آموزش ساخت ابزارهای FX در هودینی

Building FX Tools in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش هودینی ، ما می آموزیم که چگونه ابزارهای FX رویه ای عمیق ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14، Windows. در این آموزش Houdini ، ما می آموزیم که چگونه ابزارهای FX رویه ای عمیق ایجاد کنیم. در طول دوره ها ، مراحل مورد نیاز برای ساخت این ابزارها را از ابتدا بررسی خواهیم کرد. در این دوره ، ما رویکردهای بسیار رویه ای برای ایجاد یک ابزار تولید پیچیدگی منحنی و یک ابزار شبیه سازی جریان ذرات را پوشش خواهیم داد ، در حالی که سیستم ذرات و نیروهای ذرات خود را از ابتدا اجرا می کنیم ، همه بدون استفاده از مجوز Houdini FX. برای دستیابی به این ابزارها ، ما شبکه های مختلف VOP را به طور گسترده در داخل Houdini پیاده سازی خواهیم کرد ، که به ما امکان می دهد کنترل کامل بر تنظیمات خود داشته باشیم. همانطور که ما از تکنیک های مختلف برداری ، مثلثات و ویژگی ها استفاده می کنیم ، شما دانش بی نظیری در مورد روند کار اساسی و تکنیک هایی که می تواند برای حل مشکلات پیش آمده به عنوان مدیر فنی Houdini FX استفاده شود ، کسب کرده اید. با پایان آموزش Houdini ، شما درک کاملی از نحوه برخورد با توسعه ابزار رویه ای ، نحوه پیاده سازی حلال ذرات خود از ابتدا و چگونگی بسته بندی همه اینها در دارایی های دیجیتال Houdini به راحتی در دسترس و دوستدار هنرمند خواهید داشت. . نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14 ، Windows.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت ابزارهای FX در هودینی Building FX Tools in Houdini

  • ایجاد هندسه ورودی برای ابزار Curve Tangle Creating Input Geometry for the Curve Tangle Tool

  • ایجاد خصوصیات ورودی Creating Input Attributes

  • تولید منحنی Generating Curves

  • کنترل شکل دهی به نمایه ساختمان Building Profile Shaping Controls

  • ساخت کنترل های شکل گیری پیچ و تاب Building Twist Shaping Controls

  • کنترل های شکل دادن سر و صدا Building Noise Shaping Controls

  • تعریف رابط پارامتر Defining the Parameter Interface

  • آزمایش پارامترهای شکل دهی Testing the Shaping Parameters

  • آماده سازی منحنی ها برای خروجی Preparing the Curves for Output

  • اصلاح Curve Tangle Setup Refining the Curve Tangle Setup

  • تبدیل تنظیمات به دارایی دیجیتال Houdini Converting the Setup into a Houdini Digital Asset

  • پیاده سازی مستندات در Curve Tangle Tool Implementing Documentation into the Curve Tangle Tool

  • نصب جهانی Curve Tangle HDA در Houdini Globally Installing the Curve Tangle HDA into Houdini

  • ایجاد هندسه ورودی برای ابزار Flow Particle Creating Input Geometry for the Particle Flow Tool

  • پیاده سازی اساسی ذرات را پیاده سازی کنید Implement Basic Particle Advection

  • ساخت اولین رفتار گره نیرو Building the First Force Node Behavior

  • ادامه ساختن رفتار گره along Force Continuing to Build the Along Force Node Behavior

  • ساخت رابط پارامتر گره Along Force Constructing the Along Force Node Parameter Interface

  • پیاده سازی ویژگیهای سن ، زندگی و ذرات توده Implementing Age, Life, and Mass Particle Attributes

  • تست گره Along Force Testing the Along Force Node

  • پیاده سازی سرعت و صرفه جویی در سرعت Implementing Velocity Conserve and Output Velocity

  • ایجاد گره رفتار به سمت نیرو Building a Toward Force Behavior Node

  • ایجاد گره رفتار نیرو Building a Around Force Behavior Node

  • ایجاد گره رفتار نیروی سر و صدا Building a Noise Force Behavior Node

  • پیاده سازی منحنی های چندگانه در Solver Implementing Multiple Curves into the Solver

  • تعریف رنگهای ذره ای منحنی Defining Curve Based Particle Colors

  • پیاده سازی ویژگی حداکثر ذرات و شناسه Implementing a Max Particle Count and ID Attribute

  • پالایش توالی اولیه شبیه سازی Refining the Simulation Initial Sequence

  • حذف نقاط انتشار ورودی Culling the Input Emission Points

  • افزودن ذره ای قدیمی و روش تجسم سن Adding a Kill Old Particle and Age Visualization Method

  • پاک کردن تنظیم جریان ذرات Cleaning up the Particle Flow Setup

  • تبدیل Subnet Flow Flow به یک دارایی دیجیتال Houdini Converting the Particle Flow Subnet into a Houdini Digital Asset

  • تصفیه تنظیم جریان ذرات Refining the Particle Flow Setup

  • در حال آزمایش تنظیم جریان ذرات Testing the Particle Flow Setup

  • شات Debrief Shot Debrief

نمایش نظرات

آموزش ساخت ابزارهای FX در هودینی
جزییات دوره
5h 12m
36
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
12
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Beau Garcia
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Beau Garcia Beau Garcia

Beau Garcia مدیر فنی ارشد FX در Double Negative ، لندن است. بو که اصالتاً اهل استرالیا است ، کار خود را در تلویزیون و تبلیغات تجاری آغاز کرد ، جایی که قبل از ورود به فیلم های سینمایی انیمیشن ابتدا در مایا به عنوان شخصیت TD فعالیت می کرد. Beau بیش از 8 سال در صنعت جلوه های بصری کار کرده است و 5 سال گذشته را صرفا در زمینه جلوه ها و در درجه اول با استفاده از Houdini کار کرده است. برخی از آخرین تجربیات وی شامل ایجاد گردباد عظیم "اتر" ، ساخت آفت حشرات واقع بینانه ، تا از بین بردن هواپیماهای منجمد است. آخرین کارهای Beau را می توان در Exodus: Gods and Kings ، Thor: The Dark World و Man Of Steel و همچنین وب سایت وی ، www.beaufx.com مشاهده کرد.