در این کلاس، مهارت های ضروری Blender مورد نیاز برای شروع ساخت مدل های سه بعدی خود را به شما آموزش می دهم.
این اصول شامل نحوه انجام
استبرای این کلاس باید Blender را روی رایانه خود نصب کرده باشید و باید نسخه 2.8 یا بالاتر باشد.
میتوانید blender را در blender.org دانلود کنید و دستورالعملهای نصب نرمافزار را برای
سیستم عامل خاص خود دنبال کنید.
همچنین توصیه میکنم از ماوس با دکمه وسط استفاده کنید و نه صفحه نمایش یا
قلم.
درس 2 - از Gizmos و دکمه وسط ماوس برای چرخاندن نما، بزرگنمایی و کوچکنمایی صحنه و حرکت به چپ، راست، بالا و پایین استفاده کنید.
درس 3 - با استفاده از منوها و "کلید نقل قول به عقب" بین نمای جلو، راست و بالا جابهجا شوید
درس 4 - با استفاده از نمادهای موجود در پانل نوار ابزار و کلیدهای میانبر، مکعب را حرکت دهید، بچرخانید و مقیاس دهید. 'g' برای گرفتن، 'r' برای چرخش و 's' برای مقیاس. پس از فشار دادن کلیدهای g، r و s، عملیات حرکت، چرخش و مقیاس را با فشار دادن «x»، «y» یا «z» محدود کنید.
درس 5 - با استفاده از منوها و کلید "shift-a"، یک کره، استوانه، مخروط و چنبره را به صحنه خود اضافه کنید. با استفاده از طرح کلی و کلید «x» همه این اشکال را حذف کنید.
درس 6 - با جابجایی به حالت ویرایش، انتخاب حالت چهره، لبه یا رأس، شکل مکعب را تغییر دهید و سپس عناصر را بچرخانید و مقیاس دهید. یک یا چند وجه را با استفاده از نماد اکسترود یا کلید میانبر «e» اکسترود کنید.
برنامه نویس و هنرمند
اسم من کریگ واکر است. من در حال حاضر در تورنتو، کانادا زندگی و کار می کنم.
من در 20 سال گذشته برنامه نویسی و ایجاد گرافیک وب سایت انجام داده ام و می خواهم علاقه و تخصص خود را با دیگران به اشتراک بگذارم.
به نظر می رسد در دنیای ما بین برنامه نویسان و طراحان گرافیک کمی شکاف وجود دارد. امیدوارم با ارائه کلاسهای مقدماتی آسان برای پیگیری موضوعات برای هر دو طرف، آن را کمی پایان دهم.
نمایش نظرات