آموزش مجسمه سازی دارایی اسکرول اژدها در ZBrush

Sculpting a Dragon Scroll Asset in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ، ما می خواهیم نحوه ایجاد یک پایه مفصل در ZBrush را با استفاده از ویژگی های کلیدی مانند تقارن شعاعی ، DynaMesh ، برس های مجسمه سازی ، برس های مش قرار دادن و NoiseMaker شرح دهیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Photoshop CC. در این آموزش ، ما می خواهیم نحوه ایجاد یک prop دقیق را در ZBrush با استفاده از ویژگی های کلیدی مانند تقارن شعاعی ، DynaMesh ، برس مجسمه سازی ، برس برس مش و NoiseMaker ارائه دهیم. با استفاده از این ابزارها یاد خواهیم گرفت که چگونه به طور موثر و سریع جزئیاتی ایجاد کنیم که واقعاً مجسمه شما را برجسته کند. در پایان این آموزش شما یک دارایی دقیق Dragon Scroll ایجاد کرده اید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6 ، Photoshop CC.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی دارایی اسکرول اژدها در ZBrush Sculpting a Dragon Scroll Asset in ZBrush

  • معرفی پروژه Introducing the Project

  • مرور قلم موها Reviewing the Brushes

  • ایجاد نکات و تکنیک ها Establishing Tips and Techniques

  • مسدود کردن قوطی اسکرول Blocking out Scroll Canister

  • پالایش کنیستر اسکرول Refining Scroll Canister

  • جزئیات اسکرول کنیستر Detailing Scroll Canister

  • جلوگیری از بدن اژدها Blocking out the Dragon Body

  • ایجاد مقیاس اژدها Creating Dragon Scales

  • سفارشی کردن برس های Insertmesh Customizing Insertmesh Brushes

  • مسدود کردن Dragon Head Blocking out the Dragon Head

  • پالایش سر اژدها Refining the Dragon Head

  • جزئیات سر اژدها Detailing the Dragon Head

  • مسدود کردن شاخ اژدها Blocking out the Dragon Horns

  • مسدود کردن موهای اژدها Blocking out the Dragon Hair

  • تصفیه موهای اژدها Refining the Dragon Hair

  • جزئیات موهای اژدها Detailing the Dragon Hair

  • مسدود کردن Dragon Arms Blocking out the Dragon Arms

  • قرار دادن بازوهای اژدها Placing the Dragon Arms

  • افزودن جلوه های پیری Adding Aging Effects

  • اضافه کردن اثرات فرسایش Adding Erosion Effects

  • استفاده از مواد ، رنگ و رندر Applying Material, Color and Render

  • ویرایش در فتوشاپ و نتیجه گیری دوره Editing in Photoshop and the Course Conclusion

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی دارایی اسکرول اژدها در ZBrush
جزییات دوره
3h 33m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Pierre Rogers
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pierre Rogers Pierre Rogers

هنرمند شخصیت

سلام نام من پیر است.

من یک مجسمه ساز دیجیتال و هنرمند/طراح شخصیت هستم.

طراحی و توسعه شخصیت یکی از علایق من از دوران جوانی بوده است.

در بین مشاغل آزاد من از ایجاد ویدیوها و کارهای دوره ای با اشتراک گذاری آموخته هایم لذت می برم.

فیس بوک