لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش جاوا اسکریپت: ذخیره سازی داده در سمت مشتری
JavaScript: Client-Side Data Storage
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
توسعه دهندگان اکنون به ابزارهای ساده برای ذخیره مقادیر کم داده به صورت محلی و همچنین رویکرد پیچیده تر IndexedDB برای انواع داده های بزرگتر یا ساختار یافته دسترسی دارند. در این دوره، Emmanuel Henri راه حل های کلیدی ذخیره سازی سمت مشتری را برای توسعه دهندگان جاوا اسکریپت پوشش می دهد. او اصول اولیه ذخیره سازی محلی و جلسه را بررسی می کند و موارد استفاده را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که چه زمانی یک نوع ذخیره سازی وب را نسبت به دیگری انتخاب کنید. او همچنین درباره نحوه راه اندازی و کار با IndexedDB، از جمله نحوه افزودن، بازیابی و حذف موارد با این API قدرتمند بحث می کند. بهعلاوه، درباره localForage و گزینههای دیگر برای مدیریت ذخیرهسازی محلی فایلهای بزرگ بیاموزید.
ذخیره سازی وب HTML
ذخیره سازی محلی و جلسه
تعیین نوع فضای ذخیره سازی وب مورد نیاز
افزودن، بازیابی و حذف موارد با IndexedDB
کار با localForage، Dexie.js و ZangoDB
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
فضای ذخیره سازی سمت سرویس گیرنده جاوا اسکریپت ابهام زدایی شد (در حال انجام است)
JavaScript client-side storage demystified
(In progress)
پیش نیازهای دوره
Course prerequisites
با استفاده از فایل های تمرین
Using the exercise files
1. راه اندازی
1. Setting Up
مروری بر ابزارها
Overview of the tools
نمونه پروژه ما
Our sample project
معرفی ذخیره سازی محلی
Introduction of local storage
امتحان فصل
Chapter Quiz
2. ذخیره سازی وب HTML
2. HTML Web Storage
مقدمه ای بر ذخیره سازی وب HTML
Introduction to HTML web storage
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات