آموزش گردش کاراکترهای ZModeler در ZBrush و مایا

ZModeler Character Workflows in ZBrush and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، شما با استفاده از برس ZModeler از کل خط تولید شخصیت با ZBrush عبور خواهید کرد تا یک شخصیت کامل ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r7، Maya 2017. اگر می خواهید شخصیت های دقیق تری ایجاد کنید ، به یک درک بنیادی از ZBrush و برس جدید ZModeler نیاز خواهید داشت. در این دوره ، ZModeler Character Workflows در ZBrush و Maya ، شما یک شخصیت از سر تا پا شامل لوازم جانبی و قطعات سخت سطح ایجاد خواهید کرد. سپس ، کاراکتر کامل شده را به درستی صادر کرده و در Arnold برای Maya ارائه می دهید. سرانجام شما UV های شخصیت را باز کرده و شخصیت نهایی را در Maya 2017 با استفاده از Arnold for Maya ارائه خواهید داد. در پایان این دوره ، شما می دانید که چگونه با برس ZModeler به مدل سازی و مجسمه سازی هر شخصیت در ZBrush نزدیک شوید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r7 ، مایا 2017.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مسدود کردن هندسه پایه Blocking out the Base Geometry

  • تحلیل مفهوم شما Analyzing Your Concept

  • گردش کار ZModeler ZModeler Workflow

  • جلوگیری از نیم تنه Torso Blocking out the Torso Bust

  • انسداد قسمت فوقانی پاها Blocking out the Upper Legs

  • مسدود کردن پاهای پایین Blocking out the Lower Legs

  • مسدود کردن اسلحه ها Blocking out the Arms

  • مسدود کردن دستها Blocking out the Hands

  • ساخت توپولوژی دستی Making Custom Hand Topology

  • مسدود کردن بینی Blocking out the Nose

  • مسدود کردن دهان Blocking out the Mouth

  • مسدود کردن چشم ها Blocking out the Eyes

  • انسداد گوش ها Blocking out the Ears

  • مسدود کردن قفسه سینه Blocking out the Chest

مدل سازی لوازم جانبی Modeling the Accessories

  • تجزیه و تحلیل لوازم جانبی Analyzing the Accessories

  • مدل سازی گارد گردن Modeling the Neck Guard

  • مدل سازی بندها Modeling the Straps

  • مدل سازی صفحه های قفسه سینه Modeling the Chest Plates

  • مدل سازی زره بازو Modeling the Forearm Armor

  • مدل سازی پد های آرنج Modeling the Elbow Pads

  • مدل سازی محافظان زانو Modeling the Knee Guards

  • مدل سازی صفحه Groin Modeling the Groin Plate

  • مدل سازی صفحه Sacral Modeling the Sacral Plate

  • مدل سازی صفحه های بوت Modeling the Boot Plates

مجسمه سازی و گردش کار UV Sculpting and UV Workflows

  • UV با UV Master UVs with UV Master

  • رفع تناسبات Fixing Your Proportions

  • مجسمه سازی صورت Sculpting the Face

  • پایان دادن به مجسمه سازی صورت Finishing Sculpting the Face

  • مجسمه سازی گارد گردن Sculpting the Neck Guard

  • مجسمه سازی صفحات زره پوش Sculpting the Armor Plates

  • مجسمه سازی تسمه ها Sculpting the Straps

  • مجسمه سازی محافظان زانو Sculpting the Knee Guards

پایان دادن به مجسمه سازی و صادرات به مایا Finishing the Sculpt and Exporting to Maya

  • مجسمه سازی آستین Sculpting the Sleeves

  • مجسمه سازی صفحات قفسه سینه Sculpting the Chest Plates

  • افزودن جزئیات سطح Adding Surface Detail

  • مجسمه سازی Sculpting the Suit

  • مجسمه سازی لباس را تمام کنید Finish Sculpting the Suit

  • نظریه استخراج نقشه Theory of Map Extraction

  • صادر کردن شخصیت خود را به مایا Exporting Your character to Maya

تکنیک های ارائه در مایا Presentation Techniques in Maya

  • راه اندازی Shader Shader Setup

  • تنظیمات روشنایی و رندر Lighting and Render Setup

  • رندر نهایی Final Render

نمایش نظرات

آموزش گردش کاراکترهای ZModeler در ZBrush و مایا
جزییات دوره
3h 30m
42
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
33
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Rafael Duffie
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rafael Duffie Rafael Duffie

رافائل دافی یک مدل ساز و مجسمه ساز سه بعدی با بیش از 15 سال تجربه طراحی/اجرا و 4 سال در صنایع فیلم ، بازی و بازرگانی است. اخلاق کاری وی تحت فشار شدید نه تنها تجربه نظامی بلکه در صنعت تلویزیون/فیلم و همچنین صنعت کتاب های کمیک مورد آزمایش قرار گرفته است. او از طریق تجربیات خود معتقد است که می تواند در هر تیم طراحی یا خط لوله تولید جا بیفتد و با هر سبک طراحی یا سازه ای سازگار شود. او می تواند هر کار بزرگ یا کوچکی را بر عهده بگیرد و نتایجی را که مورد تقاضا است ، تولید کند.