در این دوره شما یاد خواهید گرفت که چگونه با برنامه های چند ضلعی، مجسمه سازی و CAD کار کنید تا بهترین ها را از همه دنیا به دست آورید. تاکید زیادی بر استفاده از قویترین جنبههای همه برنامهها وجود دارد تا بیشترین بهره را از تجربه طراحی سه بعدی خود ببرید. شما یاد خواهید گرفت که در 3D Studio Max، Blender، Zbrush و Plasticity در سطح خوبی کار کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه در Zbrush مجسمه سازی کنید و از سیستم دینامش روان و پاسخگو Zbrush برای کشف سریع طرح خود در مراحل اولیه استفاده کنید. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه به سرعت رنگ آمیزی کنید و یک طرح رنگی را در حالی که هنوز در مرحله مجسمه سازی هستید تنظیم کنید. سپس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه در 3DS Max و Blender طراحی خود را دوباره توپولوژی کنید و ادامه دهید. پس از ایجاد توپولوژی دارایی فیلم ساده تر، شما یاد خواهید گرفت که چگونه شیء خود را با استانداردهای بالا بیشتر اصلاح کنید، تعریف کنید و جزئیات دهید. در نهایت، یاد خواهید گرفت که چگونه مش زیربخش خود را به MoI و Plasticity صادر کنید تا جزئیات CAD واضح و تمیز را اضافه کنید. در پایان این دوره شما درک خوبی در مدل سازی طیف گسترده ای از اشیا، از مغزهای ارگانیک گرفته تا صورت گرفته تا پاها و سلاح های مکانیکی خواهید داشت و قادر خواهید بود موجودی یا مکانیکی بسازید که ترکیب خوبی از قطعات گوشتی داشته باشد. و همچنین اشیاء سطح سخت براق و تیز.
مدل ساز و طراح سه بعدی
نمایش نظرات