لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش 3ds Max: فیلمبرداری برای تجسم
3ds Max: Cinematography for Visualization
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
3ds Max مجموعه کاملی از ویژگی های دوربین سه بعدی قدرتمند را برای تجسم طراحی ، انیمیشن و جلوه های بصری ارائه می دهد. این دوره شامل موضوعات اصلی در زمینه تنظیم دوربین ، انیمیشن و جلوه های ویژه مانند تاری حرکت و عمق میدان است. شما با استفاده از ابزار انیمیشن سه بعدی رایانه ای ، اصول فیلمبرداری زنده را به کار خواهید گرفت. در این راه ، شما بهترین روش ها ، چه فنی و چه زیبایی شناسی را در فیلمبرداری مجازی فرا خواهید گرفت. این روش ها با ساده سازی روند انیمیشن دوربین در وقت و تلاش صرفه جویی می کنند. هدف این دوره کمک به شما در دستیابی سریعتر و آسانتر به نتایج حرفه ای از ابزار دوربین 3ds Max است.
موضوعات شامل:
بهبود بهره وری در ویوپورها li>
سفارشی کردن گزینه های نمایشگر و دوربین li>
تنظیم دوربین برای انیمیشن li>
کنترل و تنظیم کلیدهای چرخشی li>
اولویت بندی ترتیب صفحه ، شیب و قرار دادن محور li>
تنظیم کلید دوربین حرکت دوربین مانند تابه و دالی li>
تنظیم کلید ترکیبی حرکت دوربین مرکب li>
متحرک سازی جرثقیل دوربین یا بازوی بازو li>
متحرک کردن مسیر با محدودیت مسیر li>
ارائه نمای ایزومتریک li>
تعریف پارامترهای تاری حرکت li>
تار شدن با فاصله با عمق میدان li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. نکات و ترفندهای Viewport
1. Viewport Tips and Tricks
مخفی کردن ViewCube
Hiding the ViewCube
در حال ذخیره یک صحنه قالب پس زمینه جامد
Saving a solid background template scene
بازگرداندن قاب دوربین با واگرد
Restoring camera framing with Undo
تنظیم زمینه نمایش
Setting Field of View
پیمایش در حالت Walkthrough
Navigating in Walkthrough mode
جداسازی سطوح با Viewport Clipping
Isolating surfaces with Viewport Clipping
تجزیه و تحلیل یک قاب دوربین با پنل 2 بعدی و زوم
Analyzing a Camera frame with 2D Pan and Zoom
2. کار با دوربین
2. Working with Cameras
نمایش دوربینهای بزرگتر در نمای
Displaying Cameras larger in the view
دستکاری فاصله هدف فیزیکی
Manipulating Physical Target Distance
گزینه های Safe Frames را انتخاب کنید
Choosing Safe Frames options
جبران قاب با لنز Shift
Offsetting the frame with Lens Shift
قفل در پنل سلسله مراتب تغییر می کند
Locking transforms in the Hierarchy panel
3. جعل و انیمیشن
3. Rigging and Animation
تشخیص مشکلات انیمیشن دوربین
Recognizing camera animation issues
چرخش در سیستم مختصات گیمبال
Rotation in the Gimbal coordinate system
انتخاب سفارش چرخش
Choosing rotation order
ساخت دوربین برای انیمیشن
Rigging a camera for animation
Keyframing کامیون یا شلیک ردیابی
Keyframing a truck or tracking shot
چرخش تابه keyframing
Keyframing pan rotation
Keyframing یک دوربین دالی
Keyframing a camera dolly
بزرگنمایی کلید بزرگنمایی با زمینه نمایش
Keyframing a zoom with Field of View
4. انیمیشن دوربین ترکیبی
4. Compound Camera Animation
صفحه کلید را تنظیم کنید
Keyframing a track-pan
تنظیم کلید شیب پایه
Keyframing a pedestal-tilt
جعل و انیمیشن شلیک جرثقیل
Rigging and animating a crane shot
تقلب برای پیاده روی مسیر
Rigging for a Path walkthrough
متحرک کردن یک پیمایش در یک مسیر
Animating a walkthrough on a path
چرخاندن کلیدها در یک مسیر
Keying rotations on a path
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات