آموزش شخصیت های بازی بافت در Substance Painter

Texturing Game Characters in Substance Painter

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، شما توانایی خلاقیت خود را برای مدل سازی شخصیت های شخصیت برای بازی ها در Substance Painter باز خواهید کرد. بافت یک مرحله اجباری در ایجاد اکثر انواع دارایی های بازی است. هنرمندی که مسئول بافت یک دارایی است ، به آن رنگی می دهد که هر یک از سطوح آن را تعریف می کند و به مخاطب می گوید چه شکلی است و از چه چیزی ساخته شده است. در این دوره ، Texturing Game Character in Substance Painter ، شما در روند رنگ آمیزی بافت برای یک شخصیت بازی چند ماده ای که محدود به Unity با استفاده از Substance Painter است ، غوطه ور می شوید. ابتدا مرحله به مرحله مراحل بافت را طی می کنید تا اینکه هر قطعه رنگ آمیزی شود. سپس ، با ویژگی های قدرتمند در Substance Painter مانند پخت نقشه ، مواد هوشمند و ژنراتورها آشنا خواهید شد. با پایان این دوره ، شما توانایی خلاقیت خود را برای مدل های ساختاری برای بازی ها باز خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 2017.4.2، Maya 2018.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

راه اندازی پروژه و پخت نقشه Project Setup and Map Baking

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • ایجاد یک پروژه جدید Creating a New Project

  • درک مشهای عادی Understanding Mesh Normals

  • اصلاح نرمال ها برای مش بازی در مایا Modifying Normals for the Game Mesh in Maya

  • اصلاح UV برای پشتیبانی از لبه های سخت شده Modifying UVs to Support Hardened Edges

  • پخت نقشه های پشتیبانی Baking Supporting Maps

  • اصلاح نقشه های پشتیبانی پخته شده Modifying Baked Supporting Maps

بافت موهای شخصیت Texturing the Character’s Hair

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • راه اندازی لایه های پر برای بسته بندی ریش Setting up Fill Layers for the Beard Wrap

  • مبانی قلم مو و نقاشی The Paintbrush and Painting Basics

  • تنظیم لایه های پر برای ریش Setting up Fill Layers for the Beard

  • نقاشی مو Painting the Hair

بافتن لباس شخصیت Texturing the Character’s Clothing

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • برنامه ریزی برای مجموعه های بافت پیچیده Planning for Complex Texture Sets

  • ایجاد جزئیات پایه برای شلوار Creating Base Details for the Pants

  • ایجاد جزئیات اضافی برای شلوار Creating Additional Details for the Pants

  • ایجاد جزئیات پایه برای پیراهن Creating Base Details for the Shirt

  • ایجاد جزئیات اصلاح برای پیراهن Creating Trim Details for the Shirt

  • افزودن تاج به پیراهن Adding a Crest to the Shirt

  • افزودن بافت به پارچه های بسته بندی شده Adding Texture to the Cloth Wraps

Texture the Character’s Armor and Accessories Texturing the Character’s Armor and Accessories

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • ایجاد لوازم جانبی چرم فرسوده Creating Worn Leather Accessories

  • ایجاد سطوح فلزی فرسوده Creating Worn Metal Surfaces

  • افزودن منبت کاری چرمی به سطوح فلزی Adding Leather Inlays to Metal Surfaces

  • ایجاد حلقه های طلایی شخصیت ها Creating the Characters Gold Ring

بافت بدنه شخصیت Texturing the Character’s Body

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • ایجاد پایه پوست برای بدن Creating a Skin Base for the Body

  • نقاشی ریش مو Painting Hair Stubble

  • طراحی و اعمال اسکار Designing and Applying Scars

  • نقاشی چشم Painting the Eyes

  • در حال اجرا بافت در میان مجموعه های بافت Instancing Texture Across Texture Sets

  • صادرات بافت های به پایان رسیده Exporting Finished Textures

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش شخصیت های بازی بافت در Substance Painter
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
4h 45m
33
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
24 اسفند 1396 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
32
5 از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.