آموزش ایجاد تجربه VR در موتور غیرواقعی 4

Making a VR Experience in Unreal Engine 4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: VR نوعی رسانه باورنکردنی و با سرعت رشد سریع است. این دوره اصول ساخت تجربه VR خود را در Unreal Engine 4 ، پوشش تنظیمات ، هدست های ردیابی شده ، کنترل تعاملات و موارد دیگر به شما ارائه می دهد. با افزایش ناگهانی سخت افزار واقعیت مجازی با کیفیت بالا ، بسیاری از آنها برای ایجاد محتوا برای این کار دست و پنجه نرم می کنند. بستر جدید هیجان انگیز این دوره ، ساخت تجربه VR در موتور غیرواقعی 4 شما را در اصول VR راهنمایی می کند و می توانید به خوبی از آن استفاده کنید. شما می آموزید که چگونه یک پروژه VR را از ابتدا در Unreal راه اندازی کنید و همچنین نحوه ساخت سیستم های تعاملی را که از هدست ردیابی شده استفاده می کنند ، یاد خواهید گرفت. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه کنش متقابل را از طریق HMD کنترل کرده و از پخش یک اکشن یا انیمیشن که بیننده به آن نگاه نمی کند ، خودداری کنید. وقتی کارتان تمام شد ، با ایجاد تجربیات منحصر به فرد VR ، پایه خوبی برای ساختن خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

شروع با VR Getting Started with VR

  • VR در مقابل رسانه سنتی VR vs Traditional Media

  • VR و Motion Sickness VR and Motion Sickness

  • حرکت در VR Locomotion in VR

  • رسیدگی به نیازهای عملکرد بالا VR Dealing with the High Performance Needs of VR

  • هندسه در مقابل نقشه های عادی در VR Geometry vs Normal Maps in VR

  • برنامه ریزی تجربه VR Museum VR Museum Experience Planning

ایجاد دوربین VR و حالت بازی Creating a VR Camera and Game Mode

  • نحوه تنظیم حالت بازی سفارشی VR How to Setup a Custom VR Game Mode

  • چگونه یک شخصیت VR سفارشی ایجاد کنیم How to Create a Custom VR Character

  • نحوه استفاده از نویسه VR در سطح خود How to Use a VR Character in Your Level

  • نحوه استفاده از در اختیار داشتن شخصیت How to Use Character Possession

  • چگونه اشیا را به دوربین VR خود متصل کنیم How to Attach Objects to Your VR Camera

با استفاده از نقشه های اولیه برای ایجاد اشیا با نگاه کردن به آنها Using Blueprints to Trigger Objects by Looking at Them

  • نحوه ایجاد نقشه های همپوشانی نگاه برای شخصیت VR شما How to Build Gaze Overlap Blueprints for Our VR Characcter

  • نحوه ساخت و استفاده از Collision Volumes How to Make and use Collision Volumes

  • نحوه برقراری ارتباط بین طرح های پیاده و سطح How to Communicate Between Our Pawn and Level Blueprints

  • چگونه می توان یک شخصیت را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرد How to Teleport a Character from One Location to Another

  • چگونه می توان Teleport را با کنترل های خاص دکمه فعال کرد How to Activate Teleport with Specific Button Controls

  • چگونه یک شاخص بصری برای پد های Teleport ما ایجاد کنیم How Create a Visual Indicator for Our Teleport Pads

  • چگونه می توان با یک نگاه چراغ نشانگر را تغییر داد How to Toggle an Indicator Light with a Glance

  • چگونه انیمیشن Box Puzzle خود را به Matinee بیاوریم How to Bring Our Puzzle Box Animation into Matinee

  • نحوه فعال سازی یک شخص اشتغال زا در طرح سطح How to Activate a Matinee in the Level Blueprint

  • نحوه ایجاد جلوه محو شدن با Matinee How to Create a Fade Effect with Matinee

  • چگونه می توان Teleport خود را با یک مسیر رویداد Matinee کنترل کرد How to Control Our Teleport with a Matinee Event Track

نمایش نظرات

آموزش ایجاد تجربه VR در موتور غیرواقعی 4
جزییات دوره
2h 4m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
20
4.3 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nathan Glemboski Nathan Glemboski

انیماتور