معماری فرآیندها و ساختارهای کل پروژه را توصیف میکند، توان عملیاتی داده را در بخشهای مختلف پروژه تعیین میکند و به شما امکان میدهد پروژه را در آینده بهینهسازی و مقیاسبندی کنید.
معماران خوب اغلب افرادی هستند که از معماران بهتر یاد می گیرند. شاید به این دلیل باشد که برخی از الزامات مفهومی تقریباً در همه پروژه ها ذاتی هستند. هر یک از الزامات مفهومی به عنوان سؤالی فرموله می شود که معمار باید در طول پروژه از خود بپرسد. البته، برخی از سیستم ها ممکن است الزامات مفهومی حیاتی اضافی خود را داشته باشند.
با انواع معماری نرم افزار آشنا می شویم. ما قادر خواهیم بود معماری نرم افزاری ساده خود را ایجاد کنیم. ما قادر به استفاده و گسترش معماری نرم افزار خواهیم بود. در نتیجه، این دوره نه تنها برای معماران یا افرادی که قصد دارند یکی شوند مفید خواهد بود. و رهبران فنی گروه توسعه، توسعه دهندگان سطوح مختلف و آزمایش کنندگان.
در بخش اول، هدف اصلی دوره را آشکار می کنم. در بخش دوم با انواع معماری نرم افزار آشنا می شوید. در بخش سوم شما قادر خواهید بود معماری نرم افزاری ساده خود را ایجاد کنید. در بخش چهارم قادر به استفاده و گسترش معماری نرم افزار خواهید بود. در بخش پنجم تفاوت های ظریف معماری نرم افزار در نظر گرفته خواهد شد. شش بخش به شما کمک می کند بفهمید کدام بخش از دوره برای شما مفیدتر است.
موضوعات و ساختار دوره:
1. مقدمه
2. آشنایی با معماری نرم افزار.
2.1 مقدمه
2.2 اصول معماری نرم افزار.
2.3 محتوای معماری.
2.4 نمودارهای ساختاری استاتیک.
2.5 نمودارهای پویا.
2.6 نتیجه گیری.
3. ایجاد معماری نرم افزار.
3.1 مقدمه
3.2 نحوه شروع ایجاد معماری نرم افزار.
3.3 رابط و آنچه باید توصیف کند.
3.4 تعامل اجزا و اشیاء.
3.5 پایگاه داده. محتوا، اشیاء، تعامل.
3.6 نمودارهای پویا، چگونه انجام دهید و چرا به آنها نیاز دارید.
3.7 نتیجه گیری.
4. پشتیبانی و استفاده از معماری نرم افزار.
4.1 مقدمه
4.2 با معماری نرم افزار پس از ایجاد آن چه باید کرد.
4.3 اطلاعات مفید برای برنامه نویس در مورد معماری نرم افزار.
4.4 پشتیبانی از معماری نرم افزار.
4.5 گسترش معماری نرم افزار.
4.6 نتیجه گیری.
5. معماری نرم افزار سطح بعدی.
5.1 مقدمه
5.2 خلاصه ساختارهای اصلی.
5.3 تأثیر معماری نرم افزار بر زندگی آینده نرم افزار.
5.4 یک معمار نرم افزار یک حرفه نیست، بلکه یک فراخوان است.
5.5 دوازده اشتباه معماری.
5.6 نتیجه گیری.
6. نتیجه گیری و نتایج دوره. جمع بندی.
بنیانگذار و مدیر عامل شرکت IT-Bulls ، بنیانگذار بستر Learn-IT بنیانگذار و مدیر عامل شرکت IT-Bulls. خالق برنامه موبایل Learn-IT برای افرادی که می خواهند آماده مصاحبه و یادگیری جاوا شوند. مدرس با 4+ سال تجربه. مربی کلیدی جاوا در شرکت های برون سپاری. Andrii کمک می کند تا مهندسان نرم افزار جاوا را از صفر تا تعیین تکلیف اول به آنها آموزش دهد. دوره جاوا وی برای آموزش افرادی با دانش برنامه نویسی صفر استفاده می شود تا آنها را برای کار واقعی در شرکت های مختلف آماده کند. هنگامی که دوره های Andrii را می گذرانید می توانید مطمئن باشید که چیزهای درست را در کمترین زمان ممکن به روش صحیح فرا خواهید گرفت. تمام دوره های Andrii توسط داستان و موفقیت دانشجویان ثابت می شود. در گذشته همه مدرسان برنامه نویس حرفه ای نبودند. تجربه مهندسی زیاد به آندری اجازه داد تا شرکت IT خود را اداره کند. در طول تدریس ، آندری توجه دانش آموزان را فقط به مهمترین موارد متمرکز می کند.
ANDRII SVIATOBATKOتوسعه نرم افزار در PLC، MC، FPGA، MA. سرپرست تیم. نام من اندرو است. من رهبر یک تیم توسعه کوچک هستم. بیش از 20 سال تجربه به عنوان یک توسعه دهنده. بیش از 4 سال سابقه مدیریت پروژه توسعه نرم افزار در PLC ها، میکروکنترلرها، FPGA ها، برنامه های موبایل. تحصیلات: دانشگاه فنی ملی "موسسه پلی تکنیک خارکف"، دانشکده: "اتوماسیون و ابزار دقیق"، تخصص: "دستگاه ها و سیستم های پزشکی و بیوتکنیکی". گواهینامه های بین المللی شرکت زیمنس و اشنایدر الکتریک برای کار با PLC. گواهی منبع IT برای برنامه نویسی جاوا و فناوری های وب.
نمایش نظرات