آموزش دنیای شما، فقط بهتر - توسعه روایت‌ها برای انیمیشن

Your World, Only Better – Developing Narratives for Animation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

پروژه چیست؟

کلاس شما را از مراحل منتهی به نوشتن فیلمنامه برای یک انیمیشن کوتاه راهنمایی می کند.

دانش‌آموزان تشویق خواهند شد تا تحقیقات، ایده‌ها و متن‌های خود را در هر مرحله با همکلاسی‌های خود به اشتراک بگذارند.

آنچه خواهید آموخت

می‌آموزید که چگونه تحقیقات و تجربیات روزانه را به ایده‌های فیلم روایی هدایت کنید.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه شخصیت‌های کاملاً برجسته را با داستان‌های غنی که باورپذیر و جذاب هستند ایجاد کنید.

شما دنیاهایی را که آنها در آن زندگی می کنند خلق خواهید کرد و آنها را مانند پشت دست خود خواهید شناخت.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه ستون فقرات ایده خود را ایجاد کنید و سپس آن را بیشتر پیش ببرید و با فکر کردن مانند یک بچه آن را عجیب تر کنید.

اهمیت بازخورد انتقادی را از طریق به اشتراک گذاشتن کار در حال انجام با همکلاسی‌ها، دوستان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، مرد در اتوبوس و غیره خواهید آموخت.  

از طریق بازخورد انتقادی و غرایز خود می‌آموزید که چگونه بفهمید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند و شر ضروری «کشتن عزیزانتان» چیست.

در طول مراحل، نکات و حکایات شخصی را در مورد اینکه چگونه با موضوع خود وسواس داشته باشید، چگونه وسواس داشته باشید، و چگونه به خودتان فشار بیاورید تا داستان های خود را عجیب تر و در عین حال به طرز شگفت آوری قابل قبول تر کنید، به اشتراک خواهم گذاشت.

مراحل پروژه

پروژه به فازها تقسیم خواهد شد.

1. تحقیق و توسعه
یادگیری روال تحقیق مداوم در مقاله‌ها، تصاویر، فیلم‌ها، رمان‌ها و غیره. همچنین می‌بایست هنرهای زیبای یادداشت روزانه را نیز در پیش بگیرید (مانند یک دختر 13 ساله)

2. تعریف مفهوم خود
ما از مرحله توسعه برای تقویت وسواس های شما و ایجاد مفهومی بر اساس آنها از طریق طوفان فکری استفاده خواهیم کرد.

3. رشد شخصیت
از طریق مصاحبه‌ها، یادداشت‌های روزانه و فیزیک، شخصیت‌های غنی و کاملاً درک شده را ایجاد خواهید کرد و انگیزه‌ها و خواسته‌های آنها را درک خواهید کرد.

4. توسعه جهانی
شما دنیایی را که این شخصیت ها در آن زندگی می کنند، از طریق فیزیک، منطق و قوانین محیط توسعه خواهید داد. تنها نقاشی مورد نیاز در این دوره شما را در حال ترسیم منظره چشم پرنده از سرزمینی که ایجاد کرده‌اید می‌بیند.

5. اسکریپت نویسی
در نهایت شما کار گاه طاقت فرسا شروع نوشتن در یک صفحه خالی را آغاز خواهید کرد. نوشتن خودکار، عبور از دیوارها (نه به معنای واقعی کلمه) و تمرکز بر بهترین ایده های خود را یاد خواهید گرفت.

کلاس برای چه کسی است؟

این کلاس برای هرکسی است که می‌خواهد مهارت‌های داستان‌سرایی خود را با یادگیری نحوه خلق روایت‌های خارق‌العاده و در عین حال باورپذیر از طریق تحقیق، توسعه شخصیت و تفکر مانند یک بچه توسعه دهد.

یک فیلمنامه برای یک انیمیشن کوتاه

تحقیق و توسعه - این زندگی شماست

  1. طوفان فکری اولیه

    وظیفه:

    ایده‌هایی را که مورد علاقه شما هستند مطرح کنید - این تمرین باید حدود 15 دقیقه طول بکشد.

    1. هر چیزی را یادداشت کنید - ترس، مداد شماره 2، احساس وارد شدن به حمام، یک عبارت خنده دار.

    2. فعلاً این موضوعات را مختصر نگه دارید - در صورت امکان بیش از یک جمله.

    3. اگر مشکل دارید، زیر عناوین - تصاویری، مکان‌ها، گفته‌های خنده‌دار، فیلم‌هایی که دوست دارید و غیره، طوفان فکری کنید.

    4. به یاد داشته باشید   - با چیزی که شما را مجذوب می کند پیش بروید - خودتان را سانسور نکنید

    - طوفان فکری اولیه من برای شکم را می توان در بخش منابع زیر یافت.

  2. تحقیق شخصی - یک دفترچه خاطرات را شروع کنید

    توجه: 

    قسمت دوم (تحقیق شخصی) و بخش سوم (تحقیقات خارجی) این واحد می توانند در کنار یکدیگر اتفاق بیفتند - آنها برای یکدیگر سودمند هستند.

    وظیفه:

    یک هفته را صرف نوشتن در دفتر خاطرات خود کنید.

    1.  هیچ راه درستی برای انجام این کار وجود ندارد. این را می توان در یک نوت بوک، دفترچه طراحی یا روی کامپیوتر انجام داد. اطمینان حاصل کنید که یک عنصر قابل حمل نیز دارید - چه "یادداشت" در تلفن شما یا یک نوت بوک کوچک برای سفر.

    2.  نکته مهم این است که بخواهید هر روز آن را انجام دهید. این برای چشمان کسی نیست، اما برای چشمان شما، کاری را انجام دهید که شما را راحت می کند.

    3. دفتر خاطرات معمول 14 ساله شما نیست.

            - این مربوط به هوشیاری است - بیشتر بیرون بروید، اجتماعی باشید، وقتی در اطراف راه می روید مراقب باشید. شما می خواهید دفتر خاطرات خود را با حکایات خنده دار، تکه های چیزهای بی اهمیت، یک جوک، یک عبارت، یک آهنگ، لحظه ای که بین دو نفر در خیابان می بینید، اتفاقاتی که برای شما رخ می دهد، احساس شما در درون، و آن احساس را پر کنید. مثل اگر مجبور بودید آن را تجسم کنید.

          - همچنین از نشانه‌های بصری در زندگی روزمره خود آگاه باشید زیرا این امر بعداً مفید خواهد بود. به عنوان مثال این کوکی مسخره ای که من درست کردم الهام بخش طراحی شخصیت یکی از فیلم هایم بود:

    4. If همچنین به نگه داشتن جعبه کوچکی از کارت‌های یادداشت با توصیف‌کننده‌های مختصر روی آنها کمک می‌کند. این خوب است که در ابتدای هر پروژه ورق بزنید تا ایده‌ها را تحریک کنید.

     

  3. تحقیقات خارجی - پایین سوراخ خرگوش

    وظیفه:

    درباره همه چیز تحقیق کنید

    1.  تحقیق:

    مقالات
    نمایش‌های رادیویی
    موسیقی‌ویدئوها
    موسیقی
    تصاویر
    ادبیات
    فیلم‌ها
    نمایش‌های تلویزیونی
    هر چیزی که به شما انگیزه می‌دهد، بخش‌هایی را استخراج کنید و آنها را در خود ذخیره کنید کامپیوتر. به طوفان فکری قبلی خود مراجعه کنید تا ایده هایی در مورد اینکه چه چیزی را در گوگل جستجو کنید و چه سوراخ های خرگوش را پایین بیاورید.

    2.  آن را مرتب نگه دارید - آن را به گونه ای دسته بندی کنید که برای شما منطقی باشد. به عنوان مثال:

    یک سند کلمه از پیوندهای آنلاین یا عصاره های طبقه بندی شده بر اساس علایق انسانی، علم و غیره.

    یک سند word از نقل قول های کتاب.

    پوشه ای از تصاویر که به دو دسته تصویری و تصویری جدا شده اند

    3.   مقالاتی که اغلب مفیدترین هستند عبارتند از: داستان های انسانی، علم، حیوانات، رویدادهای عجیب و غریب و غیره. به عنوان مثال:

    "نهنگ‌های قاتل حیواناتی اجتماعی هستند [نهنگ‌های قاتل ساکن مادام‌العمر نزد مادرانشان می‌مانند]."

    این می‌تواند الهام‌بخش یک فیلم کامل باشد - می‌توانید به تحقیق بیشتر در مورد نهنگ‌های قاتل، اقیانوس، دریا، دلتنگی، ماندن در کنار والدینتان برای زندگی، چه حسی و غیره ادامه دهید.

    4.   منابع مفید در زیر فهرست شده‌اند و می‌توان آن‌ها را به‌عنوان پیوندهایی در بخش سه منابع یافت.

    مقالات آنلاین

    مقالات روزنامه

    موسیقی ویدیوها + فیلم های کوتاه

    موزیک ویدیوها منبع خوبی هستند زیرا احساسات و روایت را اغلب بدون گفتگو در خود جای می دهند. موزیک ویدیوهای مدرن واقعاً مرزهای کاری را که با بودجه اندک می توان انجام داد، جابجا می کند. در اینجا چند نمونه وجود دارد و پیوندهایی به سایت‌های موزیک ویدیو در بخش منابع وجود دارد:

    پاسشن پیت - مثل روح گریه کن

    ادبیات آنلاین

    برای انیمیشن‌های روایی کوتاه، داستان‌های کوتاه می‌توانند الهام‌بخش باشند. مرجع عالی برای آرش داستان، مقداری که می توانید اضافه کنید و غیره.

    ادبیات

    علاوه بر اینکه برای توصیف بصری الهام‌بخش است، در توصیف وضعیت انسانی در یک جمله یا پاراگراف خوب نیز عالی است. این ممکن است برای همه مناسب نباشد، اما به نظر من جمع‌آوری نقل قول‌هایی از ادبیات و مرور آنها در ابتدای هر پروژه بسیار مفید است. همه فیلم‌های من از یک نقل قول نشات گرفته‌اند و اشاره به آن را می‌توانید در بخش منابع زیر پیدا کنید.

    برای مثال:

    شکم:

    او با پدرش به خانه رفت، وسط من به دنبال او رفت و من با پوسته من ماندم.

    بسیار بلند و باورنکردنی نزدیک

    رادیو و برنامه های گفتگو

    این برنامه‌ها اغلب موضوعی را انتخاب می‌کنند و به طور گسترده درباره آن تحقیق می‌کنند - می‌تواند منبع الهام خوبی برای کار شما باشد.

    فیلم و تلویزیون

    فیلم هایی را که دوست دارید تماشا کنید. سلیقه خود را سانسور نکنید و خود را مجبور نکنید چیزی را تماشا کنید که از آن لذت نمی برید. توجه داشته باشید که دوست دارید، شخصیت ها چگونه با هم تعامل دارند، از چه نوع طنز استفاده می کنند، سرعت آن چگونه است، چه نوع داستان هایی گفته می شود؟

    5. تصاویر

    تصویر می‌تواند برای فعال کردن ذهن شما بسیار الهام‌بخش باشد. می‌تواند روی موضوعی، مکانی و غیره که در مغز شما کمین کرده و شما حتی متوجه نشده‌اید، لمس کند. این تصویر از آیا شما از تاریکی می ترسید الهام گرفته از این تصویر است: 

     

یک وسواس انتخاب کنید

  1. یک وسواس را انتخاب کنید

    وظیفه 1:

    سه موضوع را انتخاب کنید.

    1. تم ها می توانند وسیع یا کوچک باشند. مضامین باید بیشتر مبتنی بر احساسات باشد تا بر اساس رویداد مانند خجالت، روابط عاشقانه، انتقام، خانواده و غیره.

    2. تحقیقاتی که تا کنون انجام داده اید باید شما را برای این کار بهتر آماده کرده باشد و زمینه ای را فراهم کند که برای الهام گرفتن از آن الهام بگیرید. اگر نیاز به الهام دارید، کارهایی را که در واحد یک انجام دادید بخوانید.

    وظیفه 2

    هنگامی که به سه مورد وسواسی دست یافتید، یکی را انتخاب کنید که بیشتر به آن وسواس دارید. دو مورد دیگر ممکن است بعداً به همراه داستان شما تبدیل شوند، اما در حال حاضر روی یکی تمرکز کنید.

    به خاطر داشته باشید:    خودتان را ویرایش نکنید - با دل و جرات خود پیش بروید و آن را شخصی کنید.

  2. تحقیق قسمت دوم - این بار شخصی است

    توجه: مانند واحد 1 - تحقیقات بیرونی و شخصی باید همزمان انجام شود زیرا برای دو طرف سودمند هستند.

    وظیفه 1. 

    تحقیقات بیشتری را تحت موضوعی که انتخاب کرده اید جمع آوری کنید

      - این می‌تواند مقالات، تصاویر، کتاب‌ها، موسیقی، DVDهای مرتبط با موضوع باشد. یادداشت برداری و مشاهدات. عناصری که شما را مجذوب خود می کند دنبال کنید.

    مطالعه موردی - شکم

    - به دوران کودکی و بلوغ فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که بهترین راه برای تحقیق این است که مثل یک بچه فکر کنم. من از کودکی شروع به تماشای تلویزیون و فیلم‌هایی کردم که دوست داشتم – آیا از تاریکی می‌ترسی، فایل‌های ایکس، الکس مک، گونی‌ها، ای‌تی، گرملین‌ها و غیره. 

    - از آنجایی که می‌دانستم می‌خواهم روی موضوع بلوغ تمرکز کنم، به آیین‌ها، افسانه‌ها و داستان‌های بومیان آمریکا نگاه کردم.

    - مشخص شد که من بیشتر جذب عناصر ترسناک و عجیب دوران کودکی شده ام، بنابراین در مورد آن نیز تحقیق کردم.

    - با نگاهی به فیلم‌هایی که حول محور غیرعادی بودند و از آن به خوبی از طریق تکرار، دوبله و غیره استفاده می‌کردند، درباره‌ی ترسناک و عجیب بیشتر تحقیق کردم (دیوید لینچ)

    وظیفه 2

    خاطرات و داستان های خود را که به طور خاص به موضوع مربوط می شود، یادداشت کنید. دوباره - مانند یک طوفان فکری به این موضوع نزدیک شوید - ذهن خود را به پیاده روی ببرید.

    مطالعه موردی - شکم

    - در مورد اینکه می خواهم بزرگ شوم و درست مثل خواهر بزرگترم باشم، نوشتم. چگونه آن خواهر بزرگتر با من مثل یک بیماری رفتار کرد. چقدر این احساس باعث شد که بخواهم در زمین فرو بروم. این منجر به فکر کردن درباره ترس کودکی من از شن روان شد، که منجر به تفکر من در مورد ترس ها و وسواس های عمومی دوران کودکی (بیگانه ها، ارواح، اقیانوس ها، مرگ) شد و اینکه چگونه ما در کودکی بیشتر روی این چیزها وسواس داریم.

    وظیفه 3

    از دوستان و خانواده بخواهید که حکایت هایی در مورد این موضوع به شما بگویند - از آنها سؤالات خاص یا سؤالات کلی بپرسید - هر چیزی که کمک می کند. این همچنین فرصت خوبی برای شروع گفتگو با همکلاسی های خود در این دوره است - سوالات مشابهی را از آنها بپرسید.

    مطالعه موردی - شکم

    - من علاقه مند بودم مثل یک بچه فکر کنم، بنابراین از دوستانم داستان هایی در مورد منطق بچه ها خواستم. این تمرین الگوهای زیادی را در نحوه رفتار کودکان از جمله اغراق، دروغگویی آشکار و تصورات نادرست در مورد نحوه عملکرد جهان نشان داد.

    به خاطر داشته باشید: هر چه اطلاعات بیشتری جمع آوری کنید، فرصت بیشتری برای الهام گرفتن خواهید داشت. غرق در اطلاعات نشوید - روی چیزهایی تمرکز کنید که برای شما جذاب هستند.

  3. گیلاس تحقیق خود را انتخاب کنید - فهرست آرزوها بسازید

    به خاطر بسپار

    هیچ چیز اصلی نیست. از هر جایی که با الهام طنین انداز می شود یا تخیل شما را تقویت می کند سرقت کنید. فیلم‌های قدیمی، فیلم‌های جدید، موسیقی، کتاب‌ها، نقاشی‌ها، عکس‌ها، شعرها، رویاها، مکالمات تصادفی، معماری، پل‌ها، تابلوهای خیابان، درختان، ابرها، بدنه‌های آبی، نور و سایه‌ها را ببلعید. فقط چیزهایی را برای سرقت انتخاب کنید که مستقیماً با روح شما صحبت می کنند. اگر این کار را انجام دهید، کار (و سرقت) شما معتبر خواهد بود. اصالت بسیار ارزشمند است. اصالت وجود ندارد و به خود زحمت ندهید که دزدی خود را پنهان کنید - اگر دوست دارید آن را جشن بگیرید. در هر صورت، همیشه گفته ژان لوک گدار را به خاطر بسپارید: "این چیزی نیست که شما چیزها را از کجا می گیرید، بلکه آنها را به کجا می برید.

    وظیفه

    1. همه چیزهایی را که تا به حال داشته اید مرور کنید و شروع به ساختن لیست آرزوهایی از همه چیزهایی کنید که دوست دارید در یک دنیای ایده آل در فیلم خود بگنجانید.

    - به خاطر داشته باشید: لزومی ندارد که مستقیماً به موضوع شما مرتبط باشد - ممکن است یک تصویر بصری یا مفهومی باشد که شما به طور خاص به آن علاقه دارید. به عنوان مثال با Belly من ویدیوی یوتیوب آهنگ نهنگ را در این مرحله قرار دادم، علیرغم اینکه مستقیماً به موضوع کودکی مربوط نمی شد.

    - از میان تحقیقات گسترده‌تر اولیه‌تان در واحد یک، تحقیقات خاص‌ترتان در واحد دو، گفتگو با دوستان، یادداشت‌های روزانه‌تان و غیره یکی را انتخاب کنید. همه چیز .

    2.  به بخش بندی لیست آرزوها کمک می کند. در اینجا چند نمونه آورده شده است، اما می توانید از هر عنوانی که دوست دارید استفاده کنید:

    + سناریوها

    + رویدادها

    + جوک

    + عبارات

    + مکان‌ها

    + استعاره های بصری

    + صدا

    + مراجع

    + تصاویر (عکاسی و مصور)

    + شخصیت‌ها

    + پایان ها

    + آغازها

    -        البته همه چیز به فیلم نهایی راه پیدا نمی کند - بهتر است ابتدا مقدار زیادی داشته باشید و سپس کوچکتر شوید.

خاص شوید

  1. یک درمان بنویسید

    وظیفه

    یک درمان بنویسید

    -        این فرآیند به شما امکان می دهد تحقیقات خود را ساختار دهید، آنچه را که برای شما مهم است انتخاب کنید و ایده های خود را روشن کنید.

    -         همچنین یک سند منسجم است که می توانید برای مشاوره و بازخورد با همکلاسی های خود به اشتراک بگذارید.

    1. تم اصلی خود را انتخاب کنید (موضوع فیلم خود) و دلایل انتخاب آن را شرح دهید

    2. موضوع ثانویه خود را انتخاب کنید (دستگاه ها و جزئیاتی که برای بیان داستان استفاده می کنید) و دلیل انتخاب آن

    3. تنظیمات خود را انتخاب کنید - مکان هایی که فیلم شما در آنها می گذرد.

    - مطالعه موردی - شکم

              - موضوع اصلی: داستان روی سن که حول رابطه بین من و خواهرم متمرکز است.

              - موضوع ثانویه: منطق بچه بودن - ترسناک، منطق بچه و دروغگویی معمولی.

              - تنظیمات: ساحل - محیطی منطقی برای رسیدن به سن بلوغ و وهم آلود بودن به دلیل معانی تعطیلات تابستانی و اسرارآمیز بودن اقیانوس.

    4. سرفصل های دیگر

     - لحن (طنز، شوخ طبعی، گول زدن، غم و اندوه)

     - سرعت (نحوه ویرایش - مراجع - اسکات پیلگریم، دیوید لینچ و غیره)

     - صدا (موسیقی، فولی، چه ارجاعی در مقایسه با آن)

     - زیبایی شناسی (دو بعدی، سه بعدی، استاپ موشن، کلاژ)

     - مراجع (فیلم، مقاله، رسانه، ادبیات مرتبط) 

     - تصاویر (تصاویر خود شما و سایر تصاویر مربوط به دنیایی که می‌سازید) 

    به خاطر داشته باشید - در این مرحله بیش از حد در جزئیات غرق نشوید - این یک سند ساده منسجم برای روشن کردن ایده های شما و به اشتراک گذاشتن با افراد دیگر برای بازخورد است.

    - می‌توانید درمان من برای شکم را در بخش منابع زیر مشاهده کنید.

  2. A تا Z فیلم شما

    وظیفه

    یک A – Z از فیلم خود ایجاد کنید.

    - آنچه به شما می رسد را بنویسید. برو روی مماس. حتی اگر در این تمرین به یک عنصر کوچک برخورد کنید که بر فیلم شما تأثیر می گذارد، ارزش آن را دارد.

    -        مانند درمان خود، می‌توانید A – Z خود را برای بازخورد با گروه به اشتراک بگذارید. ببینید افراد چه عناصری را قانع‌کننده‌تر می‌دانند.

    - می توانید A - Z من را از فیلم من Belly در بخش منابع زیر ببینید

  3. دستگاه ها

    وظیفه

    دستگاه‌هایی را برای نحوه بیان داستان انتخاب کنید.

    -        با استفاده از تحقیقات خود بر روی موضوعات اصلی و نحوه نمایش بصری و روایی آنها تمرکز کنید.

    - دستگاه‌ها اغلب از موضوعات ثانویه‌ای که در درمان خود بیان کردید، استخراج می‌شوند. آن‌ها عناصری هستند که موضوع شما را می‌گیرند و آن را وارد دنیایی شخصی‌تر و تخیلی‌تر می‌کنند که پیام شما را بیشتر پشتیبانی می‌کند.

    - آنها استعاره ها یا بازنمایی های انتزاعی برای احساسی هستند که می خواهید منتقل کنید.

    - مطالعه موردی - شکم:

              - عجیب و غریب و ترس - بررسی آنچه باعث ترس در کودکان می شود - مرگ اتفاقی، شن روان، رمز و راز اقیانوس

              - فیزیک - وقتی بچه هستید احساس می‌کنید می‌توانید هر کاری انجام دهید - از دیوارها فشار دهید، وقتی خجالت می‌کشید به زمین فرو بروید، اگر سریع‌ترین راه برای پایین آمدن است، بدن کسی را بفشارید.

              - دوست خیالی - ET تا کنون بزرگترین مرجع من شده بود - این دو شخصیت به قدری از نظر عاطفی به هم مرتبط می شوند که وقتی یکی بیمار می شود، با هم بدتر می شوند. با الهام گرفتن از این، از ابزار دوست خیالی برای ایجاد یک شخصیت پدری استفاده کردم که نشان دهنده عدم مسئولیت شما در کودکی و شر ضروری رها کردن آن است.

              - گودال شکم شما - به این فکر کردم که چه حسی دارد چیزی را پشت سر گذاشتن، احساسی را شناختم و سپس آن را از دست دادم - روی شکم تمرکز کردم - با اشاره به داستان بومی آمریکایی که قبلاً به آن برخورد کرده بودم و ایده احساس چیزی در گودال شکم.

              - آهنگ نهنگ - این باعث شد که این احساس "گودال شکمم" را با کلیپ یوتیوب آهنگ نهنگ جفت کنم - این ناله غم انگیز که دستگاهی ایده آل برای نمایش شنیدن از دست دادن چیزی پشت سر گذاشته شد.

    توجه - از آنجایی که دستگاه‌ها در داستان من بسیار کلیدی بودند، فکر کردم که در اینجا طوفان فکری آنها بسیار مفید است. اگر هنوز برای این مرحله آماده نیستید، می توانید بعداً به آن بازگردید. برخی افراد متوجه می شوند که واحد بعدی آنها را به کشف دستگاه هایی که می خواهند استفاده کنند هدایت می کند.

چیدمان

  1. نظریه فیلم

    وظیفه

    1. تئوری فیلم و انیمیشن را بخوانید

     - سایر نکات فیلمساز درباره نظریه فیلم را به صورت آنلاین و از منابع ارائه شده در زیر بخوانید.

    - مرتبط ترین آنها به این دوره

    است

               - اینها را هم اکنون بخوانید و بعداً با پیشرفت در اسکریپت به آنها بازگردید.

    2. شروع به پرسیدن این سؤالات از خود کنید:

    -        چه ژانری از فیلم می سازید - برومانس، رام کام، هیجان انگیز، وسترن، کمدی، روی سن.

    -        چرا متحرک است؟ با این انیمیشن چه کار می کنید که با اکشن زنده نمی توانید انجام دهید.

    -        چگونه داستان را تعریف می کنید:

    آیا بی صدا، مصاحبه، بر اساس کتاب، موسیقی مبتنی بر صدا، گفتگو، تصویری است؟

    -        برای چه کسی است؟

    -        می‌خواهید چه بگویید؟

    -        می‌خواهید مردم چه احساسی داشته باشند؟

    -        نمایش‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌هایی که تحسین می‌کنید چگونه به آنچه می‌خواهید دست یافته‌اند.

    3. این مرحله برای روشن کردن چند چیز طراحی شده است و مطمئن شوید که قبل از شروع طرح اولیه خود واقعاً می دانید چه چیزی برای شما مهم است.

    4. همچنین می‌توانید از این واحد برای پرسه زدن استفاده کنید - با خود به صورت word مکالمه داشته باشید، در یک دفترچه یادداشت، مغز خود را برای روشن کردن جزئیات بیشتر به پیاده روی ببرید. این فعالیت همیشه در هر مرحله از این دوره مفید است.

  2. چیدمان

    وظیفه

    نوشتن طرح بندی خود را شروع کنید

    1.  از نمودار «نقشه مرکزی/پارادایم شخصیت» به عنوان نقطه شروع استفاده کنید. لازم نیست دقیقاً به آن پایبند باشید - فقط باید یک راهنما باشد، با خیال راحت قوانین را زیر پا بگذارید.

    2. ساختار Pixar نیز مفید است:

     روزی روزگاری ___ بود. هر روز، ___. یک روز ___. به همین دلیل، ___. به همین دلیل، ___. تا بالاخره ___.

    به یاد داشته باشید - هنوز هیچ چیز ثابت نشده است - تنها چیزی که لازم است دکمه حذف است تا داستان، انگیزه ها یا مکان یک نفر را کاملاً ریشه یابی کنید - در این مراحل ابتدایی زیاد به آن وابسته نشوید - بازی کنید - همیشه برای تغییر آماده باشید.

    3. راه‌های زیادی برای ایجاد طرح‌بندی وجود دارد:

    - یادداشت های آن را روی دیوار خود ارسال کنید - این ترجیح شخصی من است زیرا می توانید همه چیز را در یک فضا ببینید.

    - کارت‌های یادداشت روی دیوار شما

    - یک سند Word

    توجه:  در این مرحله دفترچه یادداشت را توصیه نمی‌کنم، زیرا می‌خواهید در جابه‌جایی چیزها آزادی داشته باشید.

    4. هنگامی که یک ساختار اولیه را ترسیم کردید، از تحقیقات و ایده های قبلی خود استفاده کنید و آنها را در جدول زمانی قرار دهید که به نظر می رسد بسیار مرتبط هستند.

    - مطالعه موردی - شکم

              - می‌خواستم شکم زوزه‌کش نهنگ نقطه وسط فیلم باشد، بنابراین آن را آنجا گذاشتم.

              - عبارت "هی رفیق، دلم برایت تنگ شده" را در آخر قرار دادم زیرا بیشترین معنا را در آنجا داشت.

    5. برای کمک به فرآیند از خود سؤال بپرسید

    -        شخصیت اصلی چه می‌خواهد؟

    -        چگونه آن را پیدا می کنند؟

    -        چگونه آن را از دست می دهند؟

    -        تجلیل/اوج چیست؟

    -        چگونه به پایان می رسد؟ - برای من پایان کلید داستان است - من اغلب ابتدا پایان را انتخاب می کنم و سپس به عقب کار می کنم.

    6. عزیزان خود را بکشید

    - همانطور که قبلاً اشاره کردم در این مرحله زیاد به چیزی وابسته نشوید. همیشه این سوال را داشته باشید که چرا چیزی را که دارید انتخاب کرده اید.

    -        آیا پایان باید در ابتدا باشد؟

    -        آیا به صدا نیاز دارید یا اضافی است؟

    -        شناسایی کنید که چه چیزی در طرح بندی شما وجود دارد زیرا به آن پیوست شده اید و چه چیزی واقعاً به داستان کمک می کند. در Belly من بسیار به ایده یوفوها وابسته بودم، اما آنها بهترین راه برای بیان داستان نبودند، بنابراین مجبور شدم در این مرحله آنها را حذف کنم.

    7.   ادامه دهید - چیدمان شما باید از این به بعد یک فرآیند مداوم باشد - همچنان که شخصیت ها و جهان را در واحد زیر توسعه می دهید به آن بازگردید.

    8. وقتی از مفهوم و طرح‌بندی خود راضی هستید، آن را برای بازخورد با کلاس و افرادی که به آنها اعتماد دارید به اشتراک بگذارید.

    - انتقاد سازنده بخش مهمی از فرآیند است، به ویژه در طول توسعه. اکنون شنیدن بازخورد بهتر از زمانی است که تا حد زیادی در انیمیشن هستید.

    - به یاد داشته باشید: سلیقه هر کس متفاوت است - با دل و روده خود پیش بروید. اگر با بازخورد کسی موافق نیستید، مجبور نیستید آن را قبول کنید.

    داشتن پوستی ضخیم در طول فرآیند توسعه بسیار مهم است - چیزی که دوست دارید ممکن است فنجان چای همه نباشد، اما به این معنی نیست که باید آن را تغییر دهید - سعی کنید ترجیح شخصی یک نفر را به مشکلات واقعی داستان خود متمایز کنید. .

توسعه شخصیت، جهان و اسکریپت

  1. توسعه شخصیت - جعبه اسباب بازی خالی خود را می داند

    توسعه شخصیت

    شما باید شخصیت‌ها و انگیزه‌هایشان را درک کنید، مثل اینکه آنها خانواده خودتان هستند. شما می خواهید مردم به آنها اهمیت دهند. هر چند سناریوهایی که شخصیت‌هایتان را در آن قرار می‌دهید عجیب باشد، اگر آنها خودشان قابل ربط، باورپذیر و خنده‌دار باشند، در آن سفر با آنها همراه خواهید شد. شخصیت‌ها دنیایی را که در آن قرار می‌دهید زمین‌گیر می‌کنند.

    وظیفه 1

    چه تعداد شخصیت وجود دارد و چه روابطی با هم دارند

    - در مورد آنچه می خواهید بگویید و چند شخصیت باید آن را بگویید فکر کنید.

              - شکم به‌عنوان یک گروه بزرگ‌تر از شخصیت‌ها شروع شد و سپس برای گفتن داستان به چیزهای ضروری رها شد - بقیه چیزها فقط حواس‌پرتی را پرت می‌کرد.

              - این قانون Pixar را به خاطر بسپارید: 

    #5: ساده کنید. تمرکز. شخصیت ها را با هم ترکیب کنید. از مسیرهای انحرافی پرش کنید. احساس می کنید چیزهای ارزشمندی را از دست می دهید اما این شما را آزاد می کند.

    وظیفه 2

    شخصیت‌ها را بر اساس خود و افراد دیگر ایجاد کنید

    1. برای من بسیار مفید است که یک شخصیت را بر اساس خودم بنا کنم. این مستقیم ترین مرجع شما برای نحوه رفتار، نقص ها، ترس های او و غیره است.

    2. آنها شبیه چه سلبریتی هستند؟

              -  اگر آنها مانند بیل موری هستند درباره او تحقیق کنید، فیلم‌هایی را که او در آن حضور دارد تماشا کنید، رفتارها و شوخ طبعی‌های او را بررسی کنید - ببینید با چه کسی در آن فیلم‌ها بازی می‌کند - پویایی آنها چگونه است - یکی از شخصیت‌های دیگر شما است. آنها؟

    2. شخصیت‌های دوستان، خانواده و همکلاسی‌های خود را پایه گذاری کنید.

    پرسشنامه بنویسید

    - آن را برای دوستان، خانواده و افراد حاضر در این کلاس ارسال کنید.

    - با آن مانند یک کتاب اسلم رفتار کنید - سؤالات اساسی در مورد زندگی و علایق آنها و سپس سؤالات خاص تر مربوط به موضوع خود داشته باشید.

    - استخراج از پرسشنامه پروژه اخیر:

    • خودتان را در 3 جمله توصیف کنید
    • وقتی صبح از خواب بیدار می شوید چه می کنید؟
    • عادات بد شما چیست؟
    • چه فعالیت ها و ورزش هایی در مدرسه انجام می دادید؟
    • وقتی کوچیک بودی میخواستی چی بشی؟
    • اگر می‌توانستید در حال حاضر هر چیزی باشید، چه می‌شدید؟
    • بزرگترین دروغی که در کودکی گفتی چیست؟
    • بچه بدی بودی یا بچه خوبی؟
    • در مدرسه به چه کسی علاقه داشتید؟ آنها را توصیف کنید.
    • آیا آنها شما را دوست داشتند؟
    • چه چیزی شما را خوشحال می کند؟
    • نگران چه چیزی هستید؟
    • شرم آورترین چیزی که تا به حال برای شما اتفاق افتاده چیست؟
    • برای صبحانه چه می خورید؟
    • چه نوع افرادی جذب شما می شوند؟
    • بهترین توصیه ای که به شما شده است/به شخص دیگری داده اید چیست؟
    • بزرگترین ترس شما چیست؟
    • بزرگترین ترس غیر منطقی شما چیست؟
    • اگر می‌توانستید نام دیگری انتخاب کنید (در کودکی یا اکنون) چه نامی می‌بود؟
    • نام مستعار دوران کودکی شما چه بود؟
    • آیا از تاریکی می ترسی؟
    • آیا به ارواح اعتقاد دارید؟

     - برخی سؤالات به معنای کلی مفید خواهند بود - داستان‌ها یا حکایت‌های کوچکی که می‌گویند را می‌توان به جنبه‌هایی از داستان تبدیل کرد تا شخصیت خاص.

    -        مطمئن شوید که به آنها بگویید برای چه کاری از پرسشنامه استفاده خواهید کرد و آنها اجازه کامل به استفاده از همه پاسخ‌هایشان را در اختیار شما می‌دهند.

    -        از این پرسشنامه ها به عنوان نقطه شروع برای توصیف شخصیت خود استفاده کنید.

    3. یکی از راه‌های مفید برای درک شخصیت‌هایتان این است که از کسی بخواهید که به عنوان شخصیت شما با شما مصاحبه کند. یک برگ از

    بردارید

    می توانید این کار را در یک پیام رسان فوری یا با ضبط کننده صدا انجام دهید تا بتوانید نتایج را ضبط کنید.

    وظیفه 3

    توضیحات شخصیت خود را بنویسید

    - به خاطر داشته باشید: مطمئن شوید که شخصیت های شما با نقاط طرح مطابقت دارند. به انگیزه های داستان فکر کنید و مطمئن شوید که توصیفات شخصیت شما از اقداماتی پشتیبانی می کند که شخصیت ها باید انجام دهند.

    - دوباره به

    برگردید
  2. توسعه جهانی

    وظیفه

    جهانی را که در آن زندگی می کنند توسعه دهید

    -        این شخصیت‌ها کجا زندگی می‌کنند، قوانین این دنیا چیست.

    -        نقشه آن را بکشید.

    -        فیزیک شخصیت ها و جهان چیست.

    -        احساس چیزی در درون چیست - آیا این در نحوه حرکت آنها در خارج منعکس می شود؟

    -        آیا فیزیک یا قوانین خاصی برای همه اعمال می شود یا فقط برای شخصیت های خاص          - چرا؟

    -        صداها چگونه است. یک قطعه موسیقی را که دوست دارید انتخاب کنید و آن را به دنیا مرتبط کنید. هر چه زودتر با یک طراح صدا صحبت کنید. صدای خوب به شما کمک می کند دنیای بسیار غنی تری بسازید.

  3. اسکریپت نویسی

    وظیفه

    شروع به نوشتن اسکریپت خود کنید

    1. مطمئن شوید که چیدمان ناهمواری دارید و از لحظات کلیدی قبل از شروع این مرحله کاملاً راضی هستید.

    2. برای مرجع به سایر اسکریپت های انیمیشن نگاه کنید.

    بریده‌ای از داستان اسباب‌بازی 3: 

    توجه:   این مرحله بسیار مهم است، اما نباید به طور دقیق تنظیم شود - همانطور که استوری‌برد را شروع می‌کنید و انیمیشن را انجام می‌دهید، متوجه می‌شوید که گاهی اوقات آنچه نوشته شده است به صورت بصری ترجمه نمی‌شود.

    3. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر شروع یک انیمیشن در اسرع وقت مفید باشد. حتی اگر فقط یک متن متحرک باشد، به شما کمک می‌کند تا با سرعت قدم‌گذاری و اینکه آیا لحظات کلیدی کار می‌کنند یا خیر. دوره‌هایی درباره اشتراک مهارت وجود دارد که می‌تواند به شما یاد دهد که چگونه استوری‌برد و غیره را در زمانی که آماده رفتن به این مرحله هستید، توسعه دهید.

    نکات کلی

    • در این مرحله می‌توانید پیش‌نویس‌های 8، 9، 10، 11 و غیره از اسکریپت خود را بنویسید - به کار مجدد آن ادامه دهید. گاهی اوقات مفید است که هنگام نوشتن پیش‌نویس بعدی، به پیش‌نویس قبلی نگاه نکنید تا از روال‌هایی خارج شوید که اسکریپت شما در آن قرار گرفته است - اگر دائماً به عقب ارجاع می‌دهید، به اشتباهات مشابه ادامه می‌دهید.
    • هنگام نوشتن دیالوگ - خطوط را با صدای بلند بگویید. چیزی که در ذهن شما طبیعی به نظر می رسد ممکن است هنگام صحبت درست به نظر نرسد.
    • به آن نزدیک شوید، وسواس پیدا کنید، سپس یک روز مرخصی بگیرید و به آن بازگردید.
    • آن را به مردم نشان دهید، توصیه های آنها را بپذیرید، بدانید که چه کسی را نادیده بگیرید، همیشه با دل و جرات خود پیش بروید. وقتی به پیش نویسی رضایت دادید، آن را برای بازخورد با همکلاسی های خود به اشتراک بگذارید.
    • عزیزان خود را بکشید - آیا هر عنصر فیلمنامه داستان را به جلو می برد؟
    • آن را در حالت مستی بخوانید - خواهید دید که چه چیزی معنی دارد و چه چیزی معنی ندارد و تمایل بیشتری به کشتن عزیزان خود خواهید داشت.
    • هر عنصری از داستان شما باید برای شما کار کند - مخاطب را با معطل کردن چیزی که زمان زیادی از شما گرفته یا فکر می کنید هوشمندانه است، گروگان نگیرید:

      اگر باهوش باشد، مردم آن را دریافت خواهند کرد. زیاد توضیح ندهید.

    • به درمان اصلی خود برگردید - آیا هنوز به نکاتی که قصد بیان آن را داشتید اشاره می کنید؟ به خاطر داشته باشید که چرا آن را درست می کنید - آنچه می خواهید بگویید.
    • به نکات pixar در مورد داستان سرایی برگردید - ممکن است به شما کمک کند از دیوار عبور کنید.
    • اگر احساس می‌کنید که الهام‌بخش نیستید، فیلم‌های الهام‌بخش تماشا کنید یا کتاب‌های الهام‌بخش بخوانید. از A - Z فیلم خود یا طوفان فکری یا تحقیقات گیلاسی خود عبور کنید. برخی از عناصر عجیب و غریب یا کوچک‌تری که جمع‌آوری کرده‌اید ممکن است در فیلمنامه شما در حین توسعه جایی داشته باشند.

    • این فرآیند هرگز نباید احساس باری داشته باشد - باید به نظر سخت باشد، اما فقط به این دلیل که می‌خواهید چیزی عالی بسازید، نه به این دلیل که از پروژه متنفر هستید - این در درجه اول کار عشق است - شما آن را برای خودتان می‌سازید ، نه برای هیچ کس دیگری

    • همیشه عجیب تر رفتار کنید - با آزادی و امکان یک بچه فکر کنید زیرا این چیزی است که انیمیشن به شما اجازه می دهد. همیشه از آن لذت ببرید - بازیگوش باشید، احتمالات را در آغوش بگیرید و خودتان را خیلی جدی نگیرید.
    • از شما خیلی بسیار سپاسگزارم که برای انجام این دوره وقت گذاشتید - امیدوارم برای شما الهام بخش و مفید بوده باشد و در این راه چیزی یاد گرفته باشید.

منابع اضافی

  • قسمت اول - مقدمه ای بر انیمیشن روایی

    کار من

    ادبیات

    انیمیشن

  • قسمت دوم - دفتر خاطرات عزیز

  • بخش سوم - تحقیقات خارجی

    سایت های فرهنگی

    برنامه‌ها و سخنرانی‌های رادیویی

    ادبیات آنلاین

    ادبیات

    تأثیرهای شخصی:

    هاروکی موراکامی

    جی دی سالینجر

    جان ایروینگ

    کورت وونگات

    جاناتان سافرون فوئر

    دیوید ایگلمن

    تصاویر و ویدیو

    البته این پیوندها فقط سطح را خراش می دهند - در هر جایی که دوست دارید به دنبال الهام باشید!

  • درمان

    درمان من برای شکم

  • A تا Z فیلم شما

    A تا Z فیلم من Belly

  • نظریه فیلم

  • شخصیت و توسعه جهانی

    نمونه‌هایی از انیمیشن‌هایی که هم شخصیت‌های قابل باور و هم جهان‌هایی دارند که واقعیت ما را به محیطی تخیلی‌تر سوق می‌دهند:

  • مرجع اسکریپت


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • توسعه جهانی World Development

  • نظریه فیلم Film Theory

  • دستگاه های فیلم خود را انتخاب کنید Choose Your Films Devices

  • مقدمه ای بر انیمیشن روایی و تمرین 15 دقیقه ای An Introduction to Narrative Animation and 15 Minute Exercise

  • چیدمان Layout

  • یک درمان بنویسید Write a Treatment

  • گیلاس تحقیقات خود را انتخاب کنید - فهرستی از خواسته ها بسازید Cherry Pick Your Research - Build a Wishlist

  • A تا Z فیلم شما A to Z of your film

  • تحقیقات خارجی - پایین سوراخ خرگوش External Research - Down the Rabbit Hole

  • تحقیق شخصی - دفتر خاطرات عزیز Personal Research - Dear Diary

  • توسعه شخصیت - جعبه اسباب بازی می داند که خالی است Character Development - The Toy Box Knows It's Empty

  • تحقیق قسمت دوم - این بار شخصی است Research Part Two - This Time its Personal

  • یک وسواس را انتخاب کنید Choose an Obsession

  • فیلمنامه نویسی Script Writing

نمایش نظرات

آموزش دنیای شما، فقط بهتر - توسعه روایت‌ها برای انیمیشن
جزییات دوره
1h 11m
14
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
1,316
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Julia Pott
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Julia Pott Julia Pott

کارگردان انیمیشن

جولیا یک انیماتور و تصویرگر بریتانیایی است که در بروکلین، نیویورک زندگی می کند. او در سال 2007 از دانشگاه کینگسترون با درجه یک افتخار فارغ التحصیل شد. او در سال 2011 از کالج سلطنتی هنر با مدرک کارشناسی ارشد در رشته انیمیشن فارغ التحصیل شد.

فیلم های کوتاه او در ساندنس، SXSW و انسی با جوایزی از جشنواره هایی از جمله AFI، سانفرانسیسکو و کلرمونت فران.

جولیا به عنوان یکی از 25 چهره جدید فیلم مستقل انتخاب شد. او در 37 فیلم Indie Breakouts در سال 2012 توسط Indiewire نامگذاری شد. او یک ADC X، 2012 است.

او به عنوان یکی از سه انیماتور قابل تماشا توسط انتخاب شد. Creative Review در سال 2013 و یک

بود