آموزش توسعه برنامه Android: الگوهای طراحی برای معماری موبایل

Android App Development: Design Patterns for Mobile Architecture

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: توسعه دهندگان باید بدانند که چگونه پیچیدگی برنامه را مدیریت کنند. در این دوره ، یاد بگیرید که چگونه با استفاده از الگوهای ساده طراحی معماری در پایگاه کد تلفن همراه ، برنامه های خود را ساده کنید. دریابید که چگونه این الگوهای طراحی می توانند با سهولت در خواندن و تست کد ، به شما در کاهش اشکالات و به حداکثر رساندن زمان توسعه خود کمک کنند. Jon Bott مدل های مختلف معماری مانند MVC ، MVP و VIPER را پوشش می دهد. علاوه بر این ، او فرایند تبدیل را از MVC به یک معماری لایه ای طی می کند ، تزریق وابستگی ، الگوی هماهنگ کننده و اتصال داده را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • معماری های رایج
  • حداقل معماری مناسب (MVA)
  • تبدیل به MVP
  • در حال گسترش لایه ها
  • کار با نهادها
  • وابستگی و تزریق رابط
  • اجرای الگوی هماهنگی
  • افزودن الزام آور با RxJava

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. قطعات متحرک معماری 1. Moving Pieces of Architecture

  • چرا معماری؟ Why architecture?

  • قطعات معماری Architecture pieces

  • معماری های معمول Common architectures

  • MVA (حداقل معماری پایدار) MVA (mininimum viable architecture)

  • مقایسه معماری معمول Common architectures comparison

2. Walkthrough برنامه نمایشی 2. Demo Application Walkthrough

  • خطاهای احتمالی Potential errors

  • نمای کلی UI UI overview

  • نمای کلی کد Code overview

  • بارگیری داده ها Load data

3. تبدیل به MVP 3. Convert to MVP

  • ارائه دهنده را ایجاد کنید Create presenter

  • ایجاد مجری ، قسمت 2 Create presenter, part 2

  • ایجاد مجری ، قسمت 3 Create presenter, part 3

  • ایجاد مجری ، قسمت 4 Create presenter, part 4

4- لایه ها را گسترش دهید 4. Expand Layers

  • لایه ها را گسترش دهید Expand layers

  • لایه ها را گسترش دهید ، قسمت 2 Expand layers, part 2

  • لایه ها را گسترش دهید ، قسمت 3 Expand layers, part 3

  • موجودیت ها Entities

5- تزریق وابستگی 5. Dependency Injection

  • تزریق وابستگی Dependency injection

  • تزریق وابستگی ، قسمت 2 Dependency injection, part 2

  • تزریق وابستگی ، قسمت 3 Dependency injection, part 3

  • تزریق وابستگی ، قسمت 4 Dependency injection, part 4

  • تزریق رابط Interface injection

6. هماهنگ کننده ناوبری 6. Navigation Coordinator

  • الگوی هماهنگی را پیاده سازی کنید Implement coordination pattern

7. اتصال داده 7. Data Binding

  • اتصال را با RxJava اضافه کنید Add binding with RxJava

  • اتصال با RxJava ، قسمت 1 را اضافه کنید Add binding with RxJava, part 1

  • اتصال با RxJava ، قسمت 2 را اضافه کنید Add binding with RxJava, part 2

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش توسعه برنامه Android: الگوهای طراحی برای معماری موبایل
جزییات دوره
2h 22m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
42,902
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jon Bott
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jon Bott Jon Bott

Jon Bott یک توسعه دهنده ارشد iOS در Ancestry.com و یک مشاور آموزشی است. جان تجربه گسترده ای دارد ، از توسعه جلویی (iOS ، Android و وب) گرفته تا برنامه نویسی به عقب ، چه در برنامه های تجاری بزرگ و چه در برنامه های آموزشی. جان عکاس مشتاق است و همچنین در زمینه ایجاد رسانه (ویدئو و صوتی) همکاری داشته است ، همچنین در سیستم عامل هایی برای پخش و مصرف آن رسانه کار کرده است.