آموزش مقدمه ای بر نورپردازی در مایا 2008

Introduction to Lighting in Maya 2008

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای نورپردازی و تکنیک های ضروری برای افزودن رئالیسم بیشتر هنگام رندر در مایا بیاموزید. Maya 7 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل‌های پروژه مورد نیاز است). گردش کار صرفه‌جویی در زمان برای نورپردازی و تکنیک‌های ضروری برای افزودن واقع‌گرایی بیشتر هنگام رندر در مایا را بیاموزید. شامل 3 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه - ایده آل برای هنرمندان جدید و مبتدی. نکات برجسته محبوب عبارتند از: مروری بر انواع نور مایا. راه اندازی سایه های نقشه عمق. استفاده از سایه های Raytrace. نرخ پوسیدگی نور; ایجاد منحنی های سفارشی شدت نور؛ کنترل آمار رندر برای هندسه. ایجاد جلوه های نوری حجمی. ایجاد سایه بان برای شبیه سازی منابع نور مرئی. افزودن مه محیطی به صحنه ها. شبیه سازی جلوه های دوربین واقعی با درخشش نور. پیوند نور؛ ایجاد گوبو و پروژکتور؛ تمرینات و سناریوهای نورپردازی کاربردی Maya 7 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر نورپردازی در مایا 2008 Introduction to Lighting in Maya 2008

  • نمای کلی چراغ های نقطه ای، نقطه ای و منطقه ای Overview of Point, Spot, and Area Lights

  • مروری بر نورهای محیطی، جهتی و حجمی Overview of Ambient, Directional, and Volume Lights

  • کنترل رنگ، شدت و نرخ پوسیدگی نور Controlling a Light's Color, Intensity, and Decay Rate

  • کاوش در ویژگی های نورپردازی منحصر به فرد نورهای محیطی Exploring the Unique Lighting Properties of Ambient Lights

  • درک ویژگی های اساسی نور نقطه ای Understanding the Essential Attributes of the Spot Light

  • استفاده از درب انبار برای تغییر پرتو نور نقطه ای Using Barn Doors to Alter the Spot Light's Beam

  • استفاده از منحنی های شدت برای کنترل فروپاشی نور Using Intensity Curves to Control Light Decay

  • استفاده از منحنی های رنگ برای تغییر رنگ نور بر اساس فاصله Using Color Curves to Change Light Color Based on Distance

  • درک ویژگی های منحصر به فرد چراغ های حجمی Understanding the Unique Properties of Volume Lights

  • بررسی اجمالی جزئیات سایه های نقشه عمق Detailed Overview of Depth Map Shadows

  • گنجاندن سایه های Raytraced در صحنه های شما Incorporating Raytraced Shadows into Your Scenes

  • تنظیم آمار رندر اشیاء در صحنه شما Adjusting the Render Stats of Objects in Your Scene

  • استفاده از سایه بان ها برای تقلید از یک منبع نور مرئی Using Shaders to Mimic a Visible Light Source

  • دارای درخشش های نور برای جلوه های واقعی دوربین Incorporating Light Glows for Realistic Camera Effects

  • بررسی استفاده از مه نور برای ایجاد جلوه های نوری حجمی Exploring the Use of Light Fog to Create Volumetric Lighting Effects

  • با استفاده از پیوند نور و پیوند سایه Using Light Linking and Shadow Linking

  • استفاده از Gobos برای ایجاد الگوهای سایه پیچیده Using Gobos to Create Complex Shadow Patterns

  • تمرین روشنایی عملی (قسمت 1) Practical Lighting Exercise (Part 1)

  • تمرین نورپردازی عملی (قسمت 2) Practical Lighting Exercise (Part 2)

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر نورپردازی در مایا 2008
جزییات دوره
2h 59m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.