نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این دوره ، شما توانایی خلاقیت خود را برای مدل سازی شخصیت های شخصیت برای بازی ها در Substance Painter باز خواهید کرد. بافت یک مرحله اجباری در ایجاد اکثر انواع دارایی های بازی است. هنرمندی که مسئول بافت یک دارایی است ، به آن رنگی می دهد که هر یک از سطوح آن را تعریف می کند و به مخاطب می گوید چه شکلی است و از چه چیزی ساخته شده است. در این دوره ، Texturing Game Character in Substance Painter ، شما در روند رنگ آمیزی بافت برای یک شخصیت بازی چند ماده ای که محدود به Unity با استفاده از Substance Painter است ، غوطه ور می شوید. ابتدا مرحله به مرحله مراحل بافت را طی می کنید تا اینکه هر قطعه رنگ آمیزی شود. سپس ، با ویژگی های قدرتمند در Substance Painter مانند پخت نقشه ، مواد هوشمند و ژنراتورها آشنا خواهید شد. با پایان این دوره ، شما توانایی خلاقیت خود را برای مدل های ساختاری برای بازی ها باز خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 2017.4.2، Maya 2018.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
راه اندازی پروژه و پخت نقشه
Project Setup and Map Baking
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
ایجاد یک پروژه جدید
Creating a New Project
-
درک مشهای عادی
Understanding Mesh Normals
-
اصلاح نرمال ها برای مش بازی در مایا
Modifying Normals for the Game Mesh in Maya
-
اصلاح UV برای پشتیبانی از لبه های سخت شده
Modifying UVs to Support Hardened Edges
-
پخت نقشه های پشتیبانی
Baking Supporting Maps
-
اصلاح نقشه های پشتیبانی پخته شده
Modifying Baked Supporting Maps
بافت موهای شخصیت
Texturing the Character’s Hair
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
راه اندازی لایه های پر برای بسته بندی ریش
Setting up Fill Layers for the Beard Wrap
-
مبانی قلم مو و نقاشی
The Paintbrush and Painting Basics
-
تنظیم لایه های پر برای ریش
Setting up Fill Layers for the Beard
-
نقاشی مو
Painting the Hair
بافتن لباس شخصیت
Texturing the Character’s Clothing
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
برنامه ریزی برای مجموعه های بافت پیچیده
Planning for Complex Texture Sets
-
ایجاد جزئیات پایه برای شلوار
Creating Base Details for the Pants
-
ایجاد جزئیات اضافی برای شلوار
Creating Additional Details for the Pants
-
ایجاد جزئیات پایه برای پیراهن
Creating Base Details for the Shirt
-
ایجاد جزئیات اصلاح برای پیراهن
Creating Trim Details for the Shirt
-
افزودن تاج به پیراهن
Adding a Crest to the Shirt
-
افزودن بافت به پارچه های بسته بندی شده
Adding Texture to the Cloth Wraps
Texture the Character’s Armor and Accessories
Texturing the Character’s Armor and Accessories
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
ایجاد لوازم جانبی چرم فرسوده
Creating Worn Leather Accessories
-
ایجاد سطوح فلزی فرسوده
Creating Worn Metal Surfaces
-
افزودن منبت کاری چرمی به سطوح فلزی
Adding Leather Inlays to Metal Surfaces
-
ایجاد حلقه های طلایی شخصیت ها
Creating the Characters Gold Ring
بافت بدنه شخصیت
Texturing the Character’s Body
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
ایجاد پایه پوست برای بدن
Creating a Skin Base for the Body
-
نقاشی ریش مو
Painting Hair Stubble
-
طراحی و اعمال اسکار
Designing and Applying Scars
-
نقاشی چشم
Painting the Eyes
-
در حال اجرا بافت در میان مجموعه های بافت
Instancing Texture Across Texture Sets
-
صادرات بافت های به پایان رسیده
Exporting Finished Textures
نمایش نظرات