آموزش آمادگی Cert: اصول وحدت

Cert Prep: Unity Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گواهی Unity شوید و به کارفرمایان نشان دهید که مهارت های Unity مورد نظر خود را دارند. شانس خود را برای رسیدن به آن کار رویایی با انجام کاری که بیشتر دوست دارید - ساخت بازی ها - بهبود ببخشید. این دوره به شما کمک می کند تا برای مبانی آزمون امتحان کاردانی مجاز گواهی کنید. با استفاده از این درس ها ، می توانید دانش خود را در مورد طراحی و برنامه نویسی بازی در برابر یک معیار مهارت تأیید کنید و یک اعتبار حرفه ای برای کمک به برقراری ارتباط توانایی های خود با کارفرمایان کسب کنید. مربی آلن تورن اهدافی مانند ایجاد یک پروژه جدید ، افزودن و دستکاری اشیا game بازی ، سازماندهی و بهینه سازی کار شما و وارد کردن و استفاده از دارایی های برنامه های دیگر مانند مش ، بافت و صدا را پوشش می دهد. هر درس باید دانش شما را تازه کند و شما را برای س questionsالات واقعی که در آزمون با آن روبرو می شوید آماده کند.

درباره برنامه صدور گواهینامه در https://certification.unity.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.
موضوعات شامل:
  • ایجاد یک پروژه در Unity
  • پیمایش در رابط
  • افزودن و حذف اشیا game بازی
  • تبدیل اشیا game بازی
  • مقایسه اشیا stat ساکن و پویا
  • واردات دارایی
  • مدیریت پوشه ها ، سلسله مراتب و صحنه ها
  • کار با مش ، بافت و صدا
  • ساخت پیش ساخته

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • برای صدور گواهینامه وحدت آماده شوید Prepare for Unity certification

  • پرونده های همراه Companion files

1. رابط ویرایشگر 1. Editor Interface

  • معرفی وحدت Introducing Unity

  • نصب وحدت Installing Unity

  • ایجاد پروژه ها Creating projects

  • پانل های رابط Interface panels

  • برگه صحنه Scene tab

  • صحنه در مقابل حالت بازی Scene vs. Game mode

2. طراحی سطح 2. Level Design

  • اضافه کردن و از بین بردن اشیاء بازی Adding and removing game objects

  • مشاهده در برگه صحنه Viewing in the Scene tab

  • تبدیل اشیاء بازی Transforming game objects

  • بازرس اشیاء Object Inspector

  • سلسله مراتب Hierarchies

  • خراب کردن Snapping

  • استاتیک در مقابل پویا Static vs. dynamic

3. مدیریت پروژه 3. Project Management

  • فروشگاه دارایی The Asset Store

  • واردات دارایی Importing assets

  • پوشه ها و سازمان Folders and organization

  • سلسله مراتب و مدیریت صحنه Hierarchies and scene management

4- مدیریت دارایی 4. Asset Management

  • صادرات دارایی Exporting assets

  • مش Meshes

  • بافت Textures

  • سمعی Audio

  • دارایی ها و اشیاء بازی Assets and game objects

  • prefabs Prefabs

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش آمادگی Cert: اصول وحدت
جزییات دوره
2h 2m
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
17,180
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.