لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش تست اتوماسیون با جاوا و سلنیوم WebDriver [ویدئو]
Learn Automation Testing with Java and Selenium WebDriver [Video]
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
نوشتن اولین تست اتوماسیون خود با Java و Selenium Webdriver بسیار سرگرم کننده است.
جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است. هم ویژگی های برنامه نویسی شی گرا و هم کاربردی را ارائه می دهد. سلنیوم را می توان برای خراش دادن صفحه و خودکار کردن کارهای تکراری در مرورگر استفاده کرد.
در این دوره برنامه نویسی با جاوا و تست اتوماسیون با استفاده از سلنیوم را خواهید آموخت. ما یک رویکرد عملی با استفاده از Eclipse به عنوان یک IDE برای نشان دادن بیش از 200 تمرین کدنویسی جاوا، پازل و نمونه کد در نظر خواهیم گرفت. ما همچنین بیش از 100 تست اتوماسیون سلنیوم را با جاوا برای طیف وسیعی از سناریوها خواهیم نوشت.
در بیش از 350 مرحله، مهم ترین ویژگی های برنامه نویسی جاوا و سناریوهای تست اتوماسیون سلنیوم را بررسی خواهیم کرد. برای این دوره، ما از Eclipse و Brackets به عنوان IDE با Maven، npm (مدیریت وابستگی)، TestNG (مجموعه تست XML، موازی، مرورگرهای متعدد)، JUnit، Selenium IDE، Katalon Studio، Selenium Standalone و Selenium Grid استفاده خواهیم کرد. .
در پایان این دوره، شما تمام مهارت ها را برای نشان دادن تخصص در تست اتوماسیون با استفاده از سلنیوم و جاوا در مصاحبه های شغلی خود کسب خواهید کرد.
بسته کامل کد در https://github.com/packtpublishing/learn-automation-testing-with-java-and-selenium-webdriver موجود است آموزش نوشتن تست های اتوماسیون عالی با سلنیوم و جاوا
راه اندازی پروژه های تست اتوماسیون جدید با JUNIT و TestNG را بیاموزید
یاد بگیرید که چارچوب های تست اتوماسیون اولیه ایجاد کنید
اصول اولیه HTML، CSS و XPath را بیاموزید
آموزش استفاده از Selenium IDE و Katalon Studio
آموزش بازی با عناصر فرم این دوره برای کسانی است که می خواهند برنامه نویسی، تست اتوماسیون و نحوه عملکرد Selenium WebDriver را بیاموزند. اگر مبتدی هستید و می خواهید جاوا را بیشتر کاوش کنید، اصول برنامه نویسی شی گرا با جاوا را بیاموزید، اصول برنامه نویسی تابعی با جاوا را بیاموزید و تست اتوماسیون عالی برای برنامه های کاربردی وب خود در جاوا بنویسید، این دوره برای شما مناسب است. تست اتوماسیون با استفاده از سلنیوم را به روشی مدرن با 200 نمونه کد عملی بیاموزید * مهارت هایی را برای نشان دادن تخصص در تست اتوماسیون با استفاده از سلنیوم و جاوا در مصاحبه به دست آورید * طیف گسترده ای از تمرینات تست اتوماسیون عملی را با جاوا و سلنیوم حل کنید.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
مقدمه دوره
Introduction to the Course
چگونه از راهنمای دوره بهترین استفاده را ببریم؟
How to Make Best Use of the Course Guide?
نصب جاوا 11
Installing Java 11
مرحله 01 - نصب JDK - با راهنمای نصب PDF
Step 01 - Installing JDK - with Installation Guide PDF
مرحله 02 - تأیید جاوا و JShell
Step 02 - Verifying Java and JShell
مرحله 01 - ایجاد یک پروژه جاوا جدید با Eclipse
Step 01 - Creating a New Java Project with Eclipse
مرحله 02 - اولین کلاس جاوا شما با Eclipse
Step 02 - Your First Java Class with Eclipse
مرحله 03 - نوشتن برنامه جاوا جدول ضرب با Eclipse
Step 03 - Writing Multiplication Table Java Program with Eclipse
مرحله 04 - افزودن روش های بیشتر برای برنامه جدول ضرب
Step 04 - Adding More Methods for Multiplication Table Program
نکته Eclipse - Save Actions
Eclipse Tip - Save Actions
مرحله 05 - برنامه نویسی نکته 1: Refactoring با Eclipse
Step 05 - Programming Tip 1: Refactoring with Eclipse
مرحله 06 - برنامه نویسی نکته 2: اشکال زدایی با Eclipse
Step 06 - Programming Tip 2: Debugging with Eclipse
مرحله 07 - نکته برنامه نویسی 3: Eclipse در مقابل JShell - چگونه انتخاب کنیم؟
Step 07 - Programming Tip 3: Eclipse Versus JShell - How to Choose?
مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا
Introduction to Object-Oriented Programming
مرحله 00 - مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا - نمای کلی بخش
Step 00 - Introduction to Object-Oriented Programming - Section Overview
مرحله 01 - مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا - مبانی
Step 01 - Introduction to Object-Oriented Programming – Basics
مرحله 02 - مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا - اصطلاحات - شی کلاس
Step 02 - Introduction to Object-Oriented Programming - Terminology - Class Object
مرحله 03 - مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا - تمرین - خرید آنلاین
Step 03 - Introduction to Object-Oriented Programming - Exercise – Online Shopping
مرحله 04 - کلاس جاوا موتور دوچرخه و چند شیء ایجاد کنید
Step 04 - Create Motor Bike Java Class and a Couple of Objects
مرحله 05 - راه حل های تمرین - کلاس کتاب و سه نمونه
Step 05 - Exercise Solutions - Book Class and Three Instances
مرحله 06 - معرفی وضعیت یک شی با متغیر سرعت
Step 06 - Introducing the State of an Object with Speed Variable
مرحله 07 - درک مبانی کپسولاسیون با روش های ستر
Step 07 - Understanding Basics of Encapsulation with Setter Methods
مرحله 08 - تمرینات و نکات - دریافت کننده ها و تولید کننده ها و ستترها با E
Step 08 - Exercises and Tips - Getters and Generating Getters and Setters with E
مرحله 09 - معماهای مربوط به این و مقداردهی اولیه متغیرهای عضو
Step 09 - Puzzles on This and Initialization of Member Variables
مرحله 10 - اولین مزیت کپسولاسیون
Step 10 - First Advantage of Encapsulation
مرحله 11 - مقدمه ای بر کپسولاسیون - سطح 2
Step 11 - Introduction to Encapsulation - Level 2
مرحله 12 - تمرینات کپسولاسیون - اعتبار سنجی بهتر و کلاس کتاب
Step 12 - Encapsulation Exercises - Better Validation and Book Class
مرحله 13 - مقدمه ای بر انتزاع
Step 13 - Introduction to Abstraction
مرحله 14 - آشنایی با سازندگان جاوا
Step 14 - Introduction to Java Constructors
مرحله 15 - مقدمه ای بر سازندگان جاوا - تمرین ها و پازل ها
Step 15 - Introduction to Java Constructors - Exercises and Puzzles
مرحله 16 - مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا - نتیجه گیری
Step 16 - Introduction to Object-Oriented Programming – Conclusion
انواع داده های اولیه و جایگزین ها
Primitive Data Types and Alternatives
مرحله 00 - انواع داده های اولیه در عمق - نمای کلی بخش
Step 00 - Primitive Data Types in Depth - Section Overview
مرحله 01 - اصول اولیه در مورد انواع داده عدد صحیح جاوا - ریخته گری، اپراتورها و موارد دیگر
Step 01 - Basics about Java Integer Data Types - Casting, Operators, and More
مرحله 02 - انواع داده های عدد صحیح جاوا - پازل ها - اکتال، هگزادسیمال، پست و پیش عدد صحیح
Step 02 - Java Integer Data Types - Puzzles - Octal, Hexadecimal, Post, and Pre Integer
مرحله 03 - انواع داده های عدد صحیح جاوا - تمرینات - BiNumber - اضافه کردن، ضرب کردن، و دو برابر کردن
Step 03 - Java Integer Data Types - Exercises - BiNumber - Add, Multiply, And Double
مرحله 04 - انواع داده های نقطه شناور جاوا - ریخته گری، تبدیل و دقت
Step 04 - Java Floating Point Data Types - Casting, Conversion, and Accuracy
مرحله 05 - مقدمه ای بر کلاس جاوا BigDecimal
Step 05 - Introduction to BigDecimal Java Class
مرحله 08 - نوع داده بولین جاوا - عملگرهای رابطه ای و منطقی
Step 08 - Java Boolean Data Type - Relational and Logical Operators
مرحله 09 - نوع داده بولین جاوا - پازل ها - اپراتورهای اتصال کوتاه
Step 09 - Java Boolean Data Type - Puzzles - Short Circuit Operators
مرحله 10 - نوع داده کاراکتر جاوا char - نمایش و تبدیل
Step 10 - Java Character Data Type char - Representation and Conversion
مرحله 11 - نوع داده char Java - تمرین 1 - isVowel
Step 11 - Java char Data Type - Exercise 1 – isVowel
مرحله 12 - نوع داده char Java - تمرین 2 - isDigit
Step 12 - Java char Data Type - Exercise 2 – isDigit
مرحله 13 - نوع داده کاراکتر جاوا - تمرین 3 - isConsonant، حروف بزرگ و L
Step 13 - Java char Data Type - Exercise 3 - isConsonant, List Upper Case and L
مرحله 14 - انواع داده های اولیه در عمق - نتیجه گیری
Step 14 - Primitive Data Types In-Depth – Conclusion
شرایط
Conditionals
مرحله 00 - شرایط با جاوا - نمای کلی بخش
Step 00 - Conditionals with Java - Section Overview
مرحله 01 - مقدمه ای بر بیانیه If Else
Step 01 - Introduction to If Else Statement
مرحله 02 - مقدمه ای بر Nested If Else
Step 02 - Introduction to Nested If Else
مرحله 03 - بیانیه اگر دیگری - پازل
Step 03 - If Else Statement – Puzzles
مرحله 04 - اگر مشکل دیگری وجود دارد - نحوه دریافت ورودی کاربر در جاوا
Step 04 - If Else Problem - How to Get User Input in Java
مرحله 05 - اگر مشکل دیگری وجود دارد - نحوه دریافت شماره 2 و انتخاب از کاربر
Step 05 - If Else Problem - How to Get Number 2 and Choice from User
مرحله 06 - مشکل If Else - پیاده سازی با Nested If Else
Step 06 - If Else Problem - Implementing with Nested If Else
نکته برنامه نویسی - CodingBat dot Com
Programming Tip - CodingBat dot Com
مرحله 01 - جاوا برای حلقه - نحو و پازل
Step 01 - Java For Loop - Syntax and Puzzles
مرحله 02 - جاوا برای حلقه - مرور کلی تمرین ها و اولین تمرین اعداد اول
Step 02 - Java For Loop - Exercises Overview and First Exercise Prime Numbers
مرحله 03 - جاوا برای حلقه - تمرین - مجموع تا N عدد و مجموع مقسوم علیه
Step 03 - Java For Loop - Exercise - Sum Upto N Numbers and Sum of Divisors
مرحله 04 - جاوا برای حلقه - تمرین - چاپ مثلث عددی
Step 04 - Java For Loop - Exercise - Print a Number Triangle
Eclipse Tip - Templates - sysout، main، fore، ifelse
Eclipse Tip - Templates - sysout, main, fore, ifelse
مرحله 05 - while Loop در جاوا - مقدمه
Step 05 - While Loop in Java - An Introduction
مرحله 06 - while Loop - Exercis - Cubes and Squares Upto Limit
Step 06 - While Loop - Exercises - Cubes and Squares Upto Limit
مرحله 07 - Do while Loop در جاوا - مقدمه
Step 07 - Do While Loop in Java - An Introduction
مرحله 08 - انجام حلقه while در جاوا - یک مثال - مکعب در حالی که کاربر n مثبت را وارد می کند
Step 08 - Do While Loop in Java - An Example - Cube while user enters positive n
مرحله 09 - مقدمه ای بر Break و Continue
Step 09 - Introduction to Break and Continue
مرحله 10 - انتخاب حلقه در جاوا - For Versus while در مقابل Do while
Step 10 - Selecting Loop in Java - For Versus While Versus Do While
انواع مرجع
Reference Types
مرحله 00 - انواع مرجع جاوا - مقدمه بخش
Step 00 - Java Reference Types - Section Introduction
مرحله 01 - انواع مرجع - چگونه در حافظه ذخیره می شوند؟
Step 01 - Reference Types - How Are They Stored in Memory?
مرحله 03 - کلاس رشته - مقدمه و تمرین - چاپ هر کلمه و کاراکتر روشن
Step 03 - String Class - Introduction and Exercise - Print Each Word and char On
مرحله 04 - کلاس رشته - راه حل تمرین و چند روش مهم دیگر
Step 04 - String Class - Exercise Solution and Some More Important Methods
مرحله 05 - درک رشته غیرقابل تغییر است و رشته با حروف بزرگ و کوچک
Step 05 - Understanding String is Immutable and String Concat, Upper Case, Lower
مرحله 06 - الحاق رشته ها و پیوستن، جایگزینی روش ها
Step 06 - String Concatenation and Join, Replace Methods
مرحله 07 - جایگزین های رشته جاوا - StringBuffer و StringBuilder
Step 07 - Java String Alternatives - StringBuffer and StringBuilder
مرحله 08 - کلاس های جاوا Wrapper - مقدمه - چرا و چه؟
Step 08 - Java Wrapper Classes - An Introduction - Why and What?
مرحله 09 - کلاس های جاوا Wrapper - ایجاد - سازنده و valueOf
Step 09 - Java Wrapper Classes - Creation - Constructor and valueOf
مرحله 10 - کلاس های جاوا Wrapper - بوکس خودکار و چند ثابت Wrapper - SIZE
Step 10 - Java Wrapper Classes - Auto Boxing and a Few Wrapper Constants – SIZE
مرحله 11 - تاریخ های جاوا - مقدمه ای بر LocalDate، LocalTime و LocalDateTime
Step 11 - Java Dates - Introduction to LocalDate, LocalTime, and LocalDateTime
مرحله 12 - تاریخ های جاوا - کاوش LocalDate - ایجاد و روش های بازی با D
Step 12 - Java Dates - Exploring LocalDate - Creation and Methods to Play with D
مرحله 13 - تاریخ های جاوا - کاوش LocalDate - مقایسه تاریخ ها و ایجاد Specif
Step 13 - Java Dates - Exploring LocalDate - Comparing Dates and Creating Specif
نکته Eclipse - کاوش API جاوا
Eclipse Tip - Exploring Java API
مرحله 14 - انواع مرجع جاوا - نتیجه گیری
Step 14 - Java Reference Types – Conclusion
آرایه ها و آرایه ها
Arrays and ArrayLists
مرحله 00 - مقدمه ای بر Array و ArrayList - بخش معرفی با چالش
Step 00 - Introduction to Array and ArrayList - Section Introduction with a Challenge
مرحله 01 - درک نیاز و اصول اولیه یک آرایه
Step 01 - Understanding the Need and Basics about an Array
مرحله 02 - آرایه های جاوا - ایجاد و دسترسی به مقادیر - مقدمه
Step 02 - Java Arrays - Creating and Accessing Values – Introduction
مرحله 03 - آرایه های جاوا - پازل ها - آرایه های اشیاء، انواع داده های اولیه، toStr
Step 03 - Java Arrays - Puzzles - Arrays of Objects, Primitive Data Types, toStr
مرحله 04 - آرایه های جاوا - مقایسه، مرتب سازی و پر کردن
Step 04 - Java Arrays - Compare, Sort, and Fill
مرحله 05 - آرایههای جاوا - تمرین - ایجاد کلاس دانشجویی - قسمت 1 - Total و Ave
Step 05 - Java Arrays - Exercise - Create Student Class - Part 1 - Total and Ave
مرحله 06 - آرایه های جاوا - تمرین - ایجاد کلاس دانشجویی - قسمت 2 - حداکثر و حداقل
Step 06 - Java Arrays - Exercise - Create Student Class - Part 2 - Maximum and Minimum
مرحله 07 - مقدمه ای بر استدلال های متغیر - نیاز
Step 07 - Introduction to Variable Arguments – Need
مرحله 08 - مقدمه ای بر آرگومان های متغیر - مبانی
Step 08 - Introduction to Variable Arguments – Basics
مرحله 09 - مقدمه ای بر استدلال های متغیر - تقویت کلاس دانش آموزی
Step 09 - Introduction to Variable Arguments - Enhancing Student Class
مرحله 10 - آرایه های جاوا - استفاده از اشیاء شخصی و عناصر رشته با تمرین
Step 10 - Java Arrays - Using Person Objects and String Elements with Exercises
نکته Eclipse - تولید کد
Eclipse Tip - Code Generation
مرحله 11 - آرایه های رشته جاوا - راه حل های تمرینی - چاپ روز هفته با اکثر
Step 11 - Java String Arrays - Exercise Solutions - Print Day of Week with Most
مرحله 12 - اضافه کردن و حذف علائم - مشکل با آرایه ها
Step 12 - Adding and Removing Marks - Problem with Arrays
مرحله 13 - نگاه اول به ArrayList - مقدمه
Step 13 - First Look at ArrayList - An Introduction
مرحله 14 - ابتدا به ArrayList نگاه کنید - Refactoring کلاس دانشجویی برای استفاده از ArrayList
Step 14 - First Look at ArrayList - Refactoring Student Class to Use ArrayList
مرحله 15 - ابتدا به ArrayList نگاه کنید - تقویت کلاس دانشجویی با افزودن و حذف
Step 15 - First Look at ArrayList - Enhancing Student Class with Add and Remove
مرحله 16 - مقدمه ای بر Array و ArrayList - نتیجه گیری
Step 16 - Introduction to Array and ArrayList – Conclusion
دوباره برنامه نویسی شی گرا
Object-Oriented Programming Again
مرحله 00 - برنامه نویسی شی گرا - سطح 2 - مقدمه بخش
Step 00 – Object-Oriented Programming - Level 2 - Section Introduction
مرحله 01 - مبانی طراحی یک کلاس - کلاس، شیء، حالت و رفتار
Step 01 - Basics of Designing a Class - Class, Object, State, and Behavior
مرحله 02 - مثال OOPS - کلاس فن - تصمیم گیری وضعیت و سازنده ها
Step 02 - OOPS Example - Fan Class - Deciding State and Constructors
مرحله 03 - مثال OOPS - کلاس فن - تصمیم گیری درباره رفتار با روش ها
Step 03 - OOPS Example - Fan Class - Deciding Behavior with Methods
مرحله 14 - کلاس انتزاعی جاوا - مثال اول - ایجاد دستور العمل با الگوی M
Step 14 - Java Abstract Class - First Example - Creating Recipes with Template M
مرحله 16 - رابط جاوا - مثال 1 - کنسول بازی - چگونه در مورد Intef فکر کنیم
Step 16 - Java Interface - Example 1 - Gaming Console - How to Think about Intef
مرحله 17 - رابط جاوا - مثال 2 - الگوریتم پیچیده - API تعریف شده توسط خارجی
Step 17 - Java Interface - Example 2 - Complex Algorithm - API Defined by Extern
مرحله 19 - رابط جاوا در مقابل کلاس انتزاعی - مقایسه
Step 19 - Java Interface Versus Abstract Class - A Comparison
مرحله 20 - رابط جاوا Flyable و Abstract Class Animal - An Exercise
Step 20 - Java Interface Flyable and Abstract Class Animal - An Exercise
نکات برنامه نویسی - 97 چیزی که هر برنامه نویسی باید بداند
Programming Tips - 97 Things Every Programmer Should Know
مرحله 21 - چند شکلی - مقدمه
Step 21 - Polymorphism - An Introduction
مجموعه ها
Collections
مرحله 01 - مجموعههای جاوا - مروری بر بخش با نیاز به مجموعهها
Step 01 - Java Collections - Section Overview with Need for Collections
مرحله 02 - رابط لیست - مقدمه - موقعیت پادشاه است
Step 02 - List Interface - Introduction - Position is King
مرحله 03 - فهرست رابط - تغییرناپذیری و معرفی پیاده سازی ها - آرایه
Step 03 - List Interface - Immutability and Introduction of Implementations – Array
مرحله 04 - لیست پیاده سازی رابط - ArrayList در مقابل LinkedList
Step 04 - List Interface Implementations - ArrayList Versus LinkedList
نکته برنامه نویسی - برنامه نویسی را در 10 سال به خودتان بیاموزید
Programming Tip - Teach Yourselves Programming in 10 Years
مرحله 05 - پیاده سازی رابط لیست - ArrayList در مقابل بردار
Step 05 - List Interface Implementations - ArrayList Versus Vector
مرحله 06 - رابط فهرست - روشهایی برای افزودن، حذف و تغییر عناصر و فهرستها
Step 06 - List Interface - Methods to Add, Remove, and Change Elements and Lists
مرحله 07 - لیست و ArrayList - تکرار در اطراف عناصر
Step 07 - List and ArrayList - Iterating Around Elements
مرحله 08 - لیست و فهرست آرایه - انتخاب روش تکرار برای چاپ و حذف
Step 08 - List and ArrayList - Choosing Iteration Approach for Printing and Deleting
مرحله 09 - لیست و فهرست آرایه - پازل - تایپ ایمنی و حذف اعداد صحیح
Step 09 - List and ArrayList - Puzzles - Type Safety and Removing Integers
مرحله 10 - فهرست و فهرست آرایه - مرتب سازی - مقدمه ای بر مجموعه ها مرتب سازی استاتیک
Step 10 - List and ArrayList - Sorting - Introduction to Collections Sort Static
مرحله 11 - لیست و ArrayList - مرتب سازی - پیاده سازی رابط قابل مقایسه
Step 11 - List and ArrayList - Sorting - Implementing Comparable Interface
مرحله 12 - لیست و ArrayList - مرتب سازی - ارائه انعطاف پذیری با پیاده سازی C
Step 12 - List and ArrayList - Sorting - Providing Flexibility by Implementing C
مرحله 13 - لیست و ArrayList - خلاصه
Step 13 - List and ArrayList - A Summary
مرحله 14 - تنظیم رابط - مقدمه - بدون تکرار
Step 14 - Set Interface - Introduction - No Duplication
مرحله 15 - درک ساختارهای داده - آرایه، لینکد لیست و هش کردن
Step 15 - Understanding Data Structures - Array, LinkedList, and Hashing
مرحله 16 - درک ساختارهای داده - درخت - ترتیب مرتب شده
Step 16 - Understanding Data Structures - Tree - Sorted Order
مرحله 17 - تنظیم رابط - Hands-On - HashSet، LinkedHashSet و TreeSet
Step 17 - Set Interface – Hands-On - HashSet, LinkedHashSet, and TreeSet
مرحله 18 - تنظیم رابط - تمرین - یافتن شخصیت های منحصر به فرد در یک لیست
Step 18 - Set Interface - Exercise - Find Unique Characters in a List
مرحله 19 - TreeSet - Methods from NavigableSet - طبقه، پایین، بالا، زیر مجموعه، سر
Step 19 - TreeSet - Methods from NavigableSet - floor,lower,upper, subSet, head
مرحله 20 - واسط صف - عناصر فرآیند را به ترتیب پردازش کنید
Step 20 - Queue Interface - Process Elements in Order
مرحله 21 - مقدمه ای بر PriorityQueue - روش های اساسی و اولویت سفارشی
Step 21 - Introduction to PriorityQueue - Basic Methods and Customized Priority
مرحله 22 - رابط نقشه - مقدمه - کلید و ارزش
Step 22 - Map Interface - An Introduction - Key and Value
مرحله 25 - رابط نقشه - مقایسه - HashMap در مقابل LinkedHashMap در مقابل TreeMap
Step 25 - Map Interface - Comparison - HashMap Versus LinkedHashMap Versus TreeMap
مرحله 26 - رابط نقشه - تمرین - شمارش تعداد کاراکترها و کلمات
Step 26 - Map Interface - Exercise - Count Occurrences of Characters and Words
مرحله 28 - مجموعه های جاوا - نتیجه گیری با سه نکته
Step 28 - Java Collections - Conclusion with Three Tips
ژنریک ها
Generics
مرحله 01 - مقدمه ای بر ژنریک ها - چرا به ژنریک نیاز داریم؟
Step 01 - Introduction to Generics - Why Do We Need Generics?
مرحله 02 - پیاده سازی Generics برای لیست سفارشی
Step 02 - Implementing Generics for the Custom List
مرحله 03 - گسترش فهرست سفارشی با یک روش بازگشت عمومی
Step 03 - Extending Custom List with a Generic Return Method
مرحله 04 - پازل های ژنریک - محدودیت ها با روش های گسترده و عمومی
Step 04 - Generics Puzzles - Restrictions with Extends and Generic Methods
مرحله 05 - Generics و WildCards - کران بالا و کران پایین
Step 05 - Generics and WildCards - Upper Bound and Lower Bound
مقدمه ای بر رسیدگی به استثناها
Introduction to Exception Handling
مرحله 01 - مقدمه ای بر مدیریت استثنا - فرآیند فکر شما در طول استثنا
Step 01 - Introduction to Exception Handling - Your Thought Process During Exception
مرحله 02 - مبانی استثناها - NullPointerException و StackTrace
Step 02 - Basics of Exceptions - NullPointerException and StackTrace
مرحله 03 - اصول مدیریت استثناها - سعی کنید و بگیرید
Step 03 - Basics of Handling Exceptions - try and catch
مرحله 04 - اصول مدیریت استثناها - سلسله مراتب استثنا، تطبیق و گرفتن
Step 04 - Basics of Handling Exceptions - Exception Hierarchy, Matching, and Catch
مرحله 05 - مبانی رسیدگی به استثناها - نیاز به در نهایت
Step 05 - Basics of Handling Exceptions - Need for finally
مرحله 07 - استثناهای بررسی شده در مقابل استثناهای علامت نخورده - یک مثال
Step 07 - Checked Exceptions Versus Unchecked Exceptions - An Example
مرحله 08 - سلسله مراتب خطاها و استثناها - بررسی شده و زمان اجرا
Step 08 - Hierarchy of Errors and Exceptions - Checked and Runtime
مرحله 09 - پرتاب یک استثنا - ارزها با استثنای زمان اجرا مطابقت ندارند
Step 09 - Throwing an Exception - Currencies Do Not Match Runtime Exception
مرحله 10 - پرتاب یک استثنا بررسی شده - روش پرتاب امضا و مدیریت
Step 10 - Throwing a Checked Exception - Throws in Method Signature and Handling
مرحله 11 - پرتاب یک استثنا سفارشی - CurrencyDoNotMatchException
Step 11 - Throwing a Custom Exception – CurrenciesDoNotMatchException
مرحله 12 - کد کمتری را با Try with Resources بنویسید - ویژگی جدید در جاوا 7
Step 12 - Write Less Code with Try with Resources - New Feature in Java 7
مرحله 13 - مبانی رسیدگی به استثناها - معماها 2
Step 13 - Basics of Handling Exceptions - Puzzles 2
مرحله 14 - رسیدگی به استثناها - نتیجه گیری با بهترین شیوه ها
Step 14 - Exception Handling - Conclusion with Best Practices
نکات جاوا
Java Tips
نکته جاوا 01 - واردات و واردات استاتیک
Java Tip 01 - Imports and Static Imports
جاوا نکته 02 - بلوک
Java Tip 02 – Blocks
جاوا نکته 03 - روش برابر است
Java Tip 03 - Equals Method
نکته 04 جاوا - روش کد هش
Java Tip 04 - hashcode Method
جاوا نکته 05 - اصلاح کننده های دسترسی کلاس - عمومی و پیش فرض
Java Tip 05 - Class Access Modifiers - Public and Default
نکته جاوا 06 - اصلاح کننده های دسترسی روش - عمومی، محافظت شده، خصوصی و پیش فرض
Java Tip 06 - Method Access Modifiers - Public, Protected, Private, and Default
جاوا نکته 07 - کلاس های نهایی و روش های نهایی
Java Tip 07 - Final Classes and Final Methods
نکته جاوا 08 - متغیرهای نهایی و آرگومان های نهایی
Java Tip 08 - Final Variables and Final Arguments
نکته 09 جاوا - چرا به متغیرهای استاتیک نیاز داریم؟
Java Tip 09 - Why Do We Need Static Variables?
نکته 09 جاوا - چرا به روش های استاتیک نیاز داریم؟
Java Tip 09 - Why Do We Need Static Methods?
نکته 10 جاوا - روشهای استاتیک نمیتوانند از متدها یا متغیرهای نمونه استفاده کنند
Java Tip 10 - Static Methods cannot Use Instance Methods or Variables
جاوا نکته 11 - عمومی استاتیک نهایی - ثابت
Java Tip 11 - Public Static Final – Constants
شروع کار با سلنیوم، JUnit و TestNG
Getting Started with Selenium, JUnit, and TestNG
مرحله 01 - شروع کار با سلنیوم - یک مرور کلی
Step 01 - Getting Started with Selenium - An Overview
مرحله 02 - نصب Selenium IDE
Step 02 - Installing Selenium IDE
مرحله 03 - ضبط و پخش مجدد جستجوی Google با Selenium IDE
Step 03 - Recording and Replaying Google Search with Selenium IDE
مرحله 05 - ویژگی های پیشرفته در Selenium IDE
Step 05 - Advanced Features in Selenium IDE
مرحله 06 - جایگزینی برای Selenium IDE - Katalon Studio
Step 06 - Alternative for Selenium IDE - Katalon Studio
مرحله 07 - نصب و ضبط تست ها با کاتالون استودیو
Step 07 - Installing and Recording Tests with Katalon Studio
مرحله 08 - ویژگی های پیشرفته Katalon Studio
Step 08 - Advanced Features of Katalon Studio
مرحله 09 - آزمایش های واحد صادر و پروژه جدید Maven را راه اندازی کنید
Step 09 - Export Unit Tests and Set up new Maven Project
مرحله 10 - اضافه کردن Maven Dependencies برای JUnit، Web Driver Manager و Web Driver
Step 10 - Adding Maven Dependencies for JUnit, Web Driver Manager and Web Driver
مرحله 11 - رفع خطای درایور با ChromeDriverManager
Step 11 - Fixing Driver Error with ChromeDriverManager
مرحله 12 - تمرین - تست JUnit Facebook را اجرا کنید
Step 12 - Exercise - Run Facebook JUnit Test
مرحله 13 - اجرای تست اتوماسیون سلنیوم - آنچه در پس زمینه اتفاق می افتد
Step 13 - Running a Selenium Automation Test - What is happening in Background
مرحله 14 - افزونه TestNG را نصب کنید و پروژه جدیدی را با TestNG ایجاد کنید
Step 14 - Install TestNG Plugin and Create New Project with TestNG
مرحله 15 - تست TestNG را برای گوگل و فیس بوک صادر و اجرا کنید
Step 15 - Export and Run TestNG Test for Google and Facebook
مرحله 16 - مقایسه تستهای TestNG و JUnit و نمای کلی دوره
Step 16 - Comparing TestNG and JUnit Tests and Course Overview
TestNG در مقابل JUnit
TestNG Versus JUnit
مرحله 01 - مقدمه ای بر TestNG در مقابل JUnit
Step 01 - Introduction to TestNG Versus JUnit
مرحله 02 - ایجاد یک تست واحد برای SimpleClass
Step 02 - Creating a Unit Test for SimpleClass
مرحله 03 - افزودن اظهارات به آزمون واحد
Step 03 - Adding Asserts to Unit Test
مرحله 04 - تمرین - سناریوهای تست واحد بیشتری بنویسید
Step 04 - Exercise - Write More Unit Test Scenarios
مرحله 05 - نوشتن تست Selenium JUnit Automation برای Google - قسمت 1
Step 05 - Writing Selenium JUnit Automation Test for Google - Part 1
مرحله 06 - نوشتن تست Selenium JUnit Automation برای گوگل - قسمت 2
Step 06 - Writing Selenium JUnit Automation Test for Google - Part 2
مرحله 08 - نوشتن تست Selenium JUnit Automation برای گوگل - قسمت 3
Step 08 - Writing Selenium JUnit Automation Test for Google - Part 3
مرحله 09 - کاهش تکرار با @Before و @After JUnit Annotations
Step 09 - Reducing Duplication with @Before and @After JUnit Annotations
مرحله 10 - زمان TestNG - تبدیل واحد تست به TestNG
Step 10 - Time for TestNG - Convert Unit Test to TestNG
مرحله 11 - ویژگی های پیشرفته TestNG - مجموعه XML و گزارش های آزمایشی
Step 11 - TestNG Advanced Features - XML Suite and Test Reports
مرحله 12 - ویژگی های پیشرفته TestNG - اجرای تست ها با پارامترهای تعریف شده در XM
Step 12 - TestNG Advanced Features - Running Tests with Parameters Defined in XM
مرحله 13 - ویژگی های پیشرفته TestNG - اجرای تست ها به صورت موازی
Step 13 - TestNG Advanced Features - Running Tests in Parallel
شروع کار با HTML، CSS و XPath
Getting Started with HTML, CSS, and XPath
مرحله 01 - چرا باید HTML و CSS را یاد بگیرید
Step 01 - Why Should You Learn HTML and CSS
مرحله 02 - وب چگونه کار می کند - درخواست، پاسخ، HTML و مرورگر
Step 02 - How Does the Web Work - Request, Response, HTML, and Browser
مرحله 01 - مقدمه ای بر بخش
Step 01 - Introduction to the Section
مرحله 02 - راه اندازی یک پروژه جدید با TestNG
Step 02 - Setting Up a New Project with TestNG
مرحله 03 01 - مکان یاب های سلنیوم - مکان یابی عناصر با شناسه و رابط WebElement
Step 03 01 - Selenium Locators - Locate Elements by Id and WebElement Interface
مرحله 03 02 - تمرین - مکان یاب های سلنیوم - مکان یابی عناصر با شناسه
Step 03 02 - Exercise - Selenium Locators - Locate Elements by Id
مرحله 04 - یاب های سلنیوم - مکان یابی عناصر بر اساس نام - قسمت 1
Step 04 - Selenium Locators - Locate Elements by Name - Part 1
مرحله 05 - مکان یاب های سلنیوم - مکان یابی عناصر بر اساس نام - قسمت 2
Step 05 - Selenium Locators - Locate Elements by Name - Part 2
مرحله 06 - انتزاع @BeforeTest و @AfterTest به Common Super Class AbstractC
Step 06 - Abstracting @BeforeTest and @AfterTest to Common Super Class AbstractC
مرحله 07 - خطاهای اشکال زدایی - عنصر استثنا یافت نشد
Step 07 - Debugging Errors - Element Not Found Exception
مرحله 08 - مکان یاب های سلنیوم - عناصر را بر اساس نام برچسب تعیین کنید
Step 08 - Selenium Locators - Locate Elements by Tag Name
مرحله 09 - یافتن چندین عنصر منطبق با findElements
Step 09 - Finding Multiple Matching Elements with findElements
مرحله 10 - یافتن چندین عنصر ورودی منطبق
Step 10 - Finding Multiple Matching Input Elements
مرحله 11 - آهسته کردن تست ها با استفاده از خواب برای تجسم
Step 11 - Slowing Tests Using Sleep for Visualizing
مرحله 12 - تست اتوماسیون برای وارد کردن UserId و Password و Logging
Step 12 - Automation Test for Entering UserId and Password and Logging
مرحله 13 - تمرین - ایجاد تست اتوماسیون برای صفحه استاتیک ورود
Step 13 - Exercise - Create Automation Test for Login Static Page
مرحله 14 - مکان یاب های سلنیوم - مکان یابی عناصر توسط متن پیوند
Step 14 - Selenium Locators - Locate Elements by Link Text
مرحله 15 - مکان یاب های سلنیوم - مکان یابی عناصر با متن پیوند جزئی
Step 15 - Selenium Locators - Locate Elements by Partial Link Text
مرحله 16 - مکان یاب های سلنیوم - مکان یابی عناصر بر اساس کلاس
Step 16 - Selenium Locators - Locate Elements by Class
مرحله 17 - تمرین - مکان یاب های سلنیوم - مکان یابی عناصر بر اساس کلاس
Step 17 - Exercise - Selenium Locators - Locate Elements by Class
مرحله 18 - مکان یاب های سلنیوم - عنصر جدول را پیدا کنید
Step 18 - Selenium Locators - Locate Table Element
مرحله 19 - تمرین - مکان یاب های سلنیوم - عنصر جدول را پیدا کرده و کلیک کنید
Step 19 - Exercise - Selenium Locators - Locate and Click Table Element
مرحله 20 - درک انتخابگرهای CSS برای داده های جدول - td
Step 20 - Understanding CSS Selectors for Table Data – td
مرحله 21 - استفاده از عبارات XPath برای مکان یابی عناصر جدول
Step 21 - Using XPath Expressions to Locate Table Elements
مرحله 22 - انتخاب از میان چندین گزینه یاب سلنیوم
Step 22 - Choosing Among Multiple Selenium Locator Options
مرحله 23 - بهبود عملکرد با ذخیره WebElements
Step 23 - Improving Performance by Caching WebElements
مرحله 24 - نتیجه گیری
Step 24 – Conclusion
اتوماسیون سلنیوم - بازی با عناصر فرم
Selenium Automation - Playing with Form Elements
مرحله 01 - مقدمه ای بر بخش
Step 01 - Introduction to the Section
مرحله 02 - خواندن و تنظیم مقادیر در عناصر متن با استفاده از Selenium WebDriver
Step 02 - Reading and Setting values into Text Elements Using Selenium WebDriver
مرحله 03 - خواندن و تنظیم مقادیر در عناصر TextArea با استفاده از Selenium WebDriver
Step 03 - Reading and Setting Values into TextArea Elements Using Selenium WebDriver
مرحله 04 - خواندن مقدار CheckBox در تست های اتوماسیون
Step 04 - Reading Value of CheckBox in Automation Tests
مرحله 05 - تنظیم مقدار CheckBox در تستهای اتوماسیون
Step 05 - Setting Value of CheckBox in Automation Tests
مرحله 06 - ایجاد روش ابزار چارچوب برای CheckBox در تستهای اتوماسیون
Step 06 - Creating Framework Utility Method for CheckBox in Automation Tests
مرحله 07 - خواندن مقدار دکمه رادیویی در تست های اتوماسیون
Step 07 - Reading Value of Radio Button in Automation Tests
مرحله 08 - تنظیم مقدار دکمه رادیویی در تست های اتوماسیون
Step 08 - Setting Value of Radio Button in Automation Tests
مرحله 09 - خواندن مقدار Select Box
Step 09 - Reading Value of Select Box
مرحله 10 - خواندن مقدار جعبه انتخاب چندگانه
Step 10 - Reading Value of Multi Select Box
مرحله 11 - تنظیم مقدار Select Box در تست اتوماسیون
Step 11 - Setting Value of Select Box in Automation Test
مرحله 04 - بررسی اینکه آیا یک عنصر با استفاده از isEnabled و کاوش WebDriver فعال است یا خیر
Step 04 - Checking Whether an Element is Enabled Using isEnabled and Exploring WebDriver
مرحله 05 - روشهای بیشتر در رابط WebDriver - getAttribute، getLocation
Step 05 - More Methods in WebDriver Interface - getAttribute, getLocation
مرحله 06 - دسترسی به اطلاعات پنجره با استفاده از روش مدیریت پنجره WebDriver
Step 06 - Accessing Window Information Using WebDriver Manage Window Method
مرحله 07 - پیمایش پنجره در تست اتوماسیون سلنیوم با Navigate WebDriver
Step 07 - Window Navigation in Selenium Automation Test with WebDriver Navigate
مرحله 08 - تست خودکار ویندوز مودال با استفاده از Sleep
Step 08 - Automation Testing Modal Windows Using Sleep
مرحله 09 - تست اتوماسیون ویندوز مودال با انتظار ضمنی
Step 09 - Automation Testing Modal Windows with Implicit Wait
مرحله 10 01 - تست اتوماسیون ویندوز مودال با انتظارهای واضح
Step 10 01 - Automation Testing Modal Windows with Explicit Waits
مرحله 10 02 - تست اتوماسیون ویندوز مدال با انتظارهای واضح - رویدادها
Step 10 02 - Automation Testing Modal Windows with Explicit Waits – Events
مرحله 11 - تست جعبه های هشدار با سلنیوم
Step 11 - Testing Alert Boxes with Selenium
مرحله 12 - دستگیره های پنجره و مبانی آزمایش راه اندازی پنجره جدید مرورگر
Step 12 - Window Handles and Basics of Testing New Browser Window Launch
مرحله 13 - پیدا کردن دسته پنجره تازه راه اندازی شده
Step 13 - Finding the Handle of Newly Launched Window
مرحله 14 - تغییر به پنجره تازه راه اندازی شده
Step 14 - Switching to Newly Launched Window
مرحله 15 - نوشتن تست های اتوماسیون برای فریم ها
Step 15 - Writing Automation Tests for Frames
مرحله 16 - گرفتن اسکرین شات در حین تست اتوماسیون
Step 16 - Taking a Screenshot During Automation Test
مرحله 17 - اجرای کد جاوا اسکریپت در تست سلنیوم
Step 17 - Executing JavaScript Code in Selenium Test
مرحله 20 - نوشتن تست های اتوماسیون برای جداول
Step 20 - Writing Automation Tests for Tables
مرحله 21 - طراحی یک چارچوب اساسی برای جداول
Step 21 - Designing a Basic Framework for Tables
مرحله 22 - استفاده از رابط Actions برای اقدامات اولیه با صفحه کلید و ماوس
Step 22 - Using Actions Interface for Basic Actions with Keyboard and Mouse
مرحله 23 - واسط اقدامات بیشتر - کشیدن، رها کردن، نگه داشتن و رها کردن
Step 23 - More Actions Interface - Drag, Drop, Hold, and Release
مقدمه ای بر تست اتوماسیون بین مرورگرها
Introduction to Cross Browser Automation Testing
مرحله 01 - مقدمه ای بر تست اتوماسیون بین مرورگرها
Step 01 - Introduction to Cross Browser Automation Testing
مرحله 02 - راه اندازی یک پروژه جدید و اجرای تست ها در کروم و فایرفاکس
Step 02 - Setting Up a New Project and Running Tests in Chrome and Firefox
مرحله 03 - اجرای تست های اتوماسیون در سایر مرورگرها - Safari، Internet Explorer
Step 03 - Running Automation Tests in Other Browsers - Safari, Internet Explorer
مرحله 04 - اجرای تست اتوماسیون هدلس با PhanthomJS
Step 04 - Running Headless Automation Test with PhanthomJS
مرحله 05 - اجرای تست های اتوماسیون با مرورگرهای کروم و فایرفاکس در Headless
Step 05 - Running Automation Tests with Chrome and Firefox Browsers in Headless
مرحله 06 - طراحی چارچوب تست اتوماسیون متقابل مرورگر - قسمت 1
Step 06 - Designing Cross Browser Automation Test Framework - Part 1
مرحله 07 - طراحی چارچوب تست اتوماسیون متقابل مرورگر - قسمت 2
Step 07 - Designing Cross Browser Automation Test Framework - Part 2
تست داده محور با ارائه دهندگان داده، صفحات گسترده CSV و Excel
Data-Driven Testing with Data Providers, CSV, and Excel Spreadsheets
Packtpub یک ناشر دیجیتالی کتابها و منابع آموزشی در زمینه فناوری اطلاعات و توسعه نرمافزار است. این شرکت از سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرده و به تولید و انتشار کتابها، ویدیوها و دورههای آموزشی میپردازد که به توسعهدهندگان و متخصصان فناوری اطلاعات کمک میکند تا مهارتهای خود را ارتقا دهند. منابع آموزشی Packtpub موضوعات متنوعی از جمله برنامهنویسی، توسعه وب، دادهکاوی، امنیت سایبری و هوش مصنوعی را پوشش میدهد. محتوای این منابع به صورت کاربردی و بهروز ارائه میشود تا کاربران بتوانند دانش و تواناییهای لازم برای موفقیت در پروژههای عملی و حرفهای خود را کسب کنند.
Ranga Karanam از شهرت in28Minutes یک معمار با 15 سال تجربه برنامه نویسی و طراحی جاوا با مشتریان عمده بانکی در سراسر جهان است. او در ۲۸ دقیقه با هدف ایجاد دوره های عملی با پروژه های دنیای واقعی شروع به کار کرد. مجموعه دوره های گام به گام یکی از ساخته های اوست. آنها از یک رویکرد گام به گام مبتنی بر راه حل با مثال های کاربردی کاربردی و واقعی استفاده می کنند. تخصص اصلی آنها در توسعه، طراحی و معماری جاوا و فریمورک های مرتبط (Spring، Spring Boot، Spring MVC، Struts، Hibernate) است. تمام کدهای آنها منبع باز است و در GitHub موجود است. آنها از قانون 80-20 استفاده می کنند و به چیزهای دیگر دست می زنند تا به طور مختصر شما را به دانش کافی مجهز کنند تا خودتان بیشتر بدانید.
نمایش نظرات