لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش راهنمای کامل Substance Painter 2022
Complete Guide to Substance Painter 2022
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
"آیا می خواهید بافت سازی در Substance Painter را از ابتدا یاد بگیرید؟"
سپس من شما را به این دوره جدید خوش آمد می گویم - " راهنمای کامل برای نقاش مواد 2022 " که در آن ما فرآیند کامل یادگیری Substance Painter را از منظر مبتدی طی خواهیم کرد و همچنین روی سه پروژه کامل کار خواهیم کرد.
آنچه دریافت خواهید کرد:
43 ویدیوی FHD با بیش از 10 ساعت محتوا
تمام فایلهای منابع مورد نیاز برای تکمیل دوره شامل مدلها، فایلهای Substance Painter، Textures، Alphas
ما همه ابزارها و مفاهیم مهم در Substance Painter را با هم مرور خواهیم کرد و هیچ چیز نادیده گرفته نخواهد شد. این دوره برای افراد مبتدی طراحی شده است، بنابراین تنها چیزی که برای این دوره نیاز دارید یک کپی از Substance Painter است. حتی اگر به جای خرید Substance Painter آن را ندارید، اگر دانشجو هستید می توانید مجوز آموزشی دریافت کنید و آن را کاملاً رایگان دریافت کنید یا می توانید نسخه آزمایشی آن را به مدت 30 روز دریافت کنید تا قبل از خرید آن را امتحان کنید.
ما همه مراحل این دوره را با هم مرور خواهیم کرد و هیچ چیز نادیده گرفته نخواهد شد. این دوره هیچ نوع تایم لپس ندارد تا بتوانید هر مرحله را به راحتی دنبال کنید.
ما می رویم:
Basic of Substance Painter و Viewport UI
وارد کردن مدل شما به Substance Painter
راه اندازی یک پروژه جدید و پخت نقشه های مش
درباره همه ابزارها و عملکردهای Substance Painter بیاموزید
درباره مواد و مصالح هوشمند و ایجاد مصالح هوشمند خود بیاموزید
درباره ماسکها، ماسکهای هوشمند، ماسکهای هندسی بیاموزید
بررسی جلوهها و فیلترهای مختلف
تکسچر کردن 3 پروژه کامل - کپسول آتش نشانی، ماشین حفاری، میز چوبی
مواد مختلف واقعی مانند فلز رنگ شده، پلاستیک، آهن، لاستیک، شیشه و غیره را ایجاد کنید.
استفاده از نقشه های Emissive و Opacity را بیاموزید
با افزودن جلوه هایی مانند گرد و غبار، خاک، تغییرات ناهمواری، آسیب به لبه و موارد دیگر آشنا شوید.
برچسبها/برگردانها را به مدلهای خود اضافه کنید تا بافتهای خود را واقعیتر کنید.
صادر کردن بافت ها از Substance Painter به Blender/Unreal Engine
و خیلی چیزهای دیگر...
بنابراین، ما چیزهای زیادی یاد خواهیم گرفت. امیدوارم شما را آنجا در دوره ببینم.
برای پروژه این کلاس، میتوانید یک مدل از خود یا مدلهایی که من ارائه کردهام، بافت کنید:
منتظر دیدن پروژه های شما هستیم!
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
صادرات بافت چوب
Exporting the Wood Textures
پایان کار
Finishing Touches
ابزار رنگ و پاک کن
Paint and Eraser Tool
نمایش، سایه زن و تاریخچه
Display, Shader and History
اضافه کردن مواد شیشه ای
Adding the Glass Material
ماسک های هوشمند
Smart Masks
صادرات بافت به بلندر
Exporting Textures to Blender
ایجاد مواد هوشمند
Creating Smart Materials
ایجاد یک پروژه جدید و متریال رنگ
Creating a new Project and Paint Material
اضافه کردن استیکرها
Adding Stickers
صادرات بافت به بلندر
Exporting Textures to Blender
اضافه کردن مواد لاستیکی
Adding the Rubber Material
نهایی کردن مواد رنگ فلز
Finalizing the Metal Paint Material
برس های معمولی رنگ آمیزی و ذرات
Normal Painting and Particle Brushes
تنظیمات اولیه مواد
Basic Material Settings
ایجاد مواد پلاستیکی
Creating the Plastic Material
افزودن اطلاعات قد
Adding Height Information
افزودن لایه زنگ
Adding Rust Layer
کانال انتشار دهنده
Emissive Channel
ماسک های هندسی
Geometry Masks
لیست و تنظیمات مجموعه بافت
Texture Set List and Settings
لایه های
Layers
قفسه و خواص
Shelf and Properties
ژنراتورها و ویرایشگرهای ماسک
Generators and Mask Editors
ایجاد مواد چوبی قسمت 2
Creating the Wood Material Part 2
به روز رسانی پروژه
Updating the Project
مبانی Viewport
Viewport Basics
معرفی
Introduction
اضافه کردن مواد پلاستیکی
Adding the Plastic Material
صادرات بافت به موتور Unreal
Exporting Textures to Unreal Engine
در حال صادرات مدل به Substance Painter
Exporting your model into Substance Painter
ایجاد پروژه دریل و نقشه های مش پخت
Creating Drill Project and Baking Mesh Maps
ترکیب لایه ها
Layer Blending
اضافه کردن مواد آهن
Adding the Iron Material
ابزارهای باقی مانده
Remaining Tools
تقارن آینه ای و شعاعی
Mirror and Radial Symmetry
ابزار پروجکشن و استنسیل
Projection Tool and Stencils
نقاب زدن
Masking
بهبود رنگ های مواد نقاش
Improving the Colors of Substance Painter
نقاط لنگر
Anchor Points
نقشه های مش پخت
Baking Mesh Maps
اضافه کردن استیکرها
Adding Stickers
جلوه ها و فیلترها
Effects and Filters
درس ها
Lessons
ابزار پروجکشن و استنسیل
Projection Tool and Stencils
تنظیمات اولیه مواد
Basic Material Settings
ترکیب لایه ها
Layer Blending
نقشه های مش پخت
Baking Mesh Maps
معرفی
Introduction
ژنراتورها و ویرایشگرهای ماسک
Generators and Mask Editors
اضافه کردن مواد شیشه ای
Adding the Glass Material
در حال صادرات مدل به Substance Painter
Exporting your model into Substance Painter
ماسک های هندسی
Geometry Masks
برس های معمولی رنگ آمیزی و ذرات
Normal Painting and Particle Brushes
افزودن لایه زنگ
Adding Rust Layer
مبانی Viewport
Viewport Basics
نقاب زدن
Masking
لایه های
Layers
نهایی کردن مواد رنگ فلز
Finalizing the Metal Paint Material
نمایش، سایه زن و تاریخچه
Display, Shader and History
بهبود رنگ های مواد نقاش
Improving the Colors of Substance Painter
صادرات بافت به بلندر
Exporting Textures to Blender
نقاط لنگر
Anchor Points
قفسه و خواص
Shelf and Properties
اضافه کردن مواد آهن
Adding the Iron Material
ابزارهای باقی مانده
Remaining Tools
به روز رسانی پروژه
Updating the Project
صادرات بافت به موتور Unreal
Exporting Textures to Unreal Engine
ایجاد مواد پلاستیکی
Creating the Plastic Material
ایجاد مواد هوشمند
Creating Smart Materials
لیست و تنظیمات مجموعه بافت
Texture Set List and Settings
جلوه ها و فیلترها
Effects and Filters
اضافه کردن استیکرها
Adding Stickers
اضافه کردن مواد لاستیکی
Adding the Rubber Material
افزودن اطلاعات قد
Adding Height Information
کانال انتشار دهنده
Emissive Channel
ماسک های هوشمند
Smart Masks
ایجاد یک پروژه جدید و متریال رنگ
Creating a new Project and Paint Material
ایجاد پروژه دریل و نقشه های مش پخت
Creating Drill Project and Baking Mesh Maps
اضافه کردن استیکرها
Adding Stickers
ایجاد مواد چوبی قسمت 2
Creating the Wood Material Part 2
پایان کار
Finishing Touches
صادرات بافت به بلندر
Exporting Textures to Blender
ابزار رنگ و پاک کن
Paint and Eraser Tool
اضافه کردن مواد پلاستیکی
Adding the Plastic Material
سلام به همه، نام من آنیکت راوات است و من یک هنرمند سه بعدی هستم که دوست دارد خلق واقعی کند. و لوازم و دارایی های سه بعدی با کیفیت بالا. برنامه های اصلی سه بعدی که من در آنها کار می کنم Blender، Substance Painter، Zbrush و Unreal Engine هستند. من در مدل سازی سه بعدی و تکسچر مهارت دارم.
از اینکه به نمایه من سر زدید متشکرم، امیدوارم دوره های آموزشی من بتوانند به شما کمک کنند چیزهای جدید یاد بگیرید.
نمایش نظرات