آموزش بازی بدون کد بسازید؟ استاد ویژوال اسکریپت در یونیتی!

Make Games without Code? Master Visual Scripting in Unity!

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آموزش ساخت بازی های عالی بدون کدنویسی! از یک توسعه دهنده حرفه ای بازی مستقل بیاموزید نحوه ساخت بازی بدون نوشتن کد را بیاموزید! دانش‌آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه چندین بازی کامل را از ابتدا تا انتها بسازند Learn Visual Scripting، Shader Graph، Particle System، UI، طراحی بازی، و موارد دیگر! پیش نیازها: دانش بسیار ابتدایی Unity در صورت داشتن هر گونه سوال از بخش پرسش و پاسخ استفاده کنید و فایل های کامل پروژه را دانلود کنید.

سلام و خوش آمدید!

من کد میمون شما هستم و در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه بدون نوشتن هیچ کدی بازی بسازید!

این دوره دارای چندین بازی است که همگی با استفاده از Unity Visual Scripting و بدون یک خط کد ساخته شده اند.

من به‌طور خاص آن را طوری طراحی کردم که چندین بازی را شامل شود تا بتوانید استفاده از اسکریپت بصری را یاد بگیرید و آن را در هر سبکی که فکر می‌کنید به کار ببرید.

با دانشی که از این دوره یاد خواهید گرفت، می‌توانید هر بازی را که می‌خواهید بسازید!


درباره من، من یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای بازی مستقل هستم و چندین بازی موفق منتشر شده در Steam که طیف گسترده‌ای از ژانرها را پوشش می‌دهند، بیش از 20 سال است که برنامه‌نویسی می‌کنم و تقریباً 10 سال است که از Unity استفاده می‌کنم.

همچنین چند سال پیش، یک کانال YouTube را راه‌اندازی کردم تا آموزش‌های ویدیویی رایگان را به اشتراک بگذارم تا دانشی را که جمع‌آوری کرده‌ام برای کمک به شما در یادگیری نحوه ساخت بازی‌های خودتان به اشتراک بگذارم.

اگر می‌خواهید قبل از خرید دوره، سبک یادگیری من را امتحان کنید، می‌توانید بیش از 350 ویدیوی موجود را به صورت رایگان در کانال YouTube تماشا کنید. آنها به عنوان آموزش های گام به گام واضح مانند این دوره ارائه شده اند.


این دوره همچنین شامل فایل های پروژه کامل برای هر سخنرانی می باشد.


کمی بیشتر در مورد بازی‌ها...

ابتدا با یک Platformer ساده شروع می کنیم تا اصول اولیه اسکریپت بصری را بیاموزیم.

این دوره با یک منحنی یادگیری روان طراحی شده است، بنابراین شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ابزارهای اسکریپت بصری در صورت نیاز استفاده کنید.

ویژگی‌های پلتفرمر: فیزیک، پلتفرم، سکه، خطرات، سطوح چندگانه، سکوهای متحرک، مخاطرات متحرک و موارد دیگر.


بازی دوم اکشن RPG

است

این یکی بر اساس دانش به دست آمده در هنگام ساختن Platformer است، بنابراین طراحی پیچیده‌تر است.

خیلی از ویژگی‌ها در بازی نهایی وجود دارد.

شمشیرها، تیرها، دشمنان، سیاه چال‌ها، کلیدها، درها، دکمه‌ها، گدازه‌ها، گلوله‌های آتشین، قلب‌ها، سکه‌ها، فروشگاه‌ها و موارد دیگر.


بازی سوم یک FPS تیراندازی اول شخص است

دارای چندین سلاح، دشمنان، مسیریابی، سکه، کلید، باس فایت و یک مکانیک Hookshot واقعا عالی است.

همه بدون یک خط کد ساخته شده اند!


هر 3 بازی دارای تعداد زیادی افکت و بسیاری از ویژگی های عالی هستند. می‌توانید سایه‌بان‌های جالب، درخشش، لرزش صفحه، پردازش پست، انیمیشن‌ها، بسیاری از عناصر رابط کاربری، دوربین صاف، ذرات و غیره را ببینید. بازی های پایانی واقعا عالی هستند و احساس رضایت زیادی دارند.

این دوره با یک پروژه کاملاً خالی شروع می شود که کاملاً از صفر شروع می شود و گام به گام به بازی های نهایی می رسیم.

همه چیز به روشی قابل درک ساخته شده است، بنابراین می توانید به راحتی آن را به عنوان یک پایگاه در نظر بگیرید و آن را با خطرات، دشمنان، سلاح ها، سطوح و غیره بیشتر گسترش دهید.



این دوره به عنوان یک راهنمای گام به گام کامل ارائه شده است که در آن من به شما نشان خواهم داد که دقیقاً چگونه کاری را که انجام می دهم انجام دهید و چرا این کار را انجام می دهم تا بتوانید یاد بگیرید که چگونه مانند یک بازی فکر کنید. توسعه دهنده.


این دوره مجموعه ای از موضوعات از جمله:

را پوشش می دهد
  • نحوه عملکرد اسکریپت بصری

  • حرکت و فیزیک بازیکن را کنترل کنید

  • متغیرهای اسکریپت بصری، رویدادها، واحدهای فوق‌العاده، ماشین‌های حالت...

  • هوش مصنوعی دشمن را با منطق حمله و سیستم سلامت مدیریت کنید

  • جهان را با استفاده از نقشه Tilema بسازید

  • مبانی ابزارهای Unity مانند Shader Graph، Post Processing، Particle System...

    را بیاموزید.
  • و خیلی چیزهای دیگر!


در مورد الزامات، فقط باید اصول اولیه Unity را بدانید.

اگر پیش از این هرگز یونیتی را لمس نکرده‌اید، یک سخنرانی در بخش اضافی وجود دارد که اصول اولیه را پوشش می‌دهد.

اگر در هر مقطعی از دوره احساس سردرگمی یا گمراهی کردید، حتماً سؤالات خود را در بخش Q A ارسال کنید.

من برای کمک به هر مشکلی که ممکن است داشته باشید آنجا خواهم بود.


باشه پس در این دوره به من بپیوندید و بیایید نحوه ساختن چند بازی عالی را با هم بیاموزیم!

- کد میمون


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • بررسی اجمالی Overview

  • طرح وحدت Unity Layout

معرفی Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • نکته مهم در مورد نسخه ها Important Note on Versions

  • نکته مهم در مورد نسخه ها Important Note on Versions

  • بررسی اجمالی Overview

  • پروژه جدید New Project

  • پروژه جدید New Project

  • طرح وحدت Unity Layout

  • رندر خط لوله Render Pipeline

  • رندر خط لوله Render Pipeline

  • راه اندازی پیچ Bolt Setup

  • راه اندازی پیچ Bolt Setup

Platformer (مبانی اسکریپت بصری) Platformer (Visual Scripting Basics)

  • شروع پلتفرمر Platformer Start

  • طراحی بازی پلتفرم Platform Game Design

  • گروه های اسکریپت بصری Visual Scripting Groups

  • تصاوير متحرك Animations

  • ماشین سینما Cinemachine

  • بصری پلتفرم Platform Visuals

  • تیر Spikes

  • رویدادهای اسکریپت بصری Visual Scripting Events

  • UI UI

  • سقوط بازیکن به مرگ Player Fall to Death

  • سکه Coins

  • برد سطح Level Win

  • سیستم ذرات گدازه Lava Particle System

  • پردازش پست Post Processing

  • نمودار سایه زن Shader Graph

  • حجم منوی گزینه ها Options Menu Volume

  • منوی اصلی Main Menu

  • لهستانی Polish

  • بازیکن برنده ذرات مرگ Player Win Death Particles

  • انیمیشن های سکه Coin Animations

  • دنباله Trail

  • پرش دوبل Double Jump

  • سکوهای متحرک Moving Platforms

  • خطرات متحرک Moving Hazards

  • ویترین نهایی Final Showcase

Platformer (مبانی اسکریپت بصری) Platformer (Visual Scripting Basics)

  • شروع پلتفرمر Platformer Start

  • طراحی بازی پلتفرم Platform Game Design

  • مبانی اسکریپت بصری Visual Scripting Basics

  • مبانی اسکریپت بصری Visual Scripting Basics

  • فیزیک Physics

  • فیزیک Physics

  • حرکت بازیکن Player Movement

  • حرکت بازیکن Player Movement

  • سرعت حرکت بازیکن Player Movement Speed

  • سرعت حرکت بازیکن Player Movement Speed

  • بازیکن پرش Player Jumping

  • بازیکن پرش Player Jumping

  • زمین شده است Is Grounded

  • زمین شده است Is Grounded

  • واحدهای فوق العاده Super Units

  • واحدهای فوق العاده Super Units

  • گروه های اسکریپت بصری Visual Scripting Groups

  • تصاوير متحرك Animations

  • ماشین سینما Cinemachine

  • بصری پلتفرم Platform Visuals

  • تیر Spikes

  • مدیریت صحنه مرگ Death Scene Management

  • مدیریت صحنه مرگ Death Scene Management

  • رویدادهای اسکریپت بصری Visual Scripting Events

  • UI UI

  • سقوط بازیکن به مرگ Player Fall to Death

  • سکه Coins

  • سکه Coins

  • برد سطح Level Win

  • سطوح چندگانه Multiple Levels

  • سطوح چندگانه Multiple Levels

  • سیستم ذرات گدازه Lava Particle System

  • پردازش پست Post Processing

  • نمودار سایه زن Shader Graph

  • صدا Sound

  • صدا Sound

  • موسیقی Music

  • موسیقی Music

  • حجم منوی گزینه ها Options Menu Volume

  • بازی برد Game Win

  • بازی برد Game Win

  • منوی اصلی Main Menu

  • منوی اصلی Main Menu

  • لهستانی Polish

  • بازیکن برنده ذرات مرگ Player Win Death Particles

  • پرش دوبل Double Jump

  • انیمیشن های سکه Coin Animations

  • Face Last Move Dir Face Last Move Dir

  • Face Last Move Dir Face Last Move Dir

  • دنباله Trail

  • پرش دوبل Double Jump

  • سکوهای متحرک Moving Platforms

  • خطرات متحرک Moving Hazards

  • ورودی را لمس کنید Touch Input

  • ورودی را لمس کنید Touch Input

  • سطوح بیشتر More Levels

  • سطوح بیشتر More Levels

  • ویترین نهایی Final Showcase

Action RPG (ویژوال اسکریپت پیشرفته) Action RPG (Visual Scripting Advanced)

  • نمای کلی اکشن RPG Action RPG Overview

  • اکشن RPG شروع Action RPG Start

  • طراحی بازی اکشن RPG Action RPG Game Design

  • انیماتور بازیکن Player Animator

  • حمله شمشیر بازیکن Player Sword Attack

  • ماشین سینما Cinemachine

  • نقشه کاشی Tilemap

  • پردازش پست Post Processing

  • سیستم سلامت Health System

  • UI UI

  • گزینه های موسیقی صدا Sound Music Options

  • دشمن Enemy

  • هوش مصنوعی دشمن Enemy AI

  • هوش مصنوعی گشت زنی دشمن Enemy Patrolling AI

  • سکه Coins

  • وانت سلامت Health Pickup

  • رویدادهای بازگشت اسکریپت بصری Visual Scripting Return Events

  • داش بازیکن Player Dash

  • مدیر دشمن Enemy Manager

  • سیستم درب کلید Key Door System

  • سیاه چال ها Dungeons

  • تخمگذار سکه Coin Spawner

  • قفسه سینه Chest

  • توپ Cannon

  • تیرهای آتشین Fire Arrows

  • خرید کنید Shop

  • بازی صحنه برد Game Win Scene

  • منوی اصلی Main Menu

  • لهستانی Polish

  • انیمیشن های کلیدی سکه Coin Key Animations

  • گلدان های تخریب پذیر Destructible Pots

  • هنگام حمله متوقف شوید Stop While Attacking

  • طرح کلی درخشش ستاره Star Glow Outline

  • گوی های آتشین ناپدید نمی شوند Fireballs Dont Vanish

  • Respawn Respawn

  • چمن باد سایه بان Grass Wind Shader

  • ویترین نهایی Final Showcase

Action RPG (ویژوال اسکریپت پیشرفته) Action RPG (Visual Scripting Advanced)

  • اکشن RPG خوش آمدید Action RPG Welcome

  • اکشن RPG خوش آمدید Action RPG Welcome

  • نمای کلی اکشن RPG Action RPG Overview

  • اکشن RPG شروع Action RPG Start

  • طراحی بازی اکشن RPG Action RPG Game Design

  • بازیکن Player

  • بازیکن Player

  • انیماتور بازیکن Player Animator

  • دشمن Enemy

  • حمله شمشیر بازیکن Player Sword Attack

  • ماشین سینما Cinemachine

  • نقشه کاشی Tilemap

  • پردازش پست Post Processing

  • سیستم سلامت Health System

  • UI UI

  • UI UI

  • گزینه های موسیقی صدا Sound Music Options

  • تیر Spikes

  • تیر Spikes

  • مدیریت صحنه مرگ بازیکن Player Death Scene Management

  • مدیریت صحنه مرگ بازیکن Player Death Scene Management

  • دشمن Enemy

  • ماشین‌های حالت اسکریپت بصری Visual Scripting State Machines

  • ماشین‌های حالت اسکریپت بصری Visual Scripting State Machines

  • هوش مصنوعی دشمن Enemy AI

  • وانت سلامت Health Pickup

  • هوش مصنوعی گشت زنی دشمن Enemy Patrolling AI

  • هوش مصنوعی Player Enemy Attack Enemy Attack Player AI

  • هوش مصنوعی Player Enemy Attack Enemy Attack Player AI

  • سکه Coins

  • نظام سلامت دشمن Enemy Health System

  • نظام سلامت دشمن Enemy Health System

  • بلوک بازیکن Player Block

  • بلوک بازیکن Player Block

  • سکه Coins

  • وانت سلامت Health Pickup

  • رویدادهای بازگشت اسکریپت بصری Visual Scripting Return Events

  • داش بازیکن Player Dash

  • سیستم درب کلید Key Door System

  • تیرهای سلاح Weapon Arrows

  • تیرهای سلاح Weapon Arrows

  • پیکان دشمن Enemy Arrow

  • پیکان دشمن Enemy Arrow

  • مدیر دشمن Enemy Manager

  • بتل اسپاونر Battle Spawner

  • بتل اسپاونر Battle Spawner

  • سیستم درب کلید Key Door System

  • سیستم درب کلید Key Door System

  • سیاه چال ها Dungeons

  • تخمگذار سکه Coin Spawner

  • قفسه سینه Chest

  • ویترین نهایی Final Showcase

  • توپ Cannon

  • گدازه Lava

  • گدازه Lava

  • تیرهای آتشین Fire Arrows

  • وانت های اضافی Extra Pickups

  • وانت های اضافی Extra Pickups

  • خرید کنید Shop

  • دکمه ها Buttons

  • دکمه ها Buttons

  • ستاره Star

  • ستاره Star

  • بازی صحنه برد Game Win Scene

  • منوی اصلی Main Menu

  • منوی اصلی Main Menu

  • لهستانی Polish

  • آسیب فلش رنگ Tint Flash Damage

  • آسیب فلش رنگ Tint Flash Damage

  • Shader Spawn را حل کنید Dissolve Shader Spawn

  • Shader Spawn را حل کنید Dissolve Shader Spawn

  • انیمیشن های کلیدی سکه Coin Key Animations

  • گلدان های تخریب پذیر Destructible Pots

  • مسیرهای پیکان Arrow Trails

  • مسیرهای پیکان Arrow Trails

  • ساختمان جهان World Building

  • ساختمان جهان World Building

  • مسیر داش Dash Trail

  • مسیر داش Dash Trail

  • هنگام حمله متوقف شوید Stop While Attacking

  • طرح کلی درخشش ستاره Star Glow Outline

  • انتشار گدازه Lava Emission

  • انتشار گدازه Lava Emission

  • گوی های آتشین ناپدید نمی شوند Fireballs Dont Vanish

  • لرزش دوربین Camera Shake

  • لرزش دوربین Camera Shake

  • Respawn Respawn

  • اسلش شمشیر Sword Slash

  • اسلش شمشیر Sword Slash

  • چمن باد سایه بان Grass Wind Shader

  • جمعیت جهان World Populate

  • جمعیت جهان World Populate

  • ویترین نهایی Final Showcase

FPS (اسکریپت‌نویسی بصری پیشرفته) FPS (Visual Scripting Advanced)

  • خوش آمدی Welcome

  • نگاه بازیکن Player Look

  • بازیکن شوت Player Shoot

  • آسیب شلیک Shoot Damage

  • سپر Shield

  • زوم سلاح Weapon Zoom

  • بارگذاری مجدد مهمات سلاح Weapon Ammo Reload

  • UI UI

  • نوار سلامت دشمن Enemy Health Bar

  • دشمن سریع Enemy Fast

  • دشمن راگدول Enemy Ragdoll

  • تفنگ ساچمه ای Shotgun

  • موشک انداز Rocket Launcher

  • وانت سلامت Health Pickup

  • وانت سلاح Weapon Pickup

  • سکه Coins

  • هوک شات Hookshot

  • مرحله Level

  • مرگ پاییز Fall Death

  • سیستم درب کلید Key Door System

  • گزینه ها Pause Options Pause

  • منوی اصلی برد Main Menu Win

  • لرزش صفحه نمایش Screen Shake

  • پرش دوبل Double Jump

FPS (اسکریپت‌نویسی بصری پیشرفته) FPS (Visual Scripting Advanced)

  • خوش آمدی Welcome

  • شروع کنید Start

  • شروع کنید Start

  • طراحی بازی Game Design

  • طراحی بازی Game Design

  • نگاه بازیکن Player Look

  • کنترل کننده شخصیت بازیکن Player Character Controller

  • کنترل کننده شخصیت بازیکن Player Character Controller

  • بازیکن شوت Player Shoot

  • دشمن Enemy

  • آسیب شلیک Shoot Damage

  • سپر Shield

  • زوم سلاح Weapon Zoom

  • بارگذاری مجدد مهمات سلاح Weapon Ammo Reload

  • UI UI

  • UI UI

  • نوار سلامت دشمن Enemy Health Bar

  • دشمن سریع Enemy Fast

  • دشمن راگدول Enemy Ragdoll

  • تفنگ ساچمه ای Shotgun

  • موشک انداز Rocket Launcher

  • مدیر سلاح Weapon Manager

  • مدیر سلاح Weapon Manager

  • وانت سلامت Health Pickup

  • وانت سلامت Health Pickup

  • وانت سلاح Weapon Pickup

  • سکه Coins

  • هوک شات Hookshot

  • تخمگذار دشمن Enemy Spawner

  • تخمگذار دشمن Enemy Spawner

  • مرحله Level

  • مرگ پاییز Fall Death

  • سیستم درب کلید Key Door System

  • رئیس دشمن Boss Enemy

  • رئیس دشمن Boss Enemy

  • موسیقی صدا Sound Music

  • موسیقی صدا Sound Music

  • گزینه ها Pause Options Pause

  • منوی اصلی برد Main Menu Win

  • لرزش صفحه نمایش Screen Shake

  • پرش دوبل Double Jump

  • پرش دوبل Double Jump

  • تصاویری Visuals

  • تصاویری Visuals

  • ویترین نهایی Final Showcase

تبریک می گویم CONGRATULATIONS

تبریک می گویم CONGRATULATIONS

  • تبریک می گویم! Congratulations!

  • تبریک می گویم! Congratulations!

اضافی EXTRAS

  • سایه بان رنگ Tint Shader

  • Shader را حل کنید Dissolve Shader

  • تغییرات Visual Scripting در Unity 2021 Visual Scripting changes in Unity 2021

  • به سفر یادگیری خود ادامه دهید (سخنرانی پاداش) Continue Your Learning Journey (Bonus Lecture)

اضافی EXTRAS

  • مبانی وحدت Unity Basics

  • مبانی وحدت Unity Basics

  • سایه بان رنگ Tint Shader

  • سایه بان طرح کلی Outline Shader

  • سایه بان طرح کلی Outline Shader

  • Shader را حل کنید Dissolve Shader

  • چمن باد سایه بان Grass Wind Shader

  • چمن باد سایه بان Grass Wind Shader

  • تغییرات Visual Scripting در Unity 2021 Visual Scripting changes in Unity 2021

  • Shader Graph در URP 10 Shader Graph in URP 10

  • Shader Graph در URP 10 Shader Graph in URP 10

  • به سفر یادگیری خود ادامه دهید (سخنرانی پاداش) Continue Your Learning Journey (Bonus Lecture)

نمایش نظرات

آموزش بازی بدون کد بسازید؟ استاد ویژوال اسکریپت در یونیتی!
جزییات دوره
21.5 hours
151
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
9,222
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Code Monkey
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Code Monkey Code Monkey

برنامه‌نویس حرفه‌ای بازی مستقل، مربی YouTube