آموزش Unity Tutorials - The Doozy Game Series

دانلود Unity Tutorials - The “Doozy Game Series”

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

نمای کلی دوره: توسعه بازی Unity برای مبتدیان

آماده اید که سفری هیجان انگیز به دنیای توسعه بازی را آغاز کنید؟ به «سری بازی Doozy» خوش آمدید، یک دوره مبتدی دوستانه Unity که به طور خاص برای توسعه دهندگان جوان مشتاق بازی ساخته شده است. در این دوره، شما عمیقاً به اصول توسعه بازی، تسلط بر کدنویسی در سی شارپ و ایجاد محیط های سه بعدی پر جنب و جوش خواهید پرداخت. در پایان، شما یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب با شخصیت اصلی ما، Doozy، با چالش‌ها و ماجراجویی‌ها ایجاد خواهید کرد.  

برای محتوای سرگرم‌کننده و جذاب آماده شوید!

در این ماجراجویی به ما بپیوندید!

در طول این دوره، هر آموزش به گونه ای طراحی شده است که مهارت های شما را گام به گام ایجاد کند و از درک کامل اصول طراحی یونیتی و بازی اطمینان حاصل کند. بیایید نگاهی گذرا به آنچه خواهید آموخت:

نکات مهم آموزشی:

آموزش شماره 1: شروع به کار با Doozy  

سفر خود را با زنده کردن شخصیت جذاب ما، دوزی، آغاز کنید! شما اصول اولیه حرکت و پریدن را یاد خواهید گرفت و زمینه را برای یک بازی هیجان انگیز آماده خواهید کرد. هنگام کاوش در یک محیط جنگلی قدیمی جادویی، کنترل کننده شخصیت و دوربین فالو مجازی یونیتی را کشف کنید. این آموزش پایه دنیایی از امکانات را باز می کند!

آموزش شماره 2: Doozy جمع آوری خرگوش ها با چالش های جدید روبرو می شود

به دوزی در تلاش او برای جمع آوری خرگوش های شایان ستایش بپیوندید! در این آموزش، شما Bunnies را متحرک می کنید، یک سیستم امتیازدهی را پیاده سازی می کنید و با یک NPC دوستانه به نام Joleen دیالوگ ایجاد می کنید. اما مراقب باشید! دوزی با چالش‌های جدیدی مواجه می‌شود، از جمله همراهی که به دشمنی بدجنس تبدیل می‌شود. همچنین یاد خواهید گرفت که یک منوی Game Over ایجاد کنید و یک دشمن ترول را با هوش مصنوعی اولیه معرفی کنید.

آموزش شماره 3: روباه تبدیل به یک دشمن می شود

ماجراجویی را ادامه دهید تا همراه فاکس را به دشمن تبدیل کنید! این آموزش بر روی به روز رسانی سیستم مدیریت سلامت Player و اصلاح مکانیک گیم پلی تمرکز دارد. در حالی که Doozy با این دشمن جدید روبرو می شود، بازی خود را آزمایش کرده و کامل کنید و مطمئن شوید که همه چیز یکپارچه جریان دارد.

آموزش شماره 4: دوزی سنگ های جادویی را جمع آوری می کند

Doozy را با سنگ‌های جادویی تجهیز کنید تا از تهدیدات جدید، از جمله Orc جلوگیری کنید! نحوه پیاده سازی مکانیک پرتاب، ردیابی آیتم ها در رابط کاربری و ایجاد یک هوش مصنوعی دشمن پیچیده تر را بیاموزید. این آموزش مهارت های کدنویسی شما را افزایش می دهد و در عین حال تصاویر و مکانیک بازی شما را بهبود می بخشد.

آموزش شماره 5: شکار قارچ جادویی

به دوزی در تلاش برای شفای قارچ‌های جادویی که در سراسر جنگل پنهان شده‌اند، کمک کنید. شما متوجه خواهید شد که چگونه قارچ ها را به طور تصادفی تخم ریزی کنید و مکانیک شفابخش را پیاده سازی کنید، همه اینها در حالی که روی نوشتن کد هوشمند و قابل استفاده مجدد تمرکز می کنید. در مفاهیم پیشرفته تری که عملکرد بازی شما را افزایش می دهد، شیرجه بزنید.

آموزش شماره 6: سنگ های جادویی جستجوگر گرما و درمان دستی

بازی خود را با سنگ های جادویی Heat-Seeking که دشمنان را هدف قرار می دهند، ارتقا دهید! یاد بگیرید که موجودی خود را برای درمان دستی قارچ مدیریت کنید و استراتژی را به بازی خود اضافه کنید. این آموزش همچنین بر بهینه‌سازی اسکریپت‌های موجود برای عملکرد بهتر و مدیریت خطا، همراه با تصاویر مرجع دقیق برای راهنمایی شما تمرکز دارد.

نتیجه: سفر توسعه بازی شما در انتظار است!

در پایان این دوره، شما نه تنها یک بازی مهیج و کاملا کاربردی ایجاد کرده اید، بلکه به درک قوی از Unity، C# و اصول اساسی طراحی بازی نیز دست یافته اید. هر آموزش مبتنی بر آخرین آموزش است و به شما اطمینان می دهد که به طور مداوم مهارت های خود را یاد می گیرید و توسعه می دهید.

آماده شوید تا خلاقیت خود را آزاد کنید و به دوزی کمک کنید تا در ماجراجویی هایش پیمایش کند!

آنچه خواهید آموخت

- اصول توسعه بازی با استفاده از Unity.

- مفاهیم برنامه نویسی C# که برای طراحی بازی طراحی شده است.

- تکنیک هایی برای ایجاد محیط های سه بعدی تعاملی.

- نحوه متحرک سازی شخصیت ها و مدیریت مکانیک بازی.

- استراتژی‌هایی برای پیاده‌سازی عناصر رابط کاربری و سیستم‌های امتیازدهی.

- بهترین روش‌ها برای کدنویسی، اشکال‌زدایی، و اصلاح بازی.

- چگونه بازی خود را منتشر کنید و آن را با جهان به اشتراک بگذارید.

آیا شرایط یا پیش نیازهای دوره وجود دارد؟

- اشتیاق به توسعه بازی و میل به یادگیری!

- یک رایانه با Unity نصب شده (نسخه رایگان کافی است).

- هیچ تجربه قبلی در برنامه نویسی لازم نیست - فقط اشتیاق!

این دوره برای چه کسانی است:

- توسعه دهندگان جوان مشتاق بازی مشتاق یادگیری و ایجاد.

- مبتدیانی که به دنبال راهنمای گام به گام توسعه بازی هستند.

- هر کسی که علاقه مند به تقویت مهارت های کدنویسی و طراحی خود از طریق پروژه های عملی است.

آماده ای برای شروع سفر توسعه بازی خود؟ بیایید وارد شویم و چیزی شگفت انگیز ایجاد کنیم.
توجه:  همه کد منبع و اسناد گسترده برای پشتیبانی از سفر شما گنجانده شده است.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • افزودن یک انیمیشن "Get Hit" در Player Adding a ‘Get Hit’ animation on the Player

  • آموزش 2: مقدمه Tutorial 2 : Introduction

  • اسکریپت های Magic Stone: MagicStone.cs & StoneV2.cs Magic Stone Scripts: MagicStone.cs & StoneV2.cs

  • نمای کلی اسکریپت مدیر بازی - چگونه کار می کند Game Manager Script Overview - How it works

  • قابلیت پرش و جزئیات سفارشی سازی (بازنگری و بررسی نحوه عملکرد آن) Jump Ability & Customization Details (Recap & Review How it works)

  • Orc را وارد کنید و تنظیمات او را آماده کنید Import the Orc & Prepare his Setup

  • آموزش 2: بررسی اجمالی موضوعات Tutorial 2 : Topics Overview

  • مدیر بازی: GameManager.cs Game Manager: GameManager.cs

  • Spawn Bunnies Around Player با Spawner Script به جای قرار دادن دستی Spawn Bunnies Around Player with Spawner Script instead of manual placement

  • مقدمه Introduction

  • Doozy Series: Canvas Tree - دوربین مجازی - دوربین اصلی Doozy Series: Canvas Tree - Virtual Camera - Main Camera

  • دشمن اورک: OrcLocomotion.cs; EnemyHealth.cs The Orc Enemy: OrcLocomotion.cs; EnemyHealth.cs

  • آموزش 5: مروری بر موضوعات Tutorial 5 : Topics Overview

  • پردازش پست Post Processing

  • DoozySeriesTut3Mod3 DoozySeriesTut3Mod3

  • PROJECT Checkpoint از طریق ماژول 1.10 PROJECT CHECKPOINT through Module 1.10

  • تعاریف پایه Basic Definitions

  • مرجع اسکریپت حرکت بازیکن اصلی (اسکریپت خود را مقایسه کنید) Basic Player Movement Script Reference (Compare your Script)

  • قارچ(ها) را برای برداشت توسط بازیکن آماده کنید Prepare the Mushroom(s) for pickup by the Player

  • Doozy & The Mean Troll درس پیشرفته با استفاده از Emerald AI V1 Doozy & The Mean Troll Advanced Lesson using Emerald AI V1

  • مدیر امتیاز: ScoreManager.cs Score Manager: ScoreManager.cs

  • سری Doozy: Mod2.1 تا 2.6 Project Checkpoint Doozy Series: Mod2.1 to 2.6 Project Checkpoint

  • اعمال Healing به Player - گزینه های در نظر گرفتن طراحی Apply Healing to Player - Design Consideration Options

  • مدیران Spawn: NPCSpawnerV1.cs Spawn Managers: NPCSpawnerV1.cs

  • توانایی های Doozy را ارتقا دهید تا بتوانید حمله کنید Upgrade Doozy’s Abilities to be able to Attack

  • آموزش 4: مروری بر موضوعات Tutorial 4 : Topics Overview

  • قارچ های مناسب را پیدا کنید (فروشگاه دارایی) Find Suitable Mushrooms (Asset Store)

  • حیوان خانگی روباهی که بازیکن را دنبال می کند - رفتار همراه A Fox Pet that Follows the Player - Companion Behavior

  • نکات عیب یابی برای رفع اشکال Spawn Manager Troubleshooting Tips for Spawn Manager bug fix

  • نقطه بازرسی پروژه (Mod4.1-4.3) Project Checkpoint (Mod4.1-4.3)

  • اجرای مرگ و آزمایش بازیکن Implement Player Death & Testing

  • Doozy، بازیکن قهرمان ما را معرفی می کنیم Introducing Doozy, our Hero Player

  • Project Checkpoint Mod2.11 تا 2.16 Project Checkpoint Mod2.11 to 2.16

  • نتیجه گیری دوره Doozy Series Doozy Series Course Conclusion

  • آموزش 5: مقدمه Tutorial 5 : Introduction

  • یک تایمر و شرایط بازی اضافه کنید Add a Timer and Game Over Conditions

  • پروژه: بیایید یک بازی بسازیم! Project: Let's Make a Game!

  • مرزهای نقشه بازی Game Map Boundaries

  • اورک را حرکت دهید، شناسایی کنید و با بازیکن مبارزه کنید Make the Orc Move, Detect & Fight the Player

  • Doozy Series Tutorial 6: Topics Overview Doozy Series Tutorial 6 : Topics Overview

  • به‌روزرسانی امتیاز و رابط کاربری (UI) Update Score & User Interface (UI)

  • ایجاد یک سیستم تحویل کالا: جزئیات Create an Item Pickup System: Details

  • آموزش 3: با Fox Attack & Doozy’s Death Setup ادامه دهید Tutorial 3 : Continue with Fox Attack & Doozy’s Death Setup

  • به روز رسانی برای منطق حمله، نوار سلامت بازیکن، مرگ و شرایط بازی بیش از حد Updates for Attack Logic, Player Health Bar, Death & Game Over conditions

  • مرجع اسکریپت: بررسی اسکریپت های نهایی (بازیکن و امتیاز) Script Reference: Final Scripts Review (Player & Score)

  • نقطه بازرسی پروژه (2.7-2.10) Project Checkpoint (2.7-2.10)

  • بافت ها و مواد را آماده کنید و شخصیت بازیکن خود را در صحنه قرار دهید Prepare Textures & Materials & Put our Player Character into the Scene

  • دوزی نحوه مبارزه با اورک را یاد می گیرد Doozy Learns How to Fight an Orc

  • ایجاد/به‌روزرسانی رابط کاربری برای نمایش نوار سلامتی پلیر (با استفاده از اسلایدر) Create/Update UI to Show Health Bar for Player (Using a Slider)

  • آموزش 4: مقدمه Tutorial 4 : Introduction

  • ایجاد/به‌روزرسانی رابط کاربری برای نمایش نوار سلامت برای پلیر (بازخوانی از پیاده‌سازی) Create/Update UI to Show Health Bar for Player (Recap of Implementation)

  • راهنمای واحد جهت گیری برای مبتدیان Unity Orientation Guide for Beginners

  • چگونه فاکس را پیدا کنیم و سپس به بازیکن حمله کنیم - رفتار دشمن How to make the Fox Find and then Attack the Player - Enemy Behavior

  • مدیر قارچ: MushroomManager.cs Mushroom Manager: MushroomManager.cs

  • منابع دارایی اضافی برای بازی شما (اختیاری) Additional Asset Resources for your Game (Optional)

  • افزودن افکت صدای ضربه در زمانی که بازیکن آسیب می بیند Adding a Hit Sound Effect when Player takes Damage

  • نکات و پیشرفت های اضافی: صدا/کمک/خروج/میکسر صوتی/دوربین Extra Tips & Enhancements: Sound/Help/Quit/Audio Mixer/Camera

  • درباره موتور بازی Unity (مفاهیم و تعاریف کلیدی) About The Unity Game Engine (Key Concepts & Definitions)

  • آموزش 6: مقدمه Tutorial 6 : Introduction

  • The Fox Enemy: AiLocomotion.cs The Fox Enemy: AiLocomotion.cs

  • یک محیط مناسب برای اولین صحنه ما نصب کنید Install a Suitable Environment for Our First Scene

  • توضیح اسکریپت حرکت بازیکن (بررسی - نحوه عملکرد آن) Player Movement Script Explanation (Review - How it works)

  • جزئیات دوربین مجازی - پیکربندی ماشین سینما Virtual Camera Details - Cinemachine Configuration

  • تنظیم انیمیشن پیکاپ بازیکن Player pickup animation setup

  • مدیریت گفتگو: JoleenDialog.cs Dialog Management : JoleenDialog.cs

  • مدیریت تحویل کالا: ItemPickup.cs Item Pickup Management: ItemPickup.cs

  • ساخت یک بازی مستقل کامپایل شده - معرفی سریع Build a Compiled Standalone Game - Quick Intro

  • چگونه یک حساب Unity راه اندازی کنیم How to Set Up a Unity Account

  • پخش کننده: PlayerMovementV3.cs; PlayerHealth.cs; PlayerInventory.cs The Player: PlayerMovementV3.cs; PlayerHealth.cs; PlayerInventory.cs

  • Unity Hub: پروژه های یونیتی را از اینجا ایجاد کنید/باز کنید Unity Hub: Create/Open Unity Projects from here

  • چگونه یک گفتگوی اساسی برای صحبت با شخصیت دیگر ایجاد کنیم How to Make a Basic Dialog to Talk to another Character

  • حرکت ارک ها را پس از مرگ متوقف کنید Stop Orc Movement after Death

  • سنگ جادویی به دنبال گرما A Heat Seeking Magic Stone

  • راه اندازی اضافی در Unity از جمله Player Animator و UI Additional Set Up in Unity including Player Animator & UI

نمایش نظرات

آموزش Unity Tutorials - The Doozy Game Series
جزییات دوره
6h 28m
74
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Emile Du Toit
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emile Du Toit Emile Du Toit

کارشناس فناوری اطلاعات و توسعه دهنده بازی

سلام، من امیل دو تویت هستم!

با بیش از 30 سال تجربه فناوری اطلاعات، تخصص خود را در طراحی پایگاه داده، SQL، و برنامه نویسی، به ویژه در صنعت شبکه مخابراتی، ایجاد کرده ام. من مشتاق حل مشکلات و کمک به دیگران در رشد مهارت های فنی خود هستم.

در طول حرفه‌ام، من در موقعیت‌های رهبری برای شرکت‌های Fortune 500، از آفریقای جنوبی تا ایالات متحده، کار کرده‌ام. علاوه بر این، من بنیانگذار و مالک Mafuta Games Studio هستم.

در اوقات فراغت خود، من عاشق ایجاد نمونه های اولیه بازی و آموزش فناوری به توسعه دهندگان مشتاق هستم. من بیش از 10 بازی را در Unity توسعه داده ام و از اشتراک گذاری دانشی که در طول سال ها تجربه عملی به دست آورده ام لذت می برم.

در دوره‌های من به من بپیوندید، جایی که من مشتاقم به شما کمک کنم پتانسیل خود را در توسعه بازی و فناوری باز کنید!

"توسعه‌دهنده بازی متخصص فناوری اطلاعات | 30 سال رهبری فناوری | مربی توسعه بازی Unity"