نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
FBX یک قالب فایل اصلی در سراسر VR و صنعت بازی است. این دوره به شما کمک می کند تا درک کنید که Houdini چگونه با آن ارتباط برقرار می کند ، از جمله وارد کردن صحنه های پیچیده ، صادرات انیمیشن و عیب یابی مشکلات رایج. قالب فایل FBX در VR و Realtime رایج است اما می تواند چالش هایی برای گردش کار مبتنی بر گره Houdini ایجاد کند. در این دوره ، Houdini: FBX Workflows برای VR ، خواهید آموخت که چگونه به راحتی بین صحنه های Houdini و پرونده های FBX رابط کنید. ابتدا یاد خواهید گرفت که چطور جریان کار Houdini با سایر نرم افزارها مقایسه شده و با ویژگی های رایج صادرات مانند Normals و Material Groups مطابقت دارد. در مرحله بعدی ، کارت هایی رو به دوربین ایجاد می کنید که با زیرکی از ویژگی های تنظیم شده در Houdini برای ایجاد تغییرات سایه در UE4 ، همه از طریق صادرات استاندارد FBX ، استفاده می کنند. سرانجام ، شما می آموزید که چگونه FBX پیچیده وارد کنید ، هندسه داخل Houdini را وارد کنید و تحریک کنید و مش های پروکسی را که دارای دارایی های قهرمان با طرح اولیه در UE4 هستند ، صادر کنید. وقتی دوره را به پایان رسانید ، درک عمیق تری از نحوه کار Houdini و FBX و همچنین نحوه به حداکثر رساندن داده های جریان یافته خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: SideFX Houdini ، Unreal Engine 4.16 یا جدیدتر.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مبانی FBX
FBX Basics
-
گردش کارهای هودینی
Houdini's Workflows
-
ایجاد عادی
Creating Normals
-
گروه های سایه انداز
Shading Groups
-
سلسله مراتب
Hierarchies
کارتهایی که با دوربین روبرو می شوند و می چرخند
Cards That Face Camera and Rotate
-
ساخت کارت
Making Cards
-
RBD به FBX
RBD To FBX
-
گرایش
Orientation
-
صاف کردن
Smoothing
مقیاس گذاری و صفات اضافی در غیر واقعی
Scaling and Additional Attributes in Unreal
-
ویژگی های متحرک
Animating Attributes
-
عملکرد متناسب
Fit Function
-
راه اندازی ویژگی
Attribute Setup
-
مواد
Materials
مصرف فایلهای پیچیده FBX برای تحریک و تحریک
Ingesting Complex FBX Files to Animate
-
بلعیدن فایلها
Ingesting Files
-
آماده سازی
Preparation
-
در حال اجرا
Instancing
-
انیمیشن
Animation
کپی و در انیمیشن
Copying and Instancing to Animation
-
صادرات و واردات
Export Import
-
جایگزینی جعبه
Box Replacement
-
نقشه ها قسمت 1
Blueprints Part 1
-
نقشه ها قسمت 2
Blueprints Part 2
نمایش نظرات