آموزش تکنیک های میکس برای موسیقی پاپ قسمت 2

Mixing Techniques for Pop Music Part 2

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: برایان مالوف تهیه کننده ، مهندس و میکسر بیشتر تکنیک های اختلاط ضربه گیر خود را به نمایش می گذارد. قسمت 2 با افکت ها و محیط شروع می شود ، از جمله انتخاب ضرب صحیح. شناسایی تفاوت بین تأخیر ، echo و reverb ؛ استفاده از تغییر فلنج و گام؛ و خیلی های دیگر. وی ادامه می دهد تا پردازش میکس را همانطور که از طریق اتوبوس های کمکی و اصلی استفاده می شود ، مانند تراشیدن فضای مخصوص گیتارهای الکتریکی ، ایجاد شیار با گیتارهای صوتی ، دستیابی به وضوح در باس و افزودن پانچ به ترکیب استریو. برایان با نشان دادن آخرین لمس های نهایی ، از پیدا کردن و بهره برداری از ناگت های طلایی در میکس و ایجاد کر در موسیقی تا بیرون آوردن احساسات میکس و دانستن اینکه این ترکیب به کجا می رسد ، دوره را به پایان می رساند.
موضوعات شامل:
  • انتخاب ضرب صحیح
  • افزودن تأخیر دیجیتالی
  • تنظیم ترکیب شما
  • تغییر فاز و تغییر حالت
  • افزایش قدرت و حضور طبل
  • رانندگی شیار با گیتارهای صوتی به خانه
  • افزودن حجم زیاد به ترکیب شما
  • تأثیر بر تأثیرات
  • ایجاد گروه کر "پاپ"
  • دانستن اینکه چه زمانی ترکیب شما تمام شده است

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشا بدانید What you should know before watching

1. اثرات و محیط 1. Effects and Ambience

  • انتخاب Reverb مناسب Choosing the right reverb

  • استفاده از Reverbs به ابزارهای مختلف Applying reverbs to different instruments

  • تأخیر دیجیتال را به مخلوط خود اضافه کنید Adding digital delay to your mix

  • تأخیر در مقابل اکو در مقابل Reverb: آیا آنها یکسان نیستند؟ Delay vs. echo vs. reverb: Aren't they the same?

  • چگونه تنظیم خود را تنظیم کنید How to tune your mix

  • گرد و غبار جادویی تغییر زمین The magic dust of pitch shifting

  • تغییر و تغییر فاز Phase shifting and flanging

  • پر کاربردترین دستگاه در موسیقی پاپ امروز The most overused device in pop music today

  • استفاده از panning به عنوان یک اثر Using panning as an effect

  • معجزه کار با پردازنده های پیشرفت ویژه Working miracles with special enhancement processors

2. کمکی و Master Bussing 2. Auxiliary and Master Bussing

  • ایجاد کمکی های گروهی فردی برای پردازش کلی Creating Individual group auxiliaries for overall processing

  • افزایش قدرت طبل و حضور با تعویض طبل Increasing drum power and presence with drum replacement

  • چگونه مطمئن شوید که درامهای شما منسجم فاز هستند How to make sure your drums are phase coherent

  • دستیابی به وضوح در باس Achieving clarity in the bass

  • ساخت محلی برای گیتارهای برقی Making a place for the electric guitars

  • شیار را با گیتارهای آکوستیک به خانه می کشید Driving home the groove with the acoustic guitars

  • نحوه دستیابی به تعادل کامل در اتوبوس کیبورد How to achieve a perfect balance within the keyboards bus

  • اضافه کردن پانچ و وضوح به ترکیب استریو (اتوبوس اصلی) Adding punch and clarity to the stereo mix (master bus)

  • چگونه می توان حجم کاملی به مخلوط خود اضافه کرد How to add sheer volume to your mix

3. متغیرها: پیدا کردن راه خود 3. Variables: Finding Your Own Way

  • عناصر کیت درام خود را جدا کنید Separating the elements of your drum kit

  • مخلوط کردن با بلندگوها در مقابل هدفون Mixing with speakers vs. headphones

  • افزودن بعد واقعی به ترکیب شما: جزئیات Adding true dimension to your mix: The details

  • تأثیرات Affecting the effects

  • ساخت کر "پاپ" Making the chorus "pop"

  • چگونه احساسات آهنگ را در ترکیب خود بیرون بیاوریم How to bring out the emotion of the song in your mix

  • دانستن چه زمانی اختلاط شما انجام می شود Knowing when your mix is done

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های میکس برای موسیقی پاپ قسمت 2
جزییات دوره
3h 15m
29
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
26,430
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Malouf
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Malouf Brian Malouf

برایان معلوف تولیدکننده ، مهندس و میکسر چند نفره است. برایان با اشتیاق بی بدیل از کلاس سوم حرفه ای را در موسیقی دنبال کرد. نخستین سرکوبگر سمفونیک صندلی تا پایان روزهای دانشگاه ، و بعداً برای گروه موسیقی راک اند رول مشهور در LA (شهر غول پیکر) درام می زد ، وی در سال 1980 در مهندسی صدا غوطه ور شد. در سال 1983 ، فعالیتش به عنوان استعدادی در سطح جهانی استودیو شروع به کار کرد هنگامی که مایکل جکسون افسانه ای ، در اوج پدیده Thriller ، برایان را به کار گرفت تا شروع به کار در آلبوم بعدی خود یعنی BAD کند. در سال 1989 ، برایان به عنوان مهندس میکس و تهیه کننده به صدر حوزه خود رسیده بود و به طور مستقل برای هر برچسب اصلی کار می کرد و یک رشته چشمگیر از آلبوم های هیت ، تک آهنگ ها و موسیقی متن آهنگ های هنری مانند مدونا ، Roxy Music ، پرنس ، مهر را سرگرم می کرد. ، مروارید جام ، هتل توکیو ، گرگ و مادر و تمام وقت کم. تا به امروز ، اعتبار آلبوم برایان در مجموع 53 آلبوم طلایی ، پلاتینی و چند پلاتینیومی ترکیب شده است که میلیون ها دلار فروش را نشان می دهد. برایان در سال 1994 نایب رئیس A&R / تولید کننده کارکنان RCA / NY شد ، جایی که در ادامه شکل دادن به مشاغل کارهایی مانند Everclear ، The Verve Pipe ، Eve 6 و The Calling ، همچنان به مخلوط کردن و تولید چندین رکورد هیت ادامه داد. تعداد کمی. او دو سال بعد در دوره RCA در RCA صعود کرد و تحت عنوان Bob Jamieson قرار گرفت و تا فوریه 2004 ، در این نقش به شرکت پرداخت. در ژوئیه 2004 ، برایان به Columbia Records پیوست و برچسب ضبط مستقل خود ، Bandha Records را شروع کرد. سال بعد ، برایان استودیوی ضبط خود را ، کوکی جار ضبط را راه اندازی کرد. تجربه وی به عنوان یک نوازنده ، تهیه کننده و مجری ارشد در اختیار وی ابزارهایی برای تقویت موفقیت هر سه این سرمایه گذاری ها بود. در ژانویه سال 2008 ، برایان به عنوان VP / رئیس A&R به Walt Disney Records پیوست. برایان در اولین سال حضور در دیزنی ، ایده برای لیبل بزرگسالان داشت و بلافاصله شروع به کار بر روی چاپ دیزنی مروارید کرد. او مدیر اجرایی اکثر نسخه های منتشر شده از آن را تولید کرد و / یا A&R'd ، از جمله مجموعه برایان ویلسون ریماگینین Gershwin و گذشته نگر جاز همه را می خواهد یک گربه باشد: دیزنی جاز ، جلد. 1 ، با هنرمندانی چون Esperanza Spalding و افسانه ای دیو بروبک حضور دارد. مسئولیتهای اصلی برایان شامل نظارت بر کل فهرست وی ، همچنین مخلوط کردن و تولید خانواده مجلل دیزنی از سرگرمی ها: مایلی سایرس ، سلنا گومز ، دمی لوواتو ، برادران جوناس ، بریجیت مندلر و بیلی ری سیروس بود. علاوه بر این ، برایان تهیه کننده اجزای موسیقی متن فیلم همراه با برخی از موفق ترین ویژگی های دیزنی ، مانند "تقریباً آلیس" از تصویر متحرک تیم برتون آلیس در سرزمین عجایب بود. امروز برایان به اولین عشق خود باز می گردد: تولید و آمیختن موسیقی هم برای بهترین هنرمندان ایندی و هم برای هنرمندان مستقر.