آموزش دوره تصادفی در ترکیب عکاسی

A Crash Course in Photographic Composition

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این کلاس برای هرکسی است که می خواهد عکس های بصری جذابی ایجاد کند. ترکیب‌بندی عکاسی را خواهید آموخت - عنصری حیاتی برای عکس‌های عالی.

آنچه خواهید آموخت

  • ترکیب. ما بر روی این موضوع تمرکز می کنیم که چرا برخی از تصاویر فقط "کار می کنند" و اهمیت تناسب در ترکیب بندی عکاسی را مورد بحث قرار می دهیم، با بحث در مورد کادر عکاسی شروع می کنیم، و سپس به سمت قرار دادن سوژه می رویم، و سپس به اشکال خاص تناسبات می رویم. تعادل، قانون یک سوم، نسبت طلایی و انواع آن.
  • هندسه و خطوط. با تکیه بر آنچه در مورد تناسب آموخته ایم، هندسه و خطوط را به معادله اضافه می کنیم و چگونگی تاثیر استفاده از خطوط عمودی، مورب و افقی بر تصاویر شما و همچنین چگونگی اشکال مختلف (دایره، مستطیل، مثلث) را بررسی خواهیم کرد. ) را می توان به صورت مجزا و در الگوها استفاده کرد.
  • قرار دادن همه چیز در کنار هم. ما از دو جلسه گذشته استفاده خواهیم کرد و از اشکال، رنگ و کنتراست برای دستیابی به ترکیبات فوق استفاده خواهیم کرد، همچنین از روش‌های مختلف آموزش چشم شما برای دیدن فرصت‌هایی برای استفاده از آنچه تاکنون آموخته‌ایم (مانند صاف کردن/گسترش دیدگاه و استفاده از انتزاع).

آنچه خواهید ساخت

این کلاس به شدت تحلیلی خواهد بود و مفاهیم بالا و نحوه استفاده موثر از آنها را به شما آموزش می دهد. بحث کمتری در مورد نوردهی، دنده و سایر جنبه های فنی وجود خواهد داشت. به شما تکلیفی داده می شود تا آنچه را که در هر جلسه آموخته اید در پروژه خود اعمال کنید. در پایان کلاس باید 5 تصویر در هر ماژول ارسال کرده باشید که در مجموع 15 عکس شگفت انگیز می باشد.

پنج عکس در هر واحد ایجاد کنید که از مفاهیم موجود در ویدیوها استفاده کند. همانطور که عکس‌ها را برای بازبینی پست می‌کنید، لطفا   برای هر تصویر یک عدد یا عنوان همراه با یک یا دو جمله که فرآیند فکر شما را در پشت هر عکس توضیح می‌دهد، اضافه کنید.

مقدمه ترکیب

  1. با عکاسان عالی آشنا شوید

    آشنایی با کار عکاسان (بسیار) معروف زیر ممکن است مفید باشد. من این عکاسان را انتخاب کردم زیرا آثارشان عناصر ترکیبی قوی را به نمایش می گذارد. تعداد بیشتری وجود دارد، اما این شروع خوبی است.

  2. با استفاده از مفاهیم آموخته شده از سخنرانی ماژول 1 تصاویر بگیرید.

    با استفاده از مفاهیم آموخته شده از سخنرانی ماژول 1 عکس بگیرید. به قانون یک سوم، پیش زمینه و پس زمینه توجه ویژه ای داشته باشید و سعی کنید از فریم ها در یک فریم استفاده کنید. لطفاً تصاویر خود را عنوان کنید و چند یادداشت در مورد فرآیند فکر خود وارد کنید.

    نسبت طلایی

    پیش زمینه/پس زمینه

    قاب در یک قاب

  3. نکات ترکیب بندی

    چند نکته وجود دارد که می‌خواهم به اشتراک بگذارم زیرا همه شما در این هفته شروع به گرفتن تصاویر پروژه خود می‌کنید. این نکات کمتر در مورد مفاهیم ترکیب بندی و بیشتر در مورد جزئیات کوچکتر در تصویر هستند. بدون ترتیب خاصی:

    • سادگی قدرتمند است. گاهی اوقات "موارد" کمتری در کادر شما باعث می شود ترکیب موثرتری داشته باشید. اگر اشیایی در کادر وجود دارند که به ترکیب بندی اضافه نمی کنند، سعی کنید زاویه ای را پیدا کنید که آن را حذف کند. اگر یک شی عمداً بخشی از ترکیب بندی شما نباشد، به خوبی می تواند حواس بیننده را پرت کند.
    • مراقب عناصر منحرف کننده در کادر خود باشید. مربوط به موارد فوق. ممکن است عکسی با پیش زمینه و پس زمینه متمایز داشته باشید، اما مراقب باشید که عناصر موجود در تصویر از سوژه شما منحرف نشوند. اگر پیش زمینه شلوغی دارید، ممکن است از سوژه شما منحرف شود. راه هایی را برای جداسازی سوژه خود با فضای فیزیکی، رنگ، تفاوت در روشنایی/تاریکی در نظر بگیرید (این موضوع را در ماژول سوم پوشش خواهیم داد، اما اکنون قابل ذکر است).
    • مراقب مماس ها/ادغام ها باشید. ساده ترین راه برای توصیف یک "مماس" یا "ادغام" زمانی است که از دوست خود عکس می گیرید و متوجه می شوید که او درختی از سر او در حال رشد است. این واقعاً بسط موارد فوق و مربوط به جداسازی موضوع است.
    • در تلاش برای برش دادن تصویر خود به منظور ترکیب بندی بهتر، مراقب باشید که تمایل شما به برش دادن آن به نسبت طلایی کامل به این معنی باشد که بخشی از سوژه خود را نیز قطع کنید.
    • عکسبرداری از صحنه خود را در نظر بگیرید  «مرده است»، به این معنی که به جای عکسبرداری با زاویه ملایم، مستقیماً از جلوی آن عکس بگیرید. اگر خطوط افقی قوی در تصویر وجود دارد، سعی کنید مطمئن شوید که این خطوط کاملاً مستقیم از چپ به راست باشند و به هر شکلی کج نشوند.
    • سپس، عکسبرداری از صحنه خود را از یک زاویه بسیار شدید (برعکس موارد بالا) در نظر بگیرید. ایده این است که در مورد انتخاب زوایای خود و روشی که خطوط در تصویر شما به ترکیب بندی کلی کمک می کند، عمدی باشید.
    • سعی کنید کارهای زیادی را در یک تصویر انجام ندهید یا ثبت نکنید. کلیشه «کمتر، بیشتر است» می تواند در عکاسی مفید باشد. گاهی اوقات موارد کمتری در کادر شما باعث می‌شود که سوژه برجسته شود!
    • مراقب قسمت‌های بسیار روشن تصویر خود باشید - چشم به طور طبیعی به روشن‌ترین قسمت تصویر می‌رود و اگر روشن‌ترین قسمت سوژه شما نیست، مطمئن شوید که سوژه شما به روش‌های دیگری برجسته است.
    • جداسازی سوژه  - هنگامی که سوژه خود را پیدا کردید، راه هایی برای جداسازی آن از پس زمینه پیدا کنید. شما می توانید این کار را به دو صورت انجام دهید. جداسازی کنتراست - ناحیه‌ای را در پشت سوژه‌تان پیدا کنید که از نظر رنگ/تن‌ها/نور کمی کنتراست ایجاد کند. جداسازی فوکوس - همچنین می‌توانید سوژه خود را با استفاده از عمق میدان کم، که معمولاً با استفاده از دیافراگم‌های بزرگ لنز یا فواصل کانونی بلندتر (یا هر دو) به دست می‌آید، ایزوله کنید.
  1. اولین مجموعه عکس خود را آپلود کنید (5 عکس)

    5 عکس مورد علاقه خود را که گرفته اید انتخاب کنید و آنها را در صفحه پروژه آپلود کنید. به یاد داشته باشید که برای هر تصویر یک عدد یا عنوان همراه با یک یا دو جمله که فرآیند فکر شما را در پشت هر عکس توضیح می دهد، اضافه کنید.

  2. کار یکدیگر را مرور کنید!

    مدتی وقت بگذارید تا ببینید همکلاسی های شما چه می کنند تا الهام بگیرید. تشویق یا بازخورد مفید در مورد کار آنها ارائه دهید!

هندسه و خطوط

  1. با استفاده از مفاهیم آموخته شده از سخنرانی واحد 2 تصاویر بگیرید.

    با استفاده از مفاهیم آموخته شده از سخنرانی واحد 2 تصاویر بگیرید. در حین عکسبرداری به دنبال اشکال و خطوط هندسی باشید!

    خطوط مورب

    خطوط عمودی

    خطوط افقی

    خطوط پیشرو

    دیدگاه

  2. دومین مجموعه عکس خود را آپلود کنید (5 عکس)

    5 بهترین عکس خود را در صفحه پروژه آپلود کنید. فراموش نکنید که در مورد پروژه های همکلاسی خود بازخورد بگذارید!

  3. کار یکدیگر را مرور کنید!

    مدتی وقت بگذارید تا ببینید همکلاسی های شما چه می کنند تا الهام بگیرید. تشویق یا بازخورد مفید در مورد کار آنها ارائه دهید!

قرار دادن همه چیز در کنار هم

  1. عکس های بیشتری بگیرید!

    با استفاده از مفاهیم سخنرانی این واحد عکس بگیرید. به دنبال راه هایی برای گنجاندن تقارن و انتزاع در تصاویر خود باشید. به دنبال راه هایی برای گنجاندن سیلوئت ها به عنوان یک عنصر ترکیبی باشید.

    تقارن

    کنتراست

    سیلوئت ها

  2. مجموعه عکس نهایی خود را آپلود کنید (5 عکس)

    5 بهترین عکس خود را برای بازخورد در صفحه پروژه آپلود کنید. و فراموش نکنید که در مورد پروژه های همکلاسی خود بازخورد بگذارید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مقدمه ای بر ترکیب Intro to Composition

  • همه اش را بگذار کنار هم Putting It All Together

  • هندسه و خطوط Geometry and Lines

  • اختیاری: ویدیوی پرسش و پاسخ ضبط شده قبلی Optional: Previously recorded Q&A Video

نمایش نظرات

آموزش دوره تصادفی در ترکیب عکاسی
جزییات دوره
2h 16m
4
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
6,989
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Frank Wang
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Frank Wang Frank Wang

عکاس

فرانک وانگ یک عکاس، کارآفرین و معتاد به قهوه ساکن نیویورک است. تخصص اصلی او در عکاسی پرتره، معماری، و اجتناب از پرداخت $$$ برای تجهیزات عکاسی گران قیمت است. او یکی از بنیانگذاران و شریک شرکت عکاسی معماری و داخلی Frame Photographics است.

می‌توانید پرتره‌های فرانک، تصاویر معماری او را در Frame Photographics و سفر و کارهای شخصی‌اش در مورد او بیابید.

درباره دستیار آموزشی:

یک مربی حرفه ای و یک عکاس آماتور، موسیقیدان، توسعه دهنده، آبجو نوش و پدری است که به زودی به دنیا می آید. عکس او را می‌توانید اینجا پیدا کنید و می‌توانید او را پینگ کنید. گیدو در استرالیا زندگی می کند.