آموزش تسلط بر متغیرها در Articulate Storyline 360

Mastering Variables in Articulate Storyline 360

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: دوره هایی بسازید که به آنها افتخار می کنید! دوره های خود را با این تکنیک های پیشرفته داستانی بیان شده به سطح بعدی ببرید! نحوه استفاده از متغیرهای متنی، متغیرهای درست/غلط و متغیرهای عددی نحوه تنظیم منطق شرطی نحوه ادغام متغیرها با سایر ویژگی‌ها مانند حالت‌ها، لایه‌ها، لغزنده‌ها و اسلایدهای اصلی نحوه برنامه‌ریزی منطقی از قبل و نحوه عیب‌یابی وقتی همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود نحوه استفاده از متغیرها برای راه‌اندازی نقاط، نشان‌ها، شخصی‌سازی، پیمایش سفارشی و تغییر پویا محتوا پیش‌ها: اگر تجربه استفاده از استوری لاین، به‌ویژه محرک‌ها، حالت‌ها و لایه‌ها را داشته باشید، بیشترین موفقیت را خواهید داشت. شما نیازی به داشتن تجربه کار با متغیرها یا شرایط ندارید. برای استفاده از فایل‌های تمرینی، به Articulate Storyline 2، 3 یا 360 نیاز دارید. (آخرین فعالیت فقط در 360 انجام می‌شود).

در این دوره، همه چیز را در مورد استفاده از متغیرهای Articulate Storyline در دوره های آموزش الکترونیکی خود خواهید آموخت: متغیرهای متنی، متغیرهای درست/نادرست، و متغیرهای عددی. شما گام به گام از طریق نه مثال (سه مورد از هر نوع متغیر) که از ساده به پیچیده حرکت می‌کنند، خواهید رفت. دروس در Articulate Storyline 360 ​​ضبط شده است و در صورت داشتن Storyline 2، Storyline 3 یا Storyline 360 ​​می توانید همراه با فایل های تمرین و کتاب کار قابل دانلود دنبال کنید. (توجه: آخرین فعالیت را فقط در Articulate Storyline 360 ​​می توانید انجام دهید. )

در طول این فعالیت‌ها، می‌آموزید که چگونه دوره آموزش الکترونیکی خود را با شخصی‌سازی، گیمیفیکیشن، منطق شرطی، محتوای پویا و موارد دیگر ارتقا دهید!

تکمیل دوره 6 تا 9 ساعت طول می کشد، که شامل تماشای 3.5 ساعت نمایش ویدیویی و تکمیل فعالیت های تمرینی توسط خودتان می شود.


سرفصل ها و درس ها

معرفی دوره Course Introduction

  • خوش آمد گویی و بررسی اجمالی دوره Welcome and Course Overview

  • درک متغیرها Understanding Variables

  • ایجاد، تنظیم، استفاده: فرآیند 3 مرحله ای برای کار با متغیرها Create, Adjust, Use: The 3-Step Process for Working With Variables

  • نحوه استفاده از فایل های تمرین How to Use the Exercise Files

متغیرهای متن: نمایش یک پاسخ به زبان آموز Text Variables: Displaying an Answer Back to the Learner

  • درک متغیرهای متن Understanding Text Variables

  • مثال 1 مقدمه Example 1 Introduction

  • یک پاسخ متنی بگیرید و آن را ذخیره کنید Capture a Text Answer and Save It

  • پاسخ یک زبان آموز را به آنها نشان دهید Show a Learner's Answer Back to Them

متغیرهای متن: سناریوی شخصی شده Text Variables: Personalized Scenario

  • مثال 2 مقدمه Example 2 Introduction

  • یک سناریو را با نام یادگیرنده شخصی کنید Personalize a Scenario With the Learner's Name

  • به زبان آموز اجازه دهید آواتار انتخاب کند (قسمت 1) Let the Learner Choose an Avatar (Part 1)

  • به زبان آموز اجازه دهید آواتار انتخاب کند (قسمت 2) Let the Learner Choose an Avatar (Part 2)

  • گرافیک ها را با انتخاب زبان آموز عوض کنید Swap out the Graphics With the Learner's Choice

  • از زبان آموزان بخواهید که در کادر ورودی متن تایپ کنند Require Learners to Type in a Text Entry Box

متغیرهای متن: پیمایش شرطی Text Variables: Conditional Navigation

  • مثال 3 مقدمه Example 3 Introduction

  • داده‌های یادگیرنده را برای استفاده برای شاخه‌بندی ضبط کنید Capture Learner Data to Use for Branching

  • پیمایش انشعاب مشروط را تنظیم کنید Set up Conditional Branching Navigation

  • از زبان آموز بخواهید قبل از ادامه انتخاب کند Require the Learner to Make a Selection Before Continuing

  • خلاصه: کار با متغیرهای متنی Summary: Working With Text Variables

متغیرهای درست/نادرست: محتوای مشروط True/False Variables: Conditional Content

  • درک متغیرهای درست/کاذب Understanding True/False Variables

  • مثال 1 مقدمه Example 1 Introduction

  • ایجاد یک دکمه جابجایی برای گرفتن داده های یادگیرنده (قسمت 1) Create a Toggle Button to Capture Learner Data (Part 1)

  • ایجاد یک دکمه جابجایی برای گرفتن داده های یادگیرنده (قسمت 2) Create a Toggle Button to Capture Learner Data (Part 2)

  • ایجاد یک دکمه جابجایی برای گرفتن داده های یادگیرنده (قسمت 3) Create a Toggle Button to Capture Learner Data (Part 3)

  • تغییر پویا محتوا بر اساس ورودی یادگیرنده Dynamically Change Content Based on Learner Input

متغیرهای درست/نادرست: ردیابی پیشرفت True/False Variables: Progress Tracking

  • مثال 2 مقدمه Example 2 Introduction

  • ایجاد متغیرها برای پیگیری تکمیل Create Variables to Track Completion

  • علامت گذاری بخش ها به عنوان کامل Mark Sections as Complete

  • نمادهای وضعیت را بر اساس تکمیل به روز کنید Update the Status Icons Based on Completion

  • به یادگیرنده اجازه دهید وقتی همه چیز کامل شد به جلو حرکت کند Allow the Learner to Move Forward Once Everything Is Complete

متغیرهای True/False: نشان ها True/False Variables: Badges

  • مثال 3 مقدمه Example 3 Introduction

  • برای هر نشان یک متغیر ایجاد کنید Create a Variable for Each Badge

  • از لایه‌های بازخورد سؤال برای کسب نشان استفاده کنید Use Question Feedback Layers to Earn a Badge

  • یک نشان را پس از به دست آوردن نشان دهید Show a Badge Once It Is Earned

  • نشان های به دست آمده را از اسلاید به اسلاید منتقل کنید Carry Over Earned Badges From Slide to Slide

  • خلاصه: کار با متغیرهای True/False Summary: Working With True/False Variables

متغیرهای عددی: حفظ امتیاز Number Variables: Keeping Score

  • درک متغیرهای اعداد Understanding Number Variables

  • مثال 1 مقدمه Example 1 Introduction

  • یک شمارنده امتیاز ایجاد کنید Create a Point Counter

  • اضافه کردن امتیاز به امتیاز (قسمت 1) Add Points to the Score (Part 1)

  • اضافه کردن امتیاز به امتیاز (قسمت 2) Add Points to the Score (Part 2)

  • زمانی که امتیاز کافی کسب کردید یک نشان اعطا کنید Award a Badge When Enough Points Are Earned

  • نکته پاداش: از دادن پاسخ نشانگر دست جلوگیری کنید Bonus Tip: Prevent the Hand Cursor From Giving Away the Answer

متغیرهای عددی: محاسبه اعداد Number Variables: Calculating Numbers

  • مثال 2 مقدمه Example 2 Introduction

  • ایجاد و پیکربندی لغزنده Create and Configure Sliders

  • فهمیدن ریاضی Figuring out the Math

  • معادله اول را تنظیم کنید Set up the First Equation

  • راه اندازی ریاضی را ادامه دهید Continue Setting up the Math

متغیرهای شماره: بازی شانس (فقط داستان 360) Number Variables: Game of Chance (Storyline 360 only)

  • مثال 3 مقدمه Example 3 Introduction

  • تاس بزن (قسمت اول) Roll the Dice (Part 1)

  • تاس بزن (قسمت دوم) Roll the Dice (Part 2)

  • تاس بزن (قسمت سوم) Roll the Dice (Part 3)

  • یک شمارنده امتیاز ایجاد کنید Create a Point Counter

  • اضافه کردن امتیاز به امتیاز Add Points to the Score

  • Branching را در اسلاید نتایج تنظیم کنید Set up Branching to the Results Slide

  • منطق اسلاید نتایج سفارشی را تنظیم کنید Set up Custom Results Slide Logic

  • خلاصه: کار با متغیرهای اعداد Summary: Working with Number Variables

بسته شدن دوره Course Closing

  • کلمات پایانی Final Words

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش تسلط بر متغیرها در Articulate Storyline 360
جزییات دوره
3.5 hours
58
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,113
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

E-Learning Uncovered E-Learning Uncovered

تهیه منابع برای توسعه دهندگان آموزش الکترونیکی

Diane Elkins Diane Elkins

تهیه منابع برای توسعه دهندگان آموزش الکترونیکی