آموزش نقاشی روی یک مدل سه بعدی برای طراحی خودرو در فتوشاپ

Painting Over a 3D Model for Vehicle Design in Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، از یک رندر سه بعدی به عنوان پایه ای برای رنگ آمیزی در فتوشاپ استفاده می کنیم. در این آموزش، از یک رندر سه بعدی به عنوان پایه ای برای رنگ آمیزی در فتوشاپ استفاده می کنیم. ما چگونگی حرکت از ریز عکس کردن شکل اصلی یک وسیله نقلیه در یک بسته سه بعدی، رندر کردن آن، و سپس اضافه کردن ترکیبی از بافت های عکس و جزئیات نقاشی شده در فتوشاپ را برای ایجاد یک تصویر مفهومی کامل بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011، Photoshop CS5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نقاشی روی یک مدل سه بعدی برای طراحی خودرو در فتوشاپ Painting Over a 3D Model for Vehicle Design in Photoshop

  • ساخت بدنه فشار به صورت سه بعدی Building a Pressure Hull in 3D

  • گسترش بدنه به صورت سه بعدی Extending the Fuselage in 3D

  • مدل سازی سلاح به صورت سه بعدی Modeling Weapons in 3D

  • تکمیل مدل پایه Completing the Basic Model

  • رندر کردن مدل Rendering the Model

  • شروع فرآیند طراحی Beginning the Sketching Process

  • اختصاص رنگ های اصلی Assigning Basic Colors

  • استفاده از اولین بافت عکس Applying the First Photo Textures

  • تکنیک های لکه گیری Smudging Techniques

  • افزودن بافت های عکس و نقاشی بیشتر Adding More Photo Textures and Painting

  • جزئیات کشتی Detailing the Ship

  • پارچه بافت Texturing Fabric

  • جزئیات درزهای پارچه Detailing the Fabric Seams

  • ساخت موتورها Building up the Engines

  • اضافه کردن پنل های خورشیدی Adding Solar Panels

  • نقاشی در تفنگ ریلی Painting in the Rail Gun

  • شروع فرآیند لمس کردن Starting the Touch up Process

  • جزئیات بسته سنسور Detailing the Sensor Package

  • جزئیات کابین خلبان Detailing the Cockpit

  • پایان کار Finishing Touches

نمایش نظرات

آموزش نقاشی روی یک مدل سه بعدی برای طراحی خودرو در فتوشاپ
جزییات دوره
3h 49m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stanley VonMedvey Stanley VonMedvey

استنلی کار خود را با طراحی محموله های کوچک مستقل برای برنامه GAS-Can ناسا آغاز کرد و دو آزمایش را بر روی شاتل فضایی (آتلانتیس و اندیور) انجام داده است. استنلی سپس مدرک اخترفیزیک را از طریق گروه فیزیک دانشگاه شیکاگو دنبال کرد. او سپس به لس آنجلس نقل مکان کرد و در کالج هنرهای فیلم و رسانه دانشگاه چپمن به تحصیل در رشته فیلم پرداخت. پس از کارگردانی چندین فیلم کوتاه، استنلی جایزه Cecil B. Demille را برای کارهای جلوه‌های بصری خود دریافت کرد و سپس به یک هنرمند مفهومی در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شد و عناوین سه‌گانه A را برای XBox 360 و Playstation 3 ارسال کرد. کار تصویرگری او دریافت شده است. یک جایزه CGSociety، و در Gizmodo، io9، و Kuriositas در مورد آن نوشته شده است. او فیلم کوتاه تبلیغاتی The Flyers Among Us را برای کنفرانس بین المللی توسعه فضایی انجمن ملی فضایی در سال 2010 کارگردانی کرد. ساخته اخیر او با نام "L5" در جشنواره بین المللی فیلم کامیک کان سن دیگو به نمایش در خواهد آمد. امروز او به عنوان یک کارگردان هنری آزاد، هنرمند مفهومی و تصویرگر کار می کند.