آموزش ساخت ابزارهای FX در هودینی

Building FX Tools in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش هودینی ، ما می آموزیم که چگونه ابزارهای FX رویه ای عمیق ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14، Windows. در این آموزش Houdini ، ما می آموزیم که چگونه ابزارهای FX رویه ای عمیق ایجاد کنیم. در طول دوره ها ، مراحل مورد نیاز برای ساخت این ابزارها را از ابتدا بررسی خواهیم کرد. در این دوره ، ما رویکردهای بسیار رویه ای برای ایجاد یک ابزار تولید پیچیدگی منحنی و یک ابزار شبیه سازی جریان ذرات را پوشش خواهیم داد ، در حالی که سیستم ذرات و نیروهای ذرات خود را از ابتدا اجرا می کنیم ، همه بدون استفاده از مجوز Houdini FX. برای دستیابی به این ابزارها ، ما شبکه های مختلف VOP را به طور گسترده در داخل Houdini پیاده سازی خواهیم کرد ، که به ما امکان می دهد کنترل کامل بر تنظیمات خود داشته باشیم. همانطور که ما از تکنیک های مختلف برداری ، مثلثات و ویژگی ها استفاده می کنیم ، شما دانش بی نظیری در مورد روند کار اساسی و تکنیک هایی که می تواند برای حل مشکلات پیش آمده به عنوان مدیر فنی Houdini FX استفاده شود ، کسب کرده اید. با پایان آموزش Houdini ، شما درک کاملی از نحوه برخورد با توسعه ابزار رویه ای ، نحوه پیاده سازی حلال ذرات خود از ابتدا و چگونگی بسته بندی همه اینها در دارایی های دیجیتال Houdini به راحتی در دسترس و دوستدار هنرمند خواهید داشت. . نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14 ، Windows.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت ابزارهای FX در هودینی Building FX Tools in Houdini

  • ایجاد هندسه ورودی برای ابزار Curve Tangle Creating Input Geometry for the Curve Tangle Tool

  • ایجاد خصوصیات ورودی Creating Input Attributes

  • تولید منحنی Generating Curves

  • کنترل شکل دهی به نمایه ساختمان Building Profile Shaping Controls

  • ساخت کنترل های شکل گیری پیچ و تاب Building Twist Shaping Controls

  • کنترل های شکل دادن سر و صدا Building Noise Shaping Controls

  • تعریف رابط پارامتر Defining the Parameter Interface

  • آزمایش پارامترهای شکل دهی Testing the Shaping Parameters

  • آماده سازی منحنی ها برای خروجی Preparing the Curves for Output

  • اصلاح Curve Tangle Setup Refining the Curve Tangle Setup

  • تبدیل تنظیمات به دارایی دیجیتال Houdini Converting the Setup into a Houdini Digital Asset

  • پیاده سازی مستندات در Curve Tangle Tool Implementing Documentation into the Curve Tangle Tool

  • نصب جهانی Curve Tangle HDA در Houdini Globally Installing the Curve Tangle HDA into Houdini

  • ایجاد هندسه ورودی برای ابزار Flow Particle Creating Input Geometry for the Particle Flow Tool

  • پیاده سازی اساسی ذرات را پیاده سازی کنید Implement Basic Particle Advection

  • ساخت اولین رفتار گره نیرو Building the First Force Node Behavior

  • ادامه ساختن رفتار گره along Force Continuing to Build the Along Force Node Behavior

  • ساخت رابط پارامتر گره Along Force Constructing the Along Force Node Parameter Interface

  • پیاده سازی ویژگیهای سن ، زندگی و ذرات توده Implementing Age, Life, and Mass Particle Attributes

  • تست گره Along Force Testing the Along Force Node

  • پیاده سازی سرعت و صرفه جویی در سرعت Implementing Velocity Conserve and Output Velocity

  • ایجاد گره رفتار به سمت نیرو Building a Toward Force Behavior Node

  • ایجاد گره رفتار نیرو Building a Around Force Behavior Node

  • ایجاد گره رفتار نیروی سر و صدا Building a Noise Force Behavior Node

  • پیاده سازی منحنی های چندگانه در Solver Implementing Multiple Curves into the Solver

  • تعریف رنگهای ذره ای منحنی Defining Curve Based Particle Colors

  • پیاده سازی ویژگی حداکثر ذرات و شناسه Implementing a Max Particle Count and ID Attribute

  • پالایش توالی اولیه شبیه سازی Refining the Simulation Initial Sequence

  • حذف نقاط انتشار ورودی Culling the Input Emission Points

  • افزودن ذره ای قدیمی و روش تجسم سن Adding a Kill Old Particle and Age Visualization Method

  • پاک کردن تنظیم جریان ذرات Cleaning up the Particle Flow Setup

  • تبدیل Subnet Flow Flow به یک دارایی دیجیتال Houdini Converting the Particle Flow Subnet into a Houdini Digital Asset

  • تصفیه تنظیم جریان ذرات Refining the Particle Flow Setup

  • در حال آزمایش تنظیم جریان ذرات Testing the Particle Flow Setup

  • شات Debrief Shot Debrief

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش ساخت ابزارهای FX در هودینی
جزییات دوره
5h 12m
36
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
12
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Beau Garcia
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Beau Garcia Beau Garcia

Beau Garcia مدیر فنی ارشد FX در Double Negative ، لندن است. بو که اصالتاً اهل استرالیا است ، کار خود را در تلویزیون و تبلیغات تجاری آغاز کرد ، جایی که قبل از ورود به فیلم های سینمایی انیمیشن ابتدا در مایا به عنوان شخصیت TD فعالیت می کرد. Beau بیش از 8 سال در صنعت جلوه های بصری کار کرده است و 5 سال گذشته را صرفا در زمینه جلوه ها و در درجه اول با استفاده از Houdini کار کرده است. برخی از آخرین تجربیات وی شامل ایجاد گردباد عظیم "اتر" ، ساخت آفت حشرات واقع بینانه ، تا از بین بردن هواپیماهای منجمد است. آخرین کارهای Beau را می توان در Exodus: Gods and Kings ، Thor: The Dark World و Man Of Steel و همچنین وب سایت وی ، www.beaufx.com مشاهده کرد.