغات موجود در پایگاه داده ما مطابقت داده می شوند و تبلیغاتی را که بیشترین ارتباط را با پست وبلاگ دارند به ما باز می گرداند. ما همچنین از Tailwind برای استایل دادن به برنامه وب استفاده خواهیم کرد.
بخش 4: نرم افزار کنترل صدا با اشاره برای Mac Windows.
فن آوری های مورد استفاده:
Python: زبان برنامه نویسی.
OpenCV: برای گرفتن ورودی وب کم.
Mediapipe: برای تشخیص، دستها را ردیابی کنید.
Osascript : برای کنترل صدای سیستم در Mac.
Pycaw: برای کنترل صدای سیستم در ویندوز.
توضیحات پروژه:
این پروژه جالبترین پروژه خواهد بود، ما یک نرمافزار کنترل صدا با ژست میسازیم که به شما امکان میدهد تنها با استفاده از دو انگشت، حجم رایانه خود را کنترل کنید. این نرم افزار ورودی وب کم شما را می گیرد، نقاط کانونی دست شما مانند نوک انگشتان و مفاصل را تشخیص می دهد و به ما امکان می دهد فاصله بین دو نقطه را پیدا کنیم. برای ساخت این برنامه ما از ماژول پایتون opencv استفاده می کنیم که به ما امکان می دهد از وب کم خود به صورت فریم به فریم فیلم بگیریم. پس از ضبط ویدیو، از MediaPipe استفاده می کنیم که مجموعه ای از مدل های یادگیری ماشینی آموزش دیده را در اختیار ما قرار می دهد که به ما امکان می دهد دست ها را در یک ویدیوی زنده تشخیص دهیم. سپس نقاط کلیدی روی دستهایمان را تشخیص میدهیم تا یک حرکت را تشخیص دهیم و فاصله بین نوک دو انگشت را پیدا کنیم تا بتوانیم صدای سیستم را کنترل کنیم. سپس از osacript در مک و pycaw در ویندوز برای کنترل حجم سیستم و ادغام این دو مورد با هم استفاده میکنیم تا صدا با دو انگشت کنترل شود.
پس بیایید سفر توسعه پروژه ها را با پایتون آغاز کنیم
علاوه بر ضمانت بازگشت وجه 30 روزه Udemy، شما ضمانت شخصی من را دارید که از آنچه در این دوره یاد می گیرید لذت خواهید برد. اگر سؤالی دارید، لطفاً مستقیماً به من پیام دهید و من تمام تلاش خود را می کنم تا در اسرع وقت با شما تماس بگیرم!
قبل از تغییر قیمت، حتما در دوره ثبت نام کنید.
اکنون با کلیک کردن بر روی "دکمه این دوره" یک قدم به ساختن پروژه های پیچیده پایتون نزدیکتر شوید!
به سفر بپیوندید.
با احترام،
آشوتوش پاور
توسعه دهنده نرم افزار
سلام، من آشوتوش هستم.
من یک توسعه دهنده نرم افزار، فارغ التحصیل علوم کامپیوتر و مدیر شرکت نرم افزار Optimum Solutions هستم.
من بیش از یک دهه تجربه توسعه و ساختن سیستمهای نرمافزاری مقیاسپذیر برای شرکتهای بزرگ دارم و 4 سال تجربه آموزش برنامهنویسی آنلاین دارم و به بیش از 100000 دانشآموز در سراسر جهان آموزش دادهام.
نمایش نظرات