آموزش توسعه بازی موبایل Unity

Unity Mobile Game Development

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این دوره با نسخه Unity 2022 ساخته شده است. سخنرانی ها با دقت ویرایش می شوند، مختصر هستند و به راحتی قابل پیگیری هستند. اتلاف وقت وجود ندارد. برای دنبال کردن این دوره به دانش پایه C# (متغیرها، توابع، دستورات "if" و غیره) نیاز دارید و باید با ویرایشگر Unity آشنا باشید.

بازی موبایل Space Shooter به گونه‌ای طراحی شده است که شما را گام به گام در چالش‌هایی که ممکن است در توسعه بازی‌های موبایل رخ دهد، راهنمایی کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه بازی خود را با تمام وضوح‌های صفحه و دستگاه‌ها (تنظیمات خودکار دوربین، مقیاس‌بندی و قرار دادن عناصر رابط کاربری و موارد دیگر) سازگار کنید.

برخی از نکات برجسته این دوره:

  • سیستم ورودی جدید

  • کسب درآمد

  • اعلان‌ها

  • بهینه سازی

  • سازگاری و آزمایش دستگاه

  • باس فایت

  • فرآیند انتشار

در پایان این دوره، دانش کلی در مورد نحوه توسعه و انتشار بازی های موبایل خواهید داشت.

(*لطفاً توجه داشته باشید که فرآیند انتشار فقط برای Android، در فروشگاه Google Play پوشش داده می شود، بقیه دوره هر دو، Android و iOS را پوشش می دهد)

اگر در جایی گیر کردید یا به کمک نیاز داشتید، به همه پیام‌ها پاسخ می‌دهم.

همچنین می توانید در سرور Discord به انجمن بپیوندید و با سایر دانش آموزان ثبت نام شده ارتباط برقرار کنید.

(پیوند به سرور Discord در فایل منابع موجود است)

از وقتی که گذاشتید متشکرم و شما را در درس های دوره می بینم.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • تست و انتشار داخلی Google Play Google Play Internal Testing and Publishing

  • عکسبرداری جلوه صوتی Shooting Sound Effect

  • ذخیره و بارگذاری امتیاز/نمره بالا Save and Load Score/High Score

  • تبلیغات بنری Banner Ads

  • حرکت پخش کننده با لمس Move Player with Touch

  • پروفایلر Profiler

  • آماده سازی صحنه Scene Preparation

  • پیش ساخته شهاب Meteor Prefab

  • رئیس آتش Boss Fire

  • رئیس تخم ریزی Spawn Boss

  • دشمن سبز Green Enemy

  • چرخش شی Object Rotation

  • معرفی Introduction

  • صفحه شروع (منو) Start Screen (Menu)

  • PlayerStats and Damage System PlayerStats and Damage System

  • ساخت اندروید برای انتشار Android Build for Publishing

  • چگونه به راحتی سطوح ایجاد کنیم How to easily create levels

  • روی شمارش ضربه بزنید Tap Count

  • محو شدن بین صحنه ها Fade Between Scenes

  • به‌روزرسانی کنترل‌ها را لمس کنید [رد نشوید] Touch Controls Update [Don't skip]

  • ماتریس برخورد Collision Matrix

  • Playerprefs Syntax Playerprefs Syntax

  • ساخت گوشی iOS برای تست iOS Phone Build for Testing

  • فرم های Google Play Google Play Forms

  • اعلان های iOS iOS Notifications

  • به روز رسانی: Unity Cloud UPDATE: Unity Cloud

  • جوی استیک مجازی Virtual Joystick

  • تغییر سطوح/صحنه ها Change Levels/Scenes

  • ایجاد فونت Font Creation

  • امدادگر منطقه امن Safe Area Helper

  • تبلیغات قابل رد شدن Skippable Ads

  • پس‌زمینه پیمایش Scrolling Background

  • مرزهای دوربین Camera Boundaries

  • سیستم امتیازدهی Score System

  • مبانی لمسی پیشرفته Enhanced Touch Fundamentals

  • الگوی سینگلتون Singleton Pattern

  • عامل پیروزی Win Condition

  • اعلان های اندروید Android Notifications

  • کنترلر پنل رابط کاربری - Text Mesh Pro UI Panel Controller- Text Mesh Pro

  • تخمگذار دشمن Enemy Spawner

  • ساخت گوشی اندروید برای تست Android Phone Build for Testing

  • نوار سلامت Health Bar

  • تیراندازی پاور Shooting Power Up

  • تیراندازی بازیکن Player Shooting

  • صدای پس زمینه Background Sound

  • ایالت را وارد کنید Enter State

  • تبلیغات با پاداش [1] Rewarded Ads [1]

  • به روز رسانی Power Ups Power Ups Update

  • سیاست حفظ حریم خصوصی Privacy Policy

  • حمله ی ویژه Special Attack

  • راه اندازی سیستم ورودی جدید New Input System Setup

  • سلامتی پاور Health Power Up

  • در حال بارگذاری صفحه نمایش Loading Screen

  • ادغام اشیا Object Pooling

  • مدیر بازی Game Manager

  • اصول رابط کاربری UI Fundamentals

  • راه اندازی تبلیغات Ads Setup

  • مفهوم رئیس و آماده سازی Boss Concept and Preparations

  • تیراندازی به دشمن Shooting Enemy

  • راه اندازی UI UI Setup

  • ایالات آزمایش Testing States

  • تبلیغات پاداش [2] Rewarded Ads [2]

  • ارتقا/رفع جلوه محو شدن Upgrade/Fix Fade Effect

  • شبیه ساز دستگاه Device Simulator

  • انیمیشن آسیب و انتقال Damage Animation and Transition

  • Scriptable Object Spawner Scriptable Object Spawner

  • رئیس و کنترل کننده Boss States and Controller

  • مفهوم دشمن Enemy Concept

  • انتخاب سطح و باز کردن قفل Level Selection and Unlocking

  • محدودیت های حرکتی بازیکن Player Movement Restrictions

  • تخمگذار شهاب سنگ Meteor Spawner

  • Shield Power Up Shield Power Up

  • انیمیشن انفجار Explosion Animation

  • سپر UI Shield UI

  • یک پروژه ایجاد کنید و تنظیمات را انتخاب کنید Create a project and choose settings

  • Sprite Importing و Sprite Editor Sprite Importing and Sprite Editor

  • آمار رئیس و مرگ Boss Stats and Death

نمایش نظرات

آموزش توسعه بازی موبایل Unity
جزییات دوره
7h 7m
77
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
42
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Mario Korov
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mario Korov Mario Korov

توسعه دهنده بازی | معلم | ریاضیدان

سلام به همه، نام من ماریو است و من یک توسعه دهنده بازی خودآموخته با مدرک لیسانس در ریاضیات از گروه ریاضیات، Osijek هستم. طی شش سال کار آزاد، یافتن آموزش‌های با کیفیت و کوتاه قدم اصلی من بود، بنابراین تصمیم گرفتم تمام دانش و اشتیاق خود را در ویدیوهای منحصربه‌فرد و مستقیم به کار ببرم تا به توسعه‌دهندگان دیگر کمک کنم. شما در زمان بسیار صرفه جویی خواهید کرد، سریعتر یاد خواهید گرفت و در پایان یک بازی سریعتر خواهید ساخت.

به طور خلاصه، تمام عشق و علاقه من در دوره های Unity با هدف کمک به شما در مسیر توسعه بازی است. با تشکر از شما و شما را در درس ها می بینم.

من واقعا مشتاقانه منتظر این سفر هستم.