نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این جلد از خط تولید بازی Indie ، ما در مورد روند استفاده شده برای ایجاد دارایی های متحرک برای Unity با کمک Maya LT ، نسخه مایا که به طور خاص به سمت هنرمندانی تمایل دارد که دوست دارند بازی های خود را بسازند ، یاد خواهیم گرفت ... گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 57 Indie Game Pipeline Volume 7: Ross Character Character و انیمیشن 5 ساعت 53 متر 4 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
Indie Game Pipeline Volume 7: Ross Character Character و انیمیشن
Indie Game Development Pipeline Volume 7: Boss Character Rigging and Animation
-
تنظیم صحنه و افزودن اتصالات پا
Setting up the Scene and Adding Leg Joints
-
اصلاح سریع اتصالات در مایا
Quickly Modifying the Orientation of Joints in Maya
-
زنجیره مشترک اولیه خود را به پایان برسانید و آن را به طرف مقابل معکوس کنید
Finishing Our Initial Joint Chain and Mirroring It to the Opposite Leg
-
ایجاد اتصالات برای ریشه و بالاتنه
Creating Joints for the Root and Upper Body
-
ایجاد استخوان فک
Creating a Jaw Bone
-
تنظیم اتصالات برای چشم و پلک های رئیس
Setting up Joints for the Boss's Eye and Eyelids
-
افزودن مفاصل برای ابرو
Adding Joints for the Eyebrows
-
ایجاد اتصالات برای درختان بالای سر شخصیت
Creating Joints for the Trees on Top of the Character's Head
-
تقسیم بندی زنجیره های مشترک در مایا
Segmenting Joint Chains in Maya
-
شروع از بازوی Character
Starting on the Character's Arm Chain
-
افزودن استخوان انگشت
Adding Finger Bones
-
پاکسازی استخوان های انگشت ما
Cleaning up Our Finger Bones
-
بررسی جهت بازوی زنجیره ای و استفاده از MEL برای تغییر مسیر اتصالات
Checking the Arm Chain's Orientation and Using MEL to Reorient Joints
-
نهایی کردن اتصالات انگشتان و آینه زنجیر بازوی ما
Finalizing the Orientation of Our Finger Joints and Mirroring Our Arm Chain
-
پوست و پلک رئیس را پوست بکشید
Skinning the Boss's Eye and Eyelids
-
پوست دادن ابروها
Skinning the Eyebrows
-
پوست درختان بالای سر رئیس
Skinning the Trees on Top of the Boss's Head
-
صحافی بدن شخصیت
Binding the Character's Body
-
وزنه های نقاشی
Painting Weights
-
وزن های آینه
Mirroring Weights
-
استفاده از MEL برای جستجوی خوشه های پوستی و اتصالات پوستی
Using MEL to Search for Skin Clusters and Skin Joints
-
حفظ حجم در بازوها
Maintaining Volume in the Forearms
-
آینه کردن اتصالات پیچ و تاب ما
Mirroring Our Twist Joints
-
تکمیل دکل پیچ بازوی ما
Completing Our Forearm Twist Rig
-
افزودن اشیاlu نفوذی به مشبک بسته شده
Adding Influence Objects to a Bound Mesh
-
ایجاد یک کنترل جهانی
Creating a Global Control
-
ایجاد کنترل های پا
Creating Leg Controls
-
افزودن حرکت شناسی معکوس به پاها
Adding Inverse Kinematics to the Legs
-
پایان دادن به کنترل های پا
Finishing Our Foot Controls
-
کنترل زانوها
Controlling the Knees
-
راه اندازی یک کنترل مرکز ثقل
Setting up a Center-of-gravity Control
-
کنترل فک
Controlling the Jaw
-
کنترل پلک ها
Controlling the Eyelids
-
حذف مقادیر افست روی اشیاra محدود
Removing Offset Values on Constrained Objects
-
ایجاد کنترل های ابرو
Creating Brow Controls
-
پایان دادن به کنترل های ابرو ما
Finishing Our Brow Controls
-
کنترل درختان بالای سر رئیس
Controlling the Trees on Top of the Boss's Head
-
تنظیم کنترل ها برای بازوها
Setting up Controls for the Arms
-
اضافه کردن کنترل های آرنج
Adding Elbow Controls
-
شروع با کنترل های انگشت رئیس
Starting on the Boss's Finger Controls
-
تکمیل طرح کنترل های انگشتی ما
Completing the Layout of Our Finger Controls
-
پایان دادن به انگشتان
Finishing the Fingers
-
دکل ما را دوباره بررسی کنید و مجموعه های انتخابی را با MEL ایجاد کنید
Double-checking Our Rig and Creating Selection Sets with MEL
-
تنظیم صحنه ما برای انیمیشن
Setting up Our Scene for Animation
-
مسدود کردن در توالی مقدمه رئیس
Blocking in the Boss's Intro Sequence
-
خشن در واکنش رئیس به بازیکن
Roughing in the Boss's Reaction to the Player
-
با سست کردن فرم سفت و سخت خود ، رئیس را مسدود کنید
Blocking in the Boss as He Loosens up His Rigid Form
-
متحرک کردن غرش رئیس
Animating the Boss's Roar
-
پایان دادن به افراط برای رئیس غرش
Finishing the Extremes for the Boss's Roar
-
نهایی کردن مجوز مسدود کردن اولیه ما
Finalizing Our Initial Blocking Pass
-
دور دوم مسدود کردن
Second Round of Blocking
-
زمان بندی مجدد عملکرد رئیس
Re-timing the Boss's Performance
-
نهایی کردن تنظیمات زمان بندی انیمیشن افتتاحیه رئیس
Finalizing Our Timing Adjustments of the Boss's Opening Animation
-
اولین پاس پرداخت ما
Our First Polishing Pass
-
پاس دوم پرداخت
A Second Polishing Pass
-
از بین بردن حرکات سفت و سخت و تنظیم دقیق قوس ها
Eliminating Rigid Movements and Fine-tuning Arcs
-
نهایی کردن انیمیشن
Finalizing the Animation
-
انیمیشن با کارایی در ذهن
Animating with Efficiency in Mind
-
تحت فشار قرار دادن درخواست و صادرات انیمیشن های ما
Pushing Appeal and Exporting Our Animations
نمایش نظرات