آموزش مقدمه ای بر تقلب شخصیت در CINEMA 4D

Introduction to Character Rigging in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D با اصول تقلب شخصیت ها در CINEMA 4D آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و بالاتر. در این آموزش CINEMA 4D ما پایه های تقلب شخصیت ها در CINEMA 4D را یاد خواهیم گرفت. ما یک رویکرد گام به گام را در پیش خواهیم گرفت و یک دکل کنترلی محکم و انیماتور پسند خواهیم ساخت. ما همه چیز را از قرار دادن مناسب مفاصل و کار با محدودیت ها گرفته تا یادگیری نحوه استفاده از برخی از ابزارهای پوست گیری قوی CINEMA 4D برای از بین بردن ترس از رنگ آمیزی وزنه ها و درعوض لذت بردن از این فرآیند، یاد خواهیم گرفت. ما نحوه کارآمد و ساده کردن کنترل‌هایمان را توضیح می‌دهیم، و همچنین راه‌هایی را یاد می‌گیریم که می‌توانیم با Xpresso کار کنیم تا نحوه رفتار برخی از مفاصل و کنترل‌هایمان را تنظیم کنیم. در پایان این آموزش، پایه و اساس لازم برای ایجاد ریگ های خود را خواهید داشت که عملکردهای باورپذیر و سرگرم کننده شخصیت ها را تولید می کنند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر تقلب شخصیت در CINEMA 4D Introduction to Character Rigging in CINEMA 4D

  • تنظیم صحنه Setting up the Scene

  • ساخت مفاصل پا Building the Leg Joints

  • افزودن سینماتیک معکوس به پا/راه اندازی رول پا Adding Inverse Kinematics to the Leg / Setting up the Foot Roll

  • شروع از کنترل‌های انیمیشن پای چپ Starting on the Left Leg's Animation Controls

  • کنترل های ثانویه پا Secondary Foot Controls

  • کنترل زانو The Knee Control

  • یک پارامتر خم شدن انگشتان پا A Toe-bend Parameter

  • آینه کاری لگ ریگ Mirroring the Leg Rig

  • راه اندازی یک کنترل جهانی Setting up a Global Control

  • شروع از دکل ستون فقرات Starting on the Spine Rig

  • ایجاد انعطاف پذیری در ستون فقرات Creating Flexibility in the Spine

  • کنترل مرکز ثقل/اتمام دکل ستون فقرات The Center-of-gravity Control / Finishing the Spine Rig

  • شروع دکل سر و گردن Beginning the Head and Neck Rig

  • پایان دادن به ریگ گردن و سر Finishing the Neck and Head Rig

  • ساخت زنجیره مفصل شانه Building the Shoulder Joint Chain

  • ساخت زنجیره مشترک بازو Building the Arm Joint Chain

  • ایجاد مفاصل برای انگشتان Creating Joints for the Fingers

  • کنترل شانه The Shoulder's Control

  • کنترل اشیاء برای بازو و آرنج Control Objects for the Arm and Elbow

  • شروع در کنترل های انگشت Starting on the Finger Controls

  • تکمیل Finger Rig Completing the Finger Rig

  • محدود کردن حرکت در اشیاء کنترلی Restricting Movement on Control Objects

  • آینه کاری دکل بازو Mirroring the Arm Rig

  • تمیز کردن صحنه قبل از اتصال شخصیت Cleaning up the Scene Prior to Binding the Character

  • پوست انداختن شخصیت Skinning the Character

  • تکنیک های نقاشی با وزن در CINEMA 4D Weight Painting Techniques in CINEMA 4D

  • ابزار وزن خودکار The Auto Weight Tool

  • عادی سازی و آینه سازی وزن ها Normalizing and Mirroring Weights

  • کار با ابزار Symmetry Working with the Symmetry Tool

  • نهایی کردن دکل کنترل Finalizing the Control Rig

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر تقلب شخصیت در CINEMA 4D
جزییات دوره
2h 54m
31
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.