آموزش آمادگی Cert: اصول وحدت

Cert Prep: Unity Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گواهی Unity شوید و به کارفرمایان نشان دهید که مهارت های Unity مورد نظر خود را دارند. شانس خود را برای رسیدن به آن کار رویایی با انجام کاری که بیشتر دوست دارید - ساخت بازی ها - بهبود ببخشید. این دوره به شما کمک می کند تا برای مبانی آزمون امتحان کاردانی مجاز گواهی کنید. با استفاده از این درس ها ، می توانید دانش خود را در مورد طراحی و برنامه نویسی بازی در برابر یک معیار مهارت تأیید کنید و یک اعتبار حرفه ای برای کمک به برقراری ارتباط توانایی های خود با کارفرمایان کسب کنید. مربی آلن تورن اهدافی مانند ایجاد یک پروژه جدید ، افزودن و دستکاری اشیا game بازی ، سازماندهی و بهینه سازی کار شما و وارد کردن و استفاده از دارایی های برنامه های دیگر مانند مش ، بافت و صدا را پوشش می دهد. هر درس باید دانش شما را تازه کند و شما را برای س questionsالات واقعی که در آزمون با آن روبرو می شوید آماده کند.

درباره برنامه صدور گواهینامه در https://certification.unity.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.
موضوعات شامل:
  • ایجاد یک پروژه در Unity
  • پیمایش در رابط
  • افزودن و حذف اشیا game بازی
  • تبدیل اشیا game بازی
  • مقایسه اشیا stat ساکن و پویا
  • واردات دارایی
  • مدیریت پوشه ها ، سلسله مراتب و صحنه ها
  • کار با مش ، بافت و صدا
  • ساخت پیش ساخته

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • برای صدور گواهینامه وحدت آماده شوید Prepare for Unity certification

  • پرونده های همراه Companion files

1. رابط ویرایشگر 1. Editor Interface

  • معرفی وحدت Introducing Unity

  • نصب وحدت Installing Unity

  • ایجاد پروژه ها Creating projects

  • پانل های رابط Interface panels

  • برگه صحنه Scene tab

  • صحنه در مقابل حالت بازی Scene vs. Game mode

2. طراحی سطح 2. Level Design

  • اضافه کردن و از بین بردن اشیاء بازی Adding and removing game objects

  • مشاهده در برگه صحنه Viewing in the Scene tab

  • تبدیل اشیاء بازی Transforming game objects

  • بازرس اشیاء Object Inspector

  • سلسله مراتب Hierarchies

  • خراب کردن Snapping

  • استاتیک در مقابل پویا Static vs. dynamic

3. مدیریت پروژه 3. Project Management

  • فروشگاه دارایی The Asset Store

  • واردات دارایی Importing assets

  • پوشه ها و سازمان Folders and organization

  • سلسله مراتب و مدیریت صحنه Hierarchies and scene management

4- مدیریت دارایی 4. Asset Management

  • صادرات دارایی Exporting assets

  • مش Meshes

  • بافت Textures

  • سمعی Audio

  • دارایی ها و اشیاء بازی Assets and game objects

  • prefabs Prefabs

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش آمادگی Cert: اصول وحدت
جزییات دوره
2h 2m
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
17,180
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.