Unity 5: آموزش 2D

Unity 5: 2D Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: همه چیزهایی را که برای شروع در بازی سازی Unity 2D نیاز دارید یاد بگیرید. جسی فریمن ، متخصص وحدت ، یک بازی کامل 2D بر اساس ژانر دونده بی پایان می سازد - یک بازی منحصر به فرد با یک دکمه که ساخت آن نه تنها سرگرم کننده است ، بلکه ساخت آن نیز هیجان انگیز است. نتیجه نهایی یک کد کد قابل استفاده مجدد است که می توانید با روایت و آثار هنری خود گسترش دهید.

شروع به تماشای یادگیری نحوه تبدیل کارهای هنری به روح ، ایجاد بافت پس زمینه تکراری با Unity's TexturePacker و ساخت اشیا objects بازی قابل استفاده مجدد مانند بازیکنان ، موانع و دشمنان کنید. جسی همچنین اصول جمع آوری اشیا ، کار با م componentsلفه های رابط کاربر سفارشی و انتشار چند پلت فرم را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • وارد کردن آثار هنری
  • در حال ویرایش روح
  • ایجاد بافت های تکراری پس زمینه
  • ایجاد موانع قابل استفاده مجدد
  • بازیافت اشیا game بازی
  • ساخت استخر اشیا
  • ایجاد پخش کننده
  • شروع و پایان بازی
  • نمایش و ذخیره نمره
  • افزودن منوها و متن
  • انتشار بازی Unity در قالب های مختلف

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • پرونده های تمرین The exercise files

1. کار با Sprites 1. Working with Sprites

  • واردات آثار هنری Import artwork

  • بریدن sprites Cut up sprites

  • sprites های گشاد را بهینه کنید Optimize loose sprites

  • یک دوربین کامل پیکسل بسازید Build a pixel perfect camera

2. ایجاد بافت های تکراری 2. Creating Repeating Textures

  • یک پس زمینه تکرار ایجاد کنید Build a repeat background

  • برای پر کردن صفحه ، اندازه های خود را تغییر اندازه دهید Resize textures to fill the screen

  • تکرار بافت پس زمینه تکرار Animate repeat background textures

  • پیمایش اختلاف منظر را تقلید کنید Emulate parallax scrolling

3. ایجاد موانع 3. Creating Obstacles

  • ساخت یک gameobject مانع قابل استفاده مجدد Build a reusable obstacle gameobject

  • حرکت موانع Move obstacles

  • ایجاد موانع جدید Spawn new obstacles

  • زمان تاخیر تصادفی اسپاونر Random spawner delay times

  • موانع خارج از صفحه را از بین ببرید Destroy obstacles offscreen

4- جمع کردن شی 4. Object Pooling

  • یک کلاس ابزار gameobject بسازید Build a gameobject utility class

  • بازیافت اشیاء بازی Recycle game objects

  • استخر شیء بسازید Build an object pool

  • استخر شیء را سیم کنید Wire up the object pool

  • موانع قابل بازیافت را ایجاد کنید Make obstacles recyclable

  • بازیافت را در هر اسکریپت اجرا کنید Implement recycle in any script

  • موانع را تمیز کنید Clean up the obstacles

  • به طور پویا از جعبه های جعبه 2D تغییر اندازه می دهد Dynamically resize 2D box colliders

5. ایجاد پخش کننده 5. Creating the Player

  • پخش کننده را بسازید Build the player

  • تشخیص دهید که بازیکن در حالت ایستاده است Detect when the player is standing

  • بازیکن را پرش کنید Make the player jump

  • یک انیمیشن بیکار پخش کننده اضافه کنید Add in a player idle animation

  • مدیر انیمیشن پخش کننده Player animation manager

  • پخش کننده Recycle player

6. تنظیم بازی 6. Setting Up the Game

  • شروع بازی Start the game

  • پخش کننده را اضافه کنید Add the player

  • پایان بازی End the game

  • اضافه کردن یک بازی بیش از اثر Add a game over effect

  • بازی را مجدداً شروع کنید Restart the game

7. پرداخت بازی 7. Polishing the Game

  • متن را اضافه کنید Add text

  • متن را بگذارید Lay out text

  • متن را با کد کنترل کنید Control the text with code

  • نمایش نمره Display the score

  • امتیاز را به مدیر بازی وصل کنید Connect the score to the game manager

  • صرفه جویی در نمرات بالا Save high scores

  • یک پوشش جلوه ای ساده از نور را اضافه کنید Add in a simple lighting effect overlay

8- ایجاد موانع بیشتر 8. Creating More Obstacles

  • زامبی ها را اضافه کنید Add zombies

  • موانع متحرک را اضافه کنید Add in animated obstacles

9. نشر 9. Publishing

  • انتشار در قالب های مختلف Publish to different formats

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Unity 5: آموزش 2D
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
3h 22m
45
Linkedin (لینکدین) lynda-small
01 شهریور 1395 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
185,306
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jesse Freeman

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jesse Freeman Jesse Freeman

رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون

جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.

جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.