لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
روابط عمومی مبانی: آموزش رسانه
Public Relations Foundations: Media Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
از آنجایی که رسانه های سنتی، سایت های خبری 24 ساعته، توییتر و فیس بوک همگی برای جلب توجه با هم رقابت می کنند، پخش و دریافت پیام شما به روشی که می خواهید ممکن است دشوار باشد. در این دوره، کارشناس روابط عمومی Deirdre Breakenridge ویژگی های یک سخنگوی رسانه خوب، انتظارات از تعامل با روزنامه نگاران، چگونگی ارتقای پیام خود را با آمار و صدا، و نحوه ارائه پیام و پیام خود به کانال های رسانه ای خاص و مخاطبان را شناسایی می کند. .
مصاحبه ساختگی را در پایان دوره تماشا کنید و تکنیک ها و استراتژی های Deirdre را در عمل ببینید.
سرفصل ها و درس ها
1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation
Introduction
خوش آمدی
Welcome
1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation
1. The Prep Work
سخنگوی رسانه خود را انتخاب کنید
Selecting your media spokesperson
پنج نکته برای تنظیم دقیق پیام خود برای مصاحبه های رسانه ای
Five tips to fine-tune your messaging for media interviews
مصاحبه های خود را با داستان ها ، آمارها و نیش های صوتی محکم تقویت کنید
Enhance your interviews with stories, stats, and solid sound bites
1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation
2. What to Expect in a Media Interview
سؤالاتی که شما نمی خواهید بپرسید
Questions that you don't want asked
انتقال مکالمه به سرزمین راحت تر
Moving the conversation to more comfortable territory
دانستن روزنامه نگار خود
Knowing your journalist
1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation
3. Commanding Your Interview Presence
مصاحبه حضوری: نکاتی از ظاهر بیرونی تا اطمینان درونی
In-person interviews: Tips from outer appearance to inner confidence
شش نکته برای بهتر زبان بدن
Six tips to better body language
پنج روش برای آماده سازی برای صندلی گرم مصاحبه
Five ways to prepare for the interview hot seat
3. فرماندهی حضور در مصاحبه شما
3. Commanding Your Interview Presence
مصاحبه حضوری: نکاتی از ظاهر بیرونی تا اعتماد به نفس درونی
In-person interviews: Tips from outer appearance to inner confidence
پنج راه برای آماده شدن برای صندلی داغ مصاحبه
Five ways to prepare for the interview hot seat
شش نکته برای بهتر زبان بدن
Six tips to better body language
1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation
4. The Media Channels: Overcoming the Challenges
آماده سازی برای مصاحبه در سراسر چاپ / آنلاین / وبلاگ
Preparing for interviews across print/online/blog
آماده شدن برای مصاحبه در پخش / پادکست
Preparing for interviews across broadcast/podcasts
مصاحبه در اسکایپ و رسانه های اجتماعی
Interviewing on Skype and social media
آیا واقعاً رکوردی ندارد؟
Is anything really off the record?
1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation
Conclusion
مصاحبه مسخره: خوب / بد
Mock interview: Good/bad
مصاحبه مسخره: بررسی
Mock interview: Review
خداحافظ
Goodbye
نمایش نظرات
Linkedin (لینکدین)
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
مدیر عامل شرکت در ارتباطات عملکرد خالص
Deirdre K. Breakenridge مدیر ارشد اجرایی ارتباطات Pure Performance Communications است.
Breakenridge که از پیشکسوتان روابط عمومی و بازاریابی است ، از مدیران ارشد در سازمان هایی از جمله آکادمی تغذیه و رژیم درمانی ، شبکه جانبازان ستاره آبی ، JVC ، مشاوره گرفته است. Marketwired ، انجمن روابط عمومی آمریكا (PRSA) و سیسموس.
بركنریج نویسنده پنج كتاب Financial Times است. آخرین کتاب وی ، رسانه های اجتماعی و روابط عمومی: هشت روش جدید برای حرفه ای روابط عمومی ، در مه 2012 منتشر شد و به صورت چاپی و تمام قالب های دیجیتالی موجود است. از دیگر کتاب های وی می توان به بازگشت عمومی به روابط عمومی ، PR 2.0: رسانه های جدید ، ابزارهای جدید ، مخاطبان جدید ، مجموعه ابزارهای روابط عمومی جدید اشاره کرد ، و برند سایبری: ایجاد برند در اقتصاد دیجیتال .
براکنریج یک استاد کمکی در دانشگاه نیویورک (NYU) و یک مربی آنلاین برای UMass در بخش روزنامه نگاری Amherst است ، و او صحبت می کند در سطح ملی و بین المللی در مورد موضوعات روابط عمومی ، بازاریابی و ارتباطات رسانه های اجتماعی.
Breakenridge عضو PRSA است و در هیئت مدیره باشگاه تبلیغات نیوجرسی خدمت کرده است. او همچنین در هیئت مدیره انجمن شبکه های اجتماعی فعالیت می کند و با بنیانگذاران جنبش # 50 نمایش توانمندسازی زنان همکاری می کند و از طریق رسانه ها به زنان صدا و بستر می دهد. بازاریابی آنلاین TopRank از Breakenridge به عنوان بیست و پنج زنی که رسانه های اجتماعی را تحت تأثیر قرار می دهند ، نام برد و Traackr در سال 2014 Breakenridge را به عنوان بهترین شرکت کنندگان معرفی کرد. بنیانگذار #PRStudChat ، یک بحث پویا در توییتر است که به طور ماهانه برای دانشجویان روابط عمومی ، مربیان و متخصصان روابط عمومی برنامه ریزی می شود.
نمایش نظرات