Unity 5: آموزش 2D

Unity 5: 2D Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: همه چیزهایی را که برای شروع در بازی سازی Unity 2D نیاز دارید یاد بگیرید. جسی فریمن ، متخصص وحدت ، یک بازی کامل 2D بر اساس ژانر دونده بی پایان می سازد - یک بازی منحصر به فرد با یک دکمه که ساخت آن نه تنها سرگرم کننده است ، بلکه ساخت آن نیز هیجان انگیز است. نتیجه نهایی یک کد کد قابل استفاده مجدد است که می توانید با روایت و آثار هنری خود گسترش دهید.

شروع به تماشای یادگیری نحوه تبدیل کارهای هنری به روح ، ایجاد بافت پس زمینه تکراری با Unity's TexturePacker و ساخت اشیا objects بازی قابل استفاده مجدد مانند بازیکنان ، موانع و دشمنان کنید. جسی همچنین اصول جمع آوری اشیا ، کار با م componentsلفه های رابط کاربر سفارشی و انتشار چند پلت فرم را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • وارد کردن آثار هنری
  • در حال ویرایش روح
  • ایجاد بافت های تکراری پس زمینه
  • ایجاد موانع قابل استفاده مجدد
  • بازیافت اشیا game بازی
  • ساخت استخر اشیا
  • ایجاد پخش کننده
  • شروع و پایان بازی
  • نمایش و ذخیره نمره
  • افزودن منوها و متن
  • انتشار بازی Unity در قالب های مختلف

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • پرونده های تمرین The exercise files

1. کار با Sprites 1. Working with Sprites

  • واردات آثار هنری Import artwork

  • بریدن sprites Cut up sprites

  • sprites های گشاد را بهینه کنید Optimize loose sprites

  • یک دوربین کامل پیکسل بسازید Build a pixel perfect camera

2. ایجاد بافت های تکراری 2. Creating Repeating Textures

  • یک پس زمینه تکرار ایجاد کنید Build a repeat background

  • برای پر کردن صفحه ، اندازه های خود را تغییر اندازه دهید Resize textures to fill the screen

  • تکرار بافت پس زمینه تکرار Animate repeat background textures

  • پیمایش اختلاف منظر را تقلید کنید Emulate parallax scrolling

3. ایجاد موانع 3. Creating Obstacles

  • ساخت یک gameobject مانع قابل استفاده مجدد Build a reusable obstacle gameobject

  • حرکت موانع Move obstacles

  • ایجاد موانع جدید Spawn new obstacles

  • زمان تاخیر تصادفی اسپاونر Random spawner delay times

  • موانع خارج از صفحه را از بین ببرید Destroy obstacles offscreen

4- جمع کردن شی 4. Object Pooling

  • یک کلاس ابزار gameobject بسازید Build a gameobject utility class

  • بازیافت اشیاء بازی Recycle game objects

  • استخر شیء بسازید Build an object pool

  • استخر شیء را سیم کنید Wire up the object pool

  • موانع قابل بازیافت را ایجاد کنید Make obstacles recyclable

  • بازیافت را در هر اسکریپت اجرا کنید Implement recycle in any script

  • موانع را تمیز کنید Clean up the obstacles

  • به طور پویا از جعبه های جعبه 2D تغییر اندازه می دهد Dynamically resize 2D box colliders

5. ایجاد پخش کننده 5. Creating the Player

  • پخش کننده را بسازید Build the player

  • تشخیص دهید که بازیکن در حالت ایستاده است Detect when the player is standing

  • بازیکن را پرش کنید Make the player jump

  • یک انیمیشن بیکار پخش کننده اضافه کنید Add in a player idle animation

  • مدیر انیمیشن پخش کننده Player animation manager

  • پخش کننده Recycle player

6. تنظیم بازی 6. Setting Up the Game

  • شروع بازی Start the game

  • پخش کننده را اضافه کنید Add the player

  • پایان بازی End the game

  • اضافه کردن یک بازی بیش از اثر Add a game over effect

  • بازی را مجدداً شروع کنید Restart the game

7. پرداخت بازی 7. Polishing the Game

  • متن را اضافه کنید Add text

  • متن را بگذارید Lay out text

  • متن را با کد کنترل کنید Control the text with code

  • نمایش نمره Display the score

  • امتیاز را به مدیر بازی وصل کنید Connect the score to the game manager

  • صرفه جویی در نمرات بالا Save high scores

  • یک پوشش جلوه ای ساده از نور را اضافه کنید Add in a simple lighting effect overlay

8- ایجاد موانع بیشتر 8. Creating More Obstacles

  • زامبی ها را اضافه کنید Add zombies

  • موانع متحرک را اضافه کنید Add in animated obstacles

9. نشر 9. Publishing

  • انتشار در قالب های مختلف Publish to different formats

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Unity 5: آموزش 2D
جزییات دوره
3h 22m
45
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
185,306
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jesse Freeman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jesse Freeman Jesse Freeman

رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون

جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.

جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.