آموزش برنامه نویسی Python Masterclass

Learn Python Programming Masterclass

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره آموزشی پایتون برای مبتدیان به سرعت زبان پایتون را به شما آموزش می دهد. شامل آموزش آنلاین پایتون با پایتون 3 درک اساسی از زبان برنامه نویسی پایتون داشته باشید. مهارت و درک پایتون را داشته باشید تا با اطمینان برای مشاغل برنامه نویسی پایتون درخواست دهید. مهارت‌های پیش‌نیاز پایتون را برای رفتن به شاخه‌های خاص به دست آورید - یادگیری ماشین، علم داده، و غیره. مهارت‌های برنامه‌نویسی شی گرا پایتون (OOP) را به رزومه خود اضافه کنید. نحوه ایجاد برنامه های پایتون خود را بدانید. پایتون را از توسعه دهندگان نرم افزار حرفه ای با تجربه یاد بگیرید. Python 2 و Python 3 را درک کنید. پیش نیازها: شما یا قبلاً آن را دریافت کرده اید یا رایگان است. چک لیست اینجاست: یک کامپیوتر - ویندوز، مک و لینوکس همگی پشتیبانی می شوند. دستورالعمل های راه اندازی و نصب برای هر پلت فرم گنجانده شده است. اشتیاق شما برای یادگیری این زبان برنامه نویسی. این یک مهارت ارزشمند مادام العمر است که نمی توانید آن را بیاموزید! هر چیز دیگری که برای شروع برنامه نویسی در پایتون لازم است قبلاً در دوره گنجانده شده است.

اگر بخواهید:

- مهارت هایی را که برای به دست آوردن اولین شغل برنامه نویسی پایتون نیاز دارید ایجاد کنید

- به سمت توسعه دهنده نرم افزار ارشدتر بروید

- با یادگیری ماشین، علم داده، جنگو یا سایر مناطق داغی که پایتون در آنها تخصص دارد شروع کنید

- یا فقط پایتون را یاد بگیرید تا بتوانید به سرعت برنامه های پایتون خود را ایجاد کنید.

… پس شما به یک پایه محکم در برنامه نویسی پایتون نیاز دارید. و این دوره طراحی شده است تا آن مهارت های اصلی را به سرعت به شما بدهد.

این دوره برای افراد مبتدی که قبلاً هرگز برنامه نویسی نکرده اند و همچنین برنامه نویسان موجودی که می خواهند گزینه های شغلی خود را با یادگیری پایتون افزایش دهند، طراحی شده است.

واقعیت این است که پایتون یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در جهان است – شرکت‌های بزرگی مانند Google از آن در برنامه‌های کاربردی حیاتی مانند جستجوی Google استفاده می‌کنند.

و Python انتخاب شماره یک زبان برای یادگیری ماشینی، علم داده و هوش مصنوعی است. برای به دست آوردن آن مشاغل پردرآمد، به دانش تخصصی پایتون نیاز دارید، و این چیزی است که از این دوره به دست خواهید آورد.

در پایان دوره می‌توانید با خیال راحت برای مشاغل برنامه‌نویسی پایتون درخواست دهید. و بله، حتی اگر قبلا برنامه نویسی نکرده باشید، این امر صدق می کند. با مهارت های مناسبی که در این دوره یاد خواهید گرفت، می توانید از نظر کارفرمایان آینده قابل استخدام و ارزشمند باشید.

این چیزی است که چند دانش‌آموز پس از گذراندن دوره به ما گفته‌اند.

"من قبل از شروع این دوره تجربه برنامه نویسی بسیار محدودی داشتم، بنابراین واقعاً از چند بخش اول چیزهای زیادی یاد گرفتم. این من را از مهارت برنامه نویسی اساساً صفر به سطحی رسانده است که از پایتون برای تجزیه و تحلیل داده‌های گزارش‌های آزمایشگاهی خود راحت استفاده می‌کنم و هنوز حتی نیمی از این دوره را تمام نکرده‌ام. دوره‌های دیگری نیز وجود دارد که بر تجزیه و تحلیل داده‌ها تمرکز دارند، اما این دوره‌ها معمولاً افرادی هستند که از قبل می‌دانند چگونه برنامه‌نویسی کنند، به همین دلیل من این دوره را به جای آن انتخاب کردم. " – Christian DiMaria

"من دوره پایتون شما را گذرانده ام. با این حال، در آن زمان، و بدون اینکه آن را به پایان برسانم، من توانستم تا حد زیادی در کارم خودکار کنم. من در یک سیستم مدرسه کار می‌کنم و یکپارچه‌سازی داده‌ها از سیستم‌های اطلاعات دانش‌آموزی ما می‌تواند فوق‌العاده خسته‌کننده، زمان‌بر و گاهی چالش‌برانگیز باشد. با استفاده از دوره شما، من به اندازه کافی یاد گرفتم که برنامه هایی بنویسم که فایل های متنی عظیم را به فرهنگ لغت تبدیل می کنند که مانند یک پایگاه داده به هم متصل می شوند و به فایل های CSV فرمت شده مناسب خروجی می دهند و سپس از طریق SFTP در سیستم های مختلف برای پردازش ایمن آپلود می شوند. معلمان، دانش‌آموزان و بخش فناوری ما از این اتوماسیون سود زیادی برده‌اند. فقط می‌خواستم یادداشتی برایت بفرستم و از اینکه به من کمک کردی این مهارت را یاد بگیرم تشکر کنم.» – کیت مدلین

این دوره عالی بود. در عرض 3 هفته من توانستم برنامه های مربوط به پایگاه داده خود را بنویسم. - تئو کوئنن

و تعداد زیادی دانش‌آموز هستند که این دوره را دوست دارند - همه نظرات را خودتان بررسی کنید.

آیا این دوره مهارت های اصلی پایتون را به شما می دهد؟

بله خواهد شد. طیف وسیعی از فرصت های هیجان انگیز برای توسعه دهندگان پایتون وجود دارد. همه آنها به درک کاملی از Python نیاز دارند و این چیزی است که در این دوره خواهید آموخت.

آیا این دوره به من علم داده، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی را آموزش می دهد؟

نه، این کار را نمی‌کند - همه این موضوعات شاخه‌هایی از برنامه‌نویسی پایتون هستند. و همه آنها به درک کاملی از زبان پایتون نیاز دارند.

تقریباً همه دوره‌های آموزشی در مورد این موضوعات فرض می‌کنند که شما پایتون را می‌دانید، و بدون آن به سرعت گم و گیج خواهید شد.

این دوره به شما درک کاملی از زبان برنامه نویسی پایتون می دهد.

در پایان دوره، شما آماده خواهید بود که برای موقعیت های برنامه نویسی پایتون درخواست دهید و همچنین به مناطق خاصی از پایتون، همانطور که در بالا ذکر شد، بروید.

چرا باید این دوره را بگذرانید؟

دوره های پایتون زیادی در Udemy وجود دارد - مربیان شما، تیم و ژان پل، از این نظر که بین آنها حدود 70 سال تجربه برنامه نویسی حرفه ای دارند، بسیار منحصر به فرد هستند. این بیش از یک عمر مهارت است که می توانید پایتون را از آنها یاد بگیرید.

شما می‌توانید با خیال راحت در این دوره ثبت‌نام کنید زیرا آنها فقط معلم نیستند، بلکه برنامه‌نویسان حرفه‌ای با تجربه برنامه‌نویسی تجاری واقعی هستند و در گذشته با شرکت‌های بزرگی مانند IBM، Mitsubishi، Fujitsu و Saab کار کرده‌اند.

به این ترتیب شما نه تنها پایتون را یاد می گیرید، بلکه بهترین شیوه های صنعت برای برنامه نویسی پایتون را که کارفرمایان واقعی می خواهند، یاد می گیرید.

و اگر این کافی نیست، برخی از نظرات متعدد دانش‌آموزان شاد را بخوانید - حدود 100,000 دانش‌آموز وجود دارند که حدود 19,000 نظر گذاشته‌اند.

این یکی از محبوب ترین دوره های برنامه نویسی پایتون در Udemy است.

در اینجا فقط برخی از چیزهایی است که یاد خواهید گرفت

(اگر هنوز همه اینها را متوجه نشده اید اشکالی ندارد، در دوره خواهید فهمید)

·       همه کلیدواژه‌های کلیدی پایتون، عملگرها، عبارات و عبارات مورد نیاز برای درک کامل دقیقاً چه چیزی و چرا برنامه‌نویسی می‌کنید - برنامه‌نویسی را آسان‌تر و کمتر خسته‌کننده می‌کند

·       پاسخ سوالاتی مانند Python For Loop چیست، Python برای چه چیزی استفاده می‌شود، Python چگونه دستور سنتی کد را تغییر می‌دهد و موارد دیگر را خواهید آموخت.

·       فصل‌های کامل برنامه‌نویسی شی‌گرا و بسیاری از جنبه‌های دیگر پایتون، از جمله tKInter (برای ساخت رابط‌های رابط کاربری گرافیکی) و استفاده از پایگاه‌های داده با پایتون.

·       اگرچه این در درجه اول یک دوره آموزشی Python 3 است، یک توسعه‌دهنده پایتون باید هر از چند گاهی با پروژه‌های Python 2 کار کند - ما تفاوت را در هر دو نسخه نشان می‌دهیم تا مطمئن شویم کارها در هر نسخه متفاوت است. .

·        چگونه برنامه‌های قدرتمند پایتون را با استفاده از یکی از قدرتمندترین محیط‌های توسعه یکپارچه موجود در بازار، IntelliJ IDEA، توسعه دهیم! - به این معنی که می توانید برنامه های کاربردی را راحت تر کدنویسی کنید. IntelliJ هم نسخه رایگان و هم نسخه پولی دارد و می‌توانید در این دوره از هر کدام استفاده کنید. PyCharm نیز به خوبی کار خواهد کرد.

(اگر می خواهید از IDE دیگری استفاده کنید نگران نباشید. شما می توانید از هر IDE استفاده کنید و همچنان از این دوره بیشترین بهره را ببرید).

آیا دوره به روز می شود؟

بر کسی پوشیده نیست که چگونه فناوری با سرعتی سریع در حال پیشرفت است. هر روز سخت‌افزار و نرم‌افزار جدید و قدرتمندتری منتشر می‌شود، به این معنی که حفظ آخرین دانش بسیار مهم است.

بسیاری از دوره‌های دیگر در Udemy یک بار منتشر می‌شوند و هرگز به‌روزرسانی نمی‌شوند. یادگیری از یک دوره قدیمی و/یا یک نسخه قدیمی از پایتون می تواند مفید نباشد و حتی بدتر از آن می تواند روش اشتباه انجام کارها را به شما بیاموزد.

به عنوان مثال، اگر برخی از بخش‌های پایتون 2 را به کد پایتون 3 اعمال کنید، نتایج کاملاً متفاوتی دریافت خواهید کرد.

ما تفاوت‌هایی مانند این را در دوره پوشش می‌دهیم و همچنین دوره را به‌طور مداوم به‌روزرسانی می‌کنیم.

اگر سؤالی دارید چه؟

اگر این دوره به اندازه کافی کامل نبود، ما پشتیبانی کامل را ارائه می‌دهیم، به هر سؤالی که ۷ روز در هفته دارید پاسخ می‌دهیم (در حالی که بسیاری از مربیان فقط یک بار در هفته پاسخ می‌دهند یا اصلاً جواب نمی‌دهند).

این بدان معناست که هرگز نمی‌بینید که روزها در یک درس گیر کرده باشید. با راهنمایی های دستی ما، بدون هیچ مانع بزرگی در این دوره به آرامی پیشرفت خواهید کرد.

این تنها یکی از دلایلی است که تیم در جوایز مربی Udemy (از بین 18000 مربی فوق‌العاده) به 10 نفر برتر رأی داده شد و به سرعت به مربی پرفروش و دارای رتبه برتر در سایت Udemy تبدیل شد.

نقل قول دانش‌آموز: «تیم و جی‌پی معلمان عالی هستند و دائماً به سؤالات پاسخ می‌دهند و از دانش‌آموزان درباره موضوعات جدیدی که دوست دارند یاد بگیرند نظرسنجی می‌کنند. این دوره پایتون نیست، دوره پایتونی است که شما به آن نیاز دارید." – شان برگر

خطری هم وجود ندارد!

این دوره با 30 روز ضمانت بازگشت وجه کامل ارائه می‌شود. به این معنی که اگر کاملاً از دوره یا پیشرفت خود راضی نیستید، به سادگی به تیم یا جی پی اطلاع دهید و آنها 100% به شما بازپرداخت خواهند کرد.

شما یا در نهایت مهارت‌های پایتون را به دست می‌آورید، به توسعه برنامه‌های عالی ادامه می‌دهید و به طور بالقوه شغلی عالی برای خود ایجاد می‌کنید، یا دوره را امتحان می‌کنید و اگر آن را دوست ندارید، به سادگی تمام پول خود را پس می‌گیرید...

شما به معنای واقعی کلمه نمی توانید ببازید.

برای شروع آماده هستید، توسعه دهنده؟

اکنون با استفاده از دکمه "افزودن به سبد خرید" در سمت راست ثبت نام کنید و راه خود را به سمت درخشش خلاقانه و پیشرفته پایتون آغاز کنید. یا، با استفاده از ویژگی پیش‌نمایش، این دوره را برای یک چرخش رایگان شرکت کنید، تا بدانید که 100% مطمئن هستید که این دوره برای شما مناسب است.

شما را از داخل می بینیم (عجله کنید، کلاس پایتون شما منتظر است!)


سرفصل ها و درس ها

معرفی دوره Course Introduction

  • مقدمه ای بر دوره Introduction To The Course

  • ریمستر در حال انجام است Remaster in Progress

  • کیفیت ویدیو Video Quality

  • زیرنویس Subtitles

  • نحوه دریافت کمک How to Get Help

  • نکته مهم - کد منبع Important Tip - Source Code

نصب و راه اندازی Install and Setup

  • پایتون برای ویندوز Python for Windows

  • نصب IntelliJ IDEA برای ویندوز Installing IntelliJ IDEA for Windows

  • پایتون برای مک Python for Mac

  • IntelliJ IDEA را برای مک نصب کنید Install IntelliJ IDEA for Mac

  • پایتون برای لینوکس Python for Linux

  • IntelliJ IDEA را برای لینوکس نصب کنید Install IntelliJ IDEA for Linux

  • پیکربندی IntelliJ IDEA - WINDOWS، MAC و LINUX Configuring IntelliJ IDEA - WINDOWS, MAC and LINUX

  • پیکربندی بیشتر IntelliJ Further configuration of IntelliJ

قدم گذاشتن به دنیای پایتون Stepping into the World of Python

  • معرفی Introduction

  • اولین برنامه پایتون ما Our First Python Program

  • چاپ در پایتون Printing in Python

  • چاپ متن Printing text

  • چاپ نتیجه یک محاسبه Printing the result of a calculation

  • رشته ها در پایتون Strings in Python

  • شخصیت فرار The Escape Character

  • برگه های چاپ Printing tabs

  • بیشتر در مورد شخصیت های فرار در رشته ها More on Escape Characters in Strings

  • متغیرها و انواع Variables and Types

  • پایتون یک زبان با تایپ قوی است Python is a Strongly Typed Language

  • انواع داده های عددی در پایتون Numeric Data Types in Python

  • عملگرهای عددی Numeric Operators

  • اصطلاحات Expressions

  • تقسیم عدد صحیح Integer division

  • اولویت اپراتور Operator Precedence

  • نوع داده رشته str The str String Data Type

  • نمایه سازی منفی در رشته ها Negative Indexing in Strings

  • برش دادن Slicing

  • برش با اعداد منفی Slicing with Negative Numbers

  • استفاده از یک مرحله در یک برش Using a Step in a Slice

  • برش به عقب Slicing Backwards

  • راه حل چالش و اصطلاحات برش Challenge Solution and Slicing Idioms

  • عملگرهای رشته ای String Operators

  • فیلدهای جایگزین رشته String Replacement Fields

  • قالب بندی رشته String Formatting

  • رشته های f f-strings

  • درون یابی رشته پایتون 2 Python 2 String Interpolation

  • خلاصه بخش Section Summary

  • مبانی پایتون The Basics of Python

کنترل جریان برنامه در پایتون Program Flow Control in Python

  • مقدمه ای بر بلوک ها و بیانیه ها Introduction to Blocks and Statements

  • اگر بیانیه ها if Statements

  • elif elif

  • استفاده از دیباگر در IntelliJ یا Pycharm Using a Debugger in IntelliJ or Pycharm

  • بیشتر در مورد if، elif و غیره More on if, elif and else

  • if، elif و other در Debugger if, elif, and else in the Debugger

  • استفاده از if با رشته ها Using if with strings

  • شرایط ساده Simple condition

  • اضافه کردن یک حدس دوم Adding a Second Guess

  • اپراتورهای مشروط Conditional Operators

  • راه حل چالش Challenge Solution

  • با استفاده از و، یا، در شرایط Using and, or, in Conditions

  • ساده سازی مقایسه زنجیره ای Simplify Chained Comparison

  • بیان بولی درست و نادرست Boolean Expression True and False

  • ارزش های واقعی Truthy Values

  • در و نه در in and not in

  • اگر چالش if Challenge

  • راه حل اگر چالش Solution to if Challenge

  • برای حلقه ها for loops

  • عبور از یک حلقه for Stepping through a for loop

  • برای حلقه ها استخراج مقادیر از ورودی کاربر for loops Extracting Values from User Input

  • استخراج سرمایه Extracting capitals

  • تکرار در یک محدوده Iterating Over a Range

  • برای حلقه For loop

  • اطلاعات بیشتر درباره Ranges More About Ranges

  • برای حلقه با گام For loop with step

  • تو در تو برای حلقه ها Nested for loops

  • ادامه هید continue

  • زنگ تفريح break

  • مقداردهی اولیه متغیرها و هیچ کدام Initialising Variables and None

  • در حالی که حلقه ها while loops

  • بیشتر در مورد حلقه های while More on while loops

  • شکستن در حلقه while Break in a while loop

  • زنگ تفريح Break

  • ادامه هید Continue

  • ماژول تصادفی و واردات The Random Module and Import

  • راه حل چالش Challenge Solution

  • جستجوی باینری Binary Search

  • بازی سلام Hi Lo Game

  • بیانیه را پاس کنید و بازی Hi Lo را کامل کنید Pass Statement and Complete the Hi Lo Game

  • تست بازی Hi Lo Testing the Hi Lo Game

  • تکلیف افزوده شده Augmented Assignment

  • تخصیص افزوده شده در یک حلقه augmented assignment in a loop

  • PEP8: راهنمای سبک پایتون PEP8: The Python Style Guide

  • کد بازسازی Refactoring Code

  • دیگری در یک حلقه else in a loop

  • دیگری در بازی Hi Lo else in the Hi Lo Game

  • اشکال زدایی مشروط Conditional Debugging

  • یک مثال دیگر Another else Example

  • خلاصه بخش و چالش Section Summary and Challenge

  • بخش راه حل چالش Section Challenge Solution

  • راه حل چالش اضافی اختیاری Optional Extra Challenge Solution

  • تغییر شرایط Changing the Condition

  • آزمون کنترل جریان Flow Control Quiz

لیست ها و تاپل ها Lists and Tuples

  • مقدمه ای بر انواع توالی Introduction to Sequence Types

  • لیست ها Lists

  • اشیاء تغییرناپذیر Immutable Objects

  • اشیاء قابل تغییر Mutable Objects

  • اتصال نام های متعدد به یک لیست Binding Multiple Names to a List

  • عملیات توالی مشترک Common Sequence Operations

  • عملیات روی توالی های قابل تغییر Operations on Mutable Sequences

  • الحاق به یک لیست Appending to a List

  • راه حل چالش کوچک Mini Challenge Solution

  • تکرار بیش از یک لیست Iterating Over a List

  • تابع شمارش The enumerate Function

  • بهبود کد ما Improving our Code

  • افزودن موارد به لیست ها Adding items to lists

  • حذف موارد از لیست Removing Items from a List

  • مرتب سازی لیست ها Sorting Lists

  • توابع داخلی Built-in Functions

  • مرتب کردن چیزها Sorting Things

  • مرتب سازی بدون حساس به حروف بزرگ و کوچک Case-Insensitive Sorting

  • ایجاد لیست ها Creating Lists

  • جایگزینی یک برش Replacing a slice

  • حذف موارد از یک لیست Deleting Items from a List

  • حذف ایمن مقادیر از لیست Safely removing values from a list

  • حذف ارزش های بالا Removing the High Values

  • تست، تست و تست. سپس دوباره تست کنید! Test, Test and Test. Then Test Again!

  • تست کردن برنامه Testing the Program

  • حذف آیتم ها از یک لیست به عقب Removing Items from a List Backwards

  • تابع معکوس The Reversed Function

  • عملکرد الگوریتم ها Algorithms Performance

  • خلاصه تا اینجا Summary so far

  • فهرست‌های تودرتو و سبک کد Nested Lists & Code Style

  • پردازش لیست های تودرتو Processing Nested Lists

  • راه حل چالش Nospam Solution to nospam Challenge

  • امضاهای تابع Function Signatures

  • چاپ دوباره بازدید شد print revisited

  • روش پیوستن The join Method

  • روش تقسیم The split Method

  • راه حل چالش کوچک Solution to Mini Challenge

  • جمع کننده جادویی The Magical Adder

  • تاپل ها Tuples

  • تاپل ها تغییر ناپذیر هستند Tuples are Immutable

  • باز کردن یک تاپل Unpacking a Tuple

  • کاربردهای عملی برای باز کردن بسته بندی تاپل ها Practical uses for Unpacking Tuples

  • باز کردن بسته بندی بیشتر More Unpacking

  • تاپل ها و لیست های تو در تو Nested Tuples and Lists

  • راه حل چالش باز کردن بسته بندی Solution to Unpacking Challenge

  • لانه سازی بیشتر Nesting Further

  • ساختارهای داده تودرتو Nested Data Structures

  • نمایه سازی تودرتو Nested Indexing

  • نمایه سازی تو در تو Nested indexing

  • جوک باکس ساده - تظاهرات Simple Jukebox - Demonstration

  • Jukebox ساده - وارد کردن داده ها Simple Jukebox - Importing Data

  • Jukebox ساده - کد Simple Jukebox - The Code

  • ثابت ها در پایتون Constants in Python

  • تکمیل کد Finishing the Code

  • چالش Challenge

  • راه حل چالش Challenge Solution

  • خلاصه Summary

توابع - مقدمه Functions - An Introduction

  • معرفی Introduction

  • تعریف یک تابع Defining a function

  • جریان برنامه هنگام فراخوانی یک تابع Program flow when calling a function

  • پارامترها و آرگومان ها Parameters and arguments

  • اشکال زدایی با پارامترها Debugging with parameters

  • پالیندروم ها Palindromes

  • راه حل چالش پالیندروم Palindrome challenge solution

  • راه حل چالش جمله Sentence challenge solution

  • توابع فراخوانی توابع Functions calling functions

  • برگرداندن مقادیر Returning values

  • راه حل چالش get_integer get_integer Challenge solution

  • مجموع اعداد زوج یا فرد در یک محدوده Sum even or odd numbers in a range

  • هیچ کدام Returning None

  • توابعی که اعمال را انجام می دهند Functions that perform actions

  • رسیدگی به آرگومان های نامعتبر Handling invalid arguments

  • راه حل چالش عرض width challenge solution

  • مقادیر پارامترهای پیش فرض Default parameter values

  • آرگومان های کلیدواژه Keyword arguments

  • رشته های مستند Docstrings

  • نوشتن یک Docstring Writing a Docstring

  • چقدر حرفه ای است! How professional is that!

  • راه حل چالش Docstrings Solution to Docstrings challenge

  • اعداد فیبوناچی Fibonacci Numbers

  • نوشتن تابع فیبوناچی Writing a fibonacci function

  • حاشیه نویسی عملکرد و نکات تایپ Function annotations and type hints

  • حاشیه نویسی عملکرد با مقادیر پیش فرض Function annotations with default values

  • راه حل چالش banner_text Docstring Solution to banner_text Docstring challenge

  • یک درس تاریخ A history lesson

  • چاپ رنگی Printing in colour

  • برنامه خود را مانند یک کاربر اجرا کنید Running your program like a user

  • فقط ویندوز - نصب نسخه پیش از انتشار Colorama Windows Only - Installing pre-release version of colorama

  • ماژول colorama و محیط های مجازی colorama module and virtual environments

  • فعال سازی محیط مجازی Activating a virtual environment

  • عملکردی برای تست بازی HiLo ما A function to test our HiLo game

  • شمارش حدس های صحیح Counting correct guesses

  • فیز وزوز Fizz Buzz

  • در حال پخش Fizz Buzz Playing Fizz Buzz

  • پخش Fizz Buzz Solution Playing Fizz Buzz Solution

  • تابع فاکتوریل Factorial function

  • *آرگس *args

  • colour_print با آرگومان های متعدد colour_print with multiple arguments

  • قوانین برای تعداد متغیر آرگومان ها Rules for variable number of arguments

  • تعریف انواع پارامترهای مختلف Defining different parameter types

  • تعداد متغیر آرگومان Variable number of arguments

  • خلاصه بخش Section Summary

دیکشنری ها و مجموعه ها Dictionaries and Sets

  • معرفی Introduction

  • دیکشنری چیست؟ What is a dictionary?

  • تکرار روی فرهنگ لغت Iterating over a dictionary

  • افزودن موارد به فرهنگ لغت Adding items to a dictionary

  • تغییر مقادیر در فرهنگ لغت Changing values in a dictionary

  • حذف موارد از فرهنگ لغت Removing items from a dictionary

  • استفاده از «in» با فرهنگ لغت Using `in` with a dictionary

  • راه حل چالش منوی دیکشنری Dictionary menu challenge solution

  • استفاده از فهرست با فرهنگ لغت Using a list with a dictionary

  • افزودن موارد به فرهنگ لغت Adding items to a dictionary

  • یخچال هوشمند Smart fridge

  • برای چای چیست؟ What's for tea?

  • استفاده از چندین دیکشنری با هم Using several dictionaries together

  • چک کردن شربت خانه Checking the pantry

  • بررسی مقادیر - انتخاب ساختار داده Checking quantities - choosing a data structure

  • بررسی مقادیر - کد Checking quantities - the code

  • راه حل: یک چالش لیست خرید ایجاد کنید Solution: Create a shopping list challenge

  • تصمیمات اشتباه نباید کشنده باشند Wrong decisions don't have to be fatal

  • روش setdefault The setdefault method

  • شمارنده کاراکتر Character counter

  • API ها و نسخه ی نمایشی تلفن همراه APIs and a mobile phone demo

  • مستندات «دیکته». The `dict` documentation

  • روش های «دیکته» باقی مانده The remaining `dict` methods

  • روش "به روز رسانی" dict The dict `update` method

  • روش «ارزش‌ها» dict The dict `values` method

  • ارجاع به اشیاء قابل تغییر References to mutable objects

  • کپی کم عمق Shallow copy

  • کپی کم عمق مرحله به مرحله Shallow copy step-by-step

  • کپی عمیق Deep copy

  • راه حل کپی عمیق ساده Simple deep copy solution

  • توابع هش Hash functions

  • یک عملکرد هش واقعا بد A really bad hashing function

  • جداول هش Hash tables

  • تکمیل اجرای فرهنگ لغت ساده ما Completing our simple dictionary implementation

  • توابع هش و امنیت Hash functions and security

  • hashlib، ماژول هش امن hashlib, the secure hash module

  • مقدمه ای بر Android-Tim Introduction to Android-Tim

  • مقدمه ای بر مجموعه ها Introduction to sets

  • مجموعه های پایتون Python sets

  • پیامدهای نامرتب بودن مجموعه ها Implications of sets being unordered

  • عضویت را تنظیم کنید set membership

  • عضویت مجموعه تست سریع است Testing set membership is fast

  • افزودن اقلام به یک مجموعه Adding items to a set

  • استفاده از یک مجموعه برای حذف مقادیر تکراری Using a set to remove duplicate values

  • حذف موارد از مجموعه Deleting items from a set

  • روش «رد کردن». The `discard` method

  • روش "حذف". The `remove` method

  • روش «پاپ». The `pop` method

  • مجموعه اتحادیه set union

  • اتحاد را در عمل تنظیم کنید Set union in practice

  • به روز رسانی اتحادیه Union update

  • مزیت روش های عملیاتی مجموعه نسبت به اپراتورها Advantage of the set operation methods over the operators

  • تقاطع را تنظیم کنید Set intersection

  • تقاطع را در عمل تنظیم کنید Set intersection in practice

  • به روز رسانی تقاطع Intersection update

  • تنظیم تفاوت Set difference

  • تفاوت را در عمل تنظیم کنید Set difference in practice

  • تفاوت Difference

  • تنظیم اختلاف متقارن Set symmetric difference

  • زیر مجموعه ها و ابر مجموعه ها subsets and supersets

  • زیر مجموعه ها و ابر مجموعه ها در پایتون subsets and supersets in Python

  • کاربرد عملی زیر مجموعه ها و ابر مجموعه ها Practical application of subsets and supersets

  • خلاصه Summary

خواندن و نوشتن فایل ها در پایتون Reading and writing files in Python

  • معرفی Introduction

  • فایل ها و دایرکتوری ها Files and directories

  • مقدمه ای بر خط فرمان یا ترمینال Introduction to the command prompt or terminal

  • راه ها Paths

  • فایل های متنی Text files

  • خواندن از روی یک فایل متنی Reading from a text file

  • باز کردن یک فایل با استفاده از "with". Opening a file using `with`

  • خواندن، خواندن و خواندن read, readline and readlines

  • نوار، lstrip و rstrip strip, lstrip and rstrip

  • حذف پیشوند و حذف پسوند در پایتون 3.9 removeprefix and removesuffix in Python 3.9

  • تجزیه اطلاعات در یک فایل متنی Parsing data in a text file

  • کار با داده های متنی Working with text data

  • راه حل چالش پایتخت Solution to capital city challenge

  • مقادیر فرهنگ لغت با چندین کلید Dictionary values with multiple keys

  • چاپ داده ها در یک فایل متنی Printing data to a text file

  • نوشتن داده ها در یک فایل متنی Writing data to a text file

  • حالت های فایل File modes

  • یونیکد - تاریخچه مختصر Unicode – a brief history

  • یونیکد در پایتون Unicode in Python

  • رمزگذاری فایل ها File encodings

  • سریال سازی داده ها با استفاده از JSON Serializing data using JSON

  • محدودیت های JSON Limitations of JSON

  • کاربرد عملی - تجزیه داده های JSON Practical application - parsing JSON data

  • کاربرد عملی - تجزیه داده های JSON از اینترنت Practical application - parsing JSON data from the internet

  • فرمت CSV The CSV format

  • خواندن یک فایل CSV Reading a CSV file

  • نقل قول در یک فایل CSV quoting in a CSV file

  • اسنایفر و گویش Sniffer and Dialect

  • گویش CSV CSV Dialect

  • نوشتن یک فایل CSV Writing a CSV file

  • CSV DictReader The csv DictReader

  • راه حل چالش DictReader Solution to DictReader challenge

  • نام فیلدها با DictReader و DictWriter Field names with DictReader and DictWriter

  • خواندن و نوشتن چندین فایل Reading and writing multiple files

  • CSV DictWriter The csv DictWriter

  • تابع "زیپ". The `zip` function

  • خواندن و نوشتن در همان فایل متنی Reading and writing to the same text file

  • راه حل چالش توابع تجزیه Solution to parsing functions challenge

  • تابع record_invoice The record_invoice function

  • با استفاده از تابع «ثبت_فاکتور». Using the `record_invoice` function

  • جستجو کن و بگو seek and tell

  • بهبود عملکرد «ثبت_فاکتور». Improving the `record_invoice` function

  • خلاصه کار با فایل های متنی Summary of working with text files

  • کار با فایل های باینری - بایت و بایت آرایه Working with binary files - bytes and bytearray

  • خواندن یک فایل بیت مپ Reading a bitmap file

  • اندیان کوچک و اندیان بزرگ Little endian and big endian

  • درک داده های باینری Making sense of binary data

  • خواندن برچسب ها در یک فایل mp3 Reading tags in an mp3 file

  • مشخصات ID3v2 The ID3v2 specification

  • کد The code

  • پر کردن جاهای خالی Filling in the blanks

  • استخراج تصاویر Extracting images

  • آزمایش برنامه read_id3 ما Testing our read_id3 program

  • بررسی هش یک فایل Checking the hash of a file

  • خلاصه کار با فایل های باینری Summary of working with binary files

  • پایان ریمستر End of Remaster

ماژول ها و توابع در پایتون Modules and Functions in Python

  • معرفی بخش Introduction to the Section

  • ماژول ها و واردات Modules and import

  • کتابخانه استاندارد پایتون The standard Python library

  • ماژول مرورگر وب WebBrowser Module

  • زمان و تاریخ در پایتون Time and DateTime in Python

  • زمان (ادامه) و چالش. Time (Continued) and Challenge.

  • محدوده های زمانی Timezones

  • مسیر را در ویندوز بررسی کنید Check Path In Windows

  • مسیر را در مک بررسی کنید Check Path on a Mac

  • پرسش‌های متداول: نصب بسته‌ها در IntelliJ IDEA و PyCharm FAQ: Installing packages in IntelliJ IDEA and PyCharm

  • نصب ماژول pytz (ویندوز/مک/لینوکس) Installing the pytz module (Windows/Mac/Linux)

  • استفاده از مناطق زمانی Using Timezones

  • بیشتر در مورد مناطق زمانی More on Timezones

  • چالش منطقه زمانی Timezone Challenge

  • مقدمه ای بر Tkinter Introduction to Tkinter

  • TkInter - Pack Geometry Manager TkInter - Pack Geometry Manager

  • TkInter - مدیر هندسه شبکه TkInter - Grid Geometry Manager

  • مثال رابط کاربری گرافیکی پیشرفته قسمت 1 Advanced GUI Example Part 1

  • مثال رابط کاربری گرافیکی پیشرفته قسمت 2 Advanced GUI Example Part 2

  • مثال رابط کاربری گرافیکی پیشرفته قسمت 3 Advanced GUI Example Part 3

  • چالش Tkinter Tkinter Challenge

  • توابع در پایتون Functions in Python

  • توابع قسمت 2 Functions Part 2

  • توابع قسمت 3 Functions Part 3

  • Parabola - بیشتر در مورد توابع Parabola - More on Functions

  • دامنه در توابع Scope in Functions

  • رفع تابع و رسم دایره ها Fix Function and Draw Circles

  • حلقه ها و چالش های پیشرفته Enhanced Circles and Challenge

  • راه اندازی بلک جک Blackjack Setup

  • کارت های بارگیری Load Cards

  • کارت های معامله Deal Cards

  • متغیرهای جهانی Global Variables

  • کلمه کلیدی جهانی Global Keyword

  • تست بازی بلک جک Test Blackjack Game

  • چالش بلک جک Blackjack Challenge

  • تکنیک های واردات Importing Techniques

  • زیرخط در کد پایتون Underscores in Python code

  • فضاهای نام، بیشتر در مورد Scope و Recursion Namespaces, more on Scope and Recursion

  • بازگشت با ماژول سیستم عامل و فایل سیستم و کلمه کلیدی غیر محلی Recursion with OS Module and Filesystem and Nonlocal keyword

  • کلمه کلیدی غیر محلی، رایگان و LEGB Nonlocal keyword, Free and LEGB

پایتون شی گرا Object Oriented Python

  • برنامه نویسی شی گرا و کلاس ها Object Orientated Programming and Classes

  • موارد، سازندگان، خود و موارد دیگر Instances, Constructors, Self and more

  • ویژگی های کلاس Class Attributes

  • روش ها قسمت 1 Methods Part 1

  • روش ها قسمت 2 Methods Part 2

  • غیر عمومی و منقلب Non Public and Mangling

  • DocStrings و Raw Literals DocStrings and Raw Literals

  • کلاس آلبوم و موارد دیگر در DocStrings Album class and More on DocStrings

  • کلاس هنرمند و وارد کردن آلبوم Artist class and import Albums

  • داده ها را بارگیری کنید و چک فایل را بنویسید Load data and Write Checkfile

  • مقایسه فایل ها و نمودارهای جریان الگوریتم Compare Files and Algorithm Flowcharts

  • پیاده سازی الگوریتم Load_Data اصلاح شده Implement Revised Load_Data Algorithm

  • نسخه OOP را بنویسید Write OOP Version

  • گیرندگان و خواص Getters and Properties

  • چالش مراجع دایره ای را حذف کنید Remove Circular References Challenge

  • گیرندگان و ستترها Getters and Setters

  • ویژگی ها و ویژگی های داده Data Attributes and Properties

  • نحو جایگزین برای خواص Alternate Syntax for Properties

  • وراثت Inheritance

  • زیر کلاس ها و اضافه بار Subclasses and Overloading

  • فراخوانی روش های فوق العاده Calling Super Methods

  • تغییر رفتار روشها Changing Behavior of Methods

  • روشهای لغو Overriding Methods

  • چالش وراثت Inheritance Challenge

  • پلی مورفیسم Polymorphism

  • تست اردک Duck Test

  • ترکیب بندی Composition

  • آهنگسازی ادامه دارد Composition Continued

  • کد آزمون و چالش Test Code and Challenge

  • تجمع Aggregation

استفاده از پایگاه داده در پایتون Using Databases in Python

  • مقدمه ای بر پایگاه های داده Introduction to Databases

  • اصطلاحات پایگاه داده Database Terminology

  • Sqlite3 را روی ویندوز نصب کنید Sqlite3 Install on Windows

  • Sqlite3 را روی مک نصب کنید Sqlite3 Install on a Mac

  • SQLite3 را روی لینوکس اوبونتو نصب کنید SQLite3 Install on Ubuntu Linux

  • مقدمه ای بر SQLite Introduction to SQLite

  • بیشتر با SQL با استفاده از SQLite More with SQL using SQLite

  • جستجوی داده ها با Sqlite Querying data with Sqlite

  • با سفارش و عضویت Order by and Joins

  • پیوندهای پیچیده تر More complex Joins

  • عجایب و نماها Wildcards and Views

  • خانه داری و چالش Housekeeping and the Challenge

  • SQL در پایتون SQL in Python

  • اتصالات، مکان نماها و تراکنش ها Connections, Cursors and Transactions

  • حملات تزریق SQL SQL Injection Attacks

  • مکان‌ها و جایگزینی پارامتر Placeholders and Parameter Substitution

  • استثناها Exceptions

  • چالش استثنائات Exceptions Challenge

  • استثناها ادامه دارد Exceptions Continued

  • افزایش استثنائات Raising Exceptions

  • بیشتر در مورد استثناها More on Exceptions

  • استثناها و TODO Exceptions and TODO

  • بازگرداندن معاملات Rolling back Transactions

  • افزودن کد پایگاه داده به کلاس حساب Adding Database code to the Account Class

  • بررسی اجمالی ویرایش پایگاه داده GUI GUI Database Editing Overview

  • نسخه نهایی نمای پایگاه داده Ultimate Edition Database View

  • مشکلات پلاگین پایگاه داده Community Edition Problems with Community Edition database plugin

  • روش های واریز و برداشت را به روز کنید Update Deposit and Withdrawal Methods

  • نمایش زمان در مناطق زمانی مختلف Displaying Time in Different Timezones

  • عملکرد strftime SQLite3 SQLite3 strftime Function

  • چالش Challenge

  • مشکلات ذخیره سازی مناطق زمانی Problems Storing Timezones

  • بازگرداندن معاملات Rolling Back Transactions

  • مرورگر ساده پایگاه داده Simple Database Browser

  • نوارهای پیمایش Scrollbars

  • ستاره ارگ Star Args

  • کوارگز Kwargs

  • اطلاعات بیشتر در مورد KWArgs More on KWArgs

  • لیست باکس قابل پیمایش Scrollable Listbox

  • پر کردن لیست باکس از پایگاه داده Populating a Listbox from a Database

  • نمایش آهنگ های آلبوم Show Songs from Album

  • کد کلاس DataListbox The DataListbox Class Code

  • پیوند دادن DataListBoxهای ما Linking our DataListBoxes

  • پیوند DataListBoxهای ما ادامه دارد Linking our DataListBoxes Continued

  • چالش DataListbox DataListbox Challenge

ژنراتورها، درک ها و ماژول زمان Generators, Comprehensions and the timeit module

  • معرفی Introduction

  • ژنراتورها و بازده Generators and Yield

  • Next و Ranges Next and Ranges

  • مثال های ژنراتور - اعداد فیبوناچی و محاسبه پی Generator Examples - Fibonacci numbers and Calculating Pi

  • ژنراتور os.walk The os.walk Generator

  • جستجو در سیستم فایل Searching the Filesystem

  • خواندن برچسب های Mp3 Reading Mp3 Tags

  • فهرست درک List Comprehensions

  • مفاهیم و عوارض جانبی را فهرست کنید List Comprehensions and Side-Effects

  • راه حل های چالش Challenge Solutions

  • درک های شرطی Conditional Comprehensions

  • عبارات شرطی Conditional Expressions

  • چالش ها Challenges

  • راه حل چالش 1 Challenge 1 Solution

  • راه حل چالش 2 Challenge 2 Solution

  • درک تودرتو Nested Comprehensions

  • چالش درک تودرتو Nested Comprehensions Challenge

  • ماژول زمان The timeit Module

  • بیشتر در مورد زمان More on timeit

  • timeit ادامه و چالش timeit Continued and Challenge

  • چالش timeit timeit Challenge

  • معرفی نقشه Map Intro

  • تکمیل چالش نقشه Map Challenge Completion

  • عملکرد فیلتر The Filter Function

  • تابع کاهش The Reduce Function

  • هر و همه any and all

  • به نام تاپلز Named Tuples

  • همه و همه با درک any and all with Comprehensions

نماد O بزرگ Big O notation

  • نماد O بزرگ Big O notation

  • جداول و نمودارهای O بزرگ Big O tables and graphs

  • مرتب سازی حبابی Bubble sort

  • O بزرگ از نوع حباب، و بهینه سازی Big O of Bubble sort, and an optimisation

  • O بزرگ از نوع حبابی بهبود یافته ما Big O of our improved Bubble sort

  • بهینه سازی مرتب سازی حبابی Bubble sort optimisation

  • بهترین، بدترین و متوسط ​​موارد Best, worst and average cases

  • خلاصه ای بزرگ Big O summary

Remaster بخش 9 در حال انجام است Section 9 Remaster in Progress

  • معرفی بخش Introduction to the section

  • ماژول لاک پشت The turtle module

  • واردات اشیاء خاص Importing specific objects

  • فضاهای نام و دامنه جهانی Namespaces and global scope

  • محدوده محلی Local scope

  • ساخته شده است Builtins

  • توابع تو در تو Nested functions

  • محدوده محصور Enclosing scope

  • یک دروغ سفید کوچک، یا یک ساده سازی بیش از حد A little white lie, or an oversimplification

  • تغییر مقدار یک متغیر آزاد Changing the value of a free variable

  • بررسی تغییرات یک متغیر آزاد Investigating changes to a free variable

  • کلمه کلیدی "غیر محلی". The `nonlocal` keyword

  • کلمه کلیدی "جهانی". The `global` keyword

  • واردات و فضای نام جهانی Importing and the global namespace

  • تقریبا فراموش کردم I nearly forgot

  • وارد كردن * import *

  • اگر نام == '__اصلی__': if name == '__main__':

  • بهینه سازی که ممکن است در کد مشاهده کنید An optimisation you may see in code

  • ماژول مرورگر وب The webbrowser module

  • تاریخ و زمان در پایتون Dates and times in Python

  • کلاس تاریخ ماژول datetime The datetime module's date class

  • اشیاء "timedelta". `timedelta` objects

  • کلاس زمان ماژول datetime The datetime module's time class

  • «datetime.date» و یادداشت دیگری درباره وارد کردن `datetime.date`, and another note about importing

  • روزگار آگاه و ساده لوحانه Aware and naive times

  • بکپورت zoneinfo zoneinfo backport

  • اشیاء منطقه زمانی timezone objects

  • راه حل چالش منطقه زمانی Timezone challenge solution

  • رفتارهایی که ممکن است انتظار نداشته باشید Some behaviour you might not expect

  • انجام محاسبات در UTC (بیشتر اوقات) Perform arithmetic in UTC (most of the time)

ARCHIVED-نصب و راه اندازی ARCHIVED-Install and Setup

  • پایتون برای ویندوز Python for Windows

  • نصب IntelliJ IDEA برای ویندوز Installing IntelliJ IDEA for Windows

  • پایتون برای مک Python for Mac

  • IntelliJ IDEA را برای مک نصب کنید Install IntelliJ IDEA for Mac

  • پایتون برای لینوکس Python for Linux

  • IntelliJ IDEA را برای لینوکس نصب کنید Install IntelliJ IDEA for Linux

  • سؤالات متداول: به صفحه ساختار پروژه IntelliJ تغییر دهید FAQ: Change to IntelliJ project structure screen

  • پیکربندی IntelliJ IDEA - WINDOWS، MAC و LINUX Configuring IntelliJ IDEA - WINDOWS, MAC and LINUX

آرشیو شده-مبانی پایتون ARCHIVED-The Basics of Python

  • به سوالات شغلی برنامه نویسی شما پاسخ داده شد Your Programming Careers Questions Answered

  • ویدیوهای مهم برای تماشا در یوتیوب Important Videos To Watch on Youtube

  • معرفی Introduction

  • آشنایی با پایتون Getting To Know Python

  • چاپ متن Printing text

  • چاپ نتیجه یک محاسبه Printing the result of a calculation

  • آشنایی بیشتر با پایتون Understanding More About Python

  • برگه های چاپ Printing tabs

  • ذخیره اقلام در متغیرها Storing Items In Variables

  • تقسیم عدد صحیح Integer division

  • اطلاعات بیشتر درباره متغیرها و رشته ها More About Variables And Strings

  • قالب بندی رشته ها - نمایش اعداد و رشته ها String Formatting - Displaying Numbers And Strings

  • آزمون: مبانی پایتون Quiz: The Basics of Python

ARCHIVED-Program Flow Control در پایتون ARCHIVED-Program Flow Control in Python

  • معرفی Introduction

  • مقدمه ای بر برنامه کنترل جریان An Introduction To Program Flow Control

  • شرایط تست با If، ElIf و Else Test Conditions With If, ElIf & Else

  • استفاده از if با رشته ها Using if with strings

  • پردازش پیشرفته‌تر If، ElIf و Else More Advanced If, ElIf & Else Processing

  • شرایط ساده Simple condition

  • چالش - اگر آن وقت دیگر Challenge - If Then Else

  • برای حلقه ها For Loops

  • برای حلقه For loop

  • گسترش برای حلقه ها Extending For Loops

  • استخراج سرمایه Extracting capitals

  • برای حلقه با گام For loop with step

  • درک ادامه، شکست و دیگر Understanding Continue, Break And Else

  • زنگ تفريح Break

  • ادامه هید Continue

  • تکلیف افزوده شده Augmented Assignment

  • تخصیص افزوده شده در یک حلقه augmented assignment in a loop

  • چالش - جریان برنامه - قسمت 1 Challenge - Program Flow - Part 1

  • چالش - جریان برنامه - قسمت 2 Challenge - Program Flow - Part 2

  • در حالی که حلقه ها While Loops

  • چالش - در حالی که حلقه Challenge - While Loop

بایگانی شده-فهرست ها، محدوده ها و تاپل ها در پایتون ARCHIVED-Lists, Ranges & Tuples in Python

  • معرفی Introduction

  • لیست ها در پایتون Lists In Python

  • اطلاعات بیشتر درباره لیست ها More About Lists

  • چالش - لیست ها Challenge - Lists

  • درک تکرار کننده ها Understanding Iterators

  • درک و استفاده از Ranges Understanding and using Ranges

  • اطلاعات بیشتر درباره Ranges More About Ranges

  • تاپل ها Tuples

  • بیشتر در مورد Tuples More On Tuples

  • لیست ها، محدوده ها و تاپل ها Lists, Ranges and Tuples

آرشیو شده-سیستم اعداد باینری توضیح داده شده است ARCHIVED-The Binary number system explained

  • معرفی بخش Introduction to the Section

  • مبانی باینری Binary Basics

  • باینری چیست What is binary

  • هگزادسیمال و اکتال و چالش Hexadecimal and Octal and the Challenge

دیکشنری ها و مجموعه های بایگانی شده پایتون ARCHIVED-Python Dictionaries and Sets

  • معرفی بخش Introduction to the Section

  • تغییر در ترتیب کلیدهای فرهنگ لغت Change in the ordering of dictionary keys

  • دیکشنری های پایتون Python Dictionaries

  • دیکشنری ها قسمت 2 Dictionaries Part 2

  • دیکشنری ها قسمت 3 Dictionaries Part 3

  • چالش دیکشنری ها Dictionaries Challenge

  • اطلاعات بیشتر در مورد دیکشنری ها More on Dictionaries

  • چالش فرهنگ لغت دوم The Second Dictionary Challenge

  • مجموعه ها Sets

  • مجموعه پایتون قسمت 2 و چالش Python Sets Part 2 and Challenge

ARCHIVED-Input and Output (I/O) در پایتون ARCHIVED-Input and Output (I/O) in Python

  • معرفی بخش Introduction to the Section

  • خواندن و نوشتن فایل های متنی Reading and writing text files

  • نوشتن فایل های متنی Writing Text Files

  • پیوست به فایل ها و چالش Appending to Files and Challenge

  • نوشتن دستی فایل های باینری Writing Binary Files Manually

  • استفاده از Pickle برای نوشتن فایل های باینری Using Pickle To Write Binary Files

  • قفسه Shelve

  • دستکاری داده ها با قفسه Manipulating Data With Shelve

  • به روز رسانی با قفسه Updating With Shelve

  • چالش قفسه Shelve Challenge

  • چالش ادامه دارد Challenge Continued

اطلاعات اضافی - کد منبع و موارد دیگر Extra Information - Source code, and other stuff

  • کد منبع برای همه برنامه ها Source code for all Programs

جایزه - از جمله اسلایدها Bonus - Including Slides

  • دانلودهای جایزه شامل اسلایدها Bonus Downloads including slides

  • اسپیسر Spacer

نمایش نظرات

آموزش برنامه نویسی Python Masterclass
جزییات دوره
72.5 hours
542
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
408,408
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tim Buchalka Tim Buchalka

Java Python Android و C# Expert Developer - 1.28 میلیون دانشجو

Tim Buchalka's Learn Programming Academy Tim Buchalka's Learn Programming Academy

برنامه نویسان و معلمان حرفه ای - 1.75 میلیون دانش آموز

Jean-Paul Roberts Jean-Paul Roberts

برنامه نویس کامپیوتر، تحلیلگر و معلم